Apskatīt tēmu
Vilcins jawa 638-5-00
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 08:47
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Bēdīgi, kaut kad šāda bilde tika redzēta forumā laiku atpakaļ. Varbūt kādam ir savi secinājumi par šo tēmu, kas pie vainas - gultņa ražotājs, degviela ar H2O piedevām vai vēl kāds variants? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 09:17
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Polundra ! Krutka ??? |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 09:26
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
andrys rakstīja: Domāju -spirts pie vainas !!Bēdīgi, kaut kad šāda bilde tika redzēta forumā laiku atpakaļ. Varbūt kādam ir savi secinājumi par šo tēmu, kas pie vainas - gultņa ražotājs, degviela ar H2O piedevām vai vēl kāds variants? |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 09:48
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Italu mesli bij SKF |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 11:43
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Nekā parsteidzoša, pie vainas degviela, ne gultņi vai to kvalitāte. Varu saderēt ka troksnis parādījās pēc stāvēšanas.. Es kopš pāgājušā gada leju tikai 98, protams tam sūdam arī no izpūtējiem tek ūdens a ko padarīsi... neko. |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 15:30
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Dalgo rakstīja: Nekā parsteidzoša, pie vainas degviela, ne gultņi vai to kvalitāte. Varu saderēt ka troksnis parādījās pēc stāvēšanas.. Es kopš pāgājušā gada leju tikai 98, protams tam sūdam arī no izpūtējiem tek ūdens a ko padarīsi... neko. Ok. Tas ir ekspluatācijas laikā, bet kā pārciest ziemu? Pēdējos degvielas litrus pirms ziemas miega izbraukt ar attiecību 1:15? |
|
|
edmunds |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 16:13
|
Admin Ziņojumi: 325 Pievienojies: 11.02.12 |
Nēesmu degvielas ražošanas/tirgošanas biznesā, bet ir dzirdēts viedoklis, ka 98 benzīns ir 95, kuram oktānskaitlis ir uzfrišināts ar specpiedevām.
MC Wild Hogs!
|
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 16:57
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Tas ne tikai par bencīnu, arī DD ir tie paši uzfrišināšanas pasākumi. Bet ko saka foruma ilgdzīvotāji par dzinēja ziemas miegu un tā attiecīgu sagatavošanu? VAi 1:15 šo situāciju uzlabotu? Ja pēc 5tkm jāplēš un jāmaina gultņi, nu nezinu... Varbūt kaut ko izsaka moto glabāšana - Lapsu Kārlim Jawas visu ziemu ārā zem klajas debess, valmieras Galvaspilsētas Georgam - muzejiskā glabāšana. Citam neapkurināma garāža ar vai bez caurvēja. Kur taisnība? |
|
|
ZXXZ |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 18:43
|
Member Ziņojumi: 56 Pievienojies: 13.04.13 |
Pēdējos degvielas litrus pirms ziemas miega izbraukt ar attiecību 1:15.. ..... Bet ja pamēģināt šādi. Ielej bākā 1 litru degvielas ar aptuveni šādu eļļas proporciju. Iedarbina, darbina uz vietas un ik pēc pusminūtes bākā pielej klāt vēl pa kādiem 50 gr eļļas un tā līdz brīdim, kad motors noslāpst.?. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 20:00
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Aivars atnāks un visu jums izstāstīs,,jau kuro reizi.pirms likt moci gulēt ir jāpiejauc degvielai konservants. 2-T laivas dzinējus tā ieziemo,ūdens moto u.t.t. Gribu zināt kādas uzpildes stacijas degvielu lieto šie gultņu īpašnieki. Baumot nav labi,bet bijušais statoil šoferis izteicās ka uz 10 t degvielas ieberot 2 spaiņus (toļi kālija tļi nātrija)kautkādu pulveri iegūstot tonnu lieku degvielu uz gaisa burbulīšu rēķina. Viņš pats pildijās Nestē! Es domāju ka kautkāda šāda viela ir dažiem no jums tikusi dzinējos,es braucu ar Neste oil,pēc ziemas vienu biju izjaucis(kuru maz lietoju559)nu gultņi bij bez vainas,vienīgā vaina ka zkl, trokšņaini jau startā. |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 22:21
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Pildijos pārsvarā divos tankos, vai nu Lukoil, vai nu jau cirkle k. |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 22:48
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
karbiniekam būs sitadi tagad gultnisi. |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 22:51
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Kautkadi lorini ar šodien iepirkti |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 27-06-2017 23:35
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Ar Nestes 95 benzinu arī mēdz sapūt gultņi, pats esmu to izbaudijis.. un mainijis. Principā ir jābrauc daudz, un ne īsiem gabaliem, lai motors izsilst. Jāliek slēgtie gultņi. |
|
|
Gints13 |
Ziņojums ievietots 28-06-2017 10:08
|
Moderator Ziņojumi: 273 Pievienojies: 13.02.17 |
Par Jawas ieziemošanu 1981.gada Jawa 634-7 lietošanas instrukcijā ir norādīts sekojošais. 1. Kārtīgi uzsildīt dzinēju - tas novērš ūdens tvaiku veidošanos un sekojošu koroziju. 2. Nomazgāt motociklu, sekojot, lai ūdens netiek karburatorā un izpūtējos. 3. Iedarbināt un uzsildīt līdz darba temperatūrai. 4. Noņemt savienojumu starp karburatoru un gaisa filtru. 5. Motoram darbojoties, karburatorā ar nelielām porcijām iešpricēt 1/8 l konservējošo eļļu gultņiem vai motora eļļu (minētas eļļas - MS-20, AK-15, AK-10). Eļļas špricēšanas laikā nedaudz paaugstināt dzinēja apgriezienus, lai sveces uzreiz neaizmet ciet. 6. Lielā dūmošana procedūras laikā liecina par dzinēja ieeļļošanu un konservāciju. 7. Pēc visas eļļas iešpricēšanas karburatorā, aiztaisīt degvielas krānu, izslēgt aizdedzi un uzlikt atpakaļ savienojumu starp karburatoru un gaisa filtru. 8. Atvienot aķi un ienest to siltumā. Par to, kā būs ar iedarbināšanu pavasarī pēc šīs konservācijas instrukcija klusē... Man ir neapsildāma garāža (laiku pa laikam ieslēdzu tur elektrisko pūtēju, kad darbojos), vienkāršāk man būs pāris reizes mēnesī Jawu iedarbināt un tukšgaitā ļaut padarboties - arī pavasarī problēmu nebūs (ceru!). |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 28-06-2017 19:36
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Vienkārši būs tā, nekada eļļas taupīšana attiecībā uz bendzina sajauksanu, degvielas un eļļas attiecibu, manis pēc es varu braukt kolonnai pašas beigās Bet nu labi, ka ir tā ir,tie ir tikai dzelži Asite un dakšiņa karbai Pārējais topošajai kloķvarpstai. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 29-06-2017 00:17
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šodien biju iegriezies un apskatiju. Blīvslēga iekšpusē zapte kā ūdens un eļļas emulsija ar daudz rūsas piejaukumu. Acīmredzot, kautkāds mitrums veicinājis koroziju. Korozijas produkti jaukušies ar emulsiju. Tās (tā) produkti izgulsnējušies. Iemeslu nevaru pateikt. Kondensāts dzinējā, kondensāts bākā, tāds mēsls ieliets uzpildoties u.t.t. Abus savus jājamzirgus absolūti nesaudzēju. Nav man nekāds mūzejiskāijs glabašāns un ekspõnatc.. Visu vasaru zem klajas debess un ziemā zem nojumes un po! Nekādu degvielu nekur nenoleju, nekādu ziemošanas procedūru neizpildu, ir svarīgākas un interesantākas nodarbes. Ziemas vidū retu reizi izbraucu un pavasasrī arī šķiļu dziesmā un laižu lielceļos ar to pašu, kaut kad rudenī pildīto pļurzu. Vienam mocim 20 tk, otram ap 55 tk no remonta, kopa pāri pa 80tk.km. km. nekādu lieku skaņu, tikai reizi gadā uzspļaujot nobraukumam, eļļas maiņa. ( šito es laikam nedrīkstēju rakstīt|)(domās spekulēju uz mūsdienu eļļu kvalitāti) u.t.t. Bet kas man obligāti jāpiezīmē, degvielas uzpildes flagmaņa- da kā to sūdu tur tagad sauc, produkcijā nācies vilties vairākkārt. Turp dodos tikai bezizejas vai bara instinkta dzīts. Pēdējos gados šķiet, trests ir izdrāzis staķiku(cirkuli) četrrāpus. Pāris reizes gadā sajūtu, ka mocim gaita nav īsti tāda kā vajag, pagriežu "krbiriurizātoru" pa 90 grādiem, noskrūvēju vāku un atbrīvojos no nogulsnēm un kondensāta. Tas arī viss. Agrākos laikos lēju arī visu ko varēja pa garāžas grīdu saslaucīt. Kūpēja, smirdēja, taču tehniskas problēmas neradija. Krājam pieredzi... Un jā, blīvslēgus gultņiem vajag obligāti atstāt!!!! Tas ir ļoti svarīgi, jo tad man arī nākotnē būs daudz ko darīt. Vēl ļoti vērtīgi būtu diskožokejiem, pavāriem, juristiem un celtniekiem to darīt, un ieviest dažādas šaibu un gultņu inovācijas, tad jutīšos pavisam labi. tas tā, joka piesitienam. Lai visiem labi ripo. |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 29-06-2017 09:50
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Vienu brīdi te parādījās bildes,ka gultņus pirms montāžas piesmērē ar solidolveidigo smāķi ,ka tik tas ar nevarētu būt viens no iemesliem ,ka tas smāķis ar laiku pārvēršas sūdainā agresīvā zaptē !!! Es parasti izmazgāju tīrus, izpūšu ar gaisu un ieeļoju ar to pašu motul 2T un lieku kopā.... |
|
|
gacans |
Ziņojums ievietots 29-06-2017 12:38
|
Senior Member Ziņojumi: 252 Pievienojies: 12.05.14 |
Cik zinu,aķi būtu pareizāk ,uzladēt ,un tiesi pretēji teiktam glabāt aukstumā,jo aukstumā ķīmiskie procesi paliek lēni ,kā rezultātā plates ar lēnak sulfatizējas ,bet aķim ir jābut salādētam,tukšam skābe pārvēršas par "ūdeni" un dad salā ir girdikt !!! |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 06-07-2017 21:26
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Rotejosais dzelzis ir atrestaurets. Vēl šis tas jaieperk un jāliek kopā. |
|
Iet uz forumu: |