Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
oilmaster JAWA 350, tips 361 Sport
aigars
Dakšu es savai pārkniebu pa vidu 'pušu, pēc iekšas profila nofrēzēja dzelzi, to pa vidu pēc vajadzības sametina un kompensācijai apvelk bleķi apkārt, lai nav nekas redzams apskatē, jā un vēl krāsa pa virsu. Nu bet cik meistaru , tik viedokļu...
 
oilmaster
Šodien dabūju hromētās lietas. Hromēja Starta ielā. Lēti nebija.
Ievērībai, taisot JAWA šīs lietas + priekšējio amartizātora gali ir jādod hromēt. Būs lētāk un pats galvenais kvalitatīvāk. Šis lietas rūpnīca vairs netaisa un replikas neiztur kritiku. Pārbaudīts.

 
aigars
Šitos krāmiņus man ļoti labi nohromēja Ivars no hroms. lv, un mazām detaļām arī cena ir maza bet pēc viņa teiktā sapratu , ka nav laika ar krāmiem ķēpāties, jo čaļi vedot no tās paša Troļļu zemes lielus pasūtījumus un darbs gadam uz priekšu. Bet es esmu apmierināts ar visu paveikto. Riteņu asītes gan man virpoja no nerūsošā, jo hromēt tur vajag maz, asīte tad ir kā jauna, var droši uzšaut ar āmuru un ja kāda skramba tad palīgā nāk burvju zaļā pasta.
 
oilmaster
Beidzot tiku pie "Tūrista" brīvā laika, kad šis varēja pieķerties maniem metināšanas darbiem.
Dabūts rāmja donors no kura pārmetinātas aplauztās vietas.
Papildus piemetināta, uztaisīta auss pie kuras stiprinās centrālās pekas atspere, kas trūka arī uz donora.





Pagarināti ķēžu sargi.


Labojis oilmaster uz 26-02-2013 23:18
 
oilmaster
Beidzot dakša gatava. Pagarināta.
Iemetināts starpgabals.

 
oilmaster
Aizvesti bleķi uz smilšstrūklu.
Vieta- rūpnīcas"JAUDA" uz Krustpils ielas. (droši jābrauc teritorijā un jāmeklē strūklotājs)
Kāpēc tur?- jo tur smilts ir pietiekami smalka un tur nesabeidz JAWAS plānos bleķus.
 
aivarsz
Starta ielas A-Moto Andreju izsmādē? Man šķita baigi forši pagājušajā gadā. Gan kvalitāte, gan attieksme. Vēl jau esmu dzirdējis labas atsauksmes par pārdaugavas katlu fabrīķi Darba Spars. Vai kādam ir pieredze? Par Jaudu gan esmu saskāries ar sliktām atsauksmēm iepriekšējā dzīvē. Tur, kā reize izskanēja kāda upura verdikts, ka ar tādām īpaši rupjām smiltīm pat dzelzceļa sliedi varot sabojāt. Bet laiki jau mainās...
 
oilmaster
A-moto neko sliktu nevar teikt, pat iesaku citiem to pulverkrāsas un smilšu strūklas kantori. Man tur pēc strūklošanas šis tas jāpalabo, jāpametina uc. iemesli kāpēc citu ceļu eju.
 
AldisK
Krāsas kodi no Glasurit kataloga:
Zilais tonis:
U5*09*38.00
Pelēkais tonis:
U7*03*22.00
 
mag501
Beidzot dakša gatava. Pagarināta.
Iemetināts starpgabals.

Gribētu zināt par cik (cm) pagarināji,un ko tas dod?
 
bargais
mag501 rakstīja:
Gribētu zināt par cik (cm) pagarināji,un ko tas dod?


Tak izlasi visu tēmu! Rati - 19 collīgie
 
oilmaster
Pirmā porcija gatava. Pulverkrāsa.



Paldies AS18 un AldisK par krāsas toņa paraugu. sanāca ļoti tuvu.
Labojis oilmaster uz 15-03-2013 18:01
 
aivarsz
Vai pastāstīsi padziļinātāk tautai par motocikla rāmja krāsošanu, lai jautrāk, jeb turēsi muti tāpat, kā tie, kas uzmesti iepērkoties interneta bodēs 4x lētāk? Smile
Labojis aivarsz uz 16-03-2013 00:55
 
oilmaster
Nē, nē, Aivar, noslēpumu nav. Stāsts kurš ir izskaidrojums ar paša neuzmanību un stulbumu Grin. Pie vienas reizes tika krāsoti divi rāmji izmantojot pulverkrāsu. Pirmais augstāk redzamajā krāsā otrs melnā. Kas bija to domājis, visā procesā tika sajaukti rāmji, rāmja nummuri, un iedots rāmis, kam bija jābūt melnā tika nokrāsots "Skandināvu" variantā
Nu, neko Jāņemj ar ķīmiju nepareizā krāsa nost un pa jaunu jākrāso. 55Ls pa kāju un darbojamies tālākGrin

Pie jaunajiem darbiem uztaisīts klusinātāju "tūnings"


Ļoti laba lieta, ja brauc ar ceļojuma koferiem un netīk motocikla aizmuguri tīrīt.

Ps. Kārlis, tavi gali ir gatavi dabūnami jawa bodē.
Labojis oilmaster uz 27-03-2013 18:11
 
oilmaster
Pirmdien, pēc izstādes ar dullu galvu skraidīju pa CSDD.
Kļūda to darīt procesā. Tā nedariet. Dariet to pašā sākumā.
Rezultāts- ir kārtībā!Smile

Īsumā bija mocis, bija moča saimnieks, bija Padumjo laiku teh. pase. Numuru melnā zīme pazaudēta.
Veicu numuru salīdzināšanu. Skatās rāmja numuru. Vin plāksne nozaudēta. Motora numurs viņus neinteresē.
Tad kasē samaksājam. Izrādās, ka ar veco tehnisko pasi nepietiek. Jāmeklē Jelgavas arhīvā, bet beigās izrādās, ka ir Rīgā. K-kur ir arī jāveicasGrin

Kopā šīs darbības 45,29Ls
Numurs tip ir, bet uzreiz glabāšanā, pat nepaturēju rokāGrin. Kad būs gatavs, tad uz "VS"
Mēģinās arī dabūt tehniskajā pasē pārbūvēto tipu "361".

Csdd apkalpojošais personāls laipns un pretī nākošs.
Labojis oilmaster uz 10-04-2013 17:53
 
oilmaster
Tātad esmu paslinkojis ar bilžu un aprakstu ielikšanu forumā, bet mēģināšu darīt k-ko lietas labā.

Aizmugures amīšu gumijas bukses jaunas.


Pēc pulverkrāsas tika iztīrītas vītnes, jo savādāk skrūvi būs čābīgi ieskrūvēt


Stūres plaukta gultņi jauni.


Aizmugures ass bukses un ass jauna un tika veikta šāda operācija, jo eļļošana pārtaisīta uz "masļonku". Pēc pēdējiem eksperimentiem, šī vai līdzīga operācija ir obligāta, savādāk ass pie buksēm piecepsies.


K-kas uz priekšu pavirzījies
 
aigars
Aizmugures amīšu bukses ir pārāk mīkstas, tur vajag iebāzt kompresora šļauku ar audiem. Pirms pulverkrāsošanas visās vītnēs vajag saskrūvēt skrūves, lai nebūtu vītnes jātīra ar vītņurbi.
 
oilmaster
Var arī rūdīta tērauda buksi viņas vietā iepresēt, būs uz mūžīgi mūžiem...Grin
Šīs savu funkciju pilda gana labi, nekas tur par mīkstu nav. Dažš pat ir pamanījies viņas vienas pašas bez metāla caurulēm iedabūt iekšā, sezonu nobraukt un nekas viņām nebija noticis.
Labojis oilmaster uz 15-05-2013 00:09
 
aigars
Laikam skolu pirms laika esi beidzis, ja neatšķir gumijas šļauku no tērauda bukses.Grin Es to gumijas šļauku tur bāzu, kad tadas bukses vispār pat sapņos nerādījās un tagad jaucot veco mocīti , tās tur vēl bija veselas. Nav jēgas turpināt diskusiju par šļaukām, es tikai izteicos no pus gadsimta pieredzes...
 
oilmaster
Tālāk aizmugures amartizātori.


Hidrolikas jaunas. devu uz pulverkrāsu. Var to darīt, nekas tur neizdeg.
Hroma glāzes jaunas. Obligāti jāsaeļo ar biezu eļļu atspere pirms liek kopā, savādāk mocis čīkstēs ka Čigāna rati. Specistruments baigi palīdz pie salikšanas. Paldies Tūristam.

Pagarinātajam ķēžu sargam jaunas ķēdes mierinātāja gumijas. Kniedes jāmeklē skrūvju veikalā 1:1. Salikt viņas vietā ir bik jāpaņemās, bet dabūt var. Galos gumijas izgriestas un pielāgotas pēc vajadzības.


Zobrats jauns, Gultnis slēgtais SKF Viss savā vietā.


Motors iekšā rāmī. Dakša pārlasīta, blīvslēgi un alumīnija bukses jaunas.


Ķēde dzimtā, jauna.
 
Iet uz forumu: