Apskatīt tēmu
Jawa 634-01
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 18-01-2016 13:43
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Nu tā, pabūts pie Raimonda, pēc ilgas mērīšanas salasīts sev tuvākais, es ceru ,ka ies Visi izmēri rūpīgi pa 10x pārmērīti, sanāk šādi. Jā ,tur, kur izmērs tā krasi atsķiras, arī pārmērīts, sanāk kā tur rakstīts. Cilindri 58,03. [img]http://content4-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160116-213249.sized.jpg[/img] is not a valid Image. Bet tagad ir cits jautājums. Motoru nopirku vairākus gadus atpakaļ dēļ jaunajiem cilindriem. Cilindri čehu ražojums, bet...problēma tajā, ka čaulu daļas, kas centrējas blokā ir pārāk maza diametra...līdz ar to, degmaisījums "skraida" tur, kur tam nav "jāskraida". Dažas desmitdaļas. Iepriekš tika uzlikts uz hermētiķa, bet tagad domāju, ka varbūt var mēgināt kaut kādu karstumizturīgu, benzīnizturīgu krāsu uzkrāsot un tad plānā kārtā hermētiķi ? Varbūt kāds ar kaut ko šādu ir sastapies? [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/cilindrs.sized.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 18-01-2016 16:39
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Šķiet,ka,bezjēdzīga piekasīšanās. |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 23-01-2016 20:31
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Nu cerams, ka piekasīšanās... Jautajums, labirinta blīvslēgs pa vidu kloķvārpstai, starpagabalā, cik hermētiskam tam ir jābūt? Kā to pārbaudīt? |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-02-2016 19:17
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Kāds rezumē šai problēmai? |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 02-02-2016 22:13
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Tieši kurai? Par to labirinta blīvslēgu nekādu infromāciju neatradu. Bet ielejot vienā cilindrā benzīnu, ne ļoti strauji, bet acīm redzami tas pārplūst uz otru kloķvārpstas pusi...Grūti teikt vai tā jābūt. Tāpēc arī jautāju par šo problēmu. Tā kā man motorā parādījās klakšķis un tika dzirdēts, ka reizēm troksni radot tas blīvslēgs, tāpēc to sāku baudīt. P.S. Pašam nav skaidrs kāds viņš izskatās un kā viņs darbojas... |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 02-02-2016 22:35
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Par trokšņiem motorā bija jautājums. Nu protams benzīns plūdīs uz otru pusi, bet (pēc manam domām) nu tas noteikti būs minūšu jautājums. Man reiz bija motors ar sadilušu centra blīvslēgu, tas motors bija kā trauma uz visu mūžu, vnk neiet un viss, izstiepies, nevar saregulēt un cauri .. ! Atlika ielikt citu kloķeni Starpgabalu saliek ar hermētiku, saprāta robežās, lai tā gumija nav par daudz un kaut ko nenosprosto. |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 02-02-2016 22:57
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Jā, tāpēc es neiespringu uz to, jo it kā loģiski, ja butu vajadzība tur hermētiski noblīvēt, būtu normāls blīvslēgs un miers. Labirinta ir ar domu, ka benzīnam/eļļai ir kaut kur jātiek dziļāk Par troksni uzrakstīšu, kad būs iedarbināts |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 17:12
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Sapulēts, sapucēts, gaida, kad varēs izmēģināt P.S. tukšgaitā rūc.. [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160322-171617.sized.jpg[/img] is not a valid Image. Šis tas izdarīts motoram, redzēs vai tas būs par labi vai sliktu Virzuļi tika mazliet pievīlēti labākai plūsmai..bet tad, kad aizdomājos, ka varbūt nevajadzēja, jo tās virzuļa apakšas ribas pašas par sevi jau ir neizturīgas, bija jau par vēlu. Ja izjuks, tad domās...jo tāpat tā, uz labu laimi tur viss [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160118-212910.sized.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160118-213131.sized.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160119-214759.sized.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160121-211544.sized.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160124-175534.sized.jpg[/img] is not a valid Image. Dēļ tā, ka virzuļu augšas un degkamera galvā pa 2000km bija apaugusi ar drazu, kura pavisam vielgi nāca nost, nopulētas virsmas, varbūt, ka mazāk lips klāt [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160127-181014.sized.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160124-175525.sized.jpg[/img] is not a valid Image. Nav skaidrs, kā ar labu eļļu (Motul piebraukāšanas attiecībā) šādi var sadilt gredzeni. [img]http://content4-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160116-123953.sized.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content4-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160116-124049.sized.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 17:15
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Tas starplikas jánem nost un nav ko ...irsties. A ko gredzeni tā nodiluši ... gaidam spečjuka komentu. Vai izjauktam dzinējam cilindrus ieliki blokos? Vai tur ar lūkām viss pareizi? Labojis Guntis uz 24-03-2016 17:46 |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 17:52
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Toč var griezt ārā? kaut kur kaut ko tādu lasīju, ka kāds tā dara...Bet gan jau kaut kāda iemesla pēc viņas tur ir , ne ? Jā, ieliku, tur viss ok. Tik blīvei starp starp cilindru un bloku nācas pārsteidzoši daudz ņemt nost, jo nosedza lūkas. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 18:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Es tas esmu,kas ņem nost Es par lūkām iekšā blokā,ne augšpusē. |
|
|
gacha2 |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 20:23
|
Member Ziņojumi: 121 Pievienojies: 22.10.14 |
Un viss strādā? Tukšgaitaā viss ok ? Tur viss kārtībā,...cik nu var redzēt, Kārlis ir pacenties. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 21:27
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Griezu un griezīšu,laikam jau strādā? ne? Tukšgaitā tāda...kā ir ar 638 karburatoru nesūdzos |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 24-03-2016 21:49
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Citēju: Dēļ tā, ka virzuļu augšas un degkamera galvā pa 2000km bija apaugusi ar drazu, kura pavisam viegli nāca nost, nopulētas virsmas, varbūt, ka mazāk lips klāt. Neuzskatu sevi par baigo Guru, bet zināmu kilogramu skaitu tehniskās literatūras esmu lasījis, vai uzklausījis atziņas no šīs nozares atzītām autoritātēm. No kā var veidoties draza uz augšminētajām virsmām? Un vai pulēšana tur ko līdzēs? Droši vien, ka nē. Tagad tikai minējumi, vai apstākļu kopums. 1. Pārāk trekns eļļas/degvielas maisījums. 2. Nekorekti saregulēta degmaisījuma padeve sadegšanas kamerā. 3. Degviela. Tās kvalitāte, reālais oktānskaitlis. Un sadegšanas kameras tilpumu neatbilstība šim lielumam. 4. Tagad garāk. Mīts par sadegšanas kameras samazināšanu, izmantojot, saucamo galvas sēdināšanu jeb slīpēšanu, ir nepareizs pēc būtības, kaut gan, protams, pietuvina vēlamajam rezultātam. Šādā veidā, vecu Jawa motoru konstrukcija to vienkārši nepieļauj pilnībā. Pēc fizikas likumiem, nevar iegūt pietiekošu, pilnvērtīgu un atbilstošu degkameru izmēru, kas atbilstu aptuvenai mūsdienās nopērkamai dažādai E95 degvielas oktānskaitļa vērtībai. Tādēļ, veco PSRS laiku motosportistu (mūsdienu moto/auto reanimatoru) recepte ir sekojoša (aptuvens traktējums, nesodiet par kādu muļķību, ko nejauši varu ierakstīt, jo neesmu nu nemaz profiņš šajā jomā). Tiek veikts virzuļa gājiena mērījums, katram cilindram atšķirīgs. To dara, ielejot eļļu, cilindros, pēc tam, nosūknējot un precīzi izmērot ielietās eļļas kubatūru, pēc gudrām formulām veic aprēķinus, vēl pēc tam, metinot aizpilda sadegšanas kameras ar vieglmetāla klimpu pareizā vietā, un vēl pēc tam izslīpē līdz vajadzīgajam izmēram gludu un smuku, atkal lietojot to pašu veco eļļas ieliešanas un kubatūras aprēķinu metodi. Apmēram tāda esot tā pareizā metode perfektai dzinēja veiktspējas nodrošināšanai. Rezumē. Pats uz savas ādas esmu sadarījis un sajutis visādus nepareizumus, vai problēmas darbībās ar veciem 2T motocikliem. Un, vienmēr, privātais verdikts ir bijis savam ego grūti pieņemams. Pats muļķis, jo neesmu izpildījis ābeces patiesības un ar "Kuļibina" metodēm veicis neadekvātu darbību kopumu, kāda projekta samaitāšanai zināšanu trūkuma dēļ. Bet, šķiramies uz gaišas nots. Priecīgas Lieldienas! |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 25-03-2016 10:44
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Uzdegums visticamāk veidojas no tā ka motors pārkarst, salīdzinot ar tādu kam ir ūdens dzese. Par sēdināšanu, ir atšķirība + jaudas pieaugumā, bet atkal slikts efekts motoram pārkarstot - trokšņi "berot virsū". Es ieteikti, labāk vispār neko nesēdināt (634) .. mierīgāka braukšana, arī ar sliktākas kvalitātes degvielām. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 25-03-2016 11:56
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Aivar tevis izklāstītā metode ir nepieciešama ja vēlies sasniegt absolūti pieļaujamo kompresijas maksimumu 1:12, kas jawas šķidrajai kloķenei varētu būt arī liktenīgi. Runājot par 360 tajiem motoriem noravējot galvu līdz ribām ir iespējams panākt 1:11 bez nekādas metināšanas, un šis ir jau reālais kompresijas mērījums nevis teorētiski aprēķinātais. Proams, metinot un slīpējot var izveidot labāku galvas konfigurāciju, kura savukārt nodrošina attiecīgi labāku sadegušo gāzu izmešanu izplūdē, bet tur jau patiešām sākas zinātne. Mana melnā tieši ar šādi sēdinātām galvām ir nomizojusi jau ap 70k km kloķene vēl turās |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 25-03-2016 13:39
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kā parakse pierādijusi, 634 motoriem nevajadzētu kompresiju celt pāri 10. Tas neattiecas uz sportu bet gan ielas braukšanu. Pārcenšanās var novest pie detonācijas un ķīļa. Nezinu kāpēc bet abas parādības var būt nesaistītas. Tā kā dzinēja sastāvdaļas kas tieši ietekmē tilpumu degkamerai (motora bloki, virzuļi, cilindri un galvas) mēdz stipri atšķirties, ar vienkāršu milimetru atskaiti neies cauri. Jāmēra reālais tilpums un tad jādomā cik drīkst sēdināt. Maksimālo ātrumu un jaudu spiediena pacelšana ietekmēs diezgan maz. Ieguvums parādās vairāk griezes momentā un "cēlienā". Vēl fakts- galvas, kuru tilpums samazināts priekš "0" remonta var izrādīties ka vairs neder priekš 3. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-03-2016 20:41
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Gredzenu nodiluma iemesls(neizdilstot cilindram). 1. Pēc honēšanas nav noņemti asumi uz cilindra. 2. slikts ! slīpētāja darbs-brāķis. Gredzeni noņēma asumus un nodila. Ar nākošajiem gredzeniem nekas tāds nenotiks. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 25-03-2016 20:54
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Piekrītu,par visiem 100% Drīzāk 2. variants. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 25-03-2016 22:10
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Man pēc pagājušās sezonas bij tāda pati problēma ar sadilušiem gredzeniem,pēc 200km sadila viss,bij cilindri slīpēti ar dimanta pastu,Ogrē Lapu ielā?,kuru praktiski nevar izmazgāt.Izslīpēju citus gaujas ielā(paveicās ar izmēriem) viss griežās labi.un eļļa tur nepričom,es braucu ar texako 2T-X. |
|
Iet uz forumu: |