Apskatīt tēmu
Lappuse 2 no 2: 12
|
Velorex 562
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 31-10-2017 09:19
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Bēnībā mātes bračka lika blaķeni IŽ-am. Man vajadzēja asistēt ar sērkociņu kastīti (starp citu universāls mērinstruments, ieskaitot sērkociņus). Tagad droši vien tas izraisa smaidu, taču lauka un lauku apstākļos der labi... Nu, lūk, tad atceros, ka nevarēju saprast, kāpēc mocis jāgāž prom no blakusvāģa. Negribu šeit zīmēt kinemātiskās shēmas par savirzi, sagāzumu un to nozīmēm, taču ielikšu atkal slāvu mēlē( lai piedod tēvzemieši ) vienu adresi ar skaidrojumiem par motocikla ar blakusvāgi kinemātiku roker.kiev.ua/...askoi.html Pēc visa pielikšanas un regulēšanas pasākuma onka teica: ja blakusvēģis pielikts pareizi, tad braucot ar ātrumu 50km/h pa taisnu, līdzenu ceļu ar vienmērīgu kustību mocim jāiet viegli un taisni. Stūre viegli jāpietur. Cik atceros vizuāli, tad tavam mocis+blakusvāģis komplektam bija stipri plakani nodilušas riepas. Iespējams, ka saliekot pēc šiem radu rakstiem nodilums labosies Lai gan var jau būt, ka pa šo laiku pasaulē ir kas mainījies..... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 31-10-2017 10:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Plakans riepu dilums mocim ar blaķeni ir normāla parādība. Viņš taču netiek sasvērts līkumos. Tā kā tā 3 riteņu ģeometrija visu laiku darbojās "lauzienā" riepas dilst ievērojami ātrāk kā solo versijā. Un vēl, ieregulējot moci vertikāli, vienatnē braucot ar pilota svaru vienalga veidojas izgāzums. Tā jau tajā aprakstā viss sarakstīts puslīdz pareizi. |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 15-03-2020 15:36
|
Member Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
Vai 560 un 562 Velorexam atšķiras atsaišu garumi? Vai kādam ir mēri? Paldies |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 22-03-2020 15:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ja vēl ir aktuāli, man šobrīd ir pāris autentiski eksemplāri kur nomērīt. |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 22-03-2020 21:42
|
Member Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
Cik saprotu, tad man 562 blaķim ir divi dažādu atsaišu garumi - no skrūves cauruma centra, kas pie blaķa rāmja stiprinās līdz atsaites galam - vienam ir aptuveni 44cm, otram 40cm. Un plauktā stāv ar izmēriem aptuveni 40cm un 36cm. Tātad 44/40 cm ir domāts 562 versijai un 40/36 domāts 560? Merged on January 04 2021 17:12:24: Vēljoprojām ir aktuāla palīdzība ar atsaišu garumiem. Manā rīcībā ir 4 dažāda garuma atsaites. Izmēri pilnā garumā ( aptuveni 1 cm nost, ja skatās no stiprinājuma skrūves centra. 45,5 ( 44,5 ) man uz 562 priekš 634 priekša; 41 ( 40,0 ) man uz 562 priekš 634 aizmugure; 39 ( 38,0 ) bija uz 562 priekš 634 kā aizmugure; 36 ( 35,0 ) kaut kad nosolīta lūžņu izsolē. Abas 45,5 ir melnas, 41 melna un sarkana, 39 abas melnas un 36 sarkana. Varu apliecināt, ka vizuāli-stiprinājumi un skrūves un tehniski visas ir Velorex. Internetā ne krievu ne angļu saitos nekur nevaru atrast par šo info. Varbūt neprotu. Vai kāds var palīdzēt saprast, kas ir kam? Pašlaik jautājums vai 562 pie 634 nāca tāds 39cm izmērs dibengalā. Paldies jau iepriekš tiem, kas varētu ziedot pāris minūtes ar metrmēru garāžā. Varbūt tas vidusizmērs nācis pārejas modelim 74.-75.gadā? Labojis kergers uz 04-01-2021 17:12 |
|
Lappuse 2 no 2: 12
Iet uz forumu: |