Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Classic Jawa 350/360
Classic
Labdien visiem.Beidzot āri es esmu Jawas īpašnieks.Pāris dienas atpakaļ iegādājos Jawa 360 par ļoti demokrātisko cenu.Vecais saimnieks dabūja jawiņu sev uz 18 gadiem(kā dāvanu no krusttēva) un tā viņa līdz šim brīdim bija viņa īpašumā.Neprasīju kāpēc viņš nolema pārdod.Mocis stāvēja šķūnī no 1989 gada.
Te mēs esam CSDD.Uzreiz piebraucot pienāca kāds cilvēks un pajautāja "Vai tas ir Jawa"? Vispār numuru salīdzināšana ir interesanta lieta.Divi vīri(viens vecs ar pieredzi un otrs jauns) salīdzina numurus diezgan ilgi.Manam mocim viņi nevarēja saprast kāds cipars ir rakstīts uz rāmja 1 vai 7.Tomēr viss beidzas labi un vecs cilvēks iesniedz man jaunus dokumentus un pateica "Lai izdodas".
Jau Rīgā cilvēki redzot Jawu paliek ar smaidu līdz ausim un rada lielo īkšķi.
Būtu ļoti labi izklausīties viedokļus par motociklu.Kas ir oriģināls,kas nav.Kas trūkst un t.t.Te nedaudz bildes.
foto1.inbox.lv/...wa-350-360
Labojis Classic uz 15-09-2013 20:26
 
palsmanietis
apsveicu zinu cik tur darba japieliek lai butu braucams atri apskatot -gazes rucka nav no 360 modela,trukst karburatora parsegs ,kedes apvalks.lai veicasCool
 
Classic
Paldies.Karburatora pārsegs ir kā āri ķēdes apvalks.
 
Guntis
Darba ir un būs ļoti daudz,lai veicas !
 
treners
Bez iepriekš nosauktajām daļām trūkst spidometra troses kronšteins, pārējais +/- ir.
 
Kaarlis
njā! Clasic jawa- ir par ko apskaust! Iskatās jau gana jauki...
jawa_650_classic-dark_red_chrome-1.jpg
 
Classic
Vakar mocis bišķiņ tiek paskrūvēts.Noņemu karburatoru un gaisa filtra kasti.Izradas ka filtra vietā ir NanofiltsSmile.foto1.inbox.lv/...G-1525.jpg
foto1.inbox.lv/...G-1526.jpg
Sāku tirīt karburatoru un izrādās ka no apakšas ir rūsa.
foto1.inbox.lv/...-15271.jpg
Un ir vēl rūsa kanalos
foto1.inbox.lv/...-15291.jpg
Jautājums:vai ir iespējams to rūsu iztirīt(kā un ar ko) vai vieglak nopirkt jauno karburatoru?
 
Guntis
Neko TĀDU no rūsas neredzu,iztīrīt un viss.

Tādus nano filtrus taisīja vispārēja defecīta apstākļos,normāls risinājums tiem laikiem.
Atkal neko TĀDU neredzu.Tā darīja un viss. Paskati vecāku motociklu filtru konstrukcijas.
Bieži bija tikai metāla siets,vai nebija nekā vispār.A kaprona aukla samērcēta eļļā jau bija pirmā pirms papīra elementa.
 
Kaarlis
labs ir, metam jokus pie malas.Smile
1) Jau labu laiku nagi niez izmēģināt ultraskaņas tīrīšanu. Laikam arī A- moto tāda ir
2) Bieži karburtoros ir tādi kā kaļķa nosēdumi- ir doma, ka tos varētu mēģināt likvidēt ar organisko skābju palīdzību. Citronskābe, etiķa esence. u.t.t. Vieta pētijumiem...
 
Spark
Aizaugušu/aizrūsējušu karburatoru vislabāk tīrīt ar ultraskaņu (Kārlim taisnība - pie A-moto).
Ir gruži, ko ar aci nevar saskatīt, nedz izpūst ar kompresoru.
 
Classic
Paldies par ieteikumiem.Šodien Jawiņa tiek bišķiņ paskrūvēta.Noņemot priekšējo lukturi ieraudzīju šo foto1.inbox.lv/...G-1533.jpg.Nezinu kāds lukturis no šīs puses bija no rūpnīcas bet kas man jādara ar manējo.Jāved uz smilšstrūklu un pēc tam jākrāso vai meklēt citu lukturi?
Vēl skrūvējot sānu kastes no kurbuļa malas izrādās kas vienai no 3 skrūvēm ir norauta galviņa.Sanāk ka skrūve paliek rāmī.Kā viņu ir iespējams dabūt ārā nesabojājot vītni?
 
aivarsz
Šī puse ir mazsvarīgākā. Galvenais- kā tad izskatās atstarotājs? Ja labs- kāda tur smilšu strūkla. Dabū nost rūsu un nokrāso. Ja otra puse čābīga domāju, ka vislētākais risinājums ir iegādāties citu reflektoru. Un viss. Visātrāk, un vislētāk.
 
bargais
Classic rakstīja:


Vēl skrūvējot sānu kastes no kurbuļa malas izrādās kas vienai no 3 skrūvēm ir norauta galviņa.Sanāk ka skrūve paliek rāmī.Kā viņu ir iespējams dabūt ārā nesabojājot vītni?


Ir šāds variants.
a_133.jpg a_132.jpg a_131.jpg a_130.jpg
 
aivarsz
Classic rakstīja:
Vēl skrūvējot sānu kastes no kurbuļa malas izrādās kas vienai no 3 skrūvēm ir norauta galviņa.Sanāk ka skrūve paliek rāmī.Kā viņu ir iespējams dabūt ārā nesabojājot vītni?


Ir jau speciāli štrumi nolauztu skrūvju izņemšanai. Ķīniešu izpildījumā, domāju, ka dabūjami arī Depo veikalos. Nebūs īpaši dārgi, bet saimniecībā šad un tad noderīgi.
skruuvju_iznjeemeejs.jpg
 
AldisK
Ir tā saucamie kreisie urbji. (Nejaukt ar kontrabandas), lai ieurbtu jagriežas pretējā virzienā. Bieži vien, ja nav baigi ierūsējis vai galīgi sačakarēta vītne, jau urbjot skrūves palieka smuki izskrūvējas ārā. Kur meklēt? To gan nepateikšu, es apbraukāju profesionālus virpotājus.Varbūt var meklēt pie kādiem profesionālu instrumentu piegādātājiem.
 
aigars
Manā sapratnē tie visi štrumenti priekš ierūsējušiem sīkajiem bardačoka 6 mm skrūvju galiem ir pilnīgi lieki, arī nav jēga pa virpotājiem skraidīt pēc kreisajiem urbjiem. (kas Tev dos svešam instrumentus ) Līdz šim savā pus gadsimta mūžā esmu izticis ar parastu labās puses urbīti - priekš 6mm skrūves apmēram 4 -4,5 mm urbīti un urbina tikai laukā, protams precīzi jāiekernē centrā. Pēc tam , atkarībā no tā cik precīzi trāpīts, var paurbināt nedaudz resnāku, vai arī ar vītņu urbi sākt mēģināt tīrīt .Var droši arī ar degli pakarsēt - labi palīdz.
Bet pie visa teiktā noteikti vajag ņemt vērā, ka remontējot vecu mocīti, bez metināšanas neiztiks, tāpēc nevajag ķert kreķi par katru nolauztu skrūvīti. Ja arī to caurumu izurbs par lielu, tad to visu metinot var vienkārši atjaunot, - Ja pats nemetina, tad kādam būs pie reizes jāsametina arī viss pārējais.
Ja nu tiešām urbjot izdodas sačakarēt to 6mm vītni un nekas vairāk arī nav jāmetina, tad jau tur arī var iegriezt 8mm vītni, un braukt tālāk...
Labojis aigars uz 30-09-2013 16:44
 
Guntis
+aigars,man tie china ekstarktori nav spējuši līdzēt(gan jau pirksti līki Grin )
bet iekernēt izurbt ,iztīrīt vienmēr izdevis.
 
Classic
Labvakar visiem. Sēn te nebīja rakstīts. Laikā trukumā deļ darbs iet uz priekšu ļoti lēni. Bet kaut kas notiek un protams rodas jautājumi. Man ir 2 luktura vāki(kur ir iemontēts spidometrs). I redzāms, ka detaļas kuras ir apvilktas atšķiras ar garumu, jeb vāks kurš bija uz Jawiņas viņam stiprinājums ir īsaks, bet otram vākam ir garāks stiprinājums. Nevaru saprast, vai 2 vāks ir no cita modeļa jeb no kaut kādas citas modifikācijas?

foto3.inbox.lv/...-15977.jpg

foto3.inbox.lv/...G-1598.jpg
Labojis aivarsz uz 02-03-2014 20:27
 
Guntis
tak skaidrs,ka sarkanākais ir šķjūnēts. netīrākais oriģināls.
 
Classic
Bet kurš ir šķunēts, viņš bija jau uz moča un kopā ar apakšējo daļu ideali savienojas. Bet tas kurš ir oriģināls nav iespējams savienot ar apakšējo daļu, jo tas detaļas jeb stiprinājums ir garāks.
 
Iet uz forumu: