Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Vasara 2013- Norvēģija?
Guntis
Aivar viss jau tika izdarīts,tas ir pagari rakstāms,ko un kas darīts.
Vnk nepaplašinātos teikumos es NEMĀKU rakstīt Sad
 
elf
AldisK rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Neesmu iedziļinjāies maršrutā, taču interesē, va šis ceļš , kas atrodams vai katrā ceļvedī, arī būs ietverts plānā? www.visitnorway.com/...antic-road


Atradu goglē to ceļu. Baigi vilinoši izskatās. Mums no Andalsnes jāizmet nepilns 300km līkums un jāatgriežas Andalsnē. Tā būtu viena diena. Jāpadomā kur ko var noīsināt vai kā citādi, lai to dienu atgūtu. Apspspriežams jautājums. Gribētos iekļaut.


Cik noprotu runa iet par Atlantijas ceļu...bildēs izskatās iespaidīgāk kā dabā....bet tas tilts ir ļoti stāvs...sirsniņa visiem nodrebēs.
Bet tas ir maksas ceļš arī motocikliem,bet dārgi nebij...
Zem tilta ķeras lielas zivis,laikam bij mencas....licenzi nevajagot..

www.motopower.lv/files/member_galleries/416/8189/500/1309600238_1155.jpg

www.motopower.lv/files/member_galleries/416/8189/500/1309600276_1453.jpg
-----ne
 
AldisK
Atsaucās vēl viens zviedru jawists.
Hello, I am Anders Österberg, aka Andercz, ” Technical Advisor” on Swedish JAWA club Forum, www.jawaklubben.se
I have seen your travel plans and I must say your planning is heroic.
The 550 km Stockholm - Hamar will take you the whole day. Travel planners, such as Michelin or Google maps, say about 6,5 hours for that trip, wich means 86 KMH in average speed and no stops. If you take one break, you must add some time, and if you cant keep 86 KMH in average, wich is very unlikely with a bunch of JAWAs, you will end up sitting on the road some 10 – 12 hours.. or more..? Our visitors from Finland took 14 hours to get to the ferry from our last rally, 570 km...

Same goes for the next leg, Hamar - Lillehammer – Åndalsnes. In total it is only 330 km, time estimated is 4,5 hours, with an average speed of 75 KMH. If you stay in Lillehammer for sightseeing, you will loose a few hours.. And so on. The roads are hilly and lots of corners, also the E-roads. With JAWA bikes you will need lots of time… And to enjoy the scenery too, it is no fun to just blast through the Norwegian Alps on full throttle leaning forwards over the handlebar in order to fullfill the planned mileage....

You are welcome to my place, just 55 km north of Stockholm, maybe not quite in your directioin, but I have a good JAWA workshop and a big lawn for tents. I can be your welcoming committee when you arrive, or wave you off by the ferry..;-)

See you later
 
Guntis
Lēnām viss nokārtojas ,un izskatās(lasās) jauki Smile
 
Kaarlis
Iemēģināju spēkus un uzmetu Alda plānu uz kartes ietverot arī Atlantijas ceļu. Googels gan spītīgi negribēja man palaist prāmi no Rīgas un pēcāk iedot saiti uz izveidoto maršrutu tādēļ pagaidām bildītes formā. Japamēģina ar Bing- var būt sanak labāk.
Un pielikuma adrese:
new_bitmap_image_1.jpg

Labojis Kaarlis uz 20-01-2013 19:24
 
aivarsz
Pie ceļojuma plāniņa vēl vajadzēs pastrādāt. Jāpieļauj pa kādai atkāpītei. Pareizi jau tas zviedrs Anderscz saka pēc iepazīšanās ar mūsu ceļojuma plānu par tiem noskrienamajiem kilometriem dienā. 550 km ir ļooti daudz, pat pa līdzenumu braucot. Bez īpašām pauzēm un neko apkārt neredzot. Pie tam, ja kontakti ar Zviedru jawistiem ir uzņemti un vēlēsimies kaut nedaudz patusēt, te prasās pēc pārplānošanas. Tas pats attiecas uz atsevišķiem pārbraucieniem Norvēģu zemē. Tie ne visai daudzie km var neko nenozīmēt, pārvietojoties pa kalniem. Tur tie vidējie ātrumi ir pilnīgi citi. Bet, būsim elastīgi. Tāpat, vajadzētu izmantot Norvēģu Jawa klubista Jana palīdzības piedāvājumu ar maršruta priekšlikumiem. Arī pie Norvēģiem vajadzētu atlicināt laiku vismaz kopīgām Jawistu pusdienām...

Vēl ir ko pastrādāt. Turam roku uz pulsa, tā teikt. Un viss izdosies pa smuko!
 
oilmaster
Mjā...sakostiem zobiem vilkt bez atelpas baigi negribās. Nevajag jau vienā reizē visu Norvēģiju izbraukt, kādu gabalu atstāt citai reizei. Bus iemesls atgriezties.
Pa ceļam smukas vietas, kur piestāt iefočēt utt, tas ņems laiku un rezerve jāņem paliela, neņemot vērā iespējamas tehniskas ķibeles.
 
AldisK
Nevajag pārāk stresot! Pirmās divas dienas ir tādas, ka mums jātiek lidz Norvēģijas vidienei un tur praktiski ir tikai jāmauc. Lidz Andalsnes nav arī nekādi kalni un reāļi divās dienās nobraucams gabals. Pirmajā dienā laikam būs tie km drusku par daudz,bet kā jau iepriekšējā vasarā notika, nekas nav akmenī iekalts. Nāk vakars un nevar tālāk braukt, stājamies malā un guļam nost. Tā arī Vācijā mums bija. Bija apskates dienas, kad nobraucām nedaudz un pārbrauciena dienas, kad jānokļūst no punkta A līdz punktam B. Tālāk pa kalniem un fjordiem jau tie nobraucieni nav plānoti pārāk lieli, kā arī beigas mazliet pavilktas garākas. Praktiski viena lieka diena ir klāt. Vēl, lai kaut ko saīsinātu Norvēģijā stipri jāskatās, jo tur nevar jebkurā vietā pagriezt un saīsināt ceļu.
 
KarlisV
Es te arī svārstos par lēmumu braukt vai nebraukt, bet pagaidām vērojot no malas, atvainojos izskatās tāds neliels haoss ar to maršrutu. Ir taču pietiekami laba pieredze no pāgajušā gada brauciena, liekas kā kādam pat pierakstiem jābūt par nobrauktajiem kilometriem dienā.
Vienu dienu gan ļoti labi atceros Prāga-Slovākija. Strādājām no 9:00 līdz 20:00, lielākā diena pa autostrādēm - rezultāts 470 km.
Pirmā diena pilnīgi nereāla 10:30 pienāk prāmis, labākā gadījumā no mazpilsētas Stoholmas izbrauks ārā 12:00, nezinu kā tajā dienā var nobraukt 550 km. Max.300km.
 
AldisK
Nekādu haosu neredzu. Jau vairākkārt un pāris piezīmes iepriekš rakstīju. Atkārtošos vēl vienu reizi. Nu nenobrauksīm mēs tos 550km. Kad nevarēs braukt meklēs naktsguļu. Tāpat notika arī pagājušajā vasarā un viss bija normāli. Zviedrijā uz Norvēģiju arī ir maģistrāle vai kaut kas tamlīdzīgs Un šis gabals līdz kalniem un fjordiem jānobrauc, pēc iespējas ātrāk, lai vairāk laika paliek tieši Norvēģijas skaistākajai dabai. Tā arī notika pagājusāja vasarā ja vajadzēja pārbraucienu tad bija jābrauc cik var. Ja kaut ko skatās un brauc pa kalniem tad tur jau tia nobraukumi paredzēti mazāki.
 
Guntis
Mieru tikai mieru...

-Guntim tāpat viss ir labi-
 
KarlisV
Es jau arī tikai par mieru, bet ja man 10 martā jānoskaita nauda par prāmi, tad šo to gribētos zināt.

Tātad pirmās divas dienas jau nav reālas. Ja trešā dienā prioritāte būs pilsētas un olimpiskā centra apskate, tad tas vairs nebūs forši.
1. Diena:
Stokholma- Hamāra. Brauciens cauri Zviedrijai, iebrauc Norvēģijā un pie Hamāras nakšņo. Apm. 550km
2. Diena:
Hamāra- Lillehamere, pilsētas un olimpiskā stadiona apskate Brauciens līdz Andalsnes. Pie Andalsnes nakšņo. Apm. 330km

Tad arī nesaprotu ar tiem motoklubiem apmeklēs-neapmeklēs. Man piemēram šoreiz nav īpaša vēlēšanās tērēt laiku un naudu, lai tiktos ar Zviedru/Norvēģu pensionāriem.

Izlemt visu šo brauciena laikā???????
 
AldisK
KarlisV rakstīja:

Es jau arī tikai par mieru, bet ja man 10 martā jānoskaita nauda par prāmi, tad šo to gribētos zināt.

