Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Kā opis brauca gultni pirkt!!
Dalgo
Konkrētais SKF's vai skopais variants bez c3? Par kuru tad iet runa?
 
Laacis_ar07
Dalgo rakstīja:

Konkrētais SKF's vai skopais variants bez c3? Par kuru tad iet runa?
Iet runa par gultni kurš ir uz velkošās zvaigznītes zobrata? kam tad c3? tur nu gan nekādi baigie apgriezieni ne uzspīles nav!Smile
 
Kaarlis
Tieši tā! 638 motoram kloķvārpstas gultnis jāliek c3, kārbas gultnis bez. Esmu arī kloķvārpstai licis bez šī indeksa un viss iet. Motora temperatūra un apgriezieni robežojas ar parametriem, kad nepieciešams šāds gultnis. Šī indeksa esamība gan cenu īpaši neiespaido. Šeit vairāk risinās spekulācijas par un ap skf. Vai likt gulni no augšējiiem plauktiem, vai lētākas alternatīvas- katra paša darīšana. Pilnīgi skaidrs, ka motors darbosies ar jebkuras firmas gultņiem. Es personīgi atbalstu versiju, ka dzinējs jāsamontē ar iespējami kvalitatīvākām detaļām un tādejādi izvairos no jebkādu lieku piedzīvojumu un nevajadzīgu remontu iespējas nākotnē. Skopais maksā divreiz!
Un vēl jāatcerās, ka jo populārāks un dārgāks brends, jo lielāka iespējamība, ka uzrausies uz viltojumu! Kārotā labuma vietā būs lēts sū*s. Labākā garantija ir meklēt kantori kas importē vai kādu tirdzniecības vietu, kas tieši sadarbojās un preci ņem tieši no tā.
Un tiem kam bail no plastmasas separātoriem jāpajautā vai būs starpība, kad sadrūpot cementējuma slānim juks ārā gultnis, noķīlēs kantainās lodītes un salauzīs separātoru?
 
Iet uz forumu: