Apskatīt tēmu
Lappuse 1 no 2: 12
|
Priekšējā dakša 638
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 23-02-2015 16:39
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Man patikās Aigara un Raimonda ideja, ko pielietoju nostiprinot priekšējās dakšas lampas turētājus ! Labojis Peteris uz 24-02-2015 13:17 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-02-2015 13:38
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tā nu tas ir. Šīs te gumijas diezgan ātri sāk nolietoties un drīz vien lukturis ar visiem kronšteiniem sāk izteikti ļurkāties. Manuprāt tai papildus caurulei brīvo vietu vajadzētu nevis pilnība aizpildīt, bet gan tikai samazināt. Jāļauj taču gumijām pildīt savu demfera funkciju. Tas pats attiecās uz spidometra un tahometra nostiprināšanu. |
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 24-02-2015 16:23
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Jā, caurule ir par vienu gumijas riņķa biezumu īsāka ! |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 12-05-2015 13:56
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
Jautājums par priekšējo asi un TA. Vai uzgrieznim obligāti ir jābūt ar sprosttapu (DIN 935)? Vai arī būs labi ar paškontrējošo uzgriezni (ar neilona gredzenu DIN 985). Man priekšējai asij nav urbuma sprosttapai. Domāju tagad, lai neizbrāķē skatē, vajag urbt vai nē. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-05-2015 14:22
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Cik atceros, uzgrieznim- asij jābūt nodrošinātai pret atskrūvēšanos. Veids izpildijumam nav norādīts. |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 12-05-2015 20:52
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
638 dakšai pa skrūvi lejā var noliet visu eļļu vai kaut kas vērā ņemams vēl paliek iekšā? Bija palikusi nepievilkta tā skrūvīte un ir iztecējis nezināms daudzums eļļas. Domāju izliet visu un ieliet no jauna 200 ml, bet vai tur tiešām viss iztecēs? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-05-2015 21:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pilnīgi visus mēslus ārā nedabūt. Lai dabūtu sterilu, jājauc, jāmazgā. Eļļas atlikums paliek ļoti nenozīmīgs. Rekomendēju eļļu mainīt pēc pagarāka pārbrauciena. Tad viss daudz maz varētu būt uzkūlies un paliks vismazāk nosēdumu. Tas pats attiecās uz motoru. |
|
|
UgunsX |
Ziņojums ievietots 12-05-2015 21:10
|
Member Ziņojumi: 137 Pievienojies: 18.09.14 |
Paldies par info. Šobrīd nav skates vēl, tādēļ garākais pārbrauciens ir sanācis 50m apkārt pagalmam šodien Pēc TA iegūšanas un kāda gabala pabraukšanas ir doma vēlreiz eļļas samainīt. Tagad domāju par visādiem sīkumiem, kuri varētu ietekmēt TA iegūšanu ar pirmo piegājienu, pagaidām nekādi globāli trūkumi prātā nenāk, visas gaismas ir, kaut kādas bremzes arī ir, nost itkā nekas nekrīt, vajadzētu visam izdoties |
|
|
Rihards638 |
Ziņojums ievietots 18-05-2015 17:34
|
Junior Member Ziņojumi: 18 Pievienojies: 29.12.13 |
Baigi biezas gumijas tiem lampas turētājiem. Vai tad šīs ir no jawas bodes? |
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 19-05-2015 10:51
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
[quote]Rihards638 rakstīja: Baigi biezas gumijas tiem lampas turētājiem. Vai tad šīs ir no jawas bodes? Jā, no Jawas bodes ! |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 17-10-2016 10:49
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Veicot motocikla JAWA 638 atjaunošanas procesu, kļuva nepieciešami jauni priekšējo amortizātoru štoki. Veiksmīgā kārtā, tie kļuva pieejami veikalā jauni, bet šis izstrādājums ir pēdējo modeļu versijas variants, kam ir uzbūves un stiprinājuma atšķirības. Lai tos varētu uzlikt, ir jāizvirpo garuma kompensējoša bukse 6mm garumā, un jāpārgriež vītne uz M10, oriģinālajā-jaunajā versijā ir M8 vītnē. Lai būtu skaidrs, kas ir kas, pievienoju JAWA servisa info par štokiem, un savas bildes ar paskaidrojumiem un salīdzinājumiem. Lai visiem veicās remontos!!! Labojis Aigars_R uz 17-10-2016 10:55 |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 17-10-2016 10:57
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Turpinājums. Labojis Aigars_R uz 17-10-2016 11:15 |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 17-10-2016 11:00
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Vēl pievienots info. Labojis Aigars_R uz 17-10-2016 11:06 |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 17-10-2016 11:10
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Un vēl dažas info bildes. Labojis Aigars_R uz 18-10-2016 07:03 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-10-2016 20:18
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Labs darbiņš ko nopublicēji. Pirms kāda gada taisiju vienu dakšu un štoki bija dabūjami bez hidraulikas ķeskām. Lai jaunajos štokos iemānītu veco hidrauliku bija jātaisa kompensējošs distanceris virs iekšējā sprosta. |
|
|
Zhubiite |
Ziņojums ievietots 19-09-2017 13:38
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 03.08.17 |
Vai šos štokus ir iespējams vēl izlocīt vai jāmeklē citi? Ir izliekti mazliet. |
|
|
andris-777 |
Ziņojums ievietots 19-09-2017 13:50
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 27.11.15 |
kādreiz līdzinājisar sildīšanas un virpas palīdzību, bet tagad nezinu kurš to darbu ņemtos, bet es personīgi pameklētu citus. |
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 19-09-2017 21:39
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Apskatot štokus ar kritisku aci...vizuāli izskatās bēdīgi un diezvai ir prātīgi nodarboties ar taisnošanu. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 21-09-2017 14:06
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šitos štokus vajag izmest lūžņos. Atjaunošana sanāks vairākkārt dārgāka par veikala cenu. |
|
|
Zhubiite |
Ziņojums ievietots 21-09-2017 21:49
|
Member Ziņojumi: 90 Pievienojies: 03.08.17 |
Un tos melnos galus? Un iekshas? |
|
Lappuse 1 no 2: 12
Iet uz forumu: |