Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA 634 ātrumkārba
circha
Sveiki!
Ir pienācis tas brīdis, kad arī manas Jawas ātrumkārba prasās pēc ķirurģiskas iejaukšanās.
Braucot pēkšņi paliku tikai ar 4.robu un neintrālo.
Iespējams ka dakšiņa ir izbegusies, bet īsti nezinu.
Tāpēc griežos pie Jūsu palīdzības.
cik saprotu normālu diagnostiku var uzstādīt tikai pēc kārbas pārščelšanas pušu.
Kā pareizāk un vieglāk pārščelt? ir dzirdēts par karstā ūdens vannām...
kam pievērst uzmanību?! ko vēl pie reizes vajadzētu nomainīt?...ir doma par pamtniek-gultņiem.
Odometrā 20 000.
 
morgans
Visticamāk ka tiešām kāda dakšiņa beigusies. Odometrā tā pamaz km. Neko darīt... jājauc vaļā. Neko par ''vannošanu'' neesmu dzirdējis Grin. Uztaisīju palīginstrumentu izjaukšanai un uz priekšu.....un tad jau mainām gultņus,blīvslēgus....un drošvien pie reizes papēti kloķeni! Gan jau vidējai gultnis ar jamaina pie reizes. Kārbas defektāciju varbūt uzticēt kādam speciālistam. Ja jūties pats spēcīgs...tad šeit smuki aprakstīts www.jawaklubs.lv/...ead_id=407
 
Dalgo
www.retromoto.lv/...strukcija/
 
Guntis
Salūzis stienītis,plus dakšiņa.
Iemesli,kā viens,nav bijusi pievilkta velkošā zvaigznīte.
Vai kāds cits defekts,attaisīsi redzēsi.
Pārbaudi zobratu stāvokli. Tagad ir galvastiesu labākas -dakšiņas- nopērkamas.
Nomaini visus gultņus,Te gan sāksies mazi brīnumi. NEGRIBĒSI mainīt divrindu gultni(un ja labs NEMAINI).pārbaudi -kloķenes- vidējo.
Nav jau 638 kloķene,ja viss oki nekas tev tur nebūs jāmaina.

Profilaksei apmaini gredzenus,blīvslēgus un utt.
 
circha
Paldies!
 
circha
Varu izstāstīt, ka pie vainas bija pārlūzusi atsperīte kulīse.
Bet mani tagad nomoka cita problēma... spidometrs apstājās.
atkal jāšķeļ pušu kārba, lai nomainītu trosīti?!
nestādos priekšā kas un kā jādara...
 
morgans
Tikai lēnām...vispirms papēti trosīti. Iespējams ka spidometrs pie vainas. Varbūt trosītei viens vai otrs gals nogriezies.
 
Guntis
Kāpēc gribam izjaukt motoru? lai nomainītu trosīti?
Pat ja nobiris plastmasas zobrats,nevajag pat celt ārā motoru no rāmja.

ja kārbas ass gals(kas piedzen gliemezi),tad neko...
 
circha
Trosīte ir pārlūzusi.
Labojis Guntis uz 29-09-2014 21:52
 
Guntis
Tik vien...
 
circha
varbūt muļķīgi sakan, bet kā viņu nomainīt?!
tahometram ir vienkārši, abus galus atskrūvē un viss,
Spidometra trosītes gals ieiet kārbā...
 
konuss
Apakšā,blakus trosītei ir skrūve,to vajag izskrūvēt ārā ,tad varēs izvilkt trosi.
 
peterisp
Par cik esmu sācis jaunu moto projektu, labprāt iegādātos 634 ātrumkārbu vai tās daļas labā stāvoklī. Zobratu + buksi, lai varētu ielikt 634 kārbu 360 motorā no Gunta jau iegādājos.
 
Maris
Varbūt kāds var paskaidrot, kas par lietu- liekot ātrumkārbā (634 motors) mūsdienu ražojuma - lietās dakšiņas- saliekot abas divas jaunas- ātrumus nav iespējams pārslēgt, ja saliek kā 638 (ar paastiprināto 3-4 robam) tad nedaudz pasmagi pārslēdzas, bet ja abas divas bleķinieces brīvi slēdzas pārnesumi...
Kāds var pskaidrot, kas par X tām "Uzlabotajām" dakšiņām (čehu oridžinal)
 
Kaarlis
Tieši šobrīd mani ir pāris projekti 634 un viens 360 ar lietajām dakšām un 634 kārbu, problēmu nav. Papēti sazobēm augstumus un citas lietas, gan jau pamanīsi kas ķerās. 634 motora galvenā problēma ir kulises sēžas augstums- par dziļu iefrēzēts. Līdz ar to kārbas saregulēšana ir diezgan darbietilpīga.
 
Kaarlis
Iespējams, kāda sazobe ir tik cieša, ka kulise vienkārši nevar pārbīdīt dakšiņu. Un vēl, esmu mērijis dažādas dakšiņas- izmēri ļoti klibo tikai nekad tas nav bijis šķērslis samontēt kārbu.
 
Maris
Izskatās, ka viena dakšiņa ir brāķis- dakšiņas "tapa" ar nelielu uzspīli staigā pa kulises vadīklu, kamēr otrai dakšiņai šāda defekta nav.
Uzregulējot, maksimāli iespējamo sazobi 3 pārnesumam, problēma kļūst mazāka, bet joprojām ir manāma.
Otram motoram kurš tiek likts kopā no palietotām detaļām, tikai ar jaunām dakšiņām- šāda defekta nav! Tas arī samulsināja Smile
Rīt jāpaskatās būs kas vēl tur var ķerties.
 
Kaarlis
Tad jau jāmēra tapas diametrs un jāsalīdzina ar kulisi vai citām dakšiņām.
 
Kaarlis
Ieslēdz arī 1,2 roba zobratu neitrālajā un paskaties cik sanāk nobīde, Droši var sanākt ka primārajai vārpstai būs jāmet šaibas apakšā.
 
Maris
Viss izrādijās ļoti vienkātši! Pastiprinātajai dakšiņai tapa nedaudz nobīdīta, un kā pārslēdz pārnesumus, tā arī vadīklā ķīlē.
1-2 rabam- sazobe praktiski pilna, nav īpašas vaidzības pēc šaibas, bet 3šam pārnesumam gan sazobe tāda, uz 1/2 zoba ShockGrinGrin
 
Iet uz forumu: