Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
JAWA 634 ātrumkārba
|
|
circha |
Ziņojums ievietots 07-06-2014 23:54
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 30.04.13 |
Sveiki! Ir pienācis tas brīdis, kad arī manas Jawas ātrumkārba prasās pēc ķirurģiskas iejaukšanās. Braucot pēkšņi paliku tikai ar 4.robu un neintrālo. Iespējams ka dakšiņa ir izbegusies, bet īsti nezinu. Tāpēc griežos pie Jūsu palīdzības. cik saprotu normālu diagnostiku var uzstādīt tikai pēc kārbas pārščelšanas pušu. Kā pareizāk un vieglāk pārščelt? ir dzirdēts par karstā ūdens vannām... kam pievērst uzmanību?! ko vēl pie reizes vajadzētu nomainīt?...ir doma par pamtniek-gultņiem. Odometrā 20 000. |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 08-06-2014 10:29
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Visticamāk ka tiešām kāda dakšiņa beigusies. Odometrā tā pamaz km. Neko darīt... jājauc vaļā. Neko par ''vannošanu'' neesmu dzirdējis . Uztaisīju palīginstrumentu izjaukšanai un uz priekšu.....un tad jau mainām gultņus,blīvslēgus....un drošvien pie reizes papēti kloķeni! Gan jau vidējai gultnis ar jamaina pie reizes. Kārbas defektāciju varbūt uzticēt kādam speciālistam. Ja jūties pats spēcīgs...tad šeit smuki aprakstīts www.jawaklubs.lv/...ead_id=407 |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 08-06-2014 11:14
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
www.retromoto.lv/...strukcija/ |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-06-2014 11:37
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Salūzis stienītis,plus dakšiņa. Iemesli,kā viens,nav bijusi pievilkta velkošā zvaigznīte. Vai kāds cits defekts,attaisīsi redzēsi. Pārbaudi zobratu stāvokli. Tagad ir galvastiesu labākas -dakšiņas- nopērkamas. Nomaini visus gultņus,Te gan sāksies mazi brīnumi. NEGRIBĒSI mainīt divrindu gultni(un ja labs NEMAINI).pārbaudi -kloķenes- vidējo. Nav jau 638 kloķene,ja viss oki nekas tev tur nebūs jāmaina. Profilaksei apmaini gredzenus,blīvslēgus un utt. |
|
|
circha |
Ziņojums ievietots 08-06-2014 19:32
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 30.04.13 |
Paldies! |
|
|
circha |
Ziņojums ievietots 19-09-2014 17:02
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 30.04.13 |
Varu izstāstīt, ka pie vainas bija pārlūzusi atsperīte kulīse. Bet mani tagad nomoka cita problēma... spidometrs apstājās. atkal jāšķeļ pušu kārba, lai nomainītu trosīti?! nestādos priekšā kas un kā jādara... |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 19-09-2014 17:43
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Tikai lēnām...vispirms papēti trosīti. Iespējams ka spidometrs pie vainas. Varbūt trosītei viens vai otrs gals nogriezies. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 19-09-2014 20:44
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kāpēc gribam izjaukt motoru? lai nomainītu trosīti? Pat ja nobiris plastmasas zobrats,nevajag pat celt ārā motoru no rāmja. ja kārbas ass gals(kas piedzen gliemezi),tad neko... |
|
|
circha |
Ziņojums ievietots 29-09-2014 20:54
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 30.04.13 |
Trosīte ir pārlūzusi.
Labojis Guntis uz 29-09-2014 21:52 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 29-09-2014 21:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Tik vien... |
|
|
circha |
Ziņojums ievietots 04-10-2014 18:53
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 30.04.13 |
varbūt muļķīgi sakan, bet kā viņu nomainīt?! tahometram ir vienkārši, abus galus atskrūvē un viss, Spidometra trosītes gals ieiet kārbā... |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 04-10-2014 20:03
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Apakšā,blakus trosītei ir skrūve,to vajag izskrūvēt ārā ,tad varēs izvilkt trosi. |
|
|
peterisp |
Ziņojums ievietots 06-10-2014 08:31
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 01.10.12 |
Par cik esmu sācis jaunu moto projektu, labprāt iegādātos 634 ātrumkārbu vai tās daļas labā stāvoklī. Zobratu + buksi, lai varētu ielikt 634 kārbu 360 motorā no Gunta jau iegādājos. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 12-01-2015 19:28
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Varbūt kāds var paskaidrot, kas par lietu- liekot ātrumkārbā (634 motors) mūsdienu ražojuma - lietās dakšiņas- saliekot abas divas jaunas- ātrumus nav iespējams pārslēgt, ja saliek kā 638 (ar paastiprināto 3-4 robam) tad nedaudz pasmagi pārslēdzas, bet ja abas divas bleķinieces brīvi slēdzas pārnesumi... Kāds var pskaidrot, kas par X tām "Uzlabotajām" dakšiņām (čehu oridžinal) |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-01-2015 21:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tieši šobrīd mani ir pāris projekti 634 un viens 360 ar lietajām dakšām un 634 kārbu, problēmu nav. Papēti sazobēm augstumus un citas lietas, gan jau pamanīsi kas ķerās. 634 motora galvenā problēma ir kulises sēžas augstums- par dziļu iefrēzēts. Līdz ar to kārbas saregulēšana ir diezgan darbietilpīga. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-01-2015 21:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Iespējams, kāda sazobe ir tik cieša, ka kulise vienkārši nevar pārbīdīt dakšiņu. Un vēl, esmu mērijis dažādas dakšiņas- izmēri ļoti klibo tikai nekad tas nav bijis šķērslis samontēt kārbu. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 12-01-2015 22:04
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Izskatās, ka viena dakšiņa ir brāķis- dakšiņas "tapa" ar nelielu uzspīli staigā pa kulises vadīklu, kamēr otrai dakšiņai šāda defekta nav. Uzregulējot, maksimāli iespējamo sazobi 3 pārnesumam, problēma kļūst mazāka, bet joprojām ir manāma. Otram motoram kurš tiek likts kopā no palietotām detaļām, tikai ar jaunām dakšiņām- šāda defekta nav! Tas arī samulsināja Rīt jāpaskatās būs kas vēl tur var ķerties. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-01-2015 00:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tad jau jāmēra tapas diametrs un jāsalīdzina ar kulisi vai citām dakšiņām. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-01-2015 21:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ieslēdz arī 1,2 roba zobratu neitrālajā un paskaties cik sanāk nobīde, Droši var sanākt ka primārajai vārpstai būs jāmet šaibas apakšā. |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 14-01-2015 07:28
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Viss izrādijās ļoti vienkātši! Pastiprinātajai dakšiņai tapa nedaudz nobīdīta, un kā pārslēdz pārnesumus, tā arī vadīklā ķīlē. 1-2 rabam- sazobe praktiski pilna, nav īpašas vaidzības pēc šaibas, bet 3šam pārnesumam gan sazobe tāda, uz 1/2 zoba |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |