Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 9

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
Kaarlis
Liekam lietā izdomu.
100_2803.jpg
 
Kaarlis
Ja paskaita blīvslēgus, par blīvējumu laikam šaubu nebūs...
img_9266.jpg
 
Guntis
PATS ? mainīsi vidus gultni/gultņus?
 
Kaarlis
Neies taču mest vecās dakšas bukses misenē?
100_2808.jpg
 
Kaarlis
Drusku elektrības...
img_9299.jpg
 
aivarsz
Pastāsti kaut ko par savu projektu drusciņ plašāk un pamatīgāk! Ļoti skops vārdos tu sāc palikt, tāpēc ļaudīm visu laiku nedaudz jānodarbojas ar pareizākiem, vai mazāk pareizākiem minējumiem.
 
Krisjanis
Te jau sākas ceļa bruģēšana uz jauniem ūdenstorņiem. Jelgavā top dņepra ar gāzes iekārtu (tikko kā pārvesta, biju lieciniekos, būšot 80ltr gāzes balons, pašlaik būvinženieris smagi apdomā, vai ir nepieciešams rādīātors, ko nolocīt, būšot kapara caurulīšu sildītāji un kas tik vēl ne. Bet šeit jau briest forsāža augstākajā mērā.. es tik nezinu vai tas ir to vērts. bet nu...gudri jau runāt pašam neko nedarot.. Izskatās, ka būs nepieciešami sinhronizatori! Smile
 
Kaarlis
Sadaļas nosaukums jau pats par sevi liecina par šķūningu. Top vairākas lietas vienlaikus- mēģinājums atdalīt cilindrus vienu no otra (3 blīvslēgu kombinācija), nosinhronizēt ar divu karburātoru palīdzību un piespiedu kārtā saeļļot gultņus. Pirmā versija taps ar eļļas spiedi darbināma, ja sevi attaisnos, izmantošu oilmaster sistēmu ar 4 kanālu dalītāju. Pēc konsultācijām ar 640 modeļu īpašniekiem, secināts ka rūpnīcas sistēma jauc eļļu 1/100- tātad liekā smērviela netraucēs.
Teorija ir tāda- padot gultņos smērvielu piespiedu kārtā ļoti mazā daudzumā un kā novadīšanas vietu izmantot pārplūdes kanālus. Tas arī viss
4t motorus ar gāzi var itin labi darbināt, 2t- pagrūti sajaukt gāzi ar eļļu Grin
 
Kaarlis
Par to, vai ir vērts- tik pat bezjēdzīga nodarbe kā zvaigžņu vērošana vai pastmarku krāšana- savam priekam!
 
modza
Kaarlis rakstīja:

Par to, vai ir vērts- tik pat bezjēdzīga nodarbe kā zvaigžņu vērošana vai pastmarku krāšana- savam priekam!

...tieši tā. Pa lielam, jau visa šī te mūsu moču būšana, cilvēkam no malas, var šķist bezjēdzīga. Viss pašu priekam.
Bet runājot par Kārļa aizsākto "pasākumu", māc interese, kas galarezultātā sanāks...Smile
 
Kaarlis
Lapsu šķūnītī svētki- 5 teicamas skaistules aizrāvušās galda dejās...
copy_of_img_9326.jpg
 
Kaarlis
Mazliet sakustējies ledus- Ātrumkārbas dakšiņas no instrumentu tērauda darbosies uz ass kas taisīta no atsperu tērauda. Ko tikai agrākos laikos vīri nedabūja gatavu lai tikai varētu uz priekšu tikt? Ir arī centrālā peka- no nerūsējošā tērauda. Tiesa gan,. vēl pie viņas jāpadarbojas- trūkst pāris caurumu un jāuztaisa smukums.
img_9380.jpg img_9373.jpg
 
Kaarlis
Šķūīnītī pievedums- varēs sākt kaut ko čubināt.
img_9370.jpg
 
Guntis
Dakšiņas man domāt ir meistar darbs(uz aci).
Peka vispār mākslas darbs !
Viss notiek,arī ...citur.
 
aigars
Tā ir JAWA , tā ir dzīve- man gan tagad vakuums- traucē ziemas darbi- jāurbj ledū caurumi...
 
Kaarlis
Turpinu ar to, ka pārvietoju tēmu no dzinēju sadaļas šurp. Tā kā šķūnītī notiek dažādas šķūninga lietas, vairs nevarēju palikt dzinējiem paredzētajā sadaļā.
Nu, ko! Kambaris pilns, jāsāk šķūnēt! Kā pirmais šķūninga elements- pulverkrāsa. Paldies A-Moto. Detaļas attīrītas, fosfatētas, gruntētas, krāsotas un lakotas. Kā jau ierasts, termiņi saprātīgi, attieksme- ok, cenas demokrātiskas, ir sīkumi kur piesieties, taču tas štrunts. Atstāju šiem vienu dzinēju lai nodauza ar stikla bumbiņām, tad manīs kas sanāks.
img_9383.jpg
 
Peteris
Kaarlis rakstīja:

Turpinu ar to, ka pārvietoju tēmu no dzinēju sadaļas šurp. Tā kā šķūnītī notiek dažādas šķūninga lietas, vairs nevarēju palikt dzinējiem paredzētajā sadaļā.
Nu, ko! Kambaris pilns, jāsāk šķūnēt! Kā pirmais šķūninga elements- pulverkrāsa. Paldies A-Moto. Detaļas attīrītas, fosfatētas, gruntētas, krāsotas un lakotas. Kā jau ierasts, termiņi saprātīgi, attieksme- ok, cenas demokrātiskas, ir sīkumi kur piesieties, taču tas štrunts. Atstāju šiem vienu dzinēju lai nodauza ar stikla bumbiņām, tad manīs kas sanāks.


Es, devu galvas ar stikla lodītēm nostrūklot, kvalitāte - laba, cena arī demokrātiska, liekas, ka 5 Ls.
 
elf
Ar tām stiklu lodīšu strūklošanu prātīgi.....nedrīkst strūklot iekšpusi!
No iekšpuses vibrācijas ietekmā nāks ārā...un sadils viss kas kust!
-----ne
 
Kaarlis
Par šito joku zinu, atdevu saskrūvētu čaulu ar vākiem un galvām un aizbāztiem caurumiem. Jācer, ka nebūs tur kādam ideja izjaukt...
 
Jancic
Jebkurā gadījumā, pēc tīrīšanas ar lodēm, detaļas cītīgi, vairākas reizes ar augstspiediena mazgātāju jāmazgā.
Es nevienus blokus, galvas u.c. daļas nekad neesmu skrūvējis ciet. Tikai ar cītīgu mazgāšanu pēc apstrādes.
350 / 360
350 / 634.7
 
Iet uz forumu: