Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Tehniskā apskate
morgans
Tik kā būss ar tiem 25 LsShock ceļu bedrīšu lāpīšanas naudu.
 
Kaarlis
Un Šeit viena senāka diskusija www.motopower.lv/...php?id=521 un mans komentārs jau par cieši saistītu tēmu:
Moto braucēju vidū ir ļaudis ar ļoti dažādu ienākumu līmeni un ļoti dažādu pieeju moto tehniskajam stāvoklim, tālab diskusijas par šo tēmu nenorims. No savas puses varu piebilst ka nekad vēl tehniskajā apskatē neesmu saņēmis objektīvu sava transporta līdzekļa ( gan auto gan moto) tehniskā stāvokļa novērtējumu. Līdz pat bēdīgi slavenajam kuriozam ar startera meklēšanu manai vecajai jawai . Vēl neapskaužamākā stāvoklī ir retro tehnikas īpašnieki un lietotāji, kas izbrauc uz ielas labi ja pāris reizes gadā un ir spiesti veikt šo birokrātisko procedūru pārdesmit nobraukto kilometru dēļ. Īpaši jāuzsver ka vairumā gadījumu vienīgais patiesais tehnikas eksperts ir tikai šā motocikla īpašnieks jeb atjaunotājs, pārējie ir tikai šmurguļi ar pilnvarām veikt šo ekspertīzi. Šajā sakarā būtu tikai loģiski konkrēto birokrātisko procedūru atcelt vispār vismaz tiem moto, kam izsniegts motormuzeja sertifikāts par atbilstību vēsturiskā spēkrata statusam un tas attiecīgi pārreģistrēts csdd.
p.s. neesmu šāda verķa lietotājs taču saprotu problēmas būtību.
 
elf
Nu par to ,ka motocikliem kam ir izsniegts vēsturiskais statuss nebūtu vajadzīga TA.....atvainojat .bet vienam otram tas VS izsniekts pa draugam,nemaz neredzot motociklu.....tad vismaz TA tas tiks pārbaudīts!
-----ne
 
bizits
Man arī ir VS. Neteikšu ka esmu starā.
Mocītis atjaunots pirms 6 gadiem, izskatās itkā ļoti labi, bet salīdzinājumā ar kapitāliem restaurācijas objektiem, mazliet nokaunos ka izņēmu VS numuru... Mocītis ok, bet tomēr nav tas 100% perfektais... Galu galā braucu daudz un ne pa šosi vien.
Paradoksāli, bet lielākās švīkas, buktītes radušās busā, transportējot mocīti uz biķerniekiem, 333! Smile
Pārkrāsot un pielikt trūkstošos sīkumus taisos, bet labāk pašam apzināties, kad vajag ņemt jaunos VS numurus, kad atstāt uz parasto TD **** un saglabāt statusu...

Bet ir dzirdēti latgales šķūņinga VS, tāka tā ir lielāka problēma un kropļo šo, manuprāt, cēlo štelli!
 
Peteris
Paintresējos CSDD par tehnisko skati, tie, kas gāja 2012.gadā tehnisko skati ir jāiet arī šogad, tad pēc diviem gadiem, bet nodokļi jāmaksā par katru gadu !
 
Kaarlis
Šodien bija tā liktenīgā diena, kad nācās doties uz apskati. Šoreiz pārmaiņas pēc aizbraucu uz Ūdenstorņlandiju (ex Mītava, citviet dēvēta par Jelgavu). Rindiņa pagara, saulīte silda, neko,- sagaidiju arī savu kārtu. Teikšu ko domāju! Pilnīgi neinteresanta iestāde! Par tehniskām lietām nav jāstrīdās, Par degvielas šļauku hamutiem un līdzīgu sviestu pat nerunājot. No inspektora puses smaids, atzinīga frāze, paraksts un talons. Tagad 2 gadus ar šamo aparātu uz skati varu nebraukt! Pats gan nevarētu teikt ka mo bija pilnīgi tehniski ideāls, jo Rūpīgāk taisos piestrādāt pēc pāris nedēļām pirms Lielbrauciena.Tā kā, ja vēlaties ekšenu un izklaidi, jābrauc nevis šurp, bet uz Rīgu pie inspektora Zeķīša vai kā viņu tur sauc un viss notiks! Grin
P.S. Paldies tam (tiem) kas pacentās un ieviesa šo divu gadu normu! Super!
 
Guntis
Zeķitis man NEKO netaica,tieši otrādi Smile
Tas bija Priedītis...,kas pirmo reizi kaut ko teica...
 
Kaarlis
Guntis rakstīja:

Zeķitis man NEKO netaica,tieši otrādi Smile
Tas bija Priedītis...,kas pirmo reizi kaut ko teica...

Mani vajā patiesa nožēla ka nepiefiksēju tā inspektora vārdu, kurš pirms četriem gadiem meklēja manai jawai starteri un izmisīgi spaidija pogas!!! Pieļauju domu, ka CSDD šādai informācijai vajadzētu būt. Kā lai uzzin? Tautai taču jāzin savi varoņi! Grin
 
admin
Atslābsti...šogad inspektors, pēc tam, kad pateicu, ka robi slēdzas otrādi, iemeta robā, neizspiežot sajūgu ... bija trakot uztraucies, bet beigu galā arī izripināja aplīti. Pamācijās kurbulēt arī...jauns puika, ne Zeķītis.. ar pēdējo es papļāpāju, lāga zēns...Zeķītim IR jawa un viņš kaut kādos mūsu tusos ir pabijis. Hamutus benzīna šļaukai neprasīja ne viens ne otrs
 
treners
admin rakstīja:

Atslābsti...šogad inspektors, pēc tam, kad pateicu, ka robi slēdzas otrādi, iemeta robā, neizspiežot sajūgu ...

Man pagājušajā gadā arī bija līdzīgi - pirms braukšanas inspektoram saku, ka pirmais robs uz augšu, šis saka aga un tik uzsāk ar otro ātrumu.
Vēsturiskā spēkrata ideja, vismaz motocikliem, ir sačakarēta, to dodot visiem pēc kārtas. Liela daļai īpašnieku VS ir tikai nodokļa atlaide, kas šo labo ideju vēl vairāk sačakarē, tāpēc nav arī brīnums, ka inspektori pēc tam tālāk pēc pilnas programmas čakarē visus VS īpašniekus. Piekrītu, ja brauc ikdienā tad abi spoguļi ir nepieciešami, bet es braucot bez labā neesmu izjutis tā trūkumu, un iztiktu arī bez kreisā. Man nav grūti pagriezt galvu pirms manevra un pārliecināties par situāciju. Par degvielas šlaukām - ja gumijas, tad to hamutu varbūt arī vajag, bet to Jawas caurspīdīgo lai pamēģina vēl noņemt, kad vajadzēs. Ja jau ir punkts, kur ir rakstīts, ka VS ir pieļaujamas atkāpes, kas neietekmē satiksmes drošību, tad kāpēc prasīt visu pēc grāmatas, kā mūsdienīgi aprīkotam motociklam. Un izlemt vai tas ietekmē drošību, vai neietekmē, ir inspektora ziņā, bet viņš tajā brīdī jūtas kā kings un aizsūta tevi mājās. Ko darīt, laikam bērnības trauma...
 
aivarsz
Arī manai Jawiņai vakar notika tas notikums- Izieta TA. Tagad 2 gadi miers. Un cik forša sajūta, ka pasākums VS maksā tikai 12.98 LVL. Apskati veica vissakarīgākais vīrs, kas Rīgas apskates punktā darbojas- mans sens paziņa Andrejs Macuks. Te nevajadzēja pašam ne mocīti kurbulēt, nedz stāstīt, ka pagriezieni ir pie labās rokas, nedz arī mācīt ar blaķeni braukt, kā iepriekšējā gadā. Forši. Mans priecīgs.
 
Guntis
Pajautāšu -Sviestcs- vietā. Nav bremžu signāla troses,bet ir no
iepriekšējā saimnieka šķjūnings ar slēdzi tikai aizmugures bremzei.

Jautājums: vai TA varēs iziet ja nav signāla no priekšējām bremzēm?
 
cyprus1
Tas atkarīgs no CSDD darbinieka.Retrotūristā manam komandas biedram Jawai arī bija pārtaisīts tikai no pedāļa.To pašu jautāju arī viņam,nezinu kur viņš gāja bet skate bija.
Tukumā neizlaistu.
 
aigars
Ja rūpnīca ir paredzējusi attiecīgā gada izlaiduma mocim STOP signālu no abiem bremžu kloķiem , tad tam arī ir jābūt. Viņiem ir katalogi pēc kā var viegli pārbaudīt. Bet , protams , tas atkarīgs no tā , cik vērīgs ir darbinieks, kas pieņem skati - var jau arī " aizmirst " apskatīt. Man gan vienmēr 1963. gada izlaiduma mocim ir izskanējusi piebilde, ka "šim modelim tāda nepienākas " . Tā, ka viņi zin ko baudīt.
 
ZXXZ
Un blaķenes variantam priekšējo bremžu fiksatoru ar pieprasa?
 
uldis_638
Bez tās bremžu signāla troses 3.gadi jau braukāju un TA neprasīja. TA 2x gāju Alūksnē, 1x Jelgavā. Šogad arī mēģināšu bez viņas iziet.
Vai ja pasē rakstīts motocikls ar blakusvāģi ir kāds mēģinājis iziet TA bez pielikta blakusvāģa?
 
Kaarlis
Stopa slēdzi vajag sataisīt kaut vai no satiksmes drošības viedokļa raugoties. Grozieties kā gribiet taču visefektīgāk bremzēt ir izmantojot priekšas bremzes tām piepalīdzot ar pakaļējām. Ko gan sliktu nodarijuši aizmugurē braucošie, ka nevēlaties viņus informēt par savām darbībām uz ceļa?
 
Guntis
Kārli... es tev kaut ko pateiktu...vēl Zviedrijas teritorijā...
mīļā miera labad...Sad
Kam deg viss kaut kas,bet ne tur kur vajag un tad kad vajag....
 
aigars
Kārļa pēdējais komentārs - atbbilst CSDD prasībām. Manā izpratnē nav jēgas tālāk šīm diskusijām - es arī bremzēju tikai ar priekšŗjām . Protams apskates gadījumā viss atkarīgs no meistara zilajā kostīmā...skaties nu kurā reģionā gribi - viss Dieva rokās...
 
ZXXZ
Viefektīvākā bremzēšana ir bremzēt ar aizmugurējām un priekšējās pieslēgt tikai nepieciešamības gadījumā.
Turklāt manējai priekšējās ir pietiekoši labas, ka bremzēt ar tām ātrumā zem 50 km/h gluži vienkārši ir bīstami.
Vēl vajag pamest ideju, ka gāzes ručku ar stop signālu savienot. Gāzi nomet, ātrums samazinās, bet spot signāls nedeg. Nu galīgi nav kārtības. Ja jau var pretēji ražotāja konstrukcijai pieprasīt žņaugu uz benzīna trubas, tad kāpēc kādam nevarētu ienākt prātā pieprasīt arī šādu stop slēdzi. Neaizmirstam, ka Brīnumzemē visādi marasmi iegūst laikuma spēku. Nedaudz jāpagaida, stāsies spēkā eu likums par TA, jebkurā eu dalībvalstī iezieta TA derīga jebkurā citā eu valstī. Tiek noteiktas arī vienotas minimālās prasītas auto tehniskajam stāvoklim. Aizdomas, ka čakarētāji vienkārši pazaudēs klientūru un naudu, kuru centīsies atgūt vēl vairāk čakarējot atlikušos.
Atceros, kā 90-tajos viens satiksmes drošības guru TV ilgi klārēja , cik slikti stop slēdži padomju mašiņās, jo lūk atlaižot gāzes pedāli ātrums samazinās, bet signāls nedeg. Un cildinātas tika rietumu automašīnas, kurām signāls iedegoties, līdz ko atlaiž gāzes pedāli. Kur šis tādus limuzīnus redzējis, palika noslēpums.
 
Iet uz forumu: