Apskatīt tēmu
Melnā gulbja jaunā dziesma jeb vakara pasaciņas vietā...
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 23-07-2012 12:28
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Ja gribi sasmērēt, atlaid galu uzgriežņus. Tad sāks pa galiem spiesties vecā smēre ārā. Ar toa gumijas riņķi tas mezgls ir diezgan hermētisks. Es arī nevārēju neko dabūt iekšā, kamēr tā neizdarīju. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-07-2012 22:27
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nobraucu šodien kādus kilometrus 50, it kā jau ripot ripo, sīkumu, kur piekasīties, vēl pietiek. Griežot pa viaduktu izdzirdu viegli tikšķošu skaņu, kaut kā sakrītošu ar riteņa apgriezieniem. Klausijos un tinu atpakaļ filmu par redzēto ķēdes eļļošanas laikā- nez kāpēc velkošajam zobratam aplauzti kādi trīs zobu gali... ķēdes sarga bleķim pazudušas abas skrūves... hm, ķēdes rullīšus salauztus gan nemaniju, vai nav nostrādājis gaļmašīnas efekts? Tātad remontdarbu sarakstā jāiekļauj vēl ķēdes sarga satura pārbaude un pakaļējā zobrata kontrolīte- dentista darbs! Par uzgriezni padoms labs, būs jāizmēģina. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-07-2012 20:57
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār. JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 24-07-2012 21:06
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kā var būt? un kam jānotiek?lai nomirtu PAVISAM aizmugures amīši. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-07-2012 21:16
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Piespiež moci aiz bagažnieka un tā arī paliek, paceļ ar spēku- arī paliek... Pateicoties riepām ar 0.5 bar spiedienu un samērā labam beņķim, uz reiz pat nepamaniju |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 24-07-2012 22:56
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Šitām vecajām Jawām nav neviens aizmugures zobrats, kas nav ekscentrisks. Raimondam pilna bode ar tādiem SŪ... Es savējam vidu pārvirpoju un pārmetināju- vismaz mierīgs prāts par to tēmu... |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 24-07-2012 23:15
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Viņi ir uz stingrāko pozīciju...moš jāpārliek uz vājāko? Hmm..jocīgi...Retrotūrists būs viņus nobeidzis...uz nevienu bedri netika bremzēts, jo k-kad testēju viņus...viss bija oki, doki... Labojis oilmaster uz 24-07-2012 23:28 |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 25-07-2012 13:18
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Kaarlis rakstīja: beidzot sanjēmu atbildi,,jautājumam,,jawa tas ir mūžīgi,,nenogatavojusies! p.s.pēc mana remonta(par ko pats brīnos) pēc 1500km,,nekas pat nav atskrūvējies!Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār. JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 25-07-2012 21:06
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Par amīšiem tiešām jocīgi izklausās.. kā var uzspiežot palikt? tad sanāk. ka atspere pi..etj.. ka štokā varētu iemesties tāda klemme, kas to atsperi var noturēt es neticu.. paliek vienīgi stakanu pāris.. neatceros vai es virpoju kaprolona distancerus vai bija oriģinālie.. ja manis virpotie varbūt esmu kļudījies ar izmēriem, bet tad jau saliekot būtu tāds gļuks manīts. A slāpējošo daļu, ja nemaldos, vispār jaunu no melnajiem ielika. vo galavalomka.. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-07-2012 21:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
kāds sakars kapronam? ??? ar to ka amis noklemmējis? tur var tikai hidraulika kirdik,bet vienalga ... neticu ka atspere TIK ŠVAKA.Pat ja atspere.tad amis ir saspiestā stāvoklī un VISS. bet te kā noliek tā ir. man nav skaidrs. pagaidām domāt ka hidraulikai totāla STAĻINGRADA,nu bat tad ar roku arī nekas nebūtu izdarāms... es gaidu -guru- paskaidrojumus,kas tur īsti. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 25-07-2012 22:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tā arī izskatās ka hidraulikā ziepes- dikti stīva visa padarīšana. Par rezultātiem zināšu pēc dažām nedēļām ja kāds neizjauks ātrāk. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 25-07-2012 23:45
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Sakars tāds, ka, ja tas kaprolona draņķis ir nemērā viņš var samesties un ieķīlēties starp čaškām, neļaujot tšm savstapēji brīvi slīdēt. Variants šis gan ir samērā maz ticams. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 16:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Laacis_ar07 rakstīja: Kaarlis rakstīja: beidzot sanjēmu atbildi,,jautājumam,,jawa tas ir mūžīgi,,nenogatavojusies! p.s.pēc mana remonta(par ko pats brīnos) pēc 1500km,,nekas pat nav atskrūvējies!Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār. JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem. Tiem kam tomēr skrūvēt neapnīk par spīti visām nebūšanām, lūk, morālais gandarijums: http://www.draugiem.lv/ppr?comPg=2 labajā pusē melnajā rāmī atrodam "Rīga nekad nav gatava" un domās pārfrāzējot (JAWA) dungojam līdzi! |
|
|
AS18 |
Ziņojums ievietots 26-07-2012 18:13
|
Junior Member Ziņojumi: 33 Pievienojies: 15.05.12 |
Kaarlis rakstīja: Laacis_ar07 rakstīja: Kaarlis rakstīja: beidzot sanjēmu atbildi,,jautājumam,,jawa tas ir mūžīgi,,nenogatavojusies! p.s.pēc mana remonta(par ko pats brīnos) pēc 1500km,,nekas pat nav atskrūvējies!Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār. JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem. Tiem kam tomēr skrūvēt neapnīk par spīti visām nebūšanām, lūk, morālais gandarijums: http://www.draugiem.lv/ppr?comPg=2 labajā pusē melnajā rāmī atrodam "Rīga nekad nav gatava" un domās pārfrāzējot (JAWA) dungojam līdzi! Jāsaka, ka ārkārtīgi labs gabals! |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 27-07-2012 01:56
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldies, Kārlim par darbiņu, mocis saņemts, strādā, kā bitīte, pašam prieks. Sīkumi atlikuši un tad paši varat to dziesmu dziedāt Par amīšiem...biju pie Tūrista, iz-testējām un mūsu pagaidu slēdziens, ka Kārlim vairāk alus jādzer un speķa pīrādziņi jāēd. es uzmetot savu resno pakaļu uz beņķa, viss strādā. Otrā stingrības pozīcija, jauns mehānisms. Ps. ja kādam vajadzīgi šādi lielāki vai mazāki darbiņi par uz ap JAWA/CZ , iesaku griesties pie Kārļa, čalis ar zelta rokam! Pss. Citi mācās no citu kļūdām es no savām. Ieteikums jawistiem, liekot gaisa filtra- karburatora pāreju pārliecinieties vai ir hermētiski noslēgts un izmantojiet savilces nostiprināšanai Ja ne, būs melnā (vai kādas citas krāsas) gulbja dziesma Labojis andiss uz 27-07-2012 21:58 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-02-2013 22:29
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pasākumam ar it kā ķīlējošiem amīšiem ir radies atrisinājums- amīši ir kā jauni! Pie vainas ir buksēs ieēdusies dakšas ass. Ir doma asij ievirpot tādu kā spirālveida gropi kas pārtrauc ass virsmu- ir kur iebirt skaidiņai kas uzrīvējusies un pie viena nohromēt. Ideju par hromēšanu nospēru no automobīļiem- ļoti bieži mehānismiem, kas veic svārstveida kustības, asis ir hromētas- piemēram, logu tīrītāju kātu asis. 2 zaķi ar vienu šāvienu- nerūsē un labāk slīd, līdz ar to arī lēnāk dilst. Pēc manām domām uz hromētas virsmas uzraut dzelzi arī ir diezgan neiespējami. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-02-2013 20:42
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tāds nu ir tas paskats uz ass detaļām. Starp citu, lai bildi varētu redzēt pilnā izmērā, tā jāatver un tad lietojot peles labo taustiņu jāatver jaunā logā Open image in new tab. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-02-2013 09:49
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Es paliek pie -oriģinālās eļļošanas-,un to kas notek garām(jo notek), pie motocikla mazgāšanas vienalga nomazgāju. Pamatā braukšanai vienlalga būs 634 un kaut kad 638. Labojis Guntis uz 25-02-2013 09:56 |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 25-02-2013 19:51
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Nu jā, bez eļas vītnes šitā sistēma nestrādās.. tas jau ir pierādījies..vismaz, ja eļļo ar biezajām smērītēm. Es tās bukses virpoju no bronzas, pagaidām nav gadījies, ka uzēstos. Kaukur dzirdēta ir arī doma, ka assi vajagot hromēt..?? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-02-2013 20:00
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Ar Kārli runājām par hromēšanu. Hroms neļaujs -ieēsties-. Bet rievu -smagajai- smērei vajag vienalga. (Ne velti kompresijas gredzens ir hromēts(labos dzinējos),jo tam ir smagāki darba apstākļi). |
|
Iet uz forumu: |