Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Bremžugunis
ozols1124
Labdien. Tākā aizvien vairāk pietuvojos tam brīdim kad pirmo reizi došos veikt tehnisko apskati radās jautājums. Kas ir 634 jawai ar bremžugunīm spiežot priekšas bremzi? Vai ir tādai jābūt? Ja ir varbūt varat ielikt kādu shēmu vai bildi ar mehānismu pie hēbeļa.
 
morgans
Priekšējo bremžu hēbelis ir ar gropīti priekš bremžu uguņu trosītes. Trosīti ar slēdzi un hēbeli var droši iegūt veikalā "Jawa.lv".Raimondam ir arī shēma kas,kur un kā!
 
Gatcha211
634 ja konstrukcijā nav bijusi priekšējo bremžu ugunīm mehānisma, tad to pie apskates neviens neprasa.
 
morgans
Ja uz stūres tam kronšteinam nav tās vietas kur iestiprinās uguņu trosīte tad protams ka var stāstīt inspektoriem ka nav paredzēta un likt slēdzīti tikai uz aizmuguri. Man konstrukcijā bija un ari savas drošības pēc es šo mehānismu instalēju.
 
otomars
vecakajie modeliem liidz 78.gadam sleedzis pie raamja,nevis trosee
[img]http://content20-foto.inbox.lv/albums126778777/aigars.ievins/Jawa-634-8/DSC03899.sized.jpg[/img] is not a valid Image.
 
ozols1124
Varbūt varat kādu bildi ielikt tieši kā izskatās pie hēbeļ tur viss? Man ir slēdzis zem bākas, kad moci iegādājos tas bija ar lielo stūri, kuru arī atstāšu, bet priekšā bremžuguns trose nebija pievienota.
 
otomars
tur nav mehaanisma: heebelja kronshteina ir urbums kur ievieto troses apvalku un heebelii ir vieta troses galvinjai
 
oilmaster
 
Guntis
Kas jāveic,lai JAWA 634,638 bremžu signāka trosīti nomainītu.

Pret slēdzi priekšas bremžu hēbelī.

Par aizmuguri laikam tikšu skaidrībā.

Trīs sezonas ar JAWA 634,vakar uzlikta TREŠĀ signālu trosīte !
 
ZXXZ
Jā, tās trosītes man ar vairāk par sezonu, divām netur. Jāmeklē komplekts, kurā slēdzis jau iemontēts hēbeļa kronšteinā. Tāds bija kādam no pēdējiem Ižu modeļiem. Mēģinājums tādu pasūtīt bija neveiksmīgs. Varbūt, ka tāds ir arī kādam citas valsts ražojumam.
 
cyprus1
Jāliek hēbelis no ČZ.Tikai vai izdosies tik viegli atrast komplektā ar slēdzi.
Jautājums kas notiek ar trosēm-pārtrūkst vai kas cits?Vēl neesmu saskāries ar tādu vainu.
 
Guntis
Pirmajai -nojuka-slēdzis,kopā ar trosi(trose it kā vesela).
Tagad trosei gals notrūcis,gan uzlodēšu atpakaļ.

Cik atceros senos laikos arī 638.5 biju uzspējis trosi nomainīt.

Kaut kā pabieži. Aizdomas,ka neparezi .kad vienu trosi reizē ar abām bremzēm rausta.
 
Aigars_R
Guntis rakstīja:

Kaut kā pabieži. Aizdomas,ka neparezi .kad vienu trosi reizē ar abām bremzēm rausta.


Visa problēma primāri slēpjas regulēšanā. To lai varētu spiest (kas arī ir jādara) abas bremzes vienlaicīgi un nepārrautu bremžu signāla trosi, kompensē cilindriskā detaļa ar atsperi pa vidu. Būtiski ir piegegulēt pēc iespējas īsāku bremžu pedēļa un hēbeļa gājienu.Tad jānoregulē pati STOP trosīte. Ja, viss būs saregulēts, STOP trosīti pārraut (noraut) nevarēs spiežot abas bremzes kopā , to nodrošinās kompensātors.
Pastāv ar iepēja par nekvalitatīvu lodējumu, bet primārs iemesls ir iepriekš minētais.
Pašam ar ir gadījies noraut, savas neuzmanības pēc.
 
Guntis
Pie noregulētām bremzēm. Bremžu trosei noņemu brīvgājienu,vienīgā tai pieejamā vietā.Stāv apmēram pa vidu,vai priekšpēdējā pozīcijā.
Neredzu ko tur var pārspriegot.
 
Arnis z
Šo problēmu mēs astoņdesmitajos risinājām ļoti vienkārši - divas troses ar divām paralēli saslēgtām "vardītēm'' un liekos trošu galus amputējām.Toreiz slēdži uz hēbeļa nebija pieejami .
 
gacans
Labvakar ,tiešām jāuzpasē regulējums lai netrūktu ,bet vēl ir nepatīkami ,ka tā jau stingro hēbeli ,tā trosīte padara vēl stingrāku ,itkā sikums ,bet nepatīkams !!! Mani ar neliek mierā doma par slēdzi pie hēbeļa !
 
Dalgo
Tie grūtie hēmeļi ir tīra nolaidība.
Vajag samērēt visas vietas, bremžu kulaku asis, trosi, jauna bukse hebelim, un bremzes ir ideāli vieglas. Iepriekš man aŗī bija grūti bremži šī iemesla pēc, bet pēc karītgas apklopes priekšējie bremži ir ideālā darba kartībā.
 
gacans
Viss ir sasmērēts un viegli strādā ,bet tomēr jūt, kad spiež abas bremzes ,un nevaram mēs vieglumu salīdzināt ar disku bremzēm ,lai kā tur visu kop un smērē ...... Tāpēc uzsvēru "sīkums,bet nepatīkams " ...
 
Dalgo
Nezinu, kas Tev tur var būt grūts, iespējams ka kaut kas ir palaists garām, man liekas ka ir ok, protams nav disku bremzes..
Tad ir divi risinājumi, vai nu jāliek disku bremzes vai arī jāuzkačā plauksta Grin .
 
Guntis
Bremžu signāl trosīte nekādi nevar apgrūtināt bremžu darbību.
 
Iet uz forumu: