Apskatīt tēmu
oilmaster JAWA 350, tips 361 Sport
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 14:15
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sveiciens! Lai īsinātu ziemu, esmu izlēmis ķerties klāt jaunam projektam. Īsumā plāns no šāda: Uztaisīt šādu: Radikālās atšķirības ir tas, ka šis motocikls būs uz 19-padsmitnieka ratiem. Šovasar bija iespēja patestēt Arņa Tomasa un Mārča ČŽ Sport modeļus...sajūtas bija pie Jelgavas ūdenstorņiem Krāsa "Skandināvu" variants. Gribu tikt cauri ar pulverkrāsu pelēkajai daļai. Zilā- parastā, jo vajadzēs špaktelēt. Labojis oilmaster uz 26-02-2013 23:33 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 15:54
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Darbi sākušies ar motora remontu. Pulētās alumīnija detaļas. Aizmetināts eļļošanas kanāls vākā. Tikpat labi var tikt cauri ar šķidro metālu. Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:21 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 15:54
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Par cik gatavojos ar JAWA motociklu izbraukt Norvēģiju un cik noprotu ar blakusvāģi neviens braukt man neļaus, tad šis būs brauciena motocikls. Moču krāsa sanāks mazliet tematiskā Ņemot vērā, ka ar šo agregātu tiks braukti lieli attālumi, motora remontu uzticēju Valmieras Georgam. Lēti nav, bet kvalitāte, darba attieksme un termiņi ir uz 10 ballēm. Viss ir šķietami viegli motoram remontējams, ja ir specinstrumenti. Kopā izjaucām un konstatējām, kas ir jāmaina. Cilindri bija uzlikti gandrīz jauni, dilums praktiski nekāds, tāpēc tika nomainīti tikai gredzeni un jauni rūpnīcas oriģinālie 0 rem. virzuļi. Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:21 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 16:06
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Kloķena pārpresēta, nomainīts vidējais gultnis. Bija beigtas divas asis, kas tika taisītas, cementētas no jauna. Klaņi bija labi.Klaņa bukse piemērota pieejamajam virzulim, diametrs buksei pārtaisīts no 15 uz 16. Līdz ar to novērsts bukses izdilums. Tepat forumā dabūju pildīto starpgabalu, kas tika nomainīts pret tukšo. Paldies labvēlim Labojis oilmaster uz 13-12-2012 16:32 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 16:12
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Samainīta motora ķēde un sajūga diski. Samainīts zobrata blīvslēgs kas ir no JAWA 350 STYLE, lai eļļa negāžas āra. Izvirpota uz kurbuļa ass papildus rieva vēl-vienam blīvslēgam. Blīvslēgi orģinālie, Versija ar apaļgumijām nav tā pati labākā. Kurbulis ar pretestību strādā. Ar oriģinālajām starpību vai viņas ir viena vai 2 nav. Izkurbulēts, eļļa netek. Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:20 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 16:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kur -blaķene- ko a? P.S. dari vēl kādam,labu nolamās ... kā -ursi-,nepateicība ir pasaules alga |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 16:28
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Uzmetināta papildus "gaļa" eļļas mainīšanas caurumam. Oriģinālo vītni var diezgan viegli sabeigt, šādu var vilk droši. Papildus kakliņš karburatoram. Aizdedze viennozīmīgi jaunā bezkontaktu. Ir veikta regulēšana. Kas šādai uzpariktei ir vienreizējs pasākums Un protams, problēma ar lādēšanu un braukšanu ar gaismām atkrīt uz visiem laikiem. Motors iedarbināts stenda un noripināti bez slodzes pirmie 100 km. Motors strādā perfekti, bez liekām skaņām. Tādu motora darbību nebiju dzirdējis nevienam no saviem motocikliem. Un te jau motorīts salikts, gaida kad varēs krāmēt rāmī! Moča salikšana tiks veikta JAWA veikalā. Uz pavasari vajadzētu būt gatavam. Paldies! Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:25 |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 16:44
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Guntis rakstīja: Kur -blaķene- ko a? P.S. dari vēl kādam,labu nolamās ... kā -ursi-,nepateicība ir pasaules alga Lai ar blaķeni brauktu pa Norvēģijas serpentīniem,visu ziemu jāiet uz sporta zāli..... Braucot pa Norvēģijas ceļiem galvā nāk domas...cik labi braukt pa Latvijas ceļiem....taisni,plati ar nomalīti.... -----ne
|
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 13-12-2012 17:01
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Viss ir jauki, bet nenotīrītās galvas ļoti krīt acīs, vai tad tik grūti bija notīrīt ? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 14-12-2012 12:08
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Veiksmi darbā! Vēl Tev jāuztaisa un jāpiebrauc. Ziema jau arī paiet ļoti ātri. |
|
|
KarlisV |
Ziņojums ievietots 14-12-2012 21:20
|
Senior Member Ziņojumi: 244 Pievienojies: 09.05.12 |
Jā, labi ka varēs uzreiz ielikt pārbaudītu dzinēju restaurētā motociklā it sevišķi ja plāno doties tādā ceļojumā un laika ir maz, lai nu kā, bet Georgs motorus remotē labi. Pāgajušajā sezonā nobraukti 6000km, bez problēmām, vienīgi tā kārtīgi mocis sāka skriet pēc 4500km. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 08-01-2013 14:26
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Pulētas rumbas, jauni slēgtie SKF gultņi ratos, pulēti bremžu vāki, jaunas "kalodkas" Aploce diametrs "19" no JAWA 125 Travel priekšas. Spieķa galviņas standarta, spieķi tādi paši kā 638 tikai garāki. Riepas jaunas Mitas 19/3,25 priekšā un 19/3.50 pakaļā Te paņēmos ar balto riepu zīmuli. Process nav sarežģīts, vienīgi un pohu nav ieteicams šādus darbus darīt. Tomass ievērtēja teica, ka ir labi. Vēl jāsagaida Kurzemes kamedra Janic stingrais viedoklis, ja neizlamās no panskām tad būs labi Man patīk kā izskatās. Šovakar uz spieķošanu. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-01-2013 19:09
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
pa smuko |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 24-01-2013 15:51
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Riteņi gatavi. Dubļu sargs gatavs. sagarināts, sametināts no diviem viens. Tieši tāpat kā to darīja rūpnīcā tālajos 60-mitajos. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 24-01-2013 17:59
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Aizmugurējo dakšu ,taču, arī vajadzēs pagarināt? |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-02-2013 13:10
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sadabūta priekša priekš mocīša (paldies, labvēlim). Spidometrs apaļais, stūre augstā. Šāds komplekts 361 ir ritīgais. Jap, aizmugures dakša jāgarina. Par to mazliet vēlāk. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 05-02-2013 14:19
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Spidometram jaunu ciperblates uzlīmi nevajag? Es jau kādreiz rakstīju, ka man uzttaisīoja jaunu, un maketu tai firmā saglabāja. Tagad izdrukāt jaunu uzlīmi uz līmplēves maksā dažus latus. Spidometrs pēc tam izskatās kā jauns. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-02-2013 16:00
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldies! Ņemšu vērā, bet sākumā pie spidomerta jātiek |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-02-2013 16:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Ko darīji ar aizmugurējo dakšu? |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-02-2013 16:27
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Pacietību, būs gatava, būs gan apraksts gan bilde. |
|
Iet uz forumu: |