Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Diskusijas par 634 modeļiem
kergers
AldisK rakstīja:

Zilais vadiņš saistits vienigi ar indukcijas spoles savienošanu uz masu. Tas ir motocikla civilizětu noslāpěšanu. Pagriezieni ātrāk mirgo tāpēc, ka Vape labāk lādē par veco ğeneratoru. Vēl kāda vape ar kādu spriegumu un kāds relejs.


Tā arī Guntis teica par to vadu. Vairāk jautājumu nav. Paldies.
 
Guntis
-lielā- bāka:

content32-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/634B/CAM00393.sized.jpg
 
Legzda
No kura modeļa ir šis sēdeklis?
img_0884.jpg
 
Legzda
No sāniem
img_0889.png

Labojis Legzda uz 21-07-2017 23:42
 
Legzda
No apakšas
img_0890.png

Labojis Legzda uz 21-07-2017 23:43
 
otomars
cezet 472.3 vai 4
 
kergers
Par cik mocim pievienojies blakusvāģis, ir doma uzstādīt šo gāzes rokturi ( cik noprotu ar tā saucamo kruīza funkciju ).

Vai šai bildē ir attēlotas visas nepieciešamās detaļas? Forumā kā vienu detaļu piemin atsperi - vai tas ir tas gredzens vai arī tā bildē nav redzama?
www.bike53.ru/images/product/2670.jpg

Paldies Smile
 
Rich
Mana kruizene tāda arī bija, nekā vairāk....darbojas ideāli.
 
kergers
Rich rakstīja:

Mana kruizene tāda arī bija, nekā vairāk....darbojas ideāli.


Super, prieks dzirdēt. No divām mājās sameistaroju vienu. Tuvojoties pavasarim būs jāuzliek notestēt. Paldies.
 
Kaarlis
Nebūs īsti pareizi. Tur iekšā jānāk vēl plānai deformētai paplāksnei kas atspiež zobaino gredzenu no korpusa puses. Var bez tās iztikt tikai draņķīgāk to uzparikti regulēt. Tirkšķis strādā ar ķeršanos.~Vienam piemeklēju o-ringu. Sāka normāli darboties.
Labojis Kaarlis uz 16-02-2018 22:56
 
Laacis_ar07
Ar tādu ručku esmu braucis visu mūžu!Angry Kārlis visu pateica precīzi!Man ručkā ir tāda viļņota paplāksne-atspere,
 
Barsevskis
Bildi varētu palūgt šīs atsperes?
 
kergers
Es pie savas saprašanas iedomājos, ka tas varētu izskatīties kaut kā šādi.

image.made-in-china.com/2f0j00QOAatUlGaqkS/DIN137-Standard-Black-Steel-Curved-Wave-Spring-Washer.jpg

Bet neatteiktos arīdzan no vizuāla parauga.
 
Aiviss
Sveiki, ir radies jautājums par jawiņas maksimālo ātrumu, subjekts 634-5 ~83gada
Cik īsti tās maksimums un cik ir šosejas optimālais ātrums
Kādi faktori to var ietekmēt?
Cik no bērnības atceros, vienu reiz braucām varēja ''dabūt" ~135kph, savējai - nez 110 ir jau gals, uzlikts lielais zobrats.
 
Gints13
Latvijā nav tik stāvu kalnu un tik spēcīgu vēju, lai no jawas dabūtu ārā 135 km/h Grin
 
Andzs
Labdien!
Jawa 634/01(tā uz plāksnītes rakstīts). 1974. gads, rāmja sērijas numurs 12. tūkstotis, motoram 13. Gribētos noprecizēt dažas nianses:

1. Priekšējais dubļu sargs ar bremžu troses cilpiņu labajā pusē. Vai tas nozīmē ka ir vienkulaciņa bremzes kā 360? Nekur tādu bildi pat neesmu redzējis, kur bremzes labajā pusē. Vai visi pēc tam būtu pārlikuši uz kreiso pusi divkulaciņu, dēļ labākas darbības?

2. Kloķvārpstas vidējais gultnis smērējams ar ziedi caur "nipeli" motora blokā. Manuprāt sistēma ļoti laba, protams ja neaizmirst smērēt. Ja aizmirst tad sarūsē tā pat kā ārējie pēc ilgākas nebraukšanas. Kāda pieredze? Cik bieži jāsmērē?

3. Itkā gaisa filtrā var būt kautkāds labirints. Kāds viņš izskatās? Vai tas ir tas kas samazina troksni un līdz ar to jaudu nedaudz.(tas minēts pie modeļu variācijām grāmatā)

4. Vai varētu būt, ka Jawai ir bijuši polijā ražoti skaņas signāli?

Vel jau ir jautājumi par šo modeli, bet tos motocikla atjaunošanas gaitā!

Paldies!
img_3530.jpg img_3530_1.jpg
 
Andzs
divas nienādas bildes.
img_3509.jpg
 
AldisK
Par šiem modeļiem man grūti kaut ko apgalvot, jo kad viņi parādījās man vajadzēja doties aizstāvēt mūsu "plašo dzimteni" uz diviem gadiem. Pēc tam bija citas rūpes un Jawa uz kādu laiku nebija prioritāte.
Par bremzēm: Tavā bildē jau skaidri krieviski ir uzrakstīts, viens variants ar vienkulaciņa bremzēm. Mocis ir 1974 gada, pats sākums šim modelim. Droši vien iesākumā varēja būt 360 modeļa bremzes. Skaņas signāli jau parasti uz jawām nav manīti citi, kā PAL. Bet dekoratīvā reste ir ļoti līdzīga Jawas PALam. Tajā laikā draudzīgās socvalstis jau bija. Ej nu sazini? Daugavgrivas ielā brižiem nopērkams bija šis tas. Varbūt arī skaņu signāli. Man garāžā ir līdzigi pēc izmēra, bet reste ir rupja. Tādus varēja dabūt un lika Jawām, bet divus un regulēja vienu zemāku skaņu, otru augstāku. Atradīšu ielikšu bildi.
 
otomars
Dubljusargus ar cilpu labajaa pusee bija sarazhojis daudzGrin sastopami ari uz jawam ar 2kulacinu bremzeem.
Smeerviela piedeg blokos biezaa slani un nav noraadit intervals ,tik ka kaadu biezas konsticenses lietot.
Labirintu var redzet atskruvejot korpusu,plaksniite iepludee
 
Barsevskis
Belma un PAL ražoja skaņas signālus priekš Jawas. Pieļauju, ka šis Belmas signāls ir autentisks.
 
Iet uz forumu: