Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA karburators
Peteris
Paldies Guntim par dīzēm, secinājumus uzrakstīšu piec sezonas noslēguma !
 
Jancic
Guntis rakstīja:

Rezumē 559 ielikām 55 vietā 60.
un 96 vietā pāurbtu uz 100(115 bija doma likt,ja viss būs labi).

Palikām pie 55 un 96 ,mūsu skatījumā optimāls variants.

Ne velti pēdējai 250 kubu(559) viss jau bija savests-teiksim līdz pilnībai.

PAJOŅOTS ar 360 un 634,tad 360 var likt 55(60 arī oki),634 labāk ar 60.

Galvenā dīze no 634 = 115.

Vairāk neeksperimentēšu,ir gana labi.

Šodien tika ATDOTAS dīzes 60 un 96 pārurbtā uz 100,gaidam atsauksmes,kā būs paticis uz JAWA 360.


Par tiem cipariem bišķiņ apskaidrojiet. 55 un 60 it kā skaidrs, tas ir laikam diametrs 0.5 un 0.6 mm. Bet kas ir 96; 115; 117; 120 ??? Dīzes garumi vai???
 
Guntis
0.96 1.15 un utt mm,vismaz es tā saprotu.
 
oilmaster
Sveiki!
Varbūt kādam ir karbūzis no vecās Jawas ar četrkantīgo pludiņkameru??
Vai nevar palūgt bildi?! Paldies.
 
Ievins
Meklēju karburatoru priekš 559 (vecā ar 250 ccm motoru).
Esošais ir ar pabojātām dīzēm un bez pludināšanas. Iespējams arī mehānisms padilis.
Cik noprotu labu lietotu atrast ir neiespējami, tāpēc domāju pirkt jaunu. Pašlaik iespējams pasūtīt caur Jelgavas veikalu divus variantus - lēto ķīniešu vai oriģinālo čehu.
Ķīniešu, jeb turku vai indiešu (katrā internetveikalā sauc citādāk) variantam nav vītnes, kur uzskrūvēt karburatora dekoratīvā vāka uzgriezni. Drošivien arī kopējā kvalitāte ir atbilstoša cenai.
Pašlaik laikam reālākais ir šis variants pa 70 Eiro + 15 Eiro sūtīšana:
www.ost2rad.com/...Jikov.html

Varbūt kāds pēdējā laikā ir interesējies par šo jautājumu un zin vairāk par mani? Ja jā, iepriekš paldies par komentāriem un ieteikumiem.
 
Gatcha211
paskaties šeit www.motoren.sk/...tail/10906
Labojis aivarsz uz 27-12-2013 19:01
 
Guntis
Es gan tevi nesaprotu...
Pa to cenu pasūtini iekš www.jawa.lv

559 NAV pludināšanas iespējas,un NEVAJAG.

Tam ir tā -čoka- sistēma(papildus degvielas padeves).
 
aivarsz
Es arī kaut kā iegāju jawa.lv un par 50 eiropas rubļiem ieraudzīju interesējošo priekšmetu priekš 559. Man šķiet, nav jau nekāds kosmoss. Jā, ir sliktais stāsts, ka tas e-katalogs jawa bodē prasās pēc uzlabojumiem vai kāda meklētāja, lai pēc x atslēgas vārdiem varētu operatīvi atrast detaļu. Bet nav jau tā, ka pašķirstot daudzās lapas, to nevar veikt. Vajag tik gribēt- un atbalstam savējos. Abas puses ir ieguvējas.
 
Ievins
Atvainojiet, nebiju pierakstījis, ka zvanīju Raimondam pirms aptuveni mēneša.
Toreiz viņš teica, ka 559-tās nav bijuši jau kādus 3 mēnešus un nezināja, kad atkal varētu parādīties.
Varu Jūs nomierināt - visu, kas man līdz šim bijis nepieciešams, esmu iegādājies tieši Ganību dambī.

Taču pašlaik mēģinu noskaidrot, ko tieši man vajag un kur to labāk dabūt.

Gunti, tā čoka sistēma ir ar atsevišķu trosīti un kloķi uz stūres? Līdz šim neesmu tādu redzējis.

Un joprojām aktuāls jautājums - vai ir "lētie/nekvalitatīvie" un "dārgie/kvalitatīvie" ražojumi?
 
Guntis
Jap ,tur tā sistēma ir -pie ručkas-.Jeb vēl viena trosīte un -pagriežama- sviriņa uzreiz blakus-gāzes-ručkai.

Ja strādā baigi labā lieta.

Man pašam 559(PSRS laikā),bija jau tā novienkāršota(tādu nopirku) ar karburatoru no 360 vai 634.

Saliekam pareizās dīzes un braucam bez bēdu,bet...tad jau jāpludina...,bet to visi JAWA isti māk un zina Smile
 
Maris
Bet ko sakat par šādu karburatoru JAWītei? (atradu klīsto pa E-baya plašumiem)
Un galvenais, ka ir vieta dekoratīvā vāka uzgrieznim! Grin

i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxNDI4/z/V5gAAOxyAc1SS1L0/$(KGrHqVHJE!FJ!(IlWPYBSS1LzYy-w~~60_57.JPG

www.ebay.ca/...amp;_uhb=1
 
Kaarlis
talāk jau retoriska vieta jautājumam par restaurācijas būtību u.t.t Ja esi nolēmis tehniku restaurēt, tad šis karburātors būtu galēji nepieļaujamo lietu sarakstā, ja vēlies piedalīties ceļu satiksmē un pretendē uz veca bet salabota braucamrīka statusu, tad kādēļ gan ne?
 
Maris
Karburators izskatās interesanti un cena nav nekāds kosmoss.
Vairāk interesē kā mocīts uzvestos ar šo ķīniešu brīnumu...

+ Pieņemot ka ši ir atkāpe no oriģināla, kaut arī "Vecenītei" to smuki var paslēpt zem dekoratīvā vāka, tad VAPE aizdedze arī ir atkāpe...
 
aigars
Kāds rezultāts Mārim ar ķīniešu karburatoru, cik tam ir resnas rīkles?
 
Aigars_R
Mazliet varu sniekt info par šo karburātoru:

Ražotājs : PACO, Indija
Modelis: P-47YT
Caurplūde: 26mm
Gais filtra pievienošanas diam. = 43mm
Galvenā dīze = 90 (PACO)
Tukšgaitas dīze = 52,5 (PACO)
Adata = bez marķējuma
Drosele = P4 (PACO)

Šo konkrēto modeli testēju uz JAWA 360 modeļa.
Lai to uzliktu ir jāizgatavo jauna starplika 11mm biezumā, lai varētu uzlikt dekoratīvo aizsargvāku.
Pieskrūvējās precīzi kā oriģinālais.
Vēl ir nedaudz jānoslīpē motora labās puses blokam lējuma izcilnis, jo traucē to uzlikt.
Bildē var redzēt, par ko es runāju.
Par tā darbību, nevarēšu precīzu info sniekt, jo neesmu testus,regulācijas pabeidzis, jo nolikts malā.
Šis modelis ir man vienīgais zināmais, kuru var paslēpt zem aizsargvāka.
BET, ja nav nepieciešams oriģinālais izskats, bet domāts labākai braukšanai, es tomēr ieteiktu izvēlēties ko labāku no KEIHIN, MIKUNI vai DELLORTO piedāvājuma!!!
Pievienoju bildes, kas lācītim vēderā.
dscn2697.jpg dscn2696.jpg dscn2695.jpg

Labojis Aigars_R uz 14-09-2015 21:13
 
Aigars_R
Šei būs kā tas izkatās uz motocikla. Pirmajā reizē neizdevās pievienot bildi!

INFO: Ja nu kādam tomēr rodās vēlēšanās sev iegūt īpašumā konkrēto modeli, vienu jaunu varu piedāvāt.
dscn2692_1.jpg

Labojis Aigars_R uz 14-09-2015 21:19
 
andrys
Sveicināti šajā diennakts laikā! Pagaidām esmu jaunais un zaļais šī foruma lietotājs. Rakājoties krievu i-netā atradu sekojošu info: http://www.motomanual.net/articles/jawa_mik.htm
Mikuni uzstādīšana uz 638-ās protams izjauc tās vēsturiskās vērtības kolorītumu. Bet ja pēc tās nedzenas un primārais ir moto uzticamība un ekspluatācijas drošība, tad varbūt ir vērts mēģināt? Ko par to saka foruma ilgdzīvotāji? Varbūt kāds ir mēģinājis?
 
oilmaster
"638-ās protams izjauc tās vēsturiskās vērtības kolorītumu"
Grin Nu tur baigais vēstures kolorītsSmile
Liek un ir vērts.
 
Kaarlis
Standarta 8tās jawas karburātoram nav nekāda vaina parastai ielas braukšanai. Viņam gan ir savi mīnusi, bet tos var pieciest. Manuprāt, ja runā par konkrēto modeli, zinu daudzus citus mezglus kur likt 100 vai 200 jevrikus.
Un vēl: 8*tās jawas karburātors ir pat ļoti uzticams. Tas gan neattiecās uz stipri sadilušiem vai citādi bojātiem. Parasti problēmas sagādā netīra bāka vai degvielas filtra- sieta neesamība bākā- gruži neļauj noslēgties adatai un karburātors pārlejās.
Un piezīme Oilmasteram: Jawa 638-05 jau ir VS statusā. Ir vērts piedomāt pirms veikt uz āru redzamas pārbūves.
 
konuss
Priekš VS tas karburators ir pie dir... VS statuss iet cauri arī 634 ar 638 dakšu utt.Pats personīgi,otrdien,lasīju trīs jawām ,komisijas vērtējumu lapas.Tas,ka,aizmugurē bremžu vāks no priekšas,(duplex),ar trosi augšā,arī,pie dir....Viss atbilst oriģinālam.
Labojis konuss uz 02-10-2015 20:18
 
Iet uz forumu: