Apskatīt tēmu
Lappuse 2 no 2: 12
|
Mans stāsts īsumā
|
|
morgans |
Ziņojums ievietots 13-07-2019 14:36
|
Veteran Member Ziņojumi: 615 Pievienojies: 12.11.12 |
Ne {tīšām} atvizini visas iesaistītās puses 10.08.uz Cinevillu. Tad jau domas pavisam citā virzienā raisīsies! |
|
|
RimaNTSS |
Ziņojums ievietots 15-07-2019 01:41
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 05.07.19 |
Tā kā šodien bija smuki laika apstākļi, tad šo to noskrūvēju no močā (pārsvarā gaismekļus), šo to nomazgāju un saliku pa čupiņām. Labākā puse brīnījās, kāpēc es ņemos gar kaimiņa hlamu.Es teicu, ka viņš ir mans labs draugs un tas ir tāpēc. Spriežot pēc dubļusarga, man ir Volga! |
|
|
RimaNTSS |
Ziņojums ievietots 19-07-2019 10:48
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 05.07.19 |
No CSDD atnāca ē-pasts. Vai kaut kā pēc VIN numura var noteikt moča izlaiduma gadu? Citādi tehniskajā pasē ir norādīts 1963 bet uz rāmja 1964. Gribētos jau vienreiz salikt punktus virs "i". |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 19-07-2019 11:13
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
RimaNTSS rakstīja: Esmu ieradies "notikuma" vietā, te gan būs pāris dienas jāpadzer. Bet, toties esmu ieraudzījis savu jauno moci. Interesanti ir tas, ka uz rāmja ir 1964.gads, bet tehniskajā pasē figurē 1963! Neko daudz vairāk, tumsā nevarēju saskatīt..... Te jau arī ir atbilde uz tavu jautājumu - tehn.pase: eto dokument meždu pročem. Ja tur ir 63, tad i paliks |
|
|
RimaNTSS |
Ziņojums ievietots 20-07-2019 21:45
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 05.07.19 |
Kungi! Ja godīgi, tad joprojām atrodos "afekta stāvoklī" un nezinu no kura gala iesākt. Varbūt pat nedaudz baidos no tā sākuma. Gribētos, protams, pašam paņemties ar šādu-tādu restaurāciju, bet nedaudz šaubos, ka pietiks spēju. Man tā kā patīk ņemties ar metālapstrādi (nedaudz metināšana, elementārā virpošana, fleksis utt. ). Esmu pārliecināts, ka pats taisīšu no nerūsējošā tērauda stiprinājumus pagriezien-rādītājiem, vējstiklam, dugām u.c. Protams, noskatījos vairākus youtube gabalus. Ekrānā jau smuki viss izskatās. Vienkārši jau būtu samaksāt kādam naudu, bet šoreiz tomēr gribētos pašam visu izdarīt no "a" līdz "z" pēc maksimuma. Skaidrs, ka nevarēšu pats hromēt un veikt citus specifiskus darbus. Pēc pāris dienām atvedīšu mājās rezerves dzinēju. Pagaidām sapratu, ka man ir JAWA 350-354 ar oriģinālo dzinēju. Manas jaunības laikos bija obligāti lai motociklam sakrīt gan rāmja numurs gan arī dzinēja numurs un tas bija reāls apgrūtinājums. Šodien noteicošais ir tikai motocikla rāmja numurs. Tāpēc, ja lietotājam ir vēlme, var mierīgi uzlikt citu motoru un nekas par to nebūs. Es jau neiebilstu, ka mocim tehniskajā pasē ir norādīts vecāks izlaiduma gads (vairāk retro nekad netraucē). bet, ja godīgi, domāju, ka ir pielaista kāda kļūda ar to gadu un pareizs gads ir 1964. Lai jau tā arī būtu, tik un tā vecāks par mani . Droši vien, ka nepieturēšos pie 100% identiskuma moča atjaunošanā. |
|
|
Rich |
Ziņojums ievietots 21-07-2019 07:12
|
Moderator Ziņojumi: 503 Pievienojies: 25.06.13 |
Kas baidās, tas nedzer šampi, ja rokas aug no pareizās vietas, tad viss izdosies! Novēlu veiksmi, un uz priekšu! Ua ceļa tiekamies... |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 21-07-2019 08:39
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
354 modelis varbuut samaini ar kaadu pret parasto 360 modeli,tie ir daudz var shkjuuneet |
|
|
RimaNTSS |
Ziņojums ievietots 23-07-2019 18:24
|
Junior Member Ziņojumi: 11 Pievienojies: 05.07.19 |
Atvedu mājās arī rezerves motoru. Tas ir 360 modelis. Tiku arī pie divām grāmatām. Droši vien, ka forumā jau tādas ir bijušas digitāli izplatītas. Bet, ja ir tāda nepieciešamība, tad es varētu sabildēt katru lappusi un padarīt grāmatas publiskas. Kamēr vazājos apkārt ar mašīnu un piekabi un visādu sakrāmētu hlamu nepamanīju, ka mašīnas aizmugurējā labā riepa dabūja mīksto un es uz tādas vēl gabalu pabraucu. Vārdu sakot, tik un tā riepām ir 6 gadi un tās ir jāmaina. Cita lieta kad brauc ar moci un dabū mīkstu riepu.... uzreiz pamani! |
|
Lappuse 2 no 2: 12
Iet uz forumu: |