Tātad pirmās divas dienas jau nav reālas. Ja trešā dienā prioritāte būs pilsētas un olimpiskā centra apskate, tad tas vairs nebūs forši.
1. Diena:
Stokholma- Hamāra. Brauciens cauri Zviedrijai, iebrauc Norvēģijā un pie Hamāras nakšņo. Apm. 550km
2. Diena:
Hamāra- Lillehamere, pilsētas un olimpiskā stadiona apskate Brauciens līdz Andalsnes. Pie Andalsnes nakšņo. Apm. 330km

Tad arī nesaprotu ar tiem motoklubiem apmeklēs-neapmeklēs. Man piemēram šoreiz nav īpaša vēlēšanās tērēt laiku un naudu, lai tiktos ar Zviedru/Norvēģu pensionāriem.

Izlemt visu šo brauciena laikā???????


Palasi iepriekš uzrakstīto.
 
elf
Pirmajā dienā iesaku palikt Sukken kempingā ....no prāmja 460km....tik tālu toč aizbrauksiet... Telts vieta bij 180 nok.. vieta labu labā...
Tur vajag paņemt norvēģijas kempingu karti 2013 gadam....tie būs reāli strādājošie.

http://www.sukken-camping.no
www.sukken-camping.no/en/kart_stort.gif

www.motopower.lv/files/member_galleries/416/8189/500/1309594647_1670.jpg
Labojis AldisK uz 23-01-2013 21:57
-----ne
 
AldisK
Paldies par padomu! Bet tas nebūtu tad īsākais ceļš mūsu maršrutā uz Andalsnes.
Labojis AldisK uz 25-01-2013 20:00
 
AldisK
I-neta dzīlēs atradu Norvēģijas kempingu ceļvedi. Saitu ielikšu vēlāk. Mazliet papētīju. Ir divi kempingi mūsu maršrutā pie pašas Norvēģijas robežas. Tad pirmajā dienā jānobrauc par kādiem 100km mazāk apmēram 420km. Attiecīgi otrā diena tad par šiem 100km palielinās. Vai nu vienīgi vēl ir kempings pie Dombasa, tas ir atkal 100km pirms Andalsnes. Tad vēl interesanta lieta. Dažiem mājas lapā atradu cenas, tiesa visa informācija v'ēl bija par 2012 gadu. 4-6 vietīgas mājiņas maksā tik pat uz vienu cilvēku, cik telts vieta. Tie kas ir vieni sametoties kopā izdevīgāk ir ņemt mājiņu. Diviem tiesa sanāk lētāk telts vieta.

Savukārt uz Norvēģijas robežas ir kempings
http://morokuliencamping.no/ Cenas arī liekas tīri sakarīgas.
Tas būtu apmērām 420km no Stokholmas. Man liekas, ka to vajadzētu nobraukt pirmajā dienā. Tad otrajā dienā līdz Andalsnes paliek apm. 450km. Domāju tas arī ir nobraucams attālums.
Labojis AldisK uz 25-01-2013 19:58
 
Kaarlis
Lūk kur vēl kāds izziņas avots: http://www.motorbikeeurope.com/
 
AldisK
Es mazliet piestrādāju pie maršruta. Mēģināju ielikt maršrutā Kārļa atrasto variantu par Atlantijas ceļu un vēl mazliet pamainīju dažas dienas nobraukumus. Protams, diezgan grūti prognozēt cik varēsim nobraukt dienā. Bet nu aptuveni rezultātā sanāca kaut kas tāds.:
1. Diena: 21.06. pēcpusdienā
Prāmis Rīga- Stokholma.
2. Diena: 22.06.
Stokholma- Norvēģijas robeža. Brauciens cauri Zviedrijai, iebrauc Norvēģijā un pie robežas nakšņo. Apm. 420km
3. Diena: 23.06.
Norvēģijas robeža- Lillehamere, pilsētas un olimpiskā stadiona apskate (Atkarībā no laika, maksimāli īsi,jo pīppauzes tāpat būs jātaisa) . Brauciens līdz Andalsnes. Pie Andalsnes nakšņo. Vakarā jāpasvin Līgo svētki. Apm. 450km
4. Diena: 24.06.
Andalsnes- Kristiansud- Atlantijas ceļš- Molde- Andalsnes apm 270km
5. Diena: 25.06.
Andalsnes –Troļļu ceļš- Dalsnibas klints –Stryn.Nakšņo. Apm. 170km.
6. Diena: 26.06.
Stryn- Tvindefossen ūdenskritums. Nakšņo. Apm. 250km
7. Diena: 27.06
Tvindefossen ūdenskr. – Vorinfoss ūdenskritums- Odda -Buerdalen pārgājiens uz Folgefona ledāju atgriešanās Oddā. Apm. 180km
8. Diena: 28.06
Odda- Latefoss ūdenskritums –Jorpelande. Apm.220km
9. Diena: 29.06
Jorpelande-Preikestolena Forsand pārkaru klints(pārgājiens ar kājām apm4-5stundas) virs fjorda-Lauvik- Sinnes- Evje. Nakšņo Apm 240km
10. Diena: 30.06.
Evje-Hedāle(koka stāvbaznīca) (stavkirke) Notoden-Oslo. Nakšņo pie Oslo. Varbūt vakarā vēl iznāk apskatīt Oslo dažas slavenākās vietas. Apm.340km
11. Diena: 01.07.
Oslo – Stokholma. Brauciens uz Stokholmu, pēc iespējas tuvāk Stokholmai, kopā apm. 530km. Nakšņo.
12. Diena: 02.07.
Jānobrauc atlikušie km. Pēcpusdienā jāierodas uz prāmja Stokholmā..
13. Diena: 03.07.
Prāmis ienāk pirms pusdienas Rīgā.
 
aivarsz
AldisK atkal ir radoši pastrādājis. Laiks un enerģija ir patērēta daudz. Un, bez tam, cik esmu saskāries ar Alda ceļojuma projektiem, vīram baigi patīk tās maršrutēšanas lietiņas un arī visai labi sanāk gala produkts. Tāpēc, kamēr neesmu riktīgi padziļināti pārvērtējis tos maršruta plāniņus, nejūtos tiesīgs kaut ko mēģināt apstrīdēt.

Tomēr,gribu sacīt, virspusēji raugoties uz maršruta uzmetumu kopumā ir lietas, kas manā pirmajā acu uzmetienā, varbūt tomēr ir par daudz. Gribās jau atpūtu, nevis smagu darbu. TEICU- VIRSPUSĒJI!!! Tātad- vieta diskusijām.

Lūgums Aldim šo neuztvert kā kritiku, kā jau es iepriekš sacīju. Tikai nedaudz prāta vētras un sausi faktiņi. Pēc pēdējā priekšlikuma 10 dienas Skandināvijā, kopā jānobrauc min. 3100 km, sekojoši vidēji 310 km dienā, neieskaitot iespējamās navigācijas, topogrāfijas vai tehnikas neuzticamības kļūdas. Tas ir daudz, kopējā pasākuma griezumā. Starts un finišs ir neatgriezeniski samodulēts un pakārtots prāmim. Nopietnas tehnikas kļūmes gan nē.

Bez tam, manā skatījumā, nobraucamā kilometrāža tomēr ir par lielu. Ņemot vērā dažādus nezināmos faktorus, man gribētos to pasākumu saīsināt par kādiem 20% (max 2500km).

Tad visiem ceļotājiem tas nebūtu darbs, bet atpūta, kā arī, mēs varētu ziedot savu laiku nevis braukšanai (nominācija Iron Buts jau jebkurā gadījumā ar Jawa nav iespējama), bet gan smukumu apskatei.

AldisK ir pabijis troļļu zemē, pasen gandrīz visu šo piedāvāto maršrutu redzējis, cik zinu. Bet... pa tūrfirmas autobusa logu. Tās tomēr ir divas pilnīgi dažādas lietas, manā skatījumā.

Katru gadu es ar ģimeni apceļoju kādu mazu Latvijas daļu, un katru reizi atklāju ko jaunu. Tāpēc neuzskatu, ka Vikingu mājvieta ir jāapskata kvantitatīvi, bet gan kvalitatīvi kāda tās daļa.
Šobrīd, tas kas man mazliet negatīvi ir iekritis acīs ir 450 km Līgu dienā, ietverot ekskursiju pa Lillehammer, pēc tam meklējot naktsmītni un (varbūt, ja pietiks spēka) Jāņu alu. Jānu diena jau tāda viegla- tikai 270 km pa kalnu ceļu. Mazliet nervozs es tomēr varētu kļūt arī ceļojuma 9. dienā. Jābrauc tikai 240 km, bet kājāmgājēju kalnu apskates ceļojumam veltot 5h garu pārgājienu. Cik darba stundas kopā šajā dienā? Bet tās tikai tādas manas subjektīvas un bailīgas pārdomas. Kā jums?

Tādēļ, mans šī brīža rezumē, tomēr sliecās uz to, ka vēlos redzēt k-ko neaizmirstamu no Skandināvu dabas, vismazāk mani interesētu pilsētu un sporta centru apmeklējumu ekskursijas.
 
elf
Tad vajadzētu izstrādāt vēl 3 maršrutus....vienu ar nogriestu maršruta daļu no augšas,otru ar nogriestu maršruta daļu no apakšas,trešo ar nogriestu gabalu no abiem galiem.....tad vienojas kurš labāks..
Bet kaut reizi ar kājām ir jāiet kalnos.....tas toč ir forši....
-----ne
 
Iet uz forumu: