Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA 634 LUX
oilmaster
Sveiciens!
Mārcis savu Čežetas projektu ir nosaucis par GTI. Motocikls tiks lietots ekstremālākos apstākļos. Negribu atpalikt. Savu nākamo projektu nosaukšu JAWA 634 LUX Grin Daile un komfortsGrin.
Motocikls tika iegādāts Madonas JAWA salidojumā no vietējā čaļa. Tie, kas tur bija droši atceras šo mocīti. Papīri bija uz miruša cilvēka vārda, bet tas tika atrisināts caur mantojumu.
Šī nav restaurācija, bet kopējās plūdlīnijas tiks saglabātas. Centīšos šo mocīti uztaisīt gaumīgu. Mocis tiks taisīts tālākiem un ne tik tāliem braucieniem. Līdz šim lietoju 360 bāzes motociklu. Secinājumi- smuks, bet ne īpaši ērts ceļošanai, kaut gan uzticams motocikls.
Tātad, pirmais tika sakārtoti papīri. Tad jaukšanas prieki.


Krāsa salikums sadomāts taisīt kā bildē. Rāmis melns, pulverkrāsa. Jāsaka, ka vairāk praktisku apsvērumu pēc. Mehāniskā noturība un izmaksas. Kantoris kurš pēc manām domām pagaidām ir viss labākais atrodas uz Ganībju dambja. Uz Amoto pēc pēdējiem darbiem vairs vest krāsot, roka necēlās.



Rāmis labs, nelocīts un nesajāts. Tika pārmetinātas centrālās kājas atsperu atbalsti, sānu kājas stiprinājums un piemetināts indukcijas spoles turētājs.
Pirms pulvereners tika aiztaisīti caurumi, kur negribēju dabūt smilti un krāsu




Aizmugurējā dakša tika ņemta no jaunā JAWA modeļa 350/640-1-152 oil
Uzlabota, mūsdienu uz adatu gultņiem.

Zobrats praktiski jauns. Nomainīts uz slēgto SKF gultni.

Aizmugures rats jauns. Daiļumam baltās malas ATLAS white walls.
Bremžu kluči jauni, oriģinālie. Pārlīmēt neredzu jēgu jo līmētie man ne vella nebremzēja un bonusā vēl sāka čikstēt.

Dakša vietā. ķēde,gumijas jaunas. Vēl priekšā doma ārējo ķēdes sargu Starta ielā nohromēt.


Aizmugures dupīts jauns- hroms. Vispār šim motociklam tiks spiests uz hromu. Sānu ručkas 2 gab. Praktiski un ērti. Amortizatori jauni. Apakša hromēta, melnā daļa atstāta no plastmasas, lai hroms ilgāk saglabājas

Numuram apakšā neierūsējoša tērauda plāksne.

Pagriezieni dzimtie, smuki viņi. Kāti no "neržas" pa jaunam uzvirpoti.

Aķīša kaste no 638, aķis oriģināls, lai ar skavu viss stiprinās. Pa smalko!


Priekšējā dakša mūsdienīga no 640 modeļa. Dakša strādā nesalīdzināmi labāk nekā vecā tipa. Paliks atvērtais štoks,atšķirībā no vecās dakšas ir hromēts Disku bremze, pati par sevi. Bremzē tad kad gribi, nevis kā sanāk. Strp citu, šodien šo dakšu sertificēju CSDD Miera ielā. JAWA 634, 638, 639 modelim šī pārbūve ir legāla un skate bez problēmām. Vienīgais mīnus šādam pasākuma izmaksas...

Apakšējais stūres plaukts no 638. Dupīts hromēts. Der arī 638 orģinālajai dakšai.

Lampas turētāji- hroms


Lamps korpuss paliek dzimtais. Spidometru jaunu izdevās atrast iekš ss.lv. Reflektors jauns no 640 motocikla. H4 Lampa halogēns 65w. Pasē korpusā 1:1.






Motors. Motoram darīts viss, kas ir nepieciešams, lai droši un ilgi brauktu. Motora remontu uzticēju Georgam. Sīkāk pats meistars iekš video:
YouTube Video

Te krievu valodā:
YouTube Video

Aizdedzes puses vākam izgriezu caurumu un pieliku lodziņu. Tas viss izgaismots ar diodēm. Skaties un priecājies kā viss griežasGrin Man tā gribējās un vajadzējaGrin



Dugas oriģinālas- hroms.

Tiktāl, pagaidām viss. Tālāk vēl dažādas trakas idejas ir galvā.
Dzīvē apskatāms šis brīnums JAWA bodē www.jawa.lv.
 
Valdis
Labs! Vizuāli būs līdzīgs tam ko pirms 5 gadiem izdarīju ar savu blaķeni, tikai labāk nostrādāts, jo tad piķa vispār nebija. Grin Man tikai izskatās vai te briest arī doma par Oilmaster???
 
oilmaster
Sānu bardačoks tiks izmantots kā eļļas kanniņa...pagaidām. Bet par to bik vēlāk.
 
Valdis
Skaidrs! Būs hromēti vai sarkani sānu vāki?
 
oilmaster
Hromēti!!Smile
PS.Starp citu, Valdi, derētu kādu aprakstņu par savu sporta JAWAS tapšanu!?
Labojis oilmaster uz 24-10-2014 17:15
 
oilmaster
Pielikti klusinātāji un līkumi. Kvalitāte viņiem labāka nekā padumjo laiku ražojums.


Viena lieta...634 parasti ir klusinātāji ar kurbuli apskrāpēti. Tas tāpēc, ka attālums ir ļoti mazs..šlices parasti ir izjātas, brīvkustība un nemaz nepamanīsi, ka jaunie klusinātāji ir sajāti ar nesmuku švīku. Tāpēc iesaku likt oriģinālo kikstarteri no 640 modeļa. Skatīt bildē. Viss droši un ir arī ērtāk kārbu pārslēgt.


Benķis pie Uģa pāršūts. Apakša ar pulvereni. Pumpis arī savā vietā.

 
turists
Izskatās, ka uz valsts svētkiem varēs jau braukt! Grin
 
Dalgo
Smile Katrā ziņā, silti iesaku, centies turēties pa gabalu no Līvāniem Grin
 
aivarsz
Nu ko, liels darbiņš paveikts. Un arī visai pa ļoti dārgo. Gala rezultāts gan jau neliks vilties, būs pa smuko. Lai tad arī labi kalpo. Nejauši tikai uzķēru pāris hohmas no videomateriāla, vēlreiz atradīšu un bik vēlāk padalīšos. Malacis Raimis, malacis Georgijs. Ir radīts k-kas nebijis!

Videoierakstā man baigi patika kāds sīks, bet ģeniāls teksts, kas liecina, ka šis ir īpašu virzuļu apstrādes tipa vienīgais dzinējs pasaulē Paraugieties šeit:

www.youtube.com/...kdos#t=128

Sākums 5:11, līdz, apmēram 5.26. Gandrīz apkritu aiz jautrības. Smile Bet tā var katram gadīties, vairāk jokus nerādīšu, kaut gan ir. Lai veicās!
Labojis aivarsz uz 24-10-2014 20:55
 
modza
...strūkloti, gruntēti, krāsoti. Un laikam čehu ražojuma.
Ar sasmējos labi....Grin
Bet mocītis ir labais, nav ne vainas.
 
AldisK
Nu, skaists mocītis. Vajadzēja 638 motoru ar elektrostarteri, un Tev būtu jaunais čehu mocis vecās skaņās, ko reklamē un redzējām Anglijā.
 
oilmaster
Uz valsts svētkiem nesanāks, jo šis tas uz Starta ielas hromētavu būs jādod un tur visādi var sanākt...
Aldi, starp citu Anglijā redzētais JAWA ir apskatāma un iegādājama JAWA bodē. Vēlāk ielikšu aprakstu ar bildēm. Nākotnē būs uz šīs bāzes 4t modelis.

Būtībā šeit arī notiek šo divu modeļu sakrustošana. Vecos mezglus aizstājot ar modernākiem.
Par video tekstu iesmiet, man šķiet, neētiski, ņemot vērā ka Georgam Latviešu valoda nav dzimtā...
Darbu viņš paveica teicami.
 
Maris
Tava uzlabotā Jawīte būs labāka nekā mūsdienu ražojuma Smile
Un ja roku motoram pielicis Georgs, tad i motorīts labāks, kā rūpnīcas Cool
Ar nepacietību gaidu gala rezultātu Grin
 
oilmaster
Labāka diez vai, bet savādāka "točna"Smile
Tātad salikts skaņas signāls. Reste laiku atpakaļ Starta ielā pārhromēta. Gribās k-ko savādāku tāpēc atradu savu atrašanās vietu signālam.


 
aivarsz
Par video tekstu iesmiet, man šķiet, neētiski, ņemot vērā ka Georgam Latviešu valoda nav dzimtā...
Darbu viņš paveica teicami.


Raimond, tā nebija iesmiešana par konkrētu cilvēku, noteikti nē. Kā jau teicu, katram var k-kas nomisēties aizkadrā suflējot filmu, bet gala rezultātā sanāca kapitāla, neatkārtojama, un obligāti patentējama dzinēja remonta tehnoloģija. Droši vien, klemmes nav iespējamas principā. Smile visi nikosila pārklājumi var iet čučēt. Moš kārtīga smilšu strūkla un laba pulverkrāsa uz šiem mezgliem ir tieši tas, kas mums visiem visu mūžu ir pietrūcis? Smile)))
Labojis aivarsz uz 31-10-2014 20:28
 
morgans
Saulainā laikā meitenēm acis žilbs Grin blakus Tev vajadzēs melnas brilles Cool Ja drīkst...aizņemšos no Tevis kāda "mezgla"pārvietošanas ideju.
 
Maris
Taurīte pārvietota kā ielas Čezetai.Grin Apskaties vai nevajaga apgriezt otrādāk taurūtu (lai kāts būtu uz leju, nevis uz augšu) Jo Čezai kad šādi uzliek- dziļākā bedrē iebraucot tā pret dubļubleķi aizķeras- reultātā nedaudz apskādēs dubļubleķis!
 
oilmaster
Tātad ar bāku vēl mazliet attālināmies no autentiskuma. Tika orģinālā bāka iemainīta pret 638 pirmā modeļa bāku.
Kāpēc?
1.Lielāka bākas ietilpība
2. Labāks, stabilāks stiprinājums pie rāmja

Krāsa būs "ķirsene". Sānu vāki paliks oriģinālie.
 
Guntis
Ja bāka 638.5 ,gribu redzēt tos cilvēkus kas viņas atšķir.
Nerunāšu par tiem,kam esmu parādījis atšķirību !

Līdz šim neviens atšķirības NAV redzējis. NEVIENS !

P.S. no bildes nepateiksi pēdējo 634 vai 638.5,tikai pliki vārdi.
 
oilmaster
"Guljakj, tak gulaķ!"!
Tika iegādāta moto- audio sistēma.
Nekas jauns, jo šo ideju nospēru no Kluba biedra Brgais
Klausīšos Latvijas radio 2, kad tiks piestāts ceļa malāSmile


Tumbiņas pielikšu šeit. Labāku vietu neatradu.

Skanot labi, ūdeni un mitrumu tur nevainojami. Mīnusi, kad moci atstāj uz ilgāku laiku mēdz izēst aķi. Jātaisa slēdzis, bet kad atvieno pazūd visi iestatījumi.
 
Iet uz forumu: