Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Riepas 16"
italis
Vai klātesošie var padalīties ar pieredzi apriepojuma izvēlē uz 16" ? Viens no pirmajiem variantiem, kas ienāk prātā ir MITAS. Laikam jau 3.25 vai 3.50. Kādas versijas vēl būtu/ir mēģinātas? Paldies.
 
palsmanietis
prieksa 3.25 aizmugure 3.50 mitas un pie Raimonda,cena laba un garantija
 
AldisK
Ielas motociklam Mitas ir pietiekoši labas riepas par attiecīgu cenu. Bet laikam jau mēs neviens neesam braukuši ātrumsacīkstēs. esmu redzējis kaut kur katalogos arī citas riepas šiem izmēriem bet cenas tur parast dubultojas salidzinot ar Mitasiem. Izmēri kā Palsmanietis minēja.
 
aivarsz
italis rakstīja:

Vai klātesošie var padalīties ar pieredzi apriepojuma izvēlē uz 16" ? Viens no pirmajiem variantiem, kas ienāk prātā ir MITAS. Laikam jau 3.25 vai 3.50. Kādas versijas vēl būtu/ir mēģinātas? Paldies.


Sportam- viennozīmīgi- sazinies ar melgas Juri, vai R1 Artūru. Abi ir motobraucēji ar pareizu attieksmi pret lietām. Dabūsi gan Bridgestone, gan Dunlop, gan arī Michelin piedāvājumu šajos izmēros! Ir, protams, padomā arī citi, mazāka budžeta pasākumi. Kaarlis brauc ar vidēji lētu, bet mūsdienīgu protektoru. Mitas klasiskā Jawas riepa ir nosacīti lētais ceļš, asfalta tūrismam gana labs un ar makten senu protektora zīmējumu. Tādiem, kā man- atbilstošs. Jautājums- ko tu vēlies iegūt, un ko tu vēlies atdot par to.
 
Kaarlis
Braucu gan ar 18'' riteņiem. Vienas riepas bija SAVA mc7, otras Metzeller me22. Pēdējās patīk labāk. Šosejas un lietus protektors, ļoti viegli ripo- dzimtās riepas ļoti nepatīk. Ja ir vēlme tuvināt moci oriģinālam- tad jau tikai MITAS. Cenas ziņā nekāda starpība.
 
Kaarlis
Mazliet par riepām arī no mana, subjektīvā vai nedaudz objektīvā viedokļa puses.
Par Mitas:
Perfekts vēstures mantojums no vecā Barum. Ideāla versija autentiskuma mīļiem par jauku cenu. Mans vērtējums: Ideāls budžeta variants- lētākas riepas neeksistē. Protektors atbilst vēsturei. Riepas profils ļoti labs drāzšanai ar blaķeni. Saķere bremzējot- kaucoša skaņa bez rezultāta, viaduktos līkumos neguļās. Solo mocis nav vācams- šosejas braukšanai pēdējais sūds. Tiem, kam lielākā brauciena daļa jāpavada uz grantenes un maciņs nav pārāk biezs- perfekti. Blaķeņu lietotājiem arī. Kāpēc gan deldēt dārgas riepas?
Sava mc7- absolūta bužeta riepa. Ātri dilstoša, Laba saķere bremzējot un arī guldot līkumos. Diemžēl izraisa pastiprinātu nestabilitātes sajūtu. Es viņas brāķēju lai gan Tomass ar tādām gāž pa trasi. Nestrādā dubļos un slapjā zālē, zināmu diskomfortu rada nepieredzējušam braucējam gan uz asvalta gan grantenes. Dilst ātrāk par mitasenēm.;
Metzeller me 22. Mazliet dārgākas, taču pozitīvākas emocijas raisošas. Perfektas uz slapja un sausa avalta, jēdziens: akvaplanēšana” ir svešs. Braucot ar blaķeni strauji izdilst vidus. Ekselenta saķere bremzējot uz asvalta. Pa granti :staigā” Ja pie tā pierod, ideāli. Esmu izbraucis daudz ceļojumu ar tām. Arī pa akmeņainiem ceļiem kalnos. Skatīt braucienu piezīmes. Tikai drusku dārgākas par mitasenēm. Tā pat, slapjā zālē un dubļos nestrādā. Nepamet sajūta ka riepas profils strīdas ar stūres sagāzumu. Pakaļējās riepas resurss ap 12 tk. km
Šie, iepriekšējie spriedelējumi attiecās uz pēdējo 8 sezonu braukalēšanu.
Šosezon ēdienkartē bridgeston battlax 45. Budžeta ziņā reiz 3 kā lētuči mitasi,savas un citi sūdi...
Pataustot katalogus un zinot ka tās ir oem riepas vairākiem mo, kā arī apkopojot pieredzi par restaurēto sievas suzuku un tā uzvedību tuvu pie 200 km h, pieņemts lēmums: testēt! Tātad ēdienkartē bt 45. Prieša 3,5 un aizmugurē 4.0 tt. Ja būs komfortablākas vai ilgspēlējošākas par iepriekšminēto sarakstu, jutīšos kā uzvarētājs. Droši vien, recenzija sekos...
 
Guntis
Vai varu palūgt precīzāk tās 4.0 un 3.5 (bt 45 ?).

Mana doma ir līdzīga aizmugurē 4.0(ir krievu ražota) ,bet priekšā atstāt 3.25.

Doma aizstāt krievu ar kāda cita 4.0 un priekšā 3.25(kāda cita).
 
Kaarlis
Reku bilde
Nelaime tā, ka ļoti maz kas ražo riepas 3,25 un 3,5 izmēros.
img_20170211_134620.jpg
 
Guntis
Sapratu,meklēt zem Bridgestone(BT-45). Cik maksā ,pāris? Kur ņēmi?
 
Kaarlis
Šitās atceļoja no reifendirekta. Ja pareizi atceros, par abām tuvu pie 160 jevreičiki. Izskatās, nāksies virpot skrūves pr dakšai dubļusargam. 0,25 collas kaut kur jākompensē. Aizmugurei vajadzētu derēt bez īpašām izmaiņām. Var gadīties ka riepas mala rīvēs ķēdes gumijas. Kaut kā tā...
 
Guntis
Man 4.0 aizmugurē - nekādu problēmu.
Priekšu...nu es nošpikošu no tevis Pfft

P.S. šaurākā detaļa aizmugurē mazais dubļu sargs,aiz viņa seko ķēdes sargs.
 
Kaarlis
Pagaidām nesteidzies. Kaut kad nākamnedēļ es ar to nodarbošos, tad arī viss būs skaidrs.
Meklējot riepas jāņem vērā ka daudziem ražotājiem būs atsevišķi priekšējās un aizmugurējās. Nevajadzētu sajaukt. Un arī Skaties indeksiņu TT. Riepas ar kamerām.
 
Guntis
Pag vai tad bezkameru riepās nedrīkst likt kameras ???

P.S. es to nedarīšu šogad,es nesteidzos. Bet tādas pat domas mani moka Grin
 
Dalgo
METZELER ME22 priekšā labāk likt 3,00 vai tomēr 3,25? (uz 638 solo)
 
konuss
Man 3,25,ir labi.
 
Kaarlis
Iespējams, ar 3.00 riepu tu varētu iegūt mazāku masu, mazāku rites pretestību un varbūt vel kaut ko. Degvielā tas droši vien izpaustos kā ieekonomēti 50 grami uz simts km vai max ātrums +2km/h. Stabilitātē varētu sanākt zaudēt. Paskaties kas darās ar ripuļu izmēriem visiem citiem moto ražotājiem un secinājumus ģenerē pats...
Gunti, bezkameru riepās var likt kameras. Apzīmējums ir TL (tube less). Tādejādi izpildoties sanāk baigais ripuča svars. Ja reiz tu lieto spieķotus un nehermetizējamus ripuļus, labāk izmanto TT (tube type).
 
aivarsz
Baigi dzīvīgs topiks jums saveidojies. Smile Es jau vairākus gadus lietoju Jawa konkrētajiem izmēriem pieejamos Dunlop K82 un Michelin TT M45 riepu modeļus. Dunlop iet jau otrais pāris. Ar Michelin ir problēma, 3,5 aizmugurei netiek piedāvāts, pabraucos ar 4". dakšā ietilpst. Manām nepieciešamībām- mājas- darbs- vieglais tūrisms, 70% asfalts, 30% grunts segums, uzskatu, ka abu ražotāju piedāvājums, manām vajadzībām ir pilnīgi pietiekams, universāls un apmierinošs. Bet, katram mopēdistam ir savi uzstādījumi par to, kādā formā ar Jawīti jāizpildās.
 
Spiker
Pagajusaja nedela pasutiju sev Heidenau K37 - scrambler tipa riepas prieks savas toposas 360 uz 18" ratiem. Protektors izskatas diezgan smags, bet toties labi izskatisies un motociklu pataisis mazliet brutalaku - es ceru. Grin
Nemot vera to ka braucu 60% pa zemes celiem un 40% pa asvaltu - biezi gadas otradi, ceru, ka bus labs risinajums. Bet dzili zemapzina pielauju domau, ka uz asfalta varetu but jautri.
Notestesu - bus viedoklis.
 
Dalgo
Notestēta ME22 riepa uz priekšējā rata, protams, pa asfaltu ripo viegli un patīkami, pa tikko nogreiderētu akmeņainu granteni arī pozitīvi vadās, nestaigā kā oriģinālā Mitas, jo riepai ir izteiktāka viduslīnīja tāpēc arī iespējams nestaigā un vieglāk vadās, patīkamāka braukšana, bremzējas nesliktāk. Līkumos ir nedaudz savādāka vadāmība, bet tur runa ir tikai par to ka nevajag stūrēt tikai ar stūri bet pašam arī nedaudz piedalīties ar savu rumpi, tad vispār nejūt atšķirību!
Pagaidam liekas laba izvēle!
 
zigmars
www.motoren.sk/...tas--e9162

Reku atradu šitādu grābekli! Kā kungi domā - šitādu tiešām var iemontēt 638 Jawas aizm. dakšā kā viņi apgalvo? Es domāju to izmēru - 120/90/18
aasd.jpg
 
Iet uz forumu: