Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
elf, Jawa 634 1977gads.
oilmaster
Izskatās nopietns projekts!
Manuprāt, šis 634 modelis ir viss glītākais no 4-turtās saimes Cool
Veiksmi.Wink
Labojis oilmaster uz 17-11-2012 12:27
 
Dalgo
"Retās" ķirsenes ("jubilejnieces", es atvainojos Pfft ) laikam vairs nemaz nebūs tik retas Smile

Man atkal viss pievilcīgākās liekas 8.15 vai 8.00, nepievilcīgākā viennozīmīgi .7 . Bet tikai bez baurošanas par manu viedokli. Grin
 
Kaarlis
No kura gada jau kulbai jābūt gumijas moldingam? Man no trijām nevienai tāda nav.
 
peterisp
Ar ko tik skaisti izpulēji rumbas vidu? Baigi grūti tikt tur klāt. Virpas man nav Sad
 
Dalgo
Tu esi akls vai kas ar tevi? Tur tak ir rakstīts..
 
Kaarlis
Runājot par rumbām, man iepriekšējās divas bija ar tik dziļiem robiem lējumā, ka pulēšanas process sākās ar lielo plakano vīli...
 
aivarsz
Paņēmu es arī pāŗis rumbas priekšā, un līdzīgi, kā Elf's, arī Motul's ņēma rokas instrumentu birstīte un, pēc tam, Autosol (manuprāt) superlīdzekli. Viena rumba ir sataisīta, pašam prieks. Tikai roku darbs, nekādas mehānikas!!!
 
peterisp
Skaidrs tagad. Kur to autosol var nopirkt?
 
aivarsz
tanders.lv, Daugavgrīivas iela 31F, Rīga, vai - arī e-bay, vai louis.de, kā ir ērtāk un labāk. Materiiāli ir dažādi, gan vispārējais metālam, vai alumīnijam, gan sazilējuma noņemšanai no ņerž izpūtējiem, gan arī stiklu uzpulēšanai....
 
peterisp
elf rakstīja:

peterisp rakstīja:

Ar ko tik skaisti izpulēji rumbas vidu? Baigi grūti tikt tur klāt. Virpas man nav Sad


Aizčāpo pie Jura Rambas,nopērc nerūsējošā tērauda kvarcbirstītes...nu ņem vismaz 5 noderēs.Maksā 2Ls gabalā. Vienu liec pie šmirģeļa un uztaisi šaurāku .Tad tik jābirstē,tik pārāk nevajag spiest lai nenolokās.Ja birstīte neņem....pieliek pie šmirģeļa lai paliek asāka..
Nu Autosol tas ir brīnumlīdzeklis....katram Jawistam tādam ir jābūt!!!


Tikko biju pie Rambas, iepirku kvarcbirstītes un noklausījos īso lekciju motocikla restaurācijā Smile
Elf, paldies par ieteikumiem.
 
Kaarlis
Ja tev štoks jau ir virpā kāpēc to neiztaisno pats???
 
Guntis
-sačakarētās- skrūves tiek izmestas(bez žēlastības),no donoriem skrūvju -visā visumā- man pietiek.

P.S. man arī ieteica ,ne tikai izņemt virzulim apakšā -stiprinājuma ribu-,bet arī VISU virzuli novirpot -īsāku par 3mm.Virpas man nav un to neesmu darījis.
lūkas neaiztiku neesmu tik -gudrs-. nelīdzenumu nav,augstumus kā merīt nezinu,un te es neiejaucos.
 
oilmaster
elf rakstīja:

Prese darbā,virpa mājās.....vajadzētu jau abus blakus...eh...gan jau būs pašam jātaisno....
Varētu iztaisnot uz virpas,bet štoks nelien špindelī .....vajag tā lai liekums būtu pie kulaciņu galiem..


Maucot štokus Turku ražojuma replikas hroma glāzēs, tur tie štoku +-2 mm ir mazākā problēma. Grin
Pamēģini bukses tur iedabūt. Pateikšu priekšā, apakšējais urbums ar nav vietā.
Vieglāk un lētāk ir sameklēt ar labu hromu, kas meklē, tas parasti atrod, uzpulēt hromu un braukt bez bēdas. Vai hromēt pie mūsu pašu censoņiem, uz tik mazas hroma virsmas nepilnības neredz, bet vismaz būs rezultāts.

Nerunājot par vizuālajām atšķirībām, kas noteikti būs lielāka atkāpe no VS autentiskuma, kā motora skrūves kuras iesaki citiem likt autentiskas un beigās sataisīt ziepes.
Labojis oilmaster uz 03-12-2012 18:09
 
jakobsons
kas ir virzuļu ražotājs?
 
ivars-jakobsons.com
Guntis
-elf- kur problēma atrast labas -glāzes-? oriģinālās?

ss.lv dakšu rirgo pa 20,-ls Kaspars(te -andelman-) -pats redzēju,LABA dakša(hromam defektus NEATRADU) pilnā komplektā.

Es pat JAWA 634 pielāgoju priekš 360(viņas IR vienādas,trūkst tu pats zini ,kas un kuram modelim).

Man uz 360(no 634) un 634 ir oriģinālās,pārhromētās istabā...antresolā...sausumā.

P.S. Virzuļi man ir atrasti VECIE,un tā arī nav problēma. Tiesa es arī esmu nezināmas izcelsmes virzuļu lietotājs(donora motorā 634 bija JAUNS pirmais remonts,ar nzin kādiem virzuļiem)
Nezināmie virzuļi ir nogājuši jau vismaz pāris tūkstošus,izgājuši testu -pilnā ručkā- ap 10km. Nu neko sliktu teikt nevaru,laikam jau paveicās.
Un ar šiem -no name- virzuļiem brauksu uz Norvēģiju(izturējis ir retrotūristu,Munamegi un utt).
 
jakobsons
Es arī biju iepircis netā tādus smukus un spīdīgus virzulīšus, ražotājs Ambika,
Indija. Pēc pāris simti kilometri pirksta sēža virzūlī pārvērtās par peldošo un sāka szanīt itkā kāds spainī grabinātu naglas.
 
ivars-jakobsons.com
AldisK
Ko tāds urbums dod? Pirksts jau virzulī nedrīkst griezties, trāpēc eļļošanai diez vai tas ir domāts.
 
Guntis
www.ss.lv/...jgjoj.html

KASPARS(andelman)

šo dakšu es redzēju,un domāju jja hroms ir ļoti -oki- ,tad štoki arī nesliktāki(tos es nevarēju novērtēt)

P.S. man šodien būs jāmāca kā likt bildes... ko es pats nemāku Grin

Es lieku no inbox.lv caur [img] kaut kādas bildes links [/img]
Labojis Guntis uz 04-12-2012 17:05
 
jakobsons
un ja uzsildot virzuli pirksts grozās, vai tik nav tā, ka izplešanās koeficents materiālam nepareizs?
atļausiet jautāt- vai nevilks uz ķīli?
starp citu tiem indiešu mēsliem urbumi bij, varbūt ka elf tomēr noveicies....
 
ivars-jakobsons.com
Guntis
105 un 110,jau nu jāuzskata par viena izmēra Grin

bet ir divi dažādi izmēri,es nezinu kur īsie un kur garie,jo uzlikti

uz JAWA 360.
 
Iet uz forumu: