Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
bremzes
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 29-03-2012 13:43
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Ja jawa domāta braukšanai,,nevis kolekcijai!? (vecā!) ar priekšas bremzēm ir kas jadomā,,jo man nesanāk apstāties ar orginālajām! kādi varianti? es mēgināšu 634jawa konstrukciju,,jo bērnībā tās man darbojās lieliski,,pravda,,svars man bij kg30 mazāks! |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 29-03-2012 14:50
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Ja braukšanai- tad šķūnings ar hidrauliskām disku bremzēm. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 29-03-2012 14:55
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Laacis_ar07 rakstīja: Ja jawa domāta braukšanai,,nevis kolekcijai!? (vecā!) ar priekšas bremzēm ir kas jadomā,,jo man nesanāk apstāties ar orginālajām! kādi varianti? es mēgināšu 634jawa konstrukciju,,jo bērnībā tās man darbojās lieliski,,pravda,,svars man bij kg30 mazāks! Nu man arī svars ir ap 100kg. Protams tās nav disku bremzes, bet ar jaunām bremžu uzlikām u normāli noregulētām darbojas normāli. Pagājušajā gadā izbraucu Pēterburgu, Maskavu, problēmas nebija. Varbūt uzlikas vajag nomainīt.40-30gadus vecas, kaut arī jaunas no veciem krājumiem, var būt cietas un neefektīvas. Ir viens Kantoris Duntes ielā, kur ātri un par nelielām naudiņām līmē jaunas uzlikas. Man paprasīja 3Ls, Guntim 4Ls par vienu. Laikam tur cena pēc ģīmjiem. Bet tas arī ir normāli. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 29-03-2012 15:20
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Mēs daram tā: Duntes ielā uzlīmējam, 4 vai 5mm, pēc vajadzības..galvenais lai ir ar rezervi. Tad saliktā veidā virpojam nost kamēr precīzi iet iekšā rumbā. Un viss strādā superīgi! |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 29-03-2012 16:03
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Standartā uzlikas ir 4mm, tad nekas nav jāvirpo, es tādas uzlīmēju. Ja, padilusi rumba, tad protams labāk ir variants kā tūrists raksta, 5mm un apvirpo, jo vienkulaciņa bremzēm, jo vairāk jāregulē sviriņa, jo mazāka daļa no uzlikām strādā. Vienīgi papildus čakars un izmaksas, ja pats to nevar izdarīt. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 29-03-2012 17:27
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Par to jau runa, jo precīzāk novirpo jo lielāku darba virsmu iegūstam, līdz ar to arī bremžu efektivitāte jūtami uzlabojas. Šajos laikos nepadilušas rumbas ir retums.. vispār jau es rumbas ar parasti pielīdzinu.. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 30-03-2012 17:48
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Duntes ielā cik? ja drīkst? es 634 priekšas uzlikas nopirku jawa lv.veikalā,,bet vinjām metāla daļa galīg nepareiza izlieta! Puscentimetrs bij janovīlē alumīnijs lai vispār iekšā dabūtu,,un precizitātes tur tagad 0!!! kam lai tic?šodien? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-03-2012 19:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Varbūt tomēr uzlikas bija par biezu? Man 638 arī vieni loki (veco laiku, rūpnīcas) nelīda priekšas trumulī. Tur pēc Tūrista receptes- virpā iekšā. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 30-03-2012 21:19
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaarlis rakstīja: tur reāli pieliekot blakus orginālo viss atšķīrās,,mož tās bij kāda cita modeļa? es redzēju ebay,.ferado lokus, domāju kādā motociklu veikalā ir iespējams tos uzsūtīt,nu bij tac bremzes astonjdesmitajos,,atceros ka pasažiere teica:tu tā bremzē,,ka var pāri galvai tev pārlidot!Varbūt tomēr uzlikas bija par biezu? Man 638 arī vieni loki (veco laiku, rūpnīcas) nelīda priekšas trumulī. Tur pēc Tūrista receptes- virpā iekšā. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 21-09-2012 23:20
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kaut kā neizdevās 360 triks ar jauniem lokiem un virpu- nestājas un viss. Kādus 100km ļāvu pietrīties, šodien apnika un atjaucu- loku virsmas spīd kā uzpulētas, dilušas nevienādi- it kā visā garumā taču nevienādi- vis vairāk loku vidus- malas ar plankumiem. Sāku domāt par trumuļa formu- cilindrisks jau nez vai būs palicis. Notrinu visu to melnumu ar smilšpapīru un ar brake cleaner rūpīgi vēlreiz notīriju virsmas vainu noveļot uz it kā iespējamo versiju par ar mēsliem piededzinātām virsmām- jācer, paliks labāk. Un vēl... secinājumi- ja trumuļi labi un loku alumīnija daļas bēdīgas- jāņem tik bodē jaunas, ja trumuļi izdiluši un lokus var izmantot, jālīmē biezās uzlikas un caur virpu. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 22-09-2012 00:00
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Laacis_ar07 rakstīja: Duntes ielā cik? ja drīkst? es 634 priekšas uzlikas nopirku jawa lv.veikalā,,bet vinjām metāla daļa galīg nepareiza izlieta! Puscentimetrs bij janovīlē alumīnijs lai vispār iekšā dabūtu,,un precizitātes tur tagad 0!!! kam lai tic?šodien? Piekrītu Tūristam. Normāli- 4 mm uzlikas, ja vien tie trumuļi tiešām nav tādās lupatās, ka prasās pēc pārvirpošanas. Būs OK. Jau gadus padsmit sadarbojos ar šiem vīriem, normāli veči, cīnās un dara dažādas labas lietas, tāpēc rekomendēju. Atrašanās vieta šeit: |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 22-09-2012 00:23
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Laacis_ar07 rakstīja: Duntes ielā cik? ja drīkst? es 634 priekšas uzlikas nopirku jawa lv.veikalā,,bet vinjām metāla daļa galīg nepareiza izlieta! Puscentimetrs bij janovīlē alumīnijs lai vispār iekšā dabūtu,,un precizitātes tur tagad 0!!! kam lai tic?šodien? Nevēlos sadarīt ko ļaunu Jawa.lv tēvam un kustības fanātiķim Raimim, BET! Es arī, 634 sakarībā, nopirku priekšējās uzlikas Jawa/ Ērenpreis/ Dūmvadu/ un vēl, iepējams, kādu ļoti savdabīgu motociklu veikalā. Pačamdīju, paskatījos, normāls lējums, vizuāli normāli uzklēbēts mūsdienīgs frikcijas materiāls... Gala rezultātā, kad saliku dzimtos un šos bremžu lokus blakus, atšķīrās vairāki punkti izmēros, arī atsperu fiksācijas caurumi. Bremžu trumulī tā konstrukcija neietilpa principā. Arī es pafleksējos, pafrēzējos, pavīlējos un aizd..rsu šmirģeli. Beigās, tomēr aizbraucu uz Salta-M veikaliņu. Viss notika zibenīgi, manā gadījumā nepilnas darba dienas laikā un pat, bezmaz ar piegādi uz manu biroju. Secinājumi: Tātad- kaut kādā brīdī ir notikušas izmaiņas šo loku uzbūvē un, diemžēl, nesaderīgas ar 634. modeli, par ko Raimonds nav tapis informēts. Bet, tāda ir dzīves ikdiena, jo arī pats savā darbā regulāri sastopos ar šādām situācijām autolietu jomā. Mans ieteikums- nešauboties pirkt jaunus un gana kvalitatīvus bremžu lokus savam mocītim jawa.lv, taču lai izbēgtu no ieberziena, tomēr to savu veco loku pāri paķert līdzi, lai saprastu, vai nav manāmas acīm redzamas atšķirības konstrukcijā. Un būs OK. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 22-09-2012 01:05
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Kaut kā neizdevās 360 triks ar jauniem lokiem un virpu- nestājas un viss. Kādus 100km ļāvu pietrīties, šodien apnika un atjaucu- loku virsmas spīd kā uzpulētas, dilušas nevienādi- it kā visā garumā taču nevienādi- vis vairāk loku vidus- malas ar plankumiem. Sāku domāt par trumuļa formu- cilindrisks jau nez vai būs palicis. Notrinu visu to melnumu ar smilšpapīru un ar brake cleaner rūpīgi vēlreiz notīriju virsmas vainu noveļot uz it kā iespējamo versiju par ar mēsliem piededzinātām virsmām- jācer, paliks labāk. Un vēl... secinājumi- ja trumuļi labi un loku alumīnija daļas bēdīgas- jāņem tik bodē jaunas, ja trumuļi izdiluši un lokus var izmantot, jālīmē biezās uzlikas un caur virpu. Protams, ir ir iespējamas tehniskas dabas nesaskaņas, kas ir novēršamas mehāniskā veidā. Super. Bet velkam paralēles. Es tagad- dažos teikumos par to, kā tas šobrīd notiek automašīnu bremžu sistēmu mezglu tirgū. Lai panāktu bremžu maksimālu efektivitāti, konkrētās jaudas auto modeļa bremžu diska vai trumuļa metāla cietība un frikcijas materiāla cietība ir izvēlēta, lai nodrošinātu maksimālu sinerģiju mezgla efektīvai un ilgmūžīgai darbībai. Un tad- ir izvēle- lētāk, vai kvalitatīvāk. Šeit darbojas abas virsmas puses. Bremžu disku lētražotāji nopērk k-kāda +- atbilstošu metāla kluci, no kā drāž visām automašīnām tos trumuļus/ diskus pēc kārtas. Bremžu kluču vai loku ražotāji, rīkojas analoģiski. Fināls- netur nepieciešamās slodzes, karst, nebremzē, čīkst, u.t.t. Jawa gadījumā- ko mēs zinām? Da neko. Jo, vairumā gadījumu, neesam baigie inženieri un patiesās informācijas nav... Tas tā, viela pārdomām. Un mums nav ne mazākās sajēgas, ko piedāvā Salta-M un ko piedāvā mūsdienu Jawa. Diemžēl. Labojis aivarsz uz 22-09-2012 01:12 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 31-03-2014 19:28
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Vai šī trose ir 360nieces bremžu trose? Vai kādam blaķenes variantam? |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 02-04-2014 22:47
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Šodien garāžā nomērīju vecās un jauno. Visas man 360, ir kā Tev bildē apmēram, 1 metru garas. |
|
|
ozols1124 |
Ziņojums ievietots 22-05-2014 21:44
|
Junior Member Ziņojumi: 13 Pievienojies: 24.06.13 |
Labdien. Kādas tad tagad varētu būt aptuvenās cenas loku pārlīmēšanai Duntes ielā? Vecās uzlikas jākasa nost ja? |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 22-05-2014 22:47
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
nesen paarliimeja 6gab: 4 jawas, divas lielaakas pannonia,samaksaju 26 euro,kalotkas tiiras devu |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 23-05-2014 00:10
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Nekad neko tīru tur neesmu devis. Nomet veco dzelzi ar visām paliekām, pēc laiciņa savācu jauni uzlīmētās. Kaut kā tā. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 23-05-2014 07:36
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Bet jāsaka, ka tas ko viņi tur tagad līmē ir mēsls jo bremzes ir salīdzinoši ļoti vājas. Viņiem vēl ir pieejams tas vecais sarkanais ferādo vai kā viņu tur sauc.. tas gan ir labs, bet ātrāk dilst. Viennozīmīgi varu teikt, ka labākais risinājums, ja izmēri atļauj, ņemt jaunas kalodkas Jawa bodē, tās strādā! |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 23-05-2014 08:01
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Es kalifornijai pārlīmēju. Nemaz neliekas, ka ir tāds mēsls. Bremzējas labi. |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |