Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Gonka pa trasi
oilmaster
Tātad par cik dažādos pasākumos ir bijusi vīru neapmierinātība, ka nevar tā kārtīgi pa trasi izskrieties, tiek organizēta gonka. Arnis Tomass moci būvē ne pajokam šim pasākumam.
Šeit nolikums un par visu sīkāk. Dodat ziņu vai ir interese.
Ja gribat nolikumu e-pastā jautājat uz info@jawa.lv
retromoto_rr_nolikums_2013.doc [71kB / 1088 lejupielādes]

Labojis admin uz 08-03-2013 16:59
 
italis
Mans pirmais posts šajā forumā būs par gonkas tēmu. Jau kādu laiku sacensību Nolikums no projekta, kas te minēts ir kļuvis par apstiprinātu dokumentu. Esmu šī Nolikuma izstrādātājs un esmu gatavs atbildēt uz visiem jautājumiem, kas saistīti ar retro klasi motošosejā.

Interesē, vai kāds (nu izņemot TomasuSmile) plāno ņemt dalību pasākumā, kuram ieplānoti vairāki posmi dažādās Latvijas trasēs?
 
Classic
Varbūt es šeit viens nesaprotu,bet tomēr, kāpēc sacīkšu klasē nav atļauts braukt ar Čehu,Ungāru un Vācu motocikliem?
 
italis
Tāpēc, ka Latvijā nav čehu, ungāru un vācu sacīkšu motociklu. Šajā klasē uz starta plānojam ieraudzīt pāris šosejas minskas, ir zinams viens šosejas jupīters, viens kovrovecs un Brigznas piecdesmitnieks. Teorētiski ir zināmi vēl daži sacīkšu motocikli, bet to stāvoklis ir nebraucams.

Pasākums pats par sevi ieviests, lai nepazaudētu padomju ēras pēdējos palikušos sacīkšu motociklus, lai dotu normālu iespēju arī ar ceļa motocikliem izjust īstu sacīkšu garšu.

Pašā sākumā orienteris bija saglabāto/restaurēto motociklu īpašnieki, kas bija ar mieru riskēt un sacīkšu režīmā savus hromētos izpūtējus apskrāpēt. Tagad ir ziņas, ka skijoringisti, kuru tehnika loģiski vasarā stāv, varētu piebiedroties. Tur vēl daudz javu brauc. Cita lieta - tehniskie noteikumi. Skio ir daudz-kas atļauts, bet mums Noteikumos gandrīz nekas. Ja sabrauks bariņš skijoringistu ar konusa izpūtējiem un big karburatoriem, liksim pie sacīkšu klases.
Labojis italis uz 04-04-2013 22:38
 
Guntis
Tāli esam gatavi pieņemt pasākumu,īpaši ja dosi man izbraukt ar
bijušo mana tēvu Čezetu... skūteri Čezetu Smile
 
italis
Guntis rakstīja:

Tāli esam gatavi pieņemt pasākumu,īpaši ja dosi man izbraukt ar
bijušo mana tēvu Čezetu... skūteri Čezetu Smile


Smile Čezeta stāv uz galda. Gaida laiku, kad man būs laiks. Vēlāk ielikšu bildes ar tiem visiem tolaiku tūningiem. Respect!
 
italis
Retro klases Nolikums
www.lamsf.lv/...tdokumenti
Labojis Guntis uz 05-04-2013 08:00
 
italis
Par tik par cik līdz 1.maijam aizvien mazāk laika, aktualizēju jautājumu par šī foruma biedru dalību pasākumā. Organizatori būtu pateicīgi, ja laicīgi zinātu dalībniekus, viņu starta nr, utt.
Reģistrācija www.mazmoto.lv

Es gatavojos, bet Tu ?

content28-foto.inbox.lv/albums/i/imola/15-04-2013/IMG-4997.sized.jpg
 
Guntis
Es te skatos visus tos linkus,BET nekas nav skaidrs.

Pamanīju ka tas ir VAIRĀKU braucienu pasākums gada garumā(ja pareizi sapratu).

Nu man tas vairs neder,un kur nu vēl 1.maijs,kas TRADICIONĀLI ir retromoto fanu diena.

Tad man retromoto ir DAUDZ tuvāks pasākums. Ļoti neloģiski ir likt šinī datumā.

Un lateksa tērpu(lasi ādas Grin),pirkt nav ne naudas ne vēlmes.
Tā jau visa nauda aiziet vaļas priekam(lasi retro moto),bet te vēl ādas ekipu pirkt par pārs simtiem???latu???
Es te noklusēšu,ka sev nemaz nevarēšu nopirkt(izmēra dēļ)...,
labāk kaut ko atjaunošu par to cenu savam vaļas priekam(retro moto).

P.S. biju jau sapriecājies izbraukt kaut reizi NORMĀLI (lai tie dulnie skrien)pa Biķerniekiem,bet ja ne tad ne.
Labojis Guntis uz 15-04-2013 14:45
 
admin
Kaut kas tur sanāk itālisks....1. maijā 333 trasē ir Liņķa retromoto pasākums. Kaut ko parālēlu taisīt tajā pašā dienā Biķerniekos priekš retro močiem šķiet nav gudri, jo abās vietās vienlaicīgi pabūt nav iespējams. Būtu teju ideāli, ja tā retrogonciņa notiktu retromoto sezonas atklāšanas pasākuma ietvaros 333 trasē....
 
Kaarlis
Gunti, tas viss notiek viena pasākuma ietvaros- brauc, atklāj retrosezonu un ja vari, nobrauc vēl pa trasi ar antikvariātu.
Par ādas apģērbu kā vienīgo iespējamo arī esmu neizpratnē- vai tad moto braukšanai paredzētais tekstila apģērbs ar aizsargiem un citām ekstrām neder??? Kopš kura laika serrtificēts ekipējums ir sliktāks par humpalu ādeni?
4.3. Ekipējums:
4.3.1.Visas klasēs dalībniekam jābūt apģērbtam ādas kombinezonā. Obligāta moto ķivere un ādas cimdi.
4.3.2. Ķiverei jābūt slēgtā tipa - ar stikliņu, kas brauciena laikā ir aizvērts
4.3.3. Apaviem jānosedz potīti un jābūt ar cietu zoli
Pieņemu ka nolikumu neviens līdz sacenei tā arī neizmainīs un vēl daudziem var iet garām šis pasākums... Tas tā, pārdomu formā.
 
italis
...nu jūs dodatShock

KAS var nebūt skaidrs? Gan Nolikumā, gan kalendāra afišā taču redzams posmu skaits un trases gan retro klasei, gan pārējiem(ZM&scooter). Nolikumā ir prasības gan tehnikai, gan ekipējumam. Minimālās prasības. Arī licenču un dalībmaksas cipari ir minimālie iespējamie.

Par datumu. Pasākums nekonkurē ar retromoto pasākumu 333, kas starp citu notiek TRADICIONĀLĀ Durkas pasākuma IETVAROS. Datums bija vienīgais brīvais BKSB grafikā. Un turklāt Biķernieki ir paredzēti sportiskai braukšanai, kad notiks gan Zelta Mopēda, gan skūteru gan pirmoreiz pēc n-tajiem gadiem klasisko sacīkšu un ceļa(pēc šodienas mērauklas - retro) motociklu braucieni. Sacīkšu braucieni. Un sacīkstēs ir noteikumi. Sacīkstēs ir ieskaite un sezonas kopvērtējums.

Es no Gunta rakstītā īsti nesapratu, ko tad gribējās? Braukt džinsenēs pa trasi, baudīt pretvēju gad garām brauc 2x ātrāki, ekipēti dalībnieki, kuri sacenšas... Apdraudēt sevi un citus. Tas būtu NORMĀLI?

Par ekipējumu. Neizpratni drīzāk izsauc doma braukt ar motociklu NEādas tērpā... Piezīmēšu, ka ādas ietērps izsenis ir īstu motociklistu tērps un tikai mūsdienu tehnoloģijas un tieksme pēc komforta ir radījusi šo tekstila līniju. Kura savukārt nenoliedzami ir ērtāka garos pārbraucienos, urban režīmā. Tiklīdz runa iet par ātrumu, tur automātiski āda...

Un nobeigumā. Pasākums netiek pozicionēts kā ņesteidzīga defilēšana pa trasi. Tādas vēlmes realizē caur dalību salidojumos, parādes braucienos etc. Pēc pagājušās sezonas radās sajūta, ka ir entuziasti, kas gribētu sacensties šādā formātā. Neviens netiek spiests ar varu braukt, pirkt kombinzonus. Var atbraukt un just līdzi markai vai cilvēkiem, kuri "gāž" pa trasi. Ja ne 1.maijā, tad kādu citu posmu. Normāls atbalsts javistiem trasē. Arī ar retroidejām te neredzu pretrunas - dodam iespēju atkal braukt nu jau klasiskajiem padomju sacīkšu( kuru kādreiz bija pilni motoklubi), gan kādreiz kultivēto ceļa motociklu klasi. Kura kādreiz pat dalījās līdz 175, un līdz 350. Speciāli šim pasākumam esmu atradis iespēju izbraukt uz starta ar padsmitkārtējā Latvijas čempiona Gunāra Raita javu - motociklu, kurš būs tieši tāds pats, kā toreiz...

Tiekamies trasē!
 
Krisjanis
Es tiešām nesaprotu... ir divas galējības... tieši tā kā mūsdienās visur - šajā gadījumā gan tādā ziņā, ka izvēle ir starp - Vai nu brauc kā sēne, vai arī mēģina braukt kā pro. (ar šo neapšaubu un ne ar vienu sejas vaibstu nepasmīkņāju par cilvēkiem kā Tu, Arnis Tomass un citi tiesām pieredzējuši šosejas braucēji, kas tas ellīgi labi sanāk). Diemžēl šodien ir tādi laiki, kad vispirms skaitām naudiņu, pirms plānojam kurp doties.. Bet vēl aizvien nesaprotu šo birokrātiju - KĀPĒC? Kāpēc piemēram es nevarētu izbraukt normālā fiksā gaitā to trasīti, kaut vai tajos nolāpīti nelaimīgajos džinsos ar smago motociklu, kuram nav veikti nolikumā minētie uzlabojumi? Kāpēc nevar būt tautas klase? es saku - divas galējības.. un visi būtu laimīgi.. un ticiet vai ne, nemaz tik daudz to kritušo nebūtu.. un ja arī būtu, pie pieteikšanās paraksts, ka paši par sevi atbildīgi.. Grūti? domāju ka nē. Man ļoti gribētos izgāzt pa BKSB ātrāk kā pagājušā gada rudenī, bet lai tam nodotos gada garumā būvējot sacīkšu prasībām motociklu? Te jau velk uz motošoseju kā sporta un dzīvesveidu.. Un tikai nevajag par tām drošībām - kas bija pirms 20gadiem? dermantīna kombinzoni? cilvēki nekrita? ātrumi tagad tām pašām jawiņām ir lielāki? nu tas tā. Viss, esmu runājis.
 
Guntis
Es ar par to,ka braukšu veikli,un man nav svarīga uzvara.
VNK es nezinu kā tikt uz trases un izbraukties.

Ādas jaka man ir,bet ādas bikses man točj nebūs nekad.
Un jautājums moto džinsi ka tik nav LABĀKI,par -humpalu-ādiņām.

Otrs tak jāizvērtē cik kurā Latvijas galā ir motoentuziastu.

Man D-pils kā pilsēta pat ļoti patīk... bet lai es uz turieni spertos...

Jo mani moto visi iet -paši-,jeb nebrauc piekabēs.
 
Arnis z
Sveiki visiem!
Es jūtu ka te ir daudz kustības entuziastu,bet ir dažas neskaidrības-mēģināšu paskaidrot.
Galvenā senās tehnikas kustības mērķis ir saglabāt un restaurēt šos spēkratus.
Protams-klasiskie motocikli JAWA var būt nav tik veci,bet katram ir savi iemesli kādēļ tieši JAWA.Seno spēkratu kustība pilnībā izslēdz jebkuras sacensības ar neprognozējamu iznākumu.Tādēļ visos retro pasākumos aprobežojās ar veiklības braucieniem un stilizētiem rallijiem.Reālas sacīkstes nav paredzētas.
Sports tā ir cita sadaļa,cita federācija un cita organizātoru atbildība(līdz pat reālai atpūtai) un dalībnieku reālām traumām,kā arī tehnikas spīdzināšanu.
Tādēļ arī visas drošības prasības, kā jau reālās sacīkstēs.Tas ir seno spēkratu cits novirziens.Pēc pagājuša gada rudens pasākuma,kad viena daļa dalībnieku organizēja nesankcionētas ātruma sacensības un bija liela interese reāli gāzt pa trasi, LaMSF Motošosejas komisija Tāļa personā šogad mēģina atjaunot agrāk tik ļoti populāras ielas motociklu šosejas sacīkstes uz kurām brauca piedalīties netikai Latvijas braucēji.Līdz ar to mēs varbūt varam iegūt kau ko līdzīgu Dzintara volgai moto versijā.Protams tā ir speciāli gatavota tehnika.Te nevar būt vienkārša pabraukšanās pa trasi-tas tiešām ir bīstami citiem dalibniekiem.Tas ir labi redzams pagājuša gada materiālos,kad viena daļa braucēju centās apdzīt lēnāk braucošos.Vietām tikai liela veiksme glāba dalībniekus no traumām un organizātorus no nopietnām problēmām.
Starp citu dermantīna kombinezonus neizmantoja motošosejā-pie kritiena tie iekusa ķermenī ...
 
admin
Ok, tas ir saprotams! Šķiet, ka vairums mūsējo tomēr pievienosies retromoto atklāšanai...
 
Kaarlis
Arnis visu salika pa plauktiņiem. Es drusku saputrojos ģeogrāfijā. Man personīgi bija neizpratne par ekipējumu un arī saglabājās. Nekad neticēšu ka modernais tekstils ar plecu, elkoņu un muguras sargiem, kas sertificēts eiropā, un kuru, starp citu, ir pašam gadījies izmēģināt uz asvalta ir sliktāks par parastu ādas jaku...
 
italis
...šodien tādi laiki, ka skaitām naudu...Retoriski jautāšu, kad tad bija kad neskaitīja? Varbūt runa par laikiem, kad benzīnu varēja izmangot no onkuļiem benzīntankā? Arī tad nebija ne naudas, ne visu to iespēju ko šobrīd saņemam mūsdienu pasaulē. Bet galvenais arī tad bija gribēt. Gribēt braukt ar motociklu. Ar minsku, jupīteru vai jawu. Iestāties īstā motoklubā, saņemt maisu ar detaļām un būvēt SAVU motociklu... Es jau te neaģitēju kļūt par sportistiem. Runa par iespēju izpausties gan tehniskā, gan braukšanas iemaņu ziņā. Varbūt kāds var piepildīt senlolotu, bet dažādu iemeslu (vecums, citas prioritātes) nepiepildītu sapni - motosacikstes. Cits var pierādīt, ka nav sliktāks par atzītiem meistariem.

Pa lielam, nav nekāda lielā birokrātija izbraukt džinsa biksēs pa Biķernieku trasi. Ap 100 LVL stundā un lieta darīta. Pa dienu lētāk, vakaros dārgāk.

Runājot par teritorijām... Motoentuziasti ir visur,. Un ja daugavpilieši spēj saorganizēties un nez cikos tur mostoties būt vieni no pirmajiem uz reģistrāciju...komentāri lieki. Un ir goda lieta "biezajiem" rīdziniekiem būt Latvijas otrajā galā uz sacīksti. Jo arī tur, ir ieguldījuši darbu.

Varam jau ilgi te filozofēt par motoCool, bet kas gribēs piedalīsies, kas gribēs atbrauks just līdzi...

content8-foto.inbox.lv/albums/i/imola/15-04-2013/IMG-4990.sized.jpg
 
turists
Visu saprotu, noteikumi ir noteikumi, bet par ekipējumu piekritīšu Kārlim.. Vai tiešām ir reāls pamatojums ādas kombindzonam kā vienīgajam iespejamajam?? vienīgais kur es redzu atšķirību ir tas, ka tekstila aizsargkostīmi parasti nav dabūnami kā kombindzoni, bet kā atsevišķas daļas - jaka/bikses. visādi citādi domāju, ka nez vai ir sliktāk.
 
aivarsz
Arī es atļaušos bilst kādu vārdu šajā lauciņā.Pirmkārt, visu cieņu iTālim, kas tik daudz ir darījis motosporta attīstībai Latvijā.

Īpaši Tālim- paldies, tu meklē jaunas asinis savam retro foršajam projektam arī šajā forumā. Bet fakts, ka šajā lauciņā, ir tāda mazasinība. Jo onkulīši un puikas, kas visvairāk šo vietni apmeklē, galvenokārt, ir tie, kas no kaut kurienes izvelk vecu ielas priekšmetu, un, pēc tam, melo sievām par algas samazinājumu, taupa uz bērna saldējuma rēķina....u.t.t. SmileŠeit vairāk pulcējas tādi skrūvēšanas un tūrisma cilvēki.

Pagaidām, cik zinu, vecie motosporta atkarīgie, šeit nav radušies 2 iemeslu dēļ. Pirmais, un galvenais- nedraudzējos ar internetu. Otrais, un tik pat galvenais- veciem moto sportistiem- viss jau mājās sataupīts ir pašiem. Pietiks arī nākošajai dzīvei. Ne ar vienu nav jādalās ar jautājumiem. Varētu jau ar' nostartēt tādā vai citā gonkā. Tik tas vecais išiass, mazā pensija, vēl k-kas vairs neļauj. Tādi ir fakti. Bet, moči ir, nosacītie braucēji tāpat. Grūti dabūt ārā no alām.

Iepriekšējais dialogs, šī foruma ietvaros, pirmkārt, par puikām, vai dikti seniem puikām, kuriem gribās izgāzt pa trasi. Neredzu neko nereālu, izdarāma lieta, ar ierobežojumiem. Tautas klase. itāli? Kaut atsevišķos posmos un kā šovs vai parāde? Pavilksimies ar VS? Padomā.

Par aizsardzību. Augsti godātie foruma lietotāji! Šī ir vienmēr bijusi vissāpīgākā tēma dažādu retro motociklu atjaunotāju vidū. Man ir patiess prieks redzēt, ka jūsu viedoklis par personisko drošību, gadu no gada, ir uzlabojies. Itāļa versija par drošību trasē ir vispareizākā. Kārtīgs ādas kombinezons ar pareiziem drošības elementiem, nav aizvietojams, Sevi cienošiem tūristiem- labs motociklsta tekstila apģērbs ir labāks, ērtāks un vairāk piemērots, domājot par savu drošību. Katram savs.
Nav pareizi braukt ar paaugstinātas bīstamības priekšmetu pa ielu triko apakšveļā vai plānās džinsu biksītēs un ar vectēva- miliča plastmasas cepurīti galvā un sandalēm kājās. Stila lieta, vai paša nedraudzēšanās ar veselo saprātu? Tas lai katram paliek paša ziņā. Varu pielikt pa kādai bildei no savu tuvu draugu arhīviem, lai jums kuņģis apgriežas otrādi, bet to nedarīšu. Lēmumus pieņemsiet paši?
Labojis aivarsz uz 16-04-2013 01:31
 
Iet uz forumu: