Pirms to vāku ar caurumu dod hromēt, - pačakarējies - nopūt to ar Al vai hroma veidīgo krāsu un paskaties vai Tevi apmierinās tas melnais pleķis vākā...- to var tikai tā pārbaudīt. Es tā būtu darījis.
Ir forši, bet drusku pajokojamies. Stilam atbilstoši būtu izgriezt tik lielu caurumu, lai labajā pusē iekšā var iebāzt kādu tranzistoraparātu, ar, piemēram, nosaukumu "Spīdola". Bļin, bardačoks par mazu... Bet, ja vēl neietilpināmo vienību puslīdz adaptētu ar, vismaz, USB ieeju, jeb zilzobja vai Wi-Fi konektēšanās iespējām... Tad tu būtu pirmais džeks Jawu elektronisko apdeitu tehnoloģijās. Oilmaster, padomā par šo pirms hroma. Kaut gan, šodien redzot, ko esi sastrādājis , laiku īsinot, my respect, jo saprotu, ko tas maksā gan naudas, gan ieguldītā laika vienības. Tava biznesa forma tev pieļauj gan parastajiem cilvēkiem nepieejamus risinājumus- darīt šo visu darba laikā, neatņemot sevi ģimenei un nedzīvojoties vēēēsā garāžā. Par to arī tevi apskaužu. Bet pozitīvi.
Ar elektroniku čalis draudzējas, bet par tehniku kopumā tā nepateiksi.. patika solis uz priekšu elektroietaisēs VS solis atpakaļ degvielas padevē.. (tas par iepriekšējo video)
Par video, katram savs..man šķiet tur k-kas par daudz..
Par vizuālo, redzēs. Apniks tas patafons, novāks to un pieliks citu sānu kasti..
Nosmišota degvielas tvertne. Smilšojot ieskrūvēta skrūve krāniņa vietā un uzlikts demo vāciņš, lai smilts netiek iekšā, jo 100% ārā viņu izskalot ir diezgan liela ķēpa.
Šis vāciņš nav ļāvis ar smilti apstrādāt bākas kakliņu. Ja kakliņš būs nosmilšots, benzīns noēdīs krāsu un paliks pliks metāls.
Krāsa- klasika- "ķirsīts"
Nu, raimi, tu tur ņemies kā traks ar tiem visiem paralēlajiem projektiem.
Par video- elektroniski tur čomiņš ir padarbojies. Muzikālā gaume, par ko gan nestrīdās tur ir pamatīgā pakaļā. Vēl iekrita acīs karburators no 634. Kamēr guntis cīnās ar apdeitiem vienā virzienā, tur veči apdeitojas otrā.
Tātad, viens sānu vāks ir procesā, tagad par otro. Šo man izdevās atrast JAWA rūpnīcas noliktavā. Nomētājies no seniem laikiem. Nāca uz 634 rietumu eksporta varianta, kas bija aprīkots ar "oilmaster" sistēmu. Atsevišķa eļļošana man nebūs, bet šo tvertni izmantošu kā eļļas tvertni. Manuprāt, praktiski, nav jādomā kur eļļas pudeli likt. Tilpumu neesmu vēl mērījis, bet kādi 1,5L tur saiet točna. Hroms oriģināls.
Apakšā man būs krāniņš, kuru smuku atrast sagādāja zināmas galvas sāpes. Beigās šo atradu Kamazu veikalā uz Ganību dambja.
Pāreju virpota.
Ps. Aivar, ja Tev ir palicis uzlīmju komplekts ar sarkano "350", tad es piesakos uz tādu!
Es atkal ar savu padomu, vispirms pamēģini , cik ilgi pietecēs piemēram 300 grami eļļas ar pāšteci, lai varētu saptast vai tankštelē nepaliksi nervozs, kamēr sapilināsi dienišķo devu... Oilmaster sistēmā to nervozumu padzen sūknītis, tā, ka varbūt pie tā ir vērts tomēr piedomāt, ja Tev tas ir pieejams!
Oilmaster k-gs, uzlīmju k-ts priekš tevis vienmēr atradīsies.Daži īpaši kavalitatīvi sietspiedē taisīti k-ti man vēl ir.
Saistībā ar oilmaster sistēmas kreiso bardačoku, kurā eļļas ieliešanas atvere ir pilnīgi nepārdomāta un neērta, nejauši var gadīties gadījums, ka šī uzlīme tur neder nemaz. Žēl, protams, ka foruma lietotājam ar šādu un tik zīmīgu niku un nepieciešamo rezerves daļu ieguves iespējām uz ūberkrutā mopēda šāda paša nepatentētā nosaukuma ietaise netaps ierīkota.
Jo, lai arī ideja par bardačoka- bāciņas izmantošanu man ļoti patīk, atļaušos pakomentēt, ka, pirmkārt, saimniecībā būs nepieciešama īpatnējas konfigurācijas piltuve, lai tvertnītē ielietu eļļu. Tad vēl, iespējams, būs nepieciešams kāds īpašs mērtrauks, kamā to eļļiņu ietecināt, lai pirms degvielas uzpildes to iedabūtu bākā aptuveni vēlamās proporcijās. Neliels riska elements, manuprāt, ir tieši eļļas tvertnes krāniņš, kurš, tici man, vismaz 1 x dzīvē tevi pievils, jo vienmēr pastāv iespēja, ka veicot kādu garāku braucamgabalu ar kāju, vai kādu citu blakus faktoru ietekmē, viegli pieejamā sviriņa mazliet pagriezīsies un tu konstatēsi, ka tava kreisā bikšu stara, motoapaviņš un mocīc pats ir bik salubricējies un gatavs garākam seksam. Un nav vairs nekā, ko liet mērglāzē, lai tankštellē to benzīnu nedaudz sabojātu ar vēl kādu vitāli svarīgu piedevu veiksmīgai ceļa turpināšanai.
Par Aigara aizrādījumu caurteces sakarībā. Ir loģiski.Plāniņš virtuālais. Lux Jawas owners rīt, piemēram, ielies tvertnītē zināmu daudzumu 2T eļļas, paliks apakšā mērglāzi, ieslēgs hronometru (cerams, iepriekš atbrīvojot iepildes korķa blīvējumu, lai vakuums neietekmē izplūdes rādījumus). Skaidra lieta par veiktspēju tiks nodrošināta dažu minūšu laikā.
Kad motorītis būs iebraukts un veikta pāreja, piemēram, uz 100% sintētisku Motul lubrikantu MOTUL 710 2T (smird pēc reklāmas), ko vajadzētu lietot proporcijās 1:50, nemaz jau tik daudz tie grami uz pilnu bākas uzpildi nav jāsatecina, tātad seksuālais pasākums ar mazo Kamaz sporta krāniņu nemaz jau nebūs baigi ilgs. Uz 10 litriem degvielas viena ~200 ml "graņonka", ja atpazīstat šo vēsturiski padomisko jēdzienu.
Bet, ja nopietni, šāds eļļas pārvadāšanas veids nodrošina veselu virkni ar ērtībām, jo ar šādu ~1.5L bāciņu var nobraukt stipri vairāk, kā 2000 km. Ir labs risinājums, racionāli pieejot.
Par to tecēsšanu iz to ''kamaz''krānu būs atkarīgs no atmosfēras grādiem. Iespējams ka vēsāka laikā būs sliktāk. Trauciņu jau nav grūti piemeklēt...kautvai to pašu zāģu eļļas trauciņu. Lai nenotiktu neieplānotas noplūdes gan jau krāniņu var uzskrūvēt lai neķertos bikšu starās un varbūt var piemeklēt kadu uzliekamu korķīti....nepieputēs jo tāds neizbēgami eļļains kā traks pievekl to putekli un var aizsērēt Vispāba jau būsss graujošs moto!
Man arī galīgi nav saprotams kādēļ netiek ieviesta visa eļļošanas sistēma??? Man priekš tā žēl naudas, ir citas, svarīgākas liets, bet vai šis ir tas gadījums?
Krāns 100 punkti jānodrošina pret patvaļīgu atvēršanos. Var apakšējo daļu pārvirpot, uzgriezt vītni un uzskrūvēt vāciņu. No bronzas izvirpotu. Skatu ar nebojātu.
Salikti korķi un krāns vietā.
Par patvaļīgu atvēršanos. Pieliekot kasti savā vieta, izpētīts, ka ar kāju to nemaz tik viegli to nevar izdarīt, vibrācija tur arī neko nepadarīs. Savādāk ja tā skatās, tad kamerai ventilis ar var pats no sevis izskrūvēties un riepa tukša..., taka tur problēmu neredzu
Par Oilmaster sistēmu, jā, piekrītu. Vienīgi ja 638 motoram tā ir brīvi pieejama rūpnīcā un līdz ar to veikalā, tad 634 jau ir vēsture. Nu, bet ja sadomās neko šai eļļas kannai neesmu sačakarējis, lai to sistēmu uzliktu. Varbūt nākotnē, kas zin.
Aivar, tad runājuši vienu komplektu. Derēs viņa, tik pusmēness būs jāizgriež.
Par eļas ieliešanu, ja to dara uz moča, tad ieliešana ir ķēpīga, bet neaizmirstam, ka atskrūvējot vienu skrūvi un šis bačoks jums nonāk rokā. Jaunajam 350 gan šī kaste ir pārdodamāka. Ielejamā rīkle ir zem benķa.
Ps.Zinu ka Kārlim briest viena haltūra ar elektro startera un oilmastera sistēmas montāžu uz 638. Tad gaidam aprakstu
Man domāt, uzvirpot karbūzim flanci un uzlikt to no 638 nav diža problēma. Zinot to, kas tev palīdz tikt galā ar šo pasākumu, nesaskatu problēmu pielāgot esošo dzinēja vāku oilmaster sistēmai.