Apskatīt tēmu
Diskusijas par 634 modeļiem
|
|
treners |
Ziņojums ievietots 25-08-2020 07:48
|
Member Ziņojumi: 69 Pievienojies: 21.02.12 |
Jautājums par 638-5 modeli, 1984 g. Priekšējie kāpšļi stiprinās ar kopēju dzinēja stiprinājuma asi cauri visam rāmim? Starp rāmja plāksni un dzinēja stiprinājuma skavu apakšā ir bukses abās pusēs, tā jābūt? Manai 1989. g. jau kāpšļi un dzinējs apakšā stiprinās atsevišķi. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-08-2020 08:24
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Jau no 1983 gada atsevišķi,sākot ar pēdējām 634. |
|
|
Andzs |
Ziņojums ievietots 25-08-2020 13:26
|
Junior Member Ziņojumi: 42 Pievienojies: 06.10.17 |
Tā kā pavisam nesen atjaunoju savu 638.5 un 634.1 tad ar to saskāros. 638.5 motora aizmugurējā apakšējā skrūve nav kopīga ar kāpšļiem. Kāpšļi ir pieskrūvēti ar skrūvi atsevišķi no motora. 634 kāpšļu ass un motora skrūve ir koīga, jo motoram bloka urbuma vieta ir platāka. Buksītes tur ir ieliktas pašrocīgi, lai neliektos kāpšļi uz leju. Es savai 638.5 arī ieliku bukses un garo skrūvi. Manuprāt tā stingrāk! Bildēs sarkanais rāmis 634.1, melnais 638.5 Vismaz es ar gadiem esmu palicis smagāks un orģinālā 638.5 kāpšļu konstrukcija mani netur! Un vel, ja tās buksītes grib piemetināt, tad jāievēro, ka piemetināt, (tikai pieķert) vajadzētu tikai pie ārējās auss, lai to konstrukciju var savilkt! Ieliek garo skrūvi ar smaloko vītni un ir OK Labojis Andzs uz 25-08-2020 14:48 |
|
|
treners |
Ziņojums ievietots 25-08-2020 16:17
|
Member Ziņojumi: 69 Pievienojies: 21.02.12 |
Paldies par info! Tagad viss ir skaidrs, tātad bukses ir iepriekšējā saimnieka meistarojums. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-08-2020 19:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Ir saprasts bukšu vajadzība. Nebija vajadzības aizdomāties...kāpēc kāpšļu ausis ir ...parasti palocītas. Ausis pagaidām iztaisnotas(638),bet ja vajadzēs veikšu šķjūningu,jeb kolchozņingu... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 25-08-2020 21:42
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
638-50 rāmis praktiski neatšķiras no pēdīgajiem 634 izstrādājumiem. Kāpšļu stiprinājumi paliek nenoturīgi pēc pirmā jājiena uz acīm. Pēc pirmās locīšanas- atlocīšanas vairs slodzi netur. Ļoti labi, neiejaucoties oriģinālajā konstrukcijā, palīdz pāris nepamanāmas metinājuma šuves. Iepriekš bildēs... 634 rāmis, pirmā paaudze. Pamatīgi atšķirīgs no visiem vēlākajiem. Regulāri remontējot, taisnojot sistos rāmjus nācies saskarties: 638 arī šķietami vienādi rāmji var būt taisīti no atšķirīga diametra caurulēm. |
|
|
spikis |
Ziņojums ievietots 08-07-2022 13:24
|
Newbie Ziņojumi: 1 Pievienojies: 28.06.22 |
treners rakstīja: Jautājums par 638-5 modeli, 1984 g. Priekšējie kāpšļi stiprinās ar kopēju dzinēja stiprinājuma asi cauri visam rāmim? Starp rāmja plāksni un dzinēja stiprinājuma skavu apakšā ir bukses abās pusēs, tā jābūt? Manai 1989. g. jau kāpšļi un dzinējs apakšā stiprinās atsevišķi. Sveiki, Jautājums: vai gaisa filtra kaste 634 atšķiras no 638 un ja,tad ar ko? Vai 634 riteņa feļas priekšas un aizmugures ir vienāda platuma vai dažāda? Paldies! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 08-07-2022 13:28
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kastes atšķiras,manā uztverē nav savietojamas. Dandži,viss ritenis vienāds. 18 collas. |
|
Iet uz forumu: |