Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
Pulverkrāsa
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-04-2014 12:36
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Daudziem jau ir zināma šī krāsošanas metode kā salīdzinoši lēta un mehāniski izturīga alternatīva krāsošanai ar auto krāsām. Diemžēl ne visi un ne visur arī šo darbu veic pietiekami augstā kvalitātē. Līdz šim ļoti bieži devu detaļas smilšot un krāsot uz A-Moto taču pēc pēdējām sabojātajām detaļām uzsāku meklēt alternatīvas. Nu ko, padalamies ar adresēm un pieredzi? Iesākumā http://www.ideallain.lv/[/url] un...www.ideallain.lv/...rkrasosana ir kādam komentāri? Tāpat būtu labi apzināt iespējas alumīnija apstrādei ar stikla lodītēm. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 07-04-2014 12:59
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Atradu vēlvienu. http://www.blast.lv/index.html |
|
|
peterisp |
Ziņojums ievietots 07-04-2014 13:28
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 01.10.12 |
Alumīniju ar stikla lodītēm devu tīrīt šeit: ramoto.lv/...p;top=1726 Strādā ļoti rūpīgi, ar rezultātu biju apmierināts. Termiņš bija max 2. nedēļas. |
|
|
PinkuJanis |
Ziņojums ievietots 07-04-2014 18:29
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 11.08.12 |
Man bija pasūtījums pārkrāsot rāmi un citas melnās detaļas Ventspils ielā pie " Briljantart" (www.pulverkrasosana.lv). Saņēmu atpakaļ nedēļas laikā, bet tad vēl palūdzu uzklāt arī pulverlaku, jo nebiju to pasūtījis sākumā. Kārlis ievērtēja rezultātu dzīvē un minēja, ka esot spidīgāka kā viņam. Par visu kopā bija 140 eur. Nu jau saskrūvēju, kvalitāte šķiet OK. Šī ir mana pirmā ņemšanās ar krāsotājiem, bet īpašu iebildumu nebija. Man izdevīga lokalizācija- Pārdaugava. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 07-04-2014 19:36
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Pašam pieredzes nav, bet kaut kad esmu dzirdējis labus vārdus. darbaspars.lv/...id_group=8 |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 09-04-2014 21:37
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
PS. Šodien man ienācās sākotnējāa informācija par metālapstrādes kantori Vestienas ielā, kur šiverējas kāds savulaik populārs motokrosists, tātad cilvēks ar sajēgu un atbildību par lietām, ko veic. Ir pulverkrāsošana, ir smiltis, ir skrotis, ir vēl šis tas šajā segmentā būtisks. Par visu vēl neesmu informēts. Nākamnedēļ centīšos aizskriet ciemos, apskatīt veiktā pasūtījuma kvalitāti, aprunāties par iespējām, cenām, gribēšanu un varēšanu. Ja viss šķitīs labi, padalīšos ar kontaktiem. |
|
|
treners |
Ziņojums ievietots 09-04-2014 22:06
|
Member Ziņojumi: 69 Pievienojies: 21.02.12 |
Esmu izmantojis SIA "Lekols" pulverkrāsošanas pakalpojumu Vestienas ielā 6, krāsoju savu Minimokiku, un arī citus dzelžus: www.retromoto.lv/...-t7638.htm Pēc tam intereses pēc nokrāsoju Stellu A-Moto. www.retromoto.lv/...-t9322.htm Vestienas ielā bija lētāk un kvalitāte apmēram tāda pati. Turpmāk pulverkrāsošanai izmantošu Vestienas ielas pakalpojumus, tur ir pilns serviss vispirms tīrīšana ar skrošu strūklu un krāsošanas līnija. Labojis treners uz 09-04-2014 22:13 |
|
|
cyprus1 |
Ziņojums ievietots 09-04-2014 22:28
|
Member Ziņojumi: 78 Pievienojies: 01.05.13 |
PinkuJanis rakstīja: Man bija pasūtījums pārkrāsot rāmi un citas melnās detaļas Ventspils ielā pie " Briljantart" (www.pulverkrasosana.lv). Saņēmu atpakaļ nedēļas laikā, bet tad vēl palūdzu uzklāt arī pulverlaku, jo nebiju to pasūtījis sākumā. Kārlis ievērtēja rezultātu dzīvē un minēja, ka esot spidīgāka kā viņam. Par visu kopā bija 140 eur. Nu jau saskrūvēju, kvalitāte šķiet OK. Šī ir mana pirmā ņemšanās ar krāsotājiem, bet īpašu iebildumu nebija. Man izdevīga lokalizācija- Pārdaugava. Man šajā firmā nācās vest otrreiz labot brāķi,Par attaisnojumu dzirdēju argumentus ka vainīgs špaktelis.Tikai dīvaini ka uz špakteļa krāsa bija labi uzklāta,defekti bija vietās kur špaktelis vispār nebija.Pie tam saņēmu atpakaļ sačakarētu kreiso"bardačoku".Otrreiz tur vairs neiešu. |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 25-11-2014 21:59
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Sveiki. Jautājums par pulverkrāsu. Ir pienācis laiks krāsot savu ķiršsarkano 634 Jawu(1974.gads, arī ķiršsarkans rāmis), bet ļoti gribētos krāsot ar pulverkrāsu. Vai kāds ir pēdējā laikā krāsojis? Varbūt kādam ir izdevies nokrāsot līdzīgā krāsā, kur tas tonis pavisam nedaudz tikai atšķiras? Un, vai dažādās vietās, kur nodarbojas ar pulverkrāsu, pulverkrāsu piegādātāju firmas atšķiras? Nav tā, ka varbūt, ka ir kāda pulverkrāsu firma, kur tas tonis tomēr sakrīt ar RAL katalogā norādīto? |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 25-11-2014 22:24
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Neesmu redzējis labu toni, un esmu redzējis daudz pulverkrāsas brīnumus. Gandrīz ir, bet nav un nav tieši tik, lai izskatītos nekādi. ja nav tad nav...tad labāk citu krāsu izvēlies, būs vismaz savādāk...tieši tā iemesla mana 634 ir ar tādu krāsas salikumu. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 26-11-2014 11:03
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Neiet, runa par kvalitāti un cenām, iet runa par tumši ķirši sarkano toni, kas ir vajadzīgs šim modelim! |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 19:30
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Uzdūros pie saviem čomiem- riepiniekiem un auto disku valcētājiem uz vienu reklāmas bukletiņu. Pasākums saucas KnK Coating, mājas lapa www.blast.lv . Atrašanās vieta Mārkalnes iela 10, Rīga, Jugla. Ir linteresants pakalpojumu klāsts- smilšošana, pulverkrāsošana, metalizācija (termiskā smidzināšana, kad uz metāla tiek uzklāts cinka vai alumīnija slānis, ko pielieto, piemēram auto riteņu disku reinkarnēšanas procesā). Vai kādam no foruma ļaudīm ir kas pozitīvi vai negatīvi bilstams par šo uzņēmumu no savas iepriekšējās pieredzes? Cenas versus iespējas un kvalitāte? Metalizācijas pakalpojumu izmantošana, e.t.c.... Padalieties. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 20:01
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Par augstāk minētajām problēmām ar pulverkrāsas toņa piemeklēšanu- pilnīgi piekrītu, ka šādi krāsota mopēda tonis varētu būt pilnīgi garām no visiem viedokļiem, pieejamās krāsu paletes dēļ. Bet vēl, pastāv versija, kas, protams, sadārdzina pasākumu, bet tiek pielietota, un, gan pelta, gan slavēta retro auto reanimātoru vidū. Ir tehnoloģisko procesu virkne, kad auto virsbūve tiek strūklota. Tad metināta. Tad klāta pulvergrunts un krāsa kā antikorozijas pārklājums. Tad virsma tiek špaktelēta un krāsota jau ar vēlamā toņa autokrāsu. Kā negatīvais punkts šādai virsmu sagatavošanai tiek minēts pulverkrāsas trauslums, kas pārvelkot kādu skrūvi, visu šo pasākumu sabojā, jo apakšas krāsojums ieplaisā, un tur atkal ir radusies vieta korozijas perēklim. Tādēļ, mocīti reinkarnējot, iespējams šis ir gluži pieņemams ceļš. Atjaunojot auto, es gan stipri pārdomātu citas virsmu apstrādes tehnoloģiju alternatīvas. Tur, tomēr, ir pavisam citas izmaksas, plānojot izdevumus ilgtermiņā. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 20:12
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Neizplūstot liekā daiļrunībā, kopš kuriem laikiem pulverkrāsa ir trausla? Elastīga kā plastmasa, bet te pēkņī viens ir izsapņojis ka trausla.. Varbūt Rīgā tiešām tās krāsas ir sūdīgas? |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 20:46
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Dalgo rakstīja: Neizplūstot liekā daiļrunībā, kopš kuriem laikiem pulverkrāsa ir trausla? Elastīga kā plastmasa, bet te pēkņī viens ir izsapņojis ka trausla.. Varbūt Rīgā tiešām tās krāsas ir sūdīgas? Liepājā ir noteikti savādāk, bet Rīgā, un noteikti arī citur pasaulē, jauši, vai nejauši mehāniskā veidā laužot vai spiežot šādi krāsotas virsmas ir iespējams, ka segums ieplaisā. Varbūt, pavisam nedaudz, bet daudz jau nevajag. Krāsas slānis (jo biezāks, jo vieglāk) uztaisa mikroplaisu, kas turpina izpildīties, kā nu sanāk gadu griezumā. Visos pārējos punktos šādi apstrādātai virsmai- viss ir OK, nosacīti elastīgs un labs aizsargklājums. Kad Dalgo kunga tēvs vēl nezināja, ka viņam kādreiz būs dēls, es jau pietiekami biju iztestējis pulverkrāsas noturības labās un sliktās īpašības kādreiz varenajā, bet šobrīd sen apglabātajā Rīgas Aleksandra (Stepanoviča) Popova vārdā nosauktajā Radio Rūpnīcā, kur, savulaik, pavadīju no ģimenes atbrīvoto laiku. Nezinātājiem paskaidroju, ka šis senais krievu fiziķis (AP) bija krievu ideoloģijas produkts, kas tika promotēts kā Radio izgudrotājs, pretēji patiesajiem vēstures faktiem par Markoni (oficiālais patentētājs) un citiem gaišiem prātiem sen pirms viņa. Ja reiz atkāpāmies no tēmas, varat palasīties šeit: http://lv.wikipedia.org/wiki/Radio Labojis aivarsz uz 03-12-2014 20:52 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 21:06
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Runājot iz vēstures, kā Aivaram to vajadzētu izprast, izmantotie materiāli ir laika gaitā mainījušies, un to īpašības.. iespējams padomijas laikos arī krāsoja ar trausli nosaucamām krāsām. Sen atpakāļ krāsojot mocīti ar pulveri, pirms gadiem 10, taisnojot kāpšļus ar lielo veseri un citas detāļas, konstatēju ka krāsa ir elastīga un nepavisam ne trausla. Arī riteņu spieķotājs bungāja riteņus uz nebedu, bet nekas nenolobijās. Zem mikraskopa krāsu protams nepētiju, bet izlasot ka krāsa ir trausla, pēc mana vērtējuma nu tā galīgi nebija. Labi nav ko spāmot, ar šīm samazgām tikai tērejam citiem tik dārgo laiku lai to visu bezjedzīgi lasītu. |
|
|
Gusts |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 21:07
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 06.10.14 |
Daudziem jau ir zināma šī krāsošanas metode kā salīdzinoši lēta un mehāniski izturīga alternatīva krāsošanai ar auto krāsām.... Cik man zināms, Latvija aluminija detaļas ar Pulverkrasa pārklājumu, tā kā tam ir jābūt pec tehnoloģijas var nodrošināt tikai divas kompānijas. Pirns krāsošanas rūpīgi jāveic ķīmiska apstrāde vismaz sešos dažādos ciklos un tikai tad veic virsmas pārklājumu. Tie visi "darboņi" kas dzīvojas pa aizvēsturiskam garāžām un pussabrukušiem angāriem to vidu nodrošina ar pusstreipuļojošu tanti ar acetona lupatu rokā. Riga- Lakrons, nejaukt ar Lekols Tukumā- Skonto Plan Abi krāso Schuco ārdarbu logu aluminija profilus ar augstām prasībām. PS es jau nesaku ka nevar arī parejie nokrāsot.. auto diskus jau krāso...bet noturība ir tāda kā ir.. Nolupušus vācu logus jau nav nevienam gadijies redzēt, vai ne? Es pats pirms 3 gadiem nokrāsoju līstes laivai ( pie Lakron) un jūrasspēja nespēja sagraut virsmu. ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350 ČZ Cagiva roadster Jawa 350/638/05 |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 21:29
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Pirms diskusijas, kas izvērtās ar Dalgo, lūdzu zinātājus padalīties ar subjektīvo pieredzi par manu postu šajā pašā sadaļā #12 par konkrēto pakalpojuma sniedzēju, ja šāda salīdzinoša pieredze ir. Dalgo varu atildēt, ka pulverkrāsošanā izmantotie ķīmiskie sasatāvi nav neko diži mainījušies pēdējos 35 gadus, diezgan droši. Labojis aivarsz uz 03-12-2014 21:36 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 03-12-2014 21:52
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Diži mainijušies varbūt nav, bet nav arī tā, ka pedējos gados nav radītas materiālu piedevas, kas piemēram dod plastiskumu, vai citas uzlabojošas īpašības. Arī pirms simts gadiem mersedes bija mersedes, bet vai tas ir pats? Ta ir mana subjektīvā pieredze šai pulverkrāsas lietā. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 05-12-2014 23:23
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Par pulverkrāsu veidiem un tipiem- diezgan labs paskaidrojošs materiāls: Pulverkrāsojums - veidi un īpašības: Pulverkrāsojums – tā ir cieta dispersijas kompozīcija, kas ietver sevī speciālus plēvi veidojošus sveķus, cietinātājus, pigmentus un specpiedevas. Pastāv divas lielas pulvera pārklājuma grupas atkarībā no plēves veidošanas tipa: termoplastiska un termoreaktīva. Pulverpārklājuma pirmajā grupā, kas izgatavotas pamatojoties uz termoplastiko plēvi veidotāju bāzes, formē pārklājumu bez ķīmiskās pārveidošanas uz daļiņu kausēšanas un dzesēšanas rēķina. Plēves, kuras no viņām izveidojas ir termoplastiskas un bieži šķīstošas. Tādu krāsu sastāvs atbilst izejmateriālu sastāvam. Šī grupa ietver pulvera pārklājumu, pamatojoties uz polivinilbutirālu, polietilēna, polivinilhlorīda, poliamīdiem. Ļoti izplatīti poliamīda pulvera sastāvi. Pārklājumiem, kas veidoti no tiem ir pievilcīgs ārējais izskats, augsta cietība un izturība. Tie ir noturīgi pret izdilšanu un šķaidītāju iedarbību. Polomīdu pulvera krāsa tiek lietota kā iekšdarbos, tā āra darbos. Pulvera krāsa uz polielifīnu bāzes (polietelēns, polipropilēns) tiek pielietots galvenokārt, lai aizsargātu virsmas, tā kā tām piemīt labas fizikāli-mehāniskas, antikoroziskas un elektroizolējošas īpašības. Ar tām krāso izstrādājumus no stieplēm, caurules, akumulatoru bākas, kronšteinus, stikla taru, veļas mašīnu un trauku mazgājamo mašīnu detaļas, stalažas, metāliskas mēbeles. Šo pārklājumu liels trūkums ir tieksme uz sprēgāšanu. Bez tam tām nav liela izturība pret atmosfēras iedarbību. Otrā lielā pulvera pārklājuma grupa – termoreaktīvās uz termoreaktīvu un plēvi veidojošu. Pārklājumi veidojās daļiņu sakausēšanas un sekojošu ķīmisku reakciju rezultātā. Tie nav sašķaidāmi. Pie šās grupas pieder pulvera krāsa, kura veidota uz epoksīda un poliēterisku sveķu, akrila, poliuretāna bāzes. Šīs grupas sastāvi labi noder mašīnbūves jomas izstrādājumiem, ja no pārklājuma tiek prasīta izturība un augstas dekoratīvās īpašības. Epoksīda krāsa ir mehāniski stipra un tai ir laba izturība pret šķīdinātājiem, bet pie pārkaršanas tā paliek dzeltena. Zem ultravialeto staru iedarbības virsējais slānis izdilst un kļūst krītveidīgs. Epoksīda poliestera pulvera pārklājumu struktūra ietver epoksīda un poliēteriski plēvi veidojoši, kuri reaģē pie cietēšanas citi ar citu. Šīm krāsām piemīt īpašība mazāk dzeltēt un ir izturīgāka pie augstākām temperatūrām. Profila pulvera pārklājums piemērots krāsošanai ārpus objektiem, jo atklātā gaisā tā augšējais slānis netiek iznīcināts un nepaliek krītveidīgi. Poliuretāna krāsas nodrošina pārklājumam vienmērīgu spīdumu. Tās izmanto izstrādājumu aizsardzībai, kas pakļauti berzei un nodilumiem. Bez tam, dod virsmai arī īpašu dekoratīvo efektu – saspiesta zīda tekstūru. Poliuretāna pārklājumiem piemīt augsta izturība pret laika apstākļu ietekmi, iedarbība pret ūdeni, šķidru degvielu, minerāleļļu, šķīdinātājiem. |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |