Apskatīt tēmu
JAWA karburators
|
|
Peteris |
Ziņojums ievietots 22-09-2012 08:29
|
Senior Member Ziņojumi: 228 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldies Guntim par dīzēm, secinājumus uzrakstīšu piec sezonas noslēguma ! |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 22-09-2012 09:23
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Guntis rakstīja: Rezumē 559 ielikām 55 vietā 60. un 96 vietā pāurbtu uz 100(115 bija doma likt,ja viss būs labi). Palikām pie 55 un 96 ,mūsu skatījumā optimāls variants. Ne velti pēdējai 250 kubu(559) viss jau bija savests-teiksim līdz pilnībai. PAJOŅOTS ar 360 un 634,tad 360 var likt 55(60 arī oki),634 labāk ar 60. Galvenā dīze no 634 = 115. Vairāk neeksperimentēšu,ir gana labi. Šodien tika ATDOTAS dīzes 60 un 96 pārurbtā uz 100,gaidam atsauksmes,kā būs paticis uz JAWA 360. Par tiem cipariem bišķiņ apskaidrojiet. 55 un 60 it kā skaidrs, tas ir laikam diametrs 0.5 un 0.6 mm. Bet kas ir 96; 115; 117; 120 ??? Dīzes garumi vai??? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 22-09-2012 21:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
0.96 1.15 un utt mm,vismaz es tā saprotu. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 25-09-2013 22:43
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sveiki! Varbūt kādam ir karbūzis no vecās Jawas ar četrkantīgo pludiņkameru?? Vai nevar palūgt bildi?! Paldies. |
|
|
Ievins |
Ziņojums ievietots 27-12-2013 17:35
|
Newbie Ziņojumi: 2 Pievienojies: 29.11.13 |
Meklēju karburatoru priekš 559 (vecā ar 250 ccm motoru). Esošais ir ar pabojātām dīzēm un bez pludināšanas. Iespējams arī mehānisms padilis. Cik noprotu labu lietotu atrast ir neiespējami, tāpēc domāju pirkt jaunu. Pašlaik iespējams pasūtīt caur Jelgavas veikalu divus variantus - lēto ķīniešu vai oriģinālo čehu. Ķīniešu, jeb turku vai indiešu (katrā internetveikalā sauc citādāk) variantam nav vītnes, kur uzskrūvēt karburatora dekoratīvā vāka uzgriezni. Drošivien arī kopējā kvalitāte ir atbilstoša cenai. Pašlaik laikam reālākais ir šis variants pa 70 Eiro + 15 Eiro sūtīšana: www.ost2rad.com/...Jikov.html Varbūt kāds pēdējā laikā ir interesējies par šo jautājumu un zin vairāk par mani? Ja jā, iepriekš paldies par komentāriem un ieteikumiem. |
|
|
Gatcha211 |
Ziņojums ievietots 27-12-2013 17:54
|
Junior Member Ziņojumi: 20 Pievienojies: 18.05.13 |
paskaties šeit www.motoren.sk/...tail/10906
Labojis aivarsz uz 27-12-2013 19:01 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 27-12-2013 18:04
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Es gan tevi nesaprotu... Pa to cenu pasūtini iekš www.jawa.lv 559 NAV pludināšanas iespējas,un NEVAJAG. Tam ir tā -čoka- sistēma(papildus degvielas padeves). |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 27-12-2013 19:08
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Es arī kaut kā iegāju jawa.lv un par 50 eiropas rubļiem ieraudzīju interesējošo priekšmetu priekš 559. Man šķiet, nav jau nekāds kosmoss. Jā, ir sliktais stāsts, ka tas e-katalogs jawa bodē prasās pēc uzlabojumiem vai kāda meklētāja, lai pēc x atslēgas vārdiem varētu operatīvi atrast detaļu. Bet nav jau tā, ka pašķirstot daudzās lapas, to nevar veikt. Vajag tik gribēt- un atbalstam savējos. Abas puses ir ieguvējas. |
|
|
Ievins |
Ziņojums ievietots 28-12-2013 17:30
|
Newbie Ziņojumi: 2 Pievienojies: 29.11.13 |
Atvainojiet, nebiju pierakstījis, ka zvanīju Raimondam pirms aptuveni mēneša. Toreiz viņš teica, ka 559-tās nav bijuši jau kādus 3 mēnešus un nezināja, kad atkal varētu parādīties. Varu Jūs nomierināt - visu, kas man līdz šim bijis nepieciešams, esmu iegādājies tieši Ganību dambī. Taču pašlaik mēģinu noskaidrot, ko tieši man vajag un kur to labāk dabūt. Gunti, tā čoka sistēma ir ar atsevišķu trosīti un kloķi uz stūres? Līdz šim neesmu tādu redzējis. Un joprojām aktuāls jautājums - vai ir "lētie/nekvalitatīvie" un "dārgie/kvalitatīvie" ražojumi? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 28-12-2013 18:51
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Jap ,tur tā sistēma ir -pie ručkas-.Jeb vēl viena trosīte un -pagriežama- sviriņa uzreiz blakus-gāzes-ručkai. Ja strādā baigi labā lieta. Man pašam 559(PSRS laikā),bija jau tā novienkāršota(tādu nopirku) ar karburatoru no 360 vai 634. Saliekam pareizās dīzes un braucam bez bēdu,bet...tad jau jāpludina...,bet to visi JAWA isti māk un zina |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 28-12-2013 21:36
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Bet ko sakat par šādu karburatoru JAWītei? (atradu klīsto pa E-baya plašumiem) Un galvenais, ka ir vieta dekoratīvā vāka uzgrieznim! www.ebay.ca/...amp;_uhb=1 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 28-12-2013 21:54
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
talāk jau retoriska vieta jautājumam par restaurācijas būtību u.t.t Ja esi nolēmis tehniku restaurēt, tad šis karburātors būtu galēji nepieļaujamo lietu sarakstā, ja vēlies piedalīties ceļu satiksmē un pretendē uz veca bet salabota braucamrīka statusu, tad kādēļ gan ne? |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 29-12-2013 18:17
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Karburators izskatās interesanti un cena nav nekāds kosmoss. Vairāk interesē kā mocīts uzvestos ar šo ķīniešu brīnumu... + Pieņemot ka ši ir atkāpe no oriģināla, kaut arī "Vecenītei" to smuki var paslēpt zem dekoratīvā vāka, tad VAPE aizdedze arī ir atkāpe... |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 14-09-2015 19:53
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Kāds rezultāts Mārim ar ķīniešu karburatoru, cik tam ir resnas rīkles? |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 14-09-2015 21:09
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Mazliet varu sniekt info par šo karburātoru: Ražotājs : PACO, Indija Modelis: P-47YT Caurplūde: 26mm Gais filtra pievienošanas diam. = 43mm Galvenā dīze = 90 (PACO) Tukšgaitas dīze = 52,5 (PACO) Adata = bez marķējuma Drosele = P4 (PACO) Šo konkrēto modeli testēju uz JAWA 360 modeļa. Lai to uzliktu ir jāizgatavo jauna starplika 11mm biezumā, lai varētu uzlikt dekoratīvo aizsargvāku. Pieskrūvējās precīzi kā oriģinālais. Vēl ir nedaudz jānoslīpē motora labās puses blokam lējuma izcilnis, jo traucē to uzlikt. Bildē var redzēt, par ko es runāju. Par tā darbību, nevarēšu precīzu info sniekt, jo neesmu testus,regulācijas pabeidzis, jo nolikts malā. Šis modelis ir man vienīgais zināmais, kuru var paslēpt zem aizsargvāka. BET, ja nav nepieciešams oriģinālais izskats, bet domāts labākai braukšanai, es tomēr ieteiktu izvēlēties ko labāku no KEIHIN, MIKUNI vai DELLORTO piedāvājuma!!! Pievienoju bildes, kas lācītim vēderā. Labojis Aigars_R uz 14-09-2015 21:13 |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 14-09-2015 21:11
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Šei būs kā tas izkatās uz motocikla. Pirmajā reizē neizdevās pievienot bildi! INFO: Ja nu kādam tomēr rodās vēlēšanās sev iegūt īpašumā konkrēto modeli, vienu jaunu varu piedāvāt. Labojis Aigars_R uz 14-09-2015 21:19 |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 02-10-2015 15:47
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Sveicināti šajā diennakts laikā! Pagaidām esmu jaunais un zaļais šī foruma lietotājs. Rakājoties krievu i-netā atradu sekojošu info: http://www.motomanual.net/articles/jawa_mik.htm Mikuni uzstādīšana uz 638-ās protams izjauc tās vēsturiskās vērtības kolorītumu. Bet ja pēc tās nedzenas un primārais ir moto uzticamība un ekspluatācijas drošība, tad varbūt ir vērts mēģināt? Ko par to saka foruma ilgdzīvotāji? Varbūt kāds ir mēģinājis? |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 02-10-2015 16:07
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
"638-ās protams izjauc tās vēsturiskās vērtības kolorītumu" Nu tur baigais vēstures kolorīts Liek un ir vērts. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-10-2015 17:38
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Standarta 8tās jawas karburātoram nav nekāda vaina parastai ielas braukšanai. Viņam gan ir savi mīnusi, bet tos var pieciest. Manuprāt, ja runā par konkrēto modeli, zinu daudzus citus mezglus kur likt 100 vai 200 jevrikus. Un vēl: 8*tās jawas karburātors ir pat ļoti uzticams. Tas gan neattiecās uz stipri sadilušiem vai citādi bojātiem. Parasti problēmas sagādā netīra bāka vai degvielas filtra- sieta neesamība bākā- gruži neļauj noslēgties adatai un karburātors pārlejās. Un piezīme Oilmasteram: Jawa 638-05 jau ir VS statusā. Ir vērts piedomāt pirms veikt uz āru redzamas pārbūves. |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 02-10-2015 19:15
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Priekš VS tas karburators ir pie dir... VS statuss iet cauri arī 634 ar 638 dakšu utt.Pats personīgi,otrdien,lasīju trīs jawām ,komisijas vērtējumu lapas.Tas,ka,aizmugurē bremžu vāks no priekšas,(duplex),ar trosi augšā,arī,pie dir....Viss atbilst oriģinālam.
Labojis konuss uz 02-10-2015 20:18 |
|
Iet uz forumu: |