Apskatīt tēmu
oilmaster ČŽ scooter 502
|
|
UldisK |
Ziņojums ievietots 31-01-2014 06:14
|
Member Ziņojumi: 88 Pievienojies: 22.06.12 |
Celtniecībā arī nevienmēr var izmantot jebkuru ņeržu. Tur ir promlēmas ar metāla cietību,ir vairākas metāla klases, ja tev nav metāla atbilstības deklarācija tad tikai laiks parādīs kas tev tā par ņeržu... |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 31-01-2014 14:00
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Ņerūsējošais tērauds nav labākais materiāls smagi slogotām detaļām, bet ass gadījumā domāju- ja gala vītne iztur kārtīgu novilcienu tad par pārējo var neuztraukties. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 31-01-2014 17:23
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Tātad šodien liela diena. Pēc 2 mēnešu gaidīšanas pārhromētās detaļas ir klāt. Kvalitāte salīdzinoši laba, bet bardaks tur liels. Man atveda kastē līdz manām, detaļas, kuras nebija manas. Atdevu atpakaļ. Pirms: Pēc: Salikta stūre. Hromētais slēdzis un Gumijas ručkas jaunas no JAWA bodes. Lampa izskatījās šāda, hroms beigts un reflektors ar tāds pašvaks. Tāpēc lampa jauna no 354 JAWA modeļa, kas ir 1:1 ar 502 pa lielam. Lētāk un labāk nekā taisnot, hromēt norūsējušo aploci un atjaunot reflektora virsmu. Te pirms krāsošanas salikta priekša ar mērķi pārliecināties vai viss pasē. Labojis oilmaster uz 10-02-2014 14:48 |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 02-02-2014 15:23
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
oilmaster rakstīja: Priekšējā riteņa asis bija norūsējušas un izdilušas gultņu vietās. Tāpēc izvirpoju jaunas no nerūsējošā tērauda. Kā ir metāla speciālisti, būs ok no šāda materiāla? Bļāviens! Zolitūdes Maximu vēl atceries? Konstrukcijas elementu brīvs traktējums nekāda veida būvniecībā nav gudrais lēmums. Es sliecos domāt, ka tomēr šīs detaļas, neraugoties uz lielajiem materiāla izmaksu tēriņiem, noraksti. Uztaisi asis no prognozējamas cietības tērauda. IMHO |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 02-02-2014 15:59
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
AivaramZ . Ja Tavs komens būtu drukāts naktī, es tikai pasmietos, ka iesmēli simtnieku un raksti, bet dienas laikā šitik murdzīgs salīdzinājums izskatās vienkārši pēc vēlēšanās kaut ko komentēt... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 02-02-2014 17:09
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
aigars rakstīja: AivaramZ . Ja Tavs komens būtu drukāts naktī, es tikai pasmietos, ka iesmēli simtnieku un raksti, bet dienas laikā šitik murdzīgs salīdzinājums izskatās vienkārši pēc vēlēšanās kaut ko komentēt... Tehnisks cilvēks būdams, uzraksti 3 pārliecinošus iemeslus, kādēļ jebkāda veida nerūsējošais tērauds varētu būt vajadzīgs, dikti labs, drošs vai citādi noderīgs šādi noslogotos mezglos. Mana pieredze saka- ne visai gudra izvēle. Tava pieredze ir atšķirīga, tādēļ, būšu pateicīgs, ja argumentēsi un pārliecināsi, ka maldos bez simtnieka nakts vidū. Varam jau drāzt asis arī no titāna, bet vai tas ir nepieciešamais un pareizais ceļš? Labojis aivarsz uz 02-02-2014 17:37 |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 02-02-2014 21:50
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
AivarZ, arī ūdens tek pa mazāko pretestības ceļu, tāpēc arī šāda izvēle- nevajg hromēt, var uzsist ar āmuru. Ne jau izmaksu dēļ tā dara - tas ir vienkāršāk. Ja pie rokas virpiķim būs Ti, tad arī drāzīsim no tā...Man tas zolitūdes salīdzinājums nebija pieņemams. Vispār jau pašas Jawas un Čz arī atjauno tie, kas neskatās izmaksas, bet kaut ko cenšas uzlabot , utt, neskaitot sanķikus. Tāpēc, es šo diskusiju cenšos nobeigt .Dēļ šitām asīm Raimonda meitene rullēs un nav vērts tālāk drukāt. Es beidzu , Trīs lieli punkti . . . Jā , un kāpēc man Tev jāraksta 3 iemesli, pietiek jau ar To - Kā gribu tā atpūšos... |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 02-02-2014 23:34
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
aigars rakstīja: AivarZ, arī ūdens tek pa mazāko pretestības ceļu, tāpēc arī šāda izvēle- nevajg hromēt, var uzsist ar āmuru. Ne jau izmaksu dēļ tā dara - tas ir vienkāršāk. Ja pie rokas virpiķim būs Ti, tad arī drāzīsim no tā...Man tas zolitūdes salīdzinājums nebija pieņemams. Vispār jau pašas Jawas un Čz arī atjauno tie, kas neskatās izmaksas, bet kaut ko cenšas uzlabot , utt, neskaitot sanķikus. Tāpēc, es šo diskusiju cenšos nobeigt .Dēļ šitām asīm Raimonda meitene rullēs un nav vērts tālāk drukāt. Es beidzu , Trīs lieli punkti . . . Jā , un kāpēc man Tev jāraksta 3 iemesli, pietiek jau ar To - Kā gribu tā atpūšos... Atpūties, kā gribi. Saprasts... un akceptēts tavs viedoklis. Par Zo- varbūt pārāk skarbs salīdzinājums man sanāca nevēloties. Bet par Oilmaster izvēlētā materiāla īpašībām: cietību, stiepes un vērpes pretestībām galīgi neesmu pārliecināts. Vai forumā ir kāds patiess profiņš- metālists, kurš varētu pielikt argumentētu punktu šajā diskusijā? |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 03-02-2014 09:46
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Uz Aivara jautājumu par konkrētā materiāla fizikāli mehāniskajām un ķīmiskajām īpašībām dziļu un izsmeļošu atbildi var dot RTU, MTI bāzētā meteriālu pārbaudes laboratorija kuru vada ļoti zinošs un pieredzējis cilvēks Prof. J.Ozoliņš. Protams, par konkrētās ass materiālu vieglāk pajautāt parametru tabulu tirgotājam no kura stienis tika pirkts, tomēr tas neko daudz nedos, salīdzinājumam tāpat būs jāstiepj oriģinālā ass uz laboratoriju, jo neviens pat nenojaušs no kā tās assis tajos tālajos laikos tika ļepītas. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-02-2014 10:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tieši to arī nodomāju- neviens jau nezina ass tērauda marku. Tātad nav ar ko salīdzināt. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 03-02-2014 14:49
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Neesmu metalurģijas specs. Zinu vienu: 1. oriģinālās asis ir palēta metāla(neteikšu šuds),bet nu nekas izcils jau nu nav. -mīksts metāls ! pamēģiniet pasist viegli uzsis ar āmuru. 2.Ņeržai būtu labi zināt marku,BET pārkot skrūves skrūvju veikalā ņo ņeržas(nezinu marku)-es izvēlos to izturības dēļ. parastās skrūves ir par mīkstu,var noraut vītni...novērpt,nolauzt. no ņeržas man tas neizdodas ! (piemērs kurbuļa skrūve,priekšas dakšas tiltiņa skrūves). vizuāli tāpat ir ar asīm. 3.Tas MEZGLS NENES BAISAS SLODZES ! To uzrāda dzimtais ...mīkstais/lētais materiāls. Kaut kā man liekas,ka jebkura ņerža tur būs labāka par oriģinālo lētuci. P.S. nu es arī uzspamoju. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 04-02-2014 17:47
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldies par padomiem. Protams, noskaidrošu neržas marku padošu ziņu. Tātad tālāk. Bremžu kuči šim modelim ir savi. Tāpēc pārlīmēts Duntes ielā. Tas zaļganais ar skaidu manam iepriekšējam modelim nebremzēja ne tuvu cik gribētos, ja salīdzina ar jaunām kalodkām no 640. Sarunāju, lai man uzlīmē citu materiālu. Šis ar k-kādiem azbestiem no cccr laikiem. Nu jācer, ka būs labāk. Šis materiāls ejot uz beigām viņiem. Par cik ar pulvereni trumulis aizkrāsots, tad tie no iekšpuses apvirpoti, tāpat kā uzlikas. Sanāca labi. Paldies Tūristam. Aizmugures zobrats gana labs. Jauns SKF slēgtais gultnis nomainīts |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 05-02-2014 13:21
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Tagad, manuprāt, ķēpīgāka daļa...metināšana. Atrasts viens labs meistars pēc ieteikuma, kas pēc nedēļas varētu uzņemties šo darbiņu. Labojis oilmaster uz 05-02-2014 16:33 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 05-02-2014 22:05
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Tik daudz spēs pavizināt? [img]http://content9-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/albums/cezeta.sized.jpg[/img] is not a valid Image. arī es esmu bildē |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 05-02-2014 22:13
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Tas ar bantītēm priekšā uz bākas? Jā, Gunti, gadi dara savu. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 06-02-2014 16:12
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ha, laba bilde! Mjāā. Es gan minēšu, ka Guntis īsti nebūs ar bantēm Tātad amīši. Aizmugurējie ir 1:1 ar JAWA 360. Neredzu jēgu vecos restaurēt, tāpēc tie tiks likti jauni, tikai pārkrāsoti. Hroma glāzes jaunas, pārhromēt nez vai lētāk sanāks, nu vismaz ne tik kvalitatīvi. Priekšējiem apakšējais stiprinājums savādāks, tāpēc tie ir pārlasīti. Mainīti blīvslēgi. Paldies KTM/JAWISTAM Aigaram par palīdzību. Starp citu ļoti tehniski zinošs čalis, kurš cerams padalīsies ar dažādu JAWA mezglu remonta aprakstiem. Tādi raksti šajā forumā trūkst... Labojis oilmaster uz 06-02-2014 16:19 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 06-02-2014 16:54
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Atgriežoties pie metināšanas, vēl viena dižķibele. Sānu kājas stiprinājums ielauzts un + vēl metinājis čalis, kam nevajadzētu metināt. Būs ko no noņemties. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 10-02-2014 14:51
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sīkums, bet pietiekoši ķēpīgs. Vecās lampiņas, kas rāda neitrālo un lādēšanu šajā korpusā bija izjukušas. Tika izvirpots no plastmasas korpusiņš kurā tika ielīmētas paneļa lampiņas no JAWA 634/638. Kopā izskatās šādi: |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 25-02-2014 15:04
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Salikta priekšējā dakša. Bukses savirpotas no jauna. Viss smuki eļļojās uz "masļonkas". Te jau ar ratu. Vienīgi rats otrādi ielikts, tas būs ar visu apakšējo plauktu jāsagriež uz otro pusi. Bija doma likt riepu 12- padsmitnieci no kāda moderna skutera, bet beigās palikšu pie Mitas. Vismaz Jawai, ņemot vērā cenu un kvalitāti, neko labāku neesmu atradis ikdienas braukšanai. Savādāk viss labi. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 25-02-2014 18:43
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Mitas jau ir PAPLIKAS ! šo dēl mans tēvs ir izslīdējis uz -sāniem-,kur nu vēl modernās BEZ zīmējuma. Ja nu gumijas sastāvs jaunajām cits, te es saku TIKAI ! MITAS ! |
|
Iet uz forumu: |