Apskatīt tēmu
Diskusijas par 634 modeļiem
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 17-06-2012 20:30
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
es -safisos meistarībā-,bet shēma ir pie elktrolietām,un turs ir viss kā vajag. |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 24-06-2012 22:09
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Ta tad taa. Uzlikaam aizdedzi, izmetu paaris liikumus. Esmu jau staraa. . Bet parsteigums bija tad, kad pilnaa rucka braucot (ar ieslegtam gaismam), akis izladejas..nospriedaam ka taa akiisa vaina (vecs, bet neizklausas ticami.).( Bez gaismaam mazliet uzlaadee to aki..)Tad pieskilam, un uzgaazeejot, vai kkad taja laika, izdega "neutral" spuldite.(gaismas izslegtas). Samainiju un izdega velreiz. Tatad paris jautajumi: *Kapeec taa lampina izdega? *Kadu akumulatoru vajadzeetu tiesi wapei?(cik ah u.t.t) *Kadu tur vajag to diodi ladesanas lampinai? Un kur tadu meklet? Piedodiet ka bez garumziimeem. Telefona nav tada extra. Labojis Roberts uz 24-06-2012 22:29 |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 25-06-2012 09:31
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Roberts rakstīja: Ta tad taa. Uzlikaam aizdedzi, izmetu paaris liikumus. Esmu jau staraa. . Bet parsteigums bija tad, kad pilnaa rucka braucot (ar ieslegtam gaismam), akis izladejas..nospriedaam ka taa akiisa vaina (vecs, bet neizklausas ticami.).( Bez gaismaam mazliet uzlaadee to aki..)Tad pieskilam, un uzgaazeejot, vai kkad taja laika, izdega "neutral" spuldite.(gaismas izslegtas). Samainiju un izdega velreiz. Tatad paris jautajumi: *Kapeec taa lampina izdega? *Kadu akumulatoru vajadzeetu tiesi wapei?(cik ah u.t.t) *Kadu tur vajag to diodi ladesanas lampinai? Un kur tadu meklet? Piedodiet ka bez garumziimeem. Telefona nav tada extra. Vai Tev tā vape gadījumā nav 12V? Tad nebūtu brīnums ka lampiņas, (kuras ir 634 6V) tūlīt pārdeg. Vapei aķis praktiski nemaz nav vajadzīgs. Tikai lai noturētu ieslēgtu releju, kurš atvieno indukcijas spoli no masas. Un lai nedaudz degtu gaismas tukšgaitā. Tāpēc aķa ampērstundām nav liela nozīme. Ja tas aķis braucot izlādējās, varbūt esi kaut ko nepareizi salicis. Ja vape ir 12V tad no komutatora jau ir izeja lādēšanas lampiņai. 6V neesmu montējis, tāpēc nevaru komentēt. Pārbaudi ar voltmetru kādu spriegumu dod ģenerators. 6V jābut ap 7.2V , 12V - ap 13.8V. Labojis AldisK uz 25-06-2012 09:38 |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 25-06-2012 09:40
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Es pats vinu neliku. Tur lika tas kas visu motoru parlasija. Varbut ka ir salikts nepareizi. Un interesani tas, ka tagad bez gaismam braucot uzladejas smuki. Un momenta ta lampina neizdega. Ar gaismam ieslegtam viss bija ok. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 25-06-2012 10:03
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Kā jau teicu pārbaudi spriegumu. Lampiņas pārdeg, vai nu aiz vecuma, vai momentā no pārāk liela sprieguma. Kam jābūt, jau uzrakstīju. Pārbaudi pie dažādiem režīmiem (tukšgaitā, pie apgriezieniem, ar ieslēgtām gaismām, bez). Spriegums nedrīkst būt lielāks par uzrakstīto. Ja atsķuiras par desmitdaļām tad tas ir sīkums, bet ja veselos voltos un pat vairākos, tad nav pareizi. |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 25-06-2012 10:32
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Oj neieveroju ka rakstiji. Es tagad paris dienas padzivosos pa Rigu. Kad buusu majas izmerisu.
Labojis Roberts uz 25-06-2012 12:14 |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 07-07-2012 21:59
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Nu tad tā. Vapes vaina tur nebija nekāda, klūda manā konstrukcijā. Bija sabeidzies Masas slēdzis. izmetu arā un vis kartībā. Bet atkal cita vaina, tikko ieliktās, jaunās Brisk sveces abas nomira. Pirktas jawas veikalā, Ganību dambī 21 Kādas sveces vajadzētu? Lasiju, pamata iesaka sitās. NGK B6HS DENSO W22FS-U un DENSO W24FS-U un vēl tās BRISK. Labojis Roberts uz 08-07-2012 12:08 |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 09-07-2012 12:36
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Roberts rakstīja: Nu tad tā. Vapes vaina tur nebija nekāda, klūda manā konstrukcijā. Bija sabeidzies Masas slēdzis. izmetu arā un vis kartībā. Bet atkal cita vaina, tikko ieliktās, jaunās Brisk sveces abas nomira. Pirktas jawas veikalā, Ganību dambī 21 Kādas sveces vajadzētu? Lasiju, pamata iesaka sitās. NGK B6HS DENSO W22FS-U un DENSO W24FS-U un vēl tās BRISK. Jautājums- kāpēc nomira? Katrai lietai ir savi cēloņi un sekas. Jeb sveces jau nedzīvas atnāca no rūpnīcas? |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 09-07-2012 14:27
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
aivarsz rakstīja: Roberts rakstīja: Nu tad tā. Vapes vaina tur nebija nekāda, klūda manā konstrukcijā. Bija sabeidzies Masas slēdzis. izmetu arā un vis kartībā. Bet atkal cita vaina, tikko ieliktās, jaunās Brisk sveces abas nomira. Pirktas jawas veikalā, Ganību dambī 21 Kādas sveces vajadzētu? Lasiju, pamata iesaka sitās. NGK B6HS DENSO W22FS-U un DENSO W24FS-U un vēl tās BRISK. Jautājums- kāpēc nomira? Katrai lietai ir savi cēloņi un sekas. Jeb sveces jau nedzīvas atnāca no rūpnīcas? Pabraucu kadu laicinu. nu kadus 15 km, varbut mazliet vairāk. un tagad pedejo dienu braucu, taka jauda sāka zust.(cik nopratu viena svece nomira) Atripinajos mājas noslapeju, pielaist nevareja. Izstumdijos šurpu turpu, nekā. Izskruveju sveces, ieliku svečvados, nekādu emociju. Ieliku vienu veco, viss ok. Ps. Karburatora adata tika parlikta, jo meistaram likās ka degviela pietruukst. Lidz ar to viegli pārlējās.Vairakas reizes pārlējās. Kad sveces nomira, parliku atpakal. Varbūt tapēc nobeidzās. |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 25-07-2012 22:34
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Braukāju, priecājos ka viss iet kā smērēts un šodien nonācu pie problēmas. Konstatēju ka mocītis diezgan daudz ēd degvielu, Proti: ielēju bākā 4l tukšā bākā(Bija izbraukts lidz tam, ka vairs netecēja karburātorā). Nobraucu ~50km un bāka atkal bija tukša. Tatad atkal vēršos pie jums. * Ka var pieregulet karburātoru normalakam degvielas patēriņam? Vīri stāstija ka man esot kautkads vecas jawas karburātors. failiem.lv/...225013.jpg |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 08:16
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
-vecās- JAWA karburators atšķiras tikai ar dīzēm. viņu es neliktu NOTEIKTI,tā jau JAWA nav raķete. noregulē vien to pašu ! un man jautājums tie50km tika nobraukti -nostopā-? ar kādu ātrumu? |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 14:25
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Guntis rakstīja: -vecās- JAWA karburators atšķiras tikai ar dīzēm. viņu es neliktu NOTEIKTI,tā jau JAWA nav raķete. noregulē vien to pašu ! un man jautājums tie50km tika nobraukti -nostopā-? ar kādu ātrumu? Ja nonstopaa uz 90-100 km/h PS. tas kas tajā bildē, ir man karburators. Cik noprotu vinu regulē ar dzelteno, zeltito skrūvi. Ja? Un ka viss tas process notiek? |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 15:02
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Zeltītā skrūve- Tā ir dīze rekulē ar skrūvi ka satrodas zemāk... ieskrūvē skrūvi līdz galam iekšā un tad izgriež 0,5-1,5 apgrizieni ārā atkarībā no motora darbības.... Labojis Maris uz 26-07-2012 15:31 |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 20:36
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
maris rakstīja: šeit garlaicīgi nav,,tas toč!!Zeltītā skrūve- Tā ir dīze rekulē ar skrūvi ka satrodas zemāk... ieskrūvē skrūvi līdz galam iekšā un tad izgriež 0,5-1,5 apgrizieni ārā atkarībā no motora darbības.... |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 20:46
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Laacis_ar07 rakstīja: maris rakstīja: šeit garlaicīgi nav,,tas toč!!Zeltītā skrūve- Tā ir dīze rekulē ar skrūvi ka satrodas zemāk... ieskrūvē skrūvi līdz galam iekšā un tad izgriež 0,5-1,5 apgrizieni ārā atkarībā no motora darbības.... Nju, šeit pierādījums, ka to neizdomāju (tikai laikam sapinos sav' meistarībā un murgoju dienas laikā.... [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150410400/xlarge/175088259.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Krams |
Ziņojums ievietots 27-07-2012 06:15
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 19.07.12 |
Uzsilda motoru, un skrūvi līdz galam iekšā vai līdz momentam, kad motors slapst nost, tad lēnām atpakaļ, līdz motors stabīli darbojas. Arī no adatas stāvokļa būs atkarīgs, cik daudz nāksies izgriezt ārā skrūvi.Degvielas patēriņš nekad nav bijis lielāks par 5 L uz 100 km, ja nebrauc ātrāk par 100 km/h. Ja mocis nav pārslogots vai nav pretvēja, tad iekļāvās zem 5 L. Pēc tam ar droseļa regulēšanas skrūvi pieregulē (siltam motoram) tukšgaitas apgriezienus. Aukstam motoram tie būs lielāki, bet uzsilstot atkal būs normā, kā regulēts. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 27-07-2012 07:04
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
es attinu vienu apgriezienu,un tad meklēju -kašķi-. adata otrais robs no augšas. |
|
|
Roberts |
Ziņojums ievietots 27-07-2012 15:48
|
Junior Member Ziņojumi: 17 Pievienojies: 19.05.12 |
Laikam ka sanāca. Skrūve ir aptuveni 1,2 apgriezienus arā. A aptuveni cik apgriezieniem jābūt (siltam motoram) ? Man tagad uzsildītam ir precīzi 1500 rpm. |
|
|
Krams |
Ziņojums ievietots 27-07-2012 19:00
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 19.07.12 |
Man domāt, ka 1500 būs par daudz. Savai lieku zem 1000, līdz satabili darbojas uz mazākajiem iespējamajiem. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 27-07-2012 19:49
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
maris rakstīja: es jau ne par tevi,,bet par zelta skrūvi!Laacis_ar07 rakstīja: maris rakstīja: šeit garlaicīgi nav,,tas toč!!Zeltītā skrūve- Tā ir dīze rekulē ar skrūvi ka satrodas zemāk... ieskrūvē skrūvi līdz galam iekšā un tad izgriež 0,5-1,5 apgrizieni ārā atkarībā no motora darbības.... Nju, šeit pierādījums, ka to neizdomāju (tikai laikam sapinos sav' meistarībā un murgoju dienas laikā.... [img]http://protektors3.users.photofile.ru/photo/protektors3/150410400/xlarge/175088259.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
Iet uz forumu: |