Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Kopbraucieni 2015
aivarsz
Viens no vieglajiem tūrisma plāniem un mērķiem masveida ceļojumam 2015, varētu būt Somu Jawasakki organizētais pasākums- šamējo kluba organizētais 32. tusiņš un rallijs. Datumi- 05. - 07. jūnijs 2015. gadā. Patlaban, šī ir vienīgā no man zināmajām dažādu Eiropas Jawa klubu mājas lapām, kas jau šodien, nepublicējot detaļas, ir aizsituši datumus precīzā valsts reģionā. Pielikšu finālā bildi no viņu foruma. Būtu labi, ja arī mēs varētu radīt iespēju foruma sākumlapā promotēt paredzamos pasākumus, vai citas aktuālas lietas.

Manas personiskās pārdomas par Somijas izbraucienu dalās 2 daļās, bet pirmā roka pasākuma kūrēšanā noteikti ir AldisK, kurš zināmu Latvju Jawistu pulciņu pie Somiem jau reiz ir vedis un uztur, bez tam, arī kontaktus ar šīs valsts Jawa kluba vadību.

Vieta, kur 2015. gadā pasākums tiks organizēts ir Ylöjärvi. Braucamais ceļš, protams, izmantojot Tallina- Helsinki un Helsinki Tallina prāmjus ir, apaļojot, 200 km pa Somu zemi katrā virzienā, kā arī Rīga - Tallina 310 km katrā virzienā, kas nozīmē mazliet virs 1000 km kopīgā nobraukuma ar mopēdu, + prāmja un dzīves vietas izdevumus. Gala rezultāts- brīvdienu pasākums + pusotra diena, nelieli tēriiņi, neizklakarēts atvaļinājums, un atkal mājās zem biezā deķa pie sievas smukumiem.

Versija 2-- apvienot vienā vai otrā virzienā, braucienam lietojot jau savas atvaļinājuma dienas, Somu Jawistu pasākumu ar mazliet garāku, vai vēl mazliet garāku pārbraucienu. Jānopērk Krievijas vīza, kas maksā zem 70 Eur, un tad var izvēlēties ceļu bez prāmja. Mazais loks- Viborga, Pēterburga, Narva. Mazliet plašāks loks- mājup, vai turp braukt pa Ladogas ezera otru krastu, iebraucot Karēlijā, apmeklējot Petrozavodsku Oņegas ezera rietumkrastā. Vēl tālāk braukt es varētu rosināt tikai mūsu offroad brigādes, tur ir pa smuko. Bet tur nav ceļu. Esmu bijis daudzkārt. Jūsu idejas?
jawasaki.png

Labojis aivarsz uz 05-11-2014 00:36
 
Peteris
Versija 2-- apvienot vienā vai otrā virzienā, braucienam lietojot jau savas atvaļinājuma dienas, Somu Jawistu pasākumu ar mazliet garāku, vai vēl mazliet garāku pārbraucienu. Jānopērk Krievijas vīza, kas maksā zem 70 Eur, un tad var izvēlēties ceļu bez prāmja. Mazais loks- Viborga, Pēterburga, Narva. Mazliet plašāks loks- mājup, vai turp braukt pa Ladogas ezera otru krastu, iebraucot Karēlijā, apmeklējot Petrozavodsku Oņegas ezera rietumkrastā. Vēl tālāk braukt es varētu rosināt tikai mūsu offroad brigādes, tur ir pa smuko. Bet tur nav ceļu. Esmu bijis daudzkārt. Jūsu idejas?


Esmu par versiju 2 un Karēlija !
 
gacans
Esmu par pirmo versiju ,bet vienozīmīgi ,apskatīt Karēliju,Lādogas ezeru ,tas ir to vērts,esmu izbraucis Karēliju ,apbraucis apkārt Lādogas ezeram offoad sasakumā TR1 klasē ..... patiesi skaista daba !!
 
aivarsz
Esmu par versiju 2 un Karēlija !


Paldies, Pēterim, paldies Gacans par diskusiju.

No manas puses ir 99% skaidrs, ka šogad vēlos aizbraukt līdz Somu Jawasakki pasākumam, kas neprasa dižus laika un naudas ieguldījumus. Zinu, ka braucēji būs! Mans ierosinājums atceļam- varam paplānot variantus un versijas- īsais ceļš vai tālāks ceļš. Tad nu iespējamie ceļotāji, kas turpceļu mēro kopā, var sadalīties 2 atsevišķos veidojumos. Vieni no Somu Jawistiem dodas mājup pa taisno, lai nečakarētu atvaļinājuma dienas un turpinātu darboties katrs savā darba vietā, otra brigāde, savukārt, braucienu pagarina vēl dažu dienu garumā pa Somijas, Karēlijas, Krievijas un Igaunijas interesantajiem tūrisma ceļiem. Jūsu komentāri un ieteikumi?
Labojis aivarsz uz 13-11-2014 22:54
 
Dalgo
Vai kāds, savukārt, vēlētos braukt otro variantu nevis pa putinisko Krieviju, bet tā vietā maršrutu pa Somiju?
 
aivarsz
Dalgo rakstīja:

Vai kāds, savukārt, vēlētos braukt otro variantu nevis pa putinisko Krieviju, bet tā vietā maršrutu pa Somiju?


Somija- forši. Piedāvā savu redzējumu par kādu iespējamo maršrutu. Politiskos aspektus nepinam iekšā. Nav tādas argumentācijas, lai to darītu mototūristi.

Bet, no iepriekšējo pasākumu pieredzes, gribu bilst šādi: Ir motoceļojuma mērķis. Ir limitēts dienu skaits un naudas daudzums, ko varam tam atvēlēt. Visskumjākais šajā trafikā, kā reize. ir mājupceļš, kad iedomātais ceļojuma mērķis ir sasniegts,jālaiž mājās, bet tad, braucot ar mopēdu (arī ar auto), ir neizbēgami sadirsta brauciena izskaņa, nav svarīgi, no kurienes braukt- Rietumeiropa, vai Āzija. Beigas ir vienkārši kilometru skaitīšana un brīvdienu nogalināšana. Tādēļ, pieturos pie viedokļa, ka manis piedāvātais nosacītais mājupceļš no Somijas caur Karēliju, Krieviju un Igaunijas ziemeļiem varētu būt labs un interesants pasākums katru dienu līdz pat namdurvīm. Zinu, ka kādus tas paķers. Smile
 
KarlisV
Ieteikums pievērst uzmanību vienam faktam, ka braucot cauri Krievijai būs nepieciešamas tranzīta vīzas, kuras tiek izsniegtas max.uz 5 dienām un konkrētiem datumiem. Ņemot vērā, ka attālums no Narvas līdz Somijas robežajai ir ~370km šaubos vai tās tiks izsniegtas ilgāk, kā par dienu vai divām.
 
AldisK
Somijas Jawasaki pasākumu noteikti apmeklēšu. Par otro variantu vēl nezinu. Pēc šī gada Baltkrievijas-Lietuvas robežas šķērsošanas ļoti negribas šķērsot nevienu šo stulbo robežu.
 
AldisK
Vēl viens no nākošā gada pasākumiem varētu būt Kaarla ideja par Islandi, vulkāni, geizeri u.c varētu būt ļoti interesanti.. Mēs ar Kaarli nosēdējām ilgu laiku telefonā un vienlaicīgi datorā, un tad jau nemaz tik utopiska ši ideja neliekas.
No Dānijas uz Islandi iet prāmis. Kā nokļūt līdz Dānijai šogad jau ceļš ir iebraukts. Vēl ir ari prāmji uz Vāciju no Liepājas vai Ventspils. Vēl nākošgad Dānijas Islandes prāmju līnija piedāvā aizvest motociklus par brīvu, bet tad prāmis stāv Farēru- Fēru (kā kurā vietā raksta) salās 2,5 dienas. Tajā laikā var apbraukāt salas.
Tagad par problemātisko pusi. Ceļojumām nepieciešamas 20 dienas. Var saīsināt līdz 17 dienām, bet tad kopējās izmaksas palielinās par 360 eiro, motocikla parvadāšana un izkrīit šīs Fēru salas.
Un izmaksas varētu būt kaut kur ap 2000eiro vienam cilvēkam. Diviem es rēķināju ap 3000eiro.
Labojis AldisK uz 14-11-2014 09:57
 
Kaarlis
Jā, Tā kā mana mana pasaules apceļošanas pieredze ir sākusi veidoties tikai atsākot motobraukšanu, tad priekšroka būs zemēm, kur neesmu vēl pabijis. Karēlijā esmu bijis kopā ar vecākiem kā ūdenstūrists. Nenoliegšu- daba mežnīga un skaista. Tomēr šī vieta tiek izsvītrota no tuvāko gadu plāna. Atbraucot no Gruzijas ilgi lauziju galvu par to, kurp doties nākamgad- Tuvējās zemes likās kā viegls un bāls ceļamērķis, uz tām, kur esmu bijis, vairs sirds nevelk. Tā arī radās ideja par Islandi. Ja nebūs iespējas laika vai finansiālā ziņā, vēl apsveru domu par pagājušajā ziemā kalto plānu, kas sevī ietver Itālijas galu un Francijas stūri. Venēcija, Gardas ezers, Napaleona ceļš, Verdonas aiza u.t.t.
 
oilmaster
Man nākamā gada doma ir aizbraukt uz Somijas JAWA salidojumu.
Plāns turp un atpakaļ, iekļaujot kādu apskates vietu Somijā un Igaunijā. Īsā versija. Krievzemi negribu...
Grupas braucēju skaits ne lielāks par 7 motocikli.
5-7 jūnijs (nedēļas nogale)
Labojis oilmaster uz 14-11-2014 12:43
 
KarlisV
oilmaster rakstīja:

Man nākamā gada doma ir aizbraukt uz Somijas JAWA salidojumu.
Plāns turp un atpakaļ, iekļaujot kādu apskates vietu Somijā un Igaunijā. Īsā versija. Krievzemi negribu...
Grupas braucēju skaits ne lielāks par 7 motocikli.
5-7 jūnijs (nedēļas nogale)


Kas tie par ierobežojumiem 7 motocikli?Wink
 
oilmaster
Loģiskie ierobežojumi, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi . Drošāk, mobīlāk un ātrāk. Lielāka grupa sarežģītāk. Nav jau nekādi manis noteikti ierobežojumi. Ja kāds uzņemas atbildību organizēt, vadīt lielāk grupu jebkādā maršrutā- lūdzu! Es apzinos savas iespējas un tāpēc 7 motocikli.
 
gacans
Labdien! Protams , var daudzkas mainīties,bet es piesakos pie tiem 7 jawistiem !!! Smile
 
oilmaster
Pagaidām tiek apspriesti iespējamie maršruti. Līdz pieteikšanai vēl būs jāpagaida...
 
gacans
Protams, tā pieteikšanās pagaidām ,kā atbalsta izteikšana pirmajam variantam ...
 
aivarsz
oilmaster rakstīja:

Man nākamā gada doma ir aizbraukt uz Somijas JAWA salidojumu.
Plāns turp un atpakaļ, iekļaujot kādu apskates vietu Somijā un Igaunijā. Īsā versija. Krievzemi negribu...
Grupas braucēju skaits ne lielāks par 7 motocikli.
5-7 jūnijs (nedēļas nogale)


Mans diennakts laiks k-ko uzraxtīt. Par grūtības pakāpi un motociklistu skaitu ceļojumā: Pastāv vairāki aspekti, kā modelēt katru konkrētu pasākumu.

Modelis 1- Augstākās sarežģītības & bezceļu pasākumi prasa vienus kritērijus- morālo, tehnisko un fizisko atbilstības līmeni veiksmīgai pasākuma norisei. Tādēl, jo mazāk ļaužu un jo pārbaudītāki tie ir dažādās prasmēs un savstarpējās attiecībās , jo vieglāk, ērtāk un veiksmīgāk šādus pārbraucienus var īstenot.

Modelis 2- Latvijas Jawa kluba atpazīstamības un saliedēšanas veicinošie tālbraucieni = asfalta tūrisms ar konkrētu mērķi, piemēram, paviesoties pie kādas citas valsts līdzīgi domājošajiem, uzliek daudz lielākus pienākumus brauciena kūrētājiem. Protams, viss notiek lēnāk, jo vairāk braucēju, jo vairāk tādu, kas k-ko tādu dara pirmo, un iespējams, pēdējo reizi. Katram savas ambīcijas un prasības, prasmes un neprasmes. Sadzīvošana vai nesadzīvošana ar pārējiem pasākuma dalībniekiem un vēl 100 citu faktoru. Bet te ir tas otrs stāsts par masveida kustību, lai vecie Eiropas Jawa klubi pēc brītiņa rautos arī pie mums, jo, lūk, Letiņi var. Šamējie nē? Jābūt tik gataviem viesus civilizēti uzņemt un pārsteigt ar k-ko mūsu organizētajos pasākumos. Manuprāt, tā ir tā klubiņa sūtība.

Modelis 3- vienkārši tūrisma brauciens. Motocikla marka un modelis nav svarīgs. Ir doma, ir domubiedri- un maucam izbaudīt brīvdienas. Vieglākā, vai sarežģītākā formātā, pēc vēlēšanās un iespējām. Ja tematiski, tad tematiski. Ja vērot kopīgus intereses objektus- ideāli.

Vēl ir vesela virkne ar citiem aspektiem un risinājumiem, tādēļ, katram ir jāmēģina sakārtoties pašam sevī, ko gribās un ko vajag veikt savu limitēto brīvdienu ietvaros.
Atcerieties, ka kopbraucienu konsrukcijaa, kā tas jau daudzkārt ir pierādījies manā praksē, var būt arī salikti pakārtotas, kad braucēji kādu cēļojuma daļu veic kopā, savukārt, citu daļu veic vairākās neatkarīgās grupās, atbilstoši interesēm, plāniem un iecerēm.

Kopā jautrāk, bet sieva katram sava. Smile Ar labu nakti.
 
Kaarlis
Nu, nezinu, nezinu. Par tiem skaitiem runājot, šķiet, visuur optimāli ir, lai būtu pāra skaitlis. 2,4,8 u.t.t Loģika elementāra- viesnīcu numuriņi, kuģu kajītes, kempinga namiņi, pat teltis dalās ar 2 vai 4. Finansiālais ieguvums viennozīmīgi. Ko ar 7 iesākt, nezinu. Ir jau bijuši precedenti ar nepāra skaita braucējiem- kāds nepārtraukti pārmaksā.
Grupā nopietni braucot nevajadzētu pārsniegt skaitli 6. Tālā asvalta vieglajā tūrē skaitam vairs nav nozīmes. Svarīgi lai grupas vadītajs ar noslēdzošo labi saprastos. Mums braucot uz Gruziju, ideāla bija 4 ļautiņu kombinācija. Varēja būt vēl 2 bet vairāk jau būtu pārāk daudz. Tāds mans vērojums.
 
AldisK
Es domāju Somijas braucienā nekādu ierobežojumu braucĕju skaitā nebūs.
 
edmunds
Priekš kam tad raut bikses par kluba atpazīstamību, ja lielbraucienos varēs braukt 7 moči ?

Jā, jo mazāk, jo mazāka komunikācija un vieglāk izmanevrēt, utt. Bet liels moču skaits arī nav problēma, ja brauciena sākumā vienojas par disciplīnu, braukšanas kārtību kolonnā, utt.
Esmu ceļojis gan divatā (ar bračku uz Krimu) gan palielā grupā uz UK, ja ievēro kaut kādu elementāru disciplīnu, tad problēmu nav. Elles enģeļi pa ASV pārvietojas simtos un zāģē dienā pie 500-600 kilometriem un viņi ir pusmūža večuki ar bārdām a mēs te jauni cilvēki ar veciem močiem.
MC Wild Hogs!
 
Iet uz forumu: