Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Melnā gulbja jaunā dziesma jeb vakara pasaciņas vietā...
AldisK
Ja gribi sasmērēt, atlaid galu uzgriežņus. Tad sāks pa galiem spiesties vecā smēre ārā. Ar toa gumijas riņķi tas mezgls ir diezgan hermētisks. Es arī nevārēju neko dabūt iekšā, kamēr tā neizdarīju.
 
Kaarlis
Nobraucu šodien kādus kilometrus 50, it kā jau ripot ripo, sīkumu, kur piekasīties, vēl pietiek. Griežot pa viaduktu izdzirdu viegli tikšķošu skaņu, kaut kā sakrītošu ar riteņa apgriezieniem. Klausijos un tinu atpakaļ filmu par redzēto ķēdes eļļošanas laikā- nez kāpēc velkošajam zobratam aplauzti kādi trīs zobu gali... ķēdes sarga bleķim pazudušas abas skrūves... hm, ķēdes rullīšus salauztus gan nemaniju, vai nav nostrādājis gaļmašīnas efekts? Tātad remontdarbu sarakstā jāiekļauj vēl ķēdes sarga satura pārbaude un pakaļējā zobrata kontrolīte- dentista darbs!Cool
Par uzgriezni padoms labs, būs jāizmēģina.
 
Kaarlis
Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār.
JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem.
 
Guntis
Kā var būt? un kam jānotiek?lai nomirtu PAVISAM aizmugures amīši.
 
Kaarlis
Piespiež moci aiz bagažnieka un tā arī paliek, paceļ ar spēku- arī paliek...
Pateicoties riepām ar 0.5 barShock spiedienu un samērā labam beņķim, uz reiz pat nepamaniju
 
aigars
Šitām vecajām Jawām nav neviens aizmugures zobrats, kas nav ekscentrisks. Raimondam pilna bode ar tādiem SŪ... Es savējam vidu pārvirpoju un pārmetināju- vismaz mierīgs prāts par to tēmu...
 
oilmaster
Viņi ir uz stingrāko pozīciju...moš jāpārliek uz vājāko?
Hmm..jocīgi...Retrotūrists būs viņus nobeidzis...uz nevienu bedri netika bremzētsGrin, jo k-kad testēju viņus...viss bija oki, doki...
Labojis oilmaster uz 24-07-2012 23:28
 
Laacis_ar07
Kaarlis rakstīja:

Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār.
JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem.
beidzot sanjēmu atbildi,,jautājumam,,jawa tas ir mūžīgi,,Grinnenogatavojusies! p.s.pēc mana remonta(par ko pats brīnos) pēc 1500km,,nekas pat nav atskrūvējies!
 
turists
Par amīšiem tiešām jocīgi izklausās.. kā var uzspiežot palikt? tad sanāk. ka atspere pi..etj.. ka štokā varētu iemesties tāda klemme, kas to atsperi var noturēt es neticu.. paliek vienīgi stakanu pāris.. neatceros vai es virpoju kaprolona distancerus vai bija oriģinālie.. ja manis virpotie varbūt esmu kļudījies ar izmēriem, bet tad jau saliekot būtu tāds gļuks manīts. A slāpējošo daļu, ja nemaldos, vispār jaunu no melnajiem ielika. vo galavalomka..
 
Guntis
kāds sakars kapronam? ??? ar to ka amis noklemmējis?
tur var tikai hidraulika kirdik,bet vienalga ... neticu ka atspere
TIK ŠVAKA.Pat ja atspere.tad amis ir saspiestā stāvoklī un VISS.
bet te kā noliek tā ir. man nav skaidrs. pagaidām domāt ka hidraulikai totāla
STAĻINGRADA,nu bat tad ar roku arī nekas nebūtu izdarāms...

es gaidu -guru- paskaidrojumus,kas tur īsti.
 
Kaarlis
Tā arī izskatās ka hidraulikā ziepes- dikti stīva visa padarīšana. Par rezultātiem zināšu pēc dažām nedēļām ja kāds neizjauks ātrāk.
 
turists
Sakars tāds, ka, ja tas kaprolona draņķis ir nemērā viņš var samesties un ieķīlēties starp čaškām, neļaujot tšm savstapēji brīvi slīdēt. Variants šis gan ir samērā maz ticams.
 
Kaarlis
Laacis_ar07 rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār.
JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem.
beidzot sanjēmu atbildi,,jautājumam,,jawa tas ir mūžīgi,,Grinnenogatavojusies! p.s.pēc mana remonta(par ko pats brīnos) pēc 1500km,,nekas pat nav atskrūvējies!

Tiem kam tomēr skrūvēt neapnīk par spīti visām nebūšanām, lūk, morālais gandarijums: http://www.draugiem.lv/ppr?comPg=2 labajā pusē melnajā rāmī atrodam "Rīga nekad nav gatava" un domās pārfrāzējot (JAWA) dungojam līdzi!Grin
 
AS18
Kaarlis rakstīja:

Laacis_ar07 rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Šodien pateicoties darba kolēģa vērībai nācās konstatēt, ka pakaļējie amortizātori nedarbojas vispār.
JAWA tā pat kā Rīga: nekad nebūs gatava! Te vēl pus rudeni ko pērties pa dažādiem mezgliem.
beidzot sanjēmu atbildi,,jautājumam,,jawa tas ir mūžīgi,,Grinnenogatavojusies! p.s.pēc mana remonta(par ko pats brīnos) pēc 1500km,,nekas pat nav atskrūvējies!

Tiem kam tomēr skrūvēt neapnīk par spīti visām nebūšanām, lūk, morālais gandarijums: http://www.draugiem.lv/ppr?comPg=2 labajā pusē melnajā rāmī atrodam "Rīga nekad nav gatava" un domās pārfrāzējot (JAWA) dungojam līdzi!Grin


Jāsaka, ka ārkārtīgi labs gabals! Smile
 
oilmaster
Paldies, Kārlim par darbiņu, mocis saņemts, strādā, kā bitīte, pašam prieks. Sīkumi atlikuši un tad paši varat to dziesmu dziedātGrin
Par amīšiem...biju pie Tūrista, iz-testējām un mūsu pagaidu slēdziens, ka Kārlim vairāk alus jādzer un speķa pīrādziņi jāēd. es uzmetot savu resno pakaļu uz beņķa, viss strādā. Otrā stingrības pozīcija, jauns mehānisms.

Ps. ja kādam vajadzīgi šādi lielāki vai mazāki darbiņi par uz ap JAWA/CZ , iesaku griesties pie Kārļa, čalis ar zelta rokam!

Pss. Citi mācās no citu kļūdām es no savām. Ieteikums jawistiem, liekot gaisa filtra- karburatora pāreju pārliecinieties vai ir hermētiski noslēgts un izmantojiet savilces nostiprināšanai

Ja ne, būs melnā (vai kādas citas krāsas) gulbja dziesma Grin
Labojis andiss uz 27-07-2012 21:58
 
Kaarlis
Pasākumam ar it kā ķīlējošiem amīšiem ir radies atrisinājums- amīši ir kā jauni! Pie vainas ir buksēs ieēdusies dakšas ass. Ir doma asij ievirpot tādu kā spirālveida gropi kas pārtrauc ass virsmu- ir kur iebirt skaidiņai kas uzrīvējusies un pie viena nohromēt. Ideju par hromēšanu nospēru no automobīļiem- ļoti bieži mehānismiem, kas veic svārstveida kustības, asis ir hromētas- piemēram, logu tīrītāju kātu asis. 2 zaķi ar vienu šāvienu- nerūsē un labāk slīd, līdz ar to arī lēnāk dilst. Pēc manām domām uz hromētas virsmas uzraut dzelzi arī ir diezgan neiespējami.
 
Kaarlis
Tāds nu ir tas paskats uz ass detaļām.
Starp citu, lai bildi varētu redzēt pilnā izmērā, tā jāatver un tad lietojot peles labo taustiņu jāatver jaunā logā Open image in new tab.
img_9402.jpg
 
Guntis
Es paliek pie -oriģinālās eļļošanas-,un to kas notek garām(jo notek),
pie motocikla mazgāšanas vienalga nomazgāju.

Pamatā braukšanai vienlalga būs 634 un kaut kad 638.
Labojis Guntis uz 25-02-2013 09:56
 
turists
Nu jā, bez eļas vītnes šitā sistēma nestrādās.. tas jau ir pierādījies..vismaz, ja eļļo ar biezajām smērītēm. Es tās bukses virpoju no bronzas, pagaidām nav gadījies, ka uzēstos. Kaukur dzirdēta ir arī doma, ka assi vajagot hromēt..??
 
Guntis
Ar Kārli runājām par hromēšanu. Hroms neļaujs -ieēsties-.
Bet rievu -smagajai- smērei vajag vienalga.

(Ne velti kompresijas gredzens ir hromēts(labos dzinējos),jo tam ir smagāki darba apstākļi).
 
Iet uz forumu: