Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Diskusijas par 634 modeļiem
treners
Jautājums par 638-5 modeli, 1984 g. Priekšējie kāpšļi stiprinās ar kopēju dzinēja stiprinājuma asi cauri visam rāmim? Starp rāmja plāksni un dzinēja stiprinājuma skavu apakšā ir bukses abās pusēs, tā jābūt? Manai 1989. g. jau kāpšļi un dzinējs apakšā stiprinās atsevišķi.
 
Guntis
Jau no 1983 gada atsevišķi,sākot ar pēdējām 634.
 
Andzs
Tā kā pavisam nesen atjaunoju savu 638.5 un 634.1 tad ar to saskāros. 638.5 motora aizmugurējā apakšējā skrūve nav kopīga ar kāpšļiem. Kāpšļi ir pieskrūvēti ar skrūvi atsevišķi no motora. 634 kāpšļu ass un motora skrūve ir koīga, jo motoram bloka urbuma vieta ir platāka. Buksītes tur ir ieliktas pašrocīgi, lai neliektos kāpšļi uz leju. Es savai 638.5 arī ieliku bukses un garo skrūvi. Manuprāt tā stingrāk! Bildēs sarkanais rāmis 634.1, melnais 638.5
Vismaz es ar gadiem esmu palicis smagāks un orģinālā 638.5 kāpšļu konstrukcija mani netur!
Un vel, ja tās buksītes grib piemetināt, tad jāievēro, ka piemetināt, (tikai pieķert) vajadzētu tikai pie ārējās auss, lai to konstrukciju var savilkt! Ieliek garo skrūvi ar smaloko vītni un ir OK
img_0909.jpg img_3613.jpg

Labojis Andzs uz 25-08-2020 14:48
 
treners
Paldies par info! Tagad viss ir skaidrs, tātad bukses ir iepriekšējā saimnieka meistarojums.
 
Guntis
Ir saprasts bukšu vajadzība. Nebija vajadzības aizdomāties...kāpēc kāpšļu ausis ir ...parasti palocītas.

Ausis pagaidām iztaisnotas(638),bet ja vajadzēs veikšu šķjūningu,jeb kolchozņingu...
 
Kaarlis
638-50 rāmis praktiski neatšķiras no pēdīgajiem 634 izstrādājumiem. Kāpšļu stiprinājumi paliek nenoturīgi pēc pirmā jājiena uz acīm. Pēc pirmās locīšanas- atlocīšanas vairs slodzi netur. Ļoti labi, neiejaucoties oriģinālajā konstrukcijā, palīdz pāris nepamanāmas metinājuma šuves.
Iepriekš bildēs... 634 rāmis, pirmā paaudze. Pamatīgi atšķirīgs no visiem vēlākajiem. Regulāri remontējot, taisnojot sistos rāmjus nācies saskarties: 638 arī šķietami vienādi rāmji var būt taisīti no atšķirīga diametra caurulēm.
 
spikis
treners rakstīja:

Jautājums par 638-5 modeli, 1984 g. Priekšējie kāpšļi stiprinās ar kopēju dzinēja stiprinājuma asi cauri visam rāmim? Starp rāmja plāksni un dzinēja stiprinājuma skavu apakšā ir bukses abās pusēs, tā jābūt? Manai 1989. g. jau kāpšļi un dzinējs apakšā stiprinās atsevišķi.


Sveiki,

Jautājums: vai gaisa filtra kaste 634 atšķiras no 638 un ja,tad ar ko?

Vai 634 riteņa feļas priekšas un aizmugures ir vienāda platuma vai dažāda?

Paldies!
 
Guntis
Kastes atšķiras,manā uztverē nav savietojamas.

Dandži,viss ritenis vienāds. 18 collas.
 
Iet uz forumu: