Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Nestrādā viens cilindrs- 638
Kaarlis
Noprecizē kurš ir kūpošais izpūtējs?
 
Retais
Vairs īsti nedūmo kreisais izpūtējs. Tas pārstajis tā dūmot šitās tusovkas laikā.
 
andris-777
Bija dzīves gadijums, ka izpūtējs aizsities.
 
Retais
Šis nebūs tas gadījums, ka aizsities.Angry
 
Kaarlis
Pārbaudi eļļas līmeni kārbā un pastāsti ko redzēji... Bij man nesen viens tāds gadijums.
 
Legzda
Gan jau, ka kloķenes saļņiks...
Pasākuma laikā eļļu noēda un tagad vairs nedūmo... Tikai tagad pastāv iespēja klemmi paraut, liesa degmaisījuma dēļ!!!
 
Retais
Legzda rakstīja:

Gan jau, ka kloķenes saļņiks...
Pasākuma laikā eļļu noēda un tagad vairs nedūmo... Tikai tagad pastāv iespēja klemmi paraut, liesa degmaisījuma dēļ!!!


Nu tu tak pie degvielas eļļu lej.
 
Retais
Kaarlis rakstīja:

Pārbaudi eļļas līmeni kārbā un pastāsti ko redzēji... Bij man nesen viens tāds gadijums.


Tur ar gredzeniem bija saistīts? Shock
 
Legzda
Tur jau tā lieta, ka pie degvielas tu eļļu lej un visi citi cerams arī... SmileBet ja ir bojāts blīvslēgs kartera pusē tad kreisais cilindrs iesūkšanas brīdī dabūn Gaisa maisījumu ar degvielu un tai pievienoto eļļu + caur blīvslēgu arī kārbas eļļu... Kā rezultātā kreisais cilindr vairāk dūmo!!!
Kad kārbas eļļu esi nobraucis līdz tādam līmenim, ka caur blīvslēgu vairs nepiesūc tad eļļas vietā sāk sūkt papildus gaisu kas padara degmaisījumu cilindrā pārāk liesu jo gaisa ir par daudz... Dūmainība pazūd, bet pastāv liela iespēja pārkarsēt cilindru un dabūt karstumklemmi!!!!
Blīvslēgi jebkuram divtaktu dzinējam ir ļoti svarīgi!!!
Nu tā ir mana pirmā doma par tevu štelli...Smile
Es tavā vietā pārbaudītu līmeni kārbā un ja par mazu tad pielietu un paskatītos vai dūmainība atgriežas...
Labojis Legzda uz 01-08-2016 21:04
 
Kaarlis
Absolūti precīzi. Man tāds viens bija.
 
Retais
Neielēju mērtraukos, bet izskatāš, ka tur ir tas pats litrs ko ielēju pēdējo reizi
 
Retais
Bet simptomi ir kā jūs saucāt. Bija arī, ka pie it kā normāla ātruma, starp 90 un sotaku, biki sāka zvanīt un klemmēt. Pēc tam piestāju, uzpīpēju, aizgāja un līdz mājām bez problēmām. Taču joprojām viens dūmo labais kā velns, kreisais pilnīgi nē.
 
Legzda
Pag labais dūmo... Tad Tev aizdedzes pusē dūmo nevis sajūga???
 
Retais
Nu ja
 
Gatcha211
Ja patin filmu atpakaļ, tad braucot uz tusiņu jau kreisais tev stipri mazāk dūmoja.
 
Legzda
Hmm tad jau biki sarežģītākSad
Bet abi cilindri vienlīdz labi strādā?
 
Kaarlis
Te nu paliek interesanti... vapei viena puse izregulēties nevar. Tas atkrīt. Varbūt karbūzim gar koniskās gumijas vienu malu saplaisājis un sūce? Vispār derētu atskrūvēt izpūtēju flančus un paskatīties kura puse ķīlējusi.
 
Dezinfektors
Nu, manai 638 arī labais dūmo vairāk kā kreisais. Un arī pa labo vairāk eļļa nāk laukā izpūtējam pa galu. Bet esmu novērojis, ka daudziem tā ir. Man jāsāk uztraukties? Grin
 
Kaarlis
638 ir normāli ja dūmo dažādi. Tāds tas agregāts ir. Nesimetrisks gan dzinējs gan karburātors. Panika jāieslēdz tad, kad kaut kas nav tā kā ierasts. Wink Piemēram, dūmošana pārmetās uz otru izpūtēju u.t.t Vismaz puse no nopelniem ir tajā, ka dīzes izvietotas ne pa karbiņa ass līniju. Līdz ar to plūsma nedalās vienādi.
 
Retais
Nu ka dūmo dažādi, tas jā, bet ka viens nemaz un otrs rihtih, nu tas jocīgi Grin it kai jau braucot viss normāli +/- liekas, bet negribās jau kaut ko ielaist un tad visa kapitalka vējā Sadvienīgi Ilgstoši ātrums starp 90 un 100 ar viņam nepatīk vairs
 
Iet uz forumu: