Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
634-8 ar blaķi!
edmunds
Man tas sākotnēji iepirktais Velorex bija pazliet uzmetiens no pārdevēja puses.... vairāk detaļu nebija nekā bija.
MC Wild Hogs!
 
Kaarlis
Šobrīd ar detalizētu aprakstu šeit neizpaudīšos akūta laika trūkuma dēļ. Galu galā pilns internets ar reanimācijas projektiem. Pa lielam tie viens no otra daudz neatšķirās. Šajā gadijumā tika ignorētas visas hromējamās lietas. Mērķis bija novest līdz tehniskai kondīcijai un īpaši neizlecot no markas un modeļa rāmjiem sašķūnēt. Daļa draņķīgāko loriņu sakrāsoti, cinkojamie sacinkoti, implantēts cita tipa dzinējs un pakaļas dakša kā arī visi svarīgie pamata mezgli savesti kārtībā. Pamats ir salikts. Dekorācijas mainoties uztverei par aparātu var arī sakarāsot citā ziemā. Arī hromus samainīt. Ko padarīsi ja solo mocim piekarināta blaķene nekondīcijā un nekomplektā? Grin Un ja no 3 riteņiem rumbu gultņi un detaļas pareizi samontētas tikai tam, kas no rūpnīcas vēl nav bijis pārjaukts? Pakaļējā zobratā skaidas un dakša līka. Uzskaiti varētu turpināt vēl ilgi. Vēl vesela čupa ar konstruktīviem brīnumiem ieskaitot aptiekas leikoplastu elektroinstalācijā.Grin Sīkums pie sīkuma un tie A4 ar iztērētiem materiāliem un ieguldītām darba stundām veidojas diezgan ātri. Savu vienīgo šķūnītī čubinot to nemana. Lielisks piemērs kā dažas spīdīgi sakrāsotas detaļas sajauc prātu un neļauj novērtēt patieso situāciju. Kopsummā jau jāvērtē ka izejmateriāls bija samērā sakarīgs. Ir gadijies stipri draņķīgākos ieķēpāties. Arī nākamais projekts ir nesaklīdzināmi lielāka miskaste. Par to gan kaut kad tuvāk jāņu laikam un citā sadaļā.
p.s. Gunti neskuļī! Balantains jau rezervēts.
 
edmunds
Fuu, nu beidzot papīri tīri. Taisnība gacham, pasākums uz 4 stundām.

Vispirms, kā teica 6dien apskates laikā, braucu uz numuru salīdzināšanu. Man kaimiņš Krislībs saka, ka nafig es te atbraucu, zvanās galvenajam, izrādās, vajag gan. Vajag nosvērties. Sveramies, iedod A4 lapu. Tagad jāiet maksāt par pārbūvi. Maucu uz galvenās mājas kasi. Nē, esot jāmaksā augšā. Izstāvu augšā rindiņu, meitene saka, ka vajagot protokolu, lai maucot uz tehnisko pie galvenā (galvenais ir maiņas vecākais). Galvenais saka, ka pārbūve jāmaksā pie tehniskās apskates, tad jāizstāv rindiņa kā uz tehnisko, slavenā moču 7. līnija.
Izstāvam, atnāk galvenais, fotogrāfē visos griezumos, taisa to protokolu, eju augšā pie viņa un pasēžu savas 10 minūtes. Tiek noprecizēts, ka tagad krāsa būs nevis daudzkrāsu (dēļ mellajiem dubļubleķiem) bet sarkana daudzkrāsu. Da kaut vecrozā.
Kad saņemts protokols, maucam uz galveno māju, izstāvam rindiņu un meitene mums samaina tehisko pasi, kurā jau ir minēts, ka mocis ir ar blaķi.
Tagad maucam uz tehnsko apskati, izstāvam rindiņu, ņemam atkārtoto tehnisko un maucam pie galvenā. Labi, ka uzlīmi iedeva uzreiz, jo 6dien man tas pats džeks, kas šodien, to moci ar blaķi jau izraustīja un viss bija OK.
Drāma bija, ka pēkšņi izdega blaķa aizmugures pagrieziena lampiņš. Un man līdzi tikai parastais skrūvgriezis, a tur krustu vajag. Visu laiku gudroju, vai talonu iedos tāpat vai vēlreiz pārbaudīs.

Rezumē - tomēr mūsu birokrātijas limenis ir tuvs vāciešiem. Ordnung muss sein!
MC Wild Hogs!
 
Kaarlis
Pašā dziļākajā būtībā ir pieļaujamas atkāpes no oriģināla. To kaut kā izsaka procentos. Par to sīkāk pie v.s. ekspertiem vai jāstudē Fiva uzstādijumi. Diemžēl norādītā web adrese nav pieejama.
Spriežot pēc skumjās statistikas, nekad vairs netiks iegādātas spuldzītes vietējos auto veikalos.No gultņiem un citiem piedāvājumā esošiem materiāliem sen jau esmu atteicies.. Ja no vairāk kā 10 jaunām 2 izdeg jau pirmajā lietošanas nedēļā tā ir baisa statistika.
Jebkurā gadijumā, prieks, ka viss labi veicies.
 
edmunds
Pēc veiksmīga starta Retromoto sezonas atklāšanā, Sliktais Puika ir nonācis Tūrista rokās. Jau šobrīd mocis iet zvārā un jaudas ziņā tam nav līdzīgu, tomēr Mārcis ir apņēmies paburties ar dzinēja regulēšanu un ar karbi, lai Sliktais Puika būtu neapšaubāms un viennozīmīgs Retrotūrista līderis. Kā, sak, drebiet naidnieki!
MC Wild Hogs!
 
edmunds
Sliktais puika atkal Kārļa skavās. Pastiprināta vibrācija, kas būtu OK, ja viņš ietu vismaz tikpat labi, kā citas jawas ar blaķi, bet taču neiet. Iet kā sprāgonis, benzīnu tempj kā zilonis, vibrē kā nosalis suns.
Gāzīs ārā motoru un skatīsies, kādi cunduri tur iekšā sastrādāti no iepriekšējā saimnieka puses. Gaidām cunduru aprakstus!
MC Wild Hogs!
 
Kaarlis
Šogad jau esmu pārbūvējis 3 it kā salīdzinoši zināmu sportistu būvētus motorus. Ir pierādijies, ka tas, kas būvēts trasei un specifiskiem režīmiem absolūti neder ielas braukšanai. Par pārējo kaut kad ziemas garumā un jaukšanas procesā.
 
Guntis
kur palikusi JAWA ? kāpēc neredz ielās? pie manis garažā?
Labojis Guntis uz 20-03-2019 09:15
 
edmunds
Šodien Lapsu mājā tika saņemts motocikls ar pārbūvētu 'sirdi'. Pie viena izieta CSDD apskate, iztikām bez idiotiskiem aizrādījuiem un komentāriem, jo konkrētais CSDD darbonis nebija ar jawa daudz pazīstams, kas izrādās ir labi.
Subjektīvi iet daudz labāk nekā pirms remonta, ja pirms bija tā, ka pirmie 2 robi sita zemi gaisā ,mocis gāja spolēdams bet pie 70kmh prieki beidzās, tad tagad iet gan līgani un vismaz 80kmh iet, protams ručku vaļā nevērām, jo virzuļu grupas un gredzeni ir jauni.

Par cunduriem motorā kādreiz uzrakstīs Kārlis (cerams), es saprotu, ka tur bija daudz kā no tautas daiļamatu darbnīcas un kolhoza tūninga, tipa bukses kārbā sasistas gultņu vietās, virzuļu lūkas apstrādātas ar vīli, utt.

Nu ko, tiekamies lielajā Jawa tusiņā!
Edmunds
MC Wild Hogs!
 
Guntis
nu ta beidzot...

ko neatrādīji ?
 
Iet uz forumu: