Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
jawa 638 ātrumkārba.
lazy12
Nesen dabūju jawu 638 no 15 gadīga puiša pa lēto kurš nemācēja ne apieties ne braukt.Pabraucu laiku sāka lekt ārā 4ātrums ja ieliki tad vareja tikai uz līdz pusgazei pabraukt uz nelieliem apgriezieniem ,kamēr vispār vairs nelikās iekšā,pārējie gāja normāli bet lkm otrais vai tresas reti lēca laukā zem slodzes(divatā braucot).Tg nāk sezona domāju sataisisu lai iet. izsjaucu jawas 638 motoru un secinaju ka ir taka nodilusi daksina(tiesi ieloka gals itkā taisni novilets itkā vispār tāda nebūtu),saliekta tas asite,un dedzis pirmā ātruma zobrats(nezina ka bet vins bij otrādāk ielikts kārba).tg mēģināšu līdz sestdiena dabut jaunu kārbu(protams dakšiņas arī utt).Jautājums tāds ja es ielieku man defekti pēc laika nebūs tādi paši.Tiko forumā lasīju ka chalitim bij līdzīga problēma,un ieteica nosaibot kārbu.Vajag nevajag šajā lietā esmu iesācējs,un gribas salikt tā lai vēlreiz nau jaujauc pušu.Iesakiet ko man darīt un kā?
Labojis lazy12 uz 04-03-2014 23:41
 
Kaarlis
Kārbas, bloki un kulises savā starpa atšķiras pec izmēriem. Plika detaļu maiņa līdzinās loterijai, kur var arī nepaveikties. Ja pašam saprašanas nav, labāk meklē kādu kas var nodefektēt- atrast cēloņus un novērst sekas.
 
lazy12
Sk,paldies.
 
Dezinfektors
Dod Kārlim jaukt Wink
 
lazy12
Kārba jau ir izjaukta;p pats likšu kopā,un ir vēl kādam kāda ideja vai atbilde
 
konuss
Nopirku kārbai jaunus adatgultņus,izņemu no kastītes,izrādās ka ar seperatoru,domāju,ka nav starpības un nekas ļauns notikt nevar.Gultņi NTN,varbūt kādam ir komentāri?
 
Kaarlis
Ir tādi likti, nekādu pretenziju pagaidām nav. Kad liksi kopā, rūpīgi izpēti vāŗpstu vai nav bojāts cementējuma slānis- tas arī tos gultņus nokauj.
 
konuss
Jawu laikam,nevarētu salikt,no jaunām detaļām,jo izskatās ka nav divu vienādu detaļu.Lai saliktu motoru vajag kaudzi ar detaļām,kuras vajag savstarpēji salāgot,viena vārpsta lien adatniekā,brīvi,otra nelien,bet ja ir kaudze ar detaļām,tad visu var salikt.
 
Kaarlis
To es bieži nevaru citiem ieskaidrot, ka jawas motors jāuzskata par kaudzi ar sagatavēm un tas, ka viņš sastāv no 5 zobratiem un padsmit skrūvēm nenozīmē ka tur nav jāiegulda riebīgi daudz darbastundas.
 
konuss
Interesanti,kā,viņi to dara,rūpnīcā,arī piemeklē?
 
Kaarlis
parādijusies ir ķecerīga doma par kulises uzbūvi un kārbas darbību. Tā arī līdz galam neesmu izpratis otra neitrālā stāvokļa ideju un nepieciešamību pēc tā. Tīri funkcionāli nekad to neesmu izmantojis. Gluži pretēji. Dažkārt tizlāk slēdzoties no 3 uz 4 ātrumu sanāk ka iekrīt neitrālajā.Tas traucē forši braukt.Gribētos apsvērt domu par tā likvidāciju- likvidēt kulisē lieko robu. Kādas būtu jūsu domas? Par vai pret un pamatojums.
 
aigars
Es par, pamatojumu jau Tu uzrakstīji!
 
AldisK
Kaarlis rakstīja:

parādijusies ir ķecerīga doma par kulises uzbūvi un kārbas darbību. Tā arī līdz galam neesmu izpratis otra neitrālā stāvokļa ideju un nepieciešamību pēc tā. Tīri funkcionāli nekad to neesmu izmantojis. Gluži pretēji. Dažkārt tizlāk slēdzoties no 3 uz 4 ātrumu sanāk ka iekrīt neitrālajā.Tas traucē forši braukt.Gribētos apsvērt domu par tā likvidāciju- likvidēt kulisē lieko robu. Kādas būtu jūsu domas? Par vai pret un pamatojums.

Domāju, ka ideja ir, lai moci varētu paripināt kur tas ir atļauts un ir izdevīgi. Pēc tam ātri atkal ieslēdzot 4 ātrumā. Vienīgi pareizs spriedums: cik mēs to izmantojam?
Braucot ar moci es to praktiski neizmantoju. Mašinā braucot uz darbu es to gandrīz katru dienu izmantoju, 70km maršrutā braucot uz darbu un atpakaļ noripinu vismaz kādus 3-4 km.
 
Peteris
Es, personīgi šo fīču izmantoju un savam mocim negribētu to amputēt !
 
Rich
Peteris rakstīja:

Es, personīgi šo fīču izmantoju un savam mocim negribētu to amputēt !


Es arī, un nekad nav traucējusi pie pārslēgšanās.
 
PinkuJanis
Man patīk ripināties neitrālajā un lietoju. Braukājot pa Rīgas trafiku noder. Bet kā opciju var piedāvāt pēc individuļa pasūtījuma tiem, kas nelieto...
 
cyprus1
Kādreiz par to arī tiku domājis.Ideja sekojoša-slēdzoties no 3.uz 4. ātrumu neitrālais varētu nebūt,opcija kas neļauj palikt neitrālajā bet ieslēdzas 4., bet no 4. uz 3.noderētu.Iemet neitrālajā un tad pēc apstākļiem-vai nu uz augšu vai leju.
Drusku fantastiska ideja.
 
Kaarlis
Ok, lietotāju viedoklis skaidrs. Domas dalās gandrīz uz pusēm- vieniem patīk otriem nē. Tā kā konkrētais uzsāktais projekts nebūs ielas braukšanai bet gan sportiskākam mērķim, "N" stāvoklis likvidēts sekojošā veidā kā pievienotajā foto. Iespējams, tas līdzēs samazināt iespēju kļūdīties un tādejādi taupīs kādu sekundi trasē. Neiztrūkst arī ass nostiprināšana kulises centrā. Žēl tikai ka izpalika kāds tīri tehniska spečuka komentārs.
imag2220.jpg
 
Laacis_ar07
Piedod, lai ko komentetu jaiedzilinas, jazimee. Es par to domāju, bet neesmu veel tik dzinējus salicis ideāli lai varētu improvizēt! Cīnos lai vispār viss darbotos labi, gan kādreiz tam pieslegsos, tagad laiks ierobežots! Atvainojos par kļūdām,planšetes dzīvo savu dzīvi
 
Laacis_ar07
Tavam jautājumam grūti pieslēgtiesGrin,kā tu zini ka kārba karst,ja karsts ir viss dzinējs? Karst var ja par stingri nošaibota,bet tad jau drīz tā būtu izjukusi!
 
Iet uz forumu: