Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 5

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 698
Jaunākais lietotājs: Margers2
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
peterisp Jawa 361 SPORT
peterisp
Mazliet pamainīju spoguļu novietojumu, šādi patīk labāk:
[img]http://www.bildites.lv/images/znnt16t76s7tm1v0ecri.jpg[/img] is not a valid Image.
Nākamnedēļ Motormuzejs, tad CSDD un ielās...
 
Spiker
Un kā ir ar spoguļiem? Tagad redzamība labāka??? Pēc skata tādi paši kā man, bet nu es ar savien neesmu priecīgs! Uz šosejas ok, bet Rīgā labāk skats pār plecu 3x!
 
peterisp
Skate izieta, VS statuss sakārtots, Nr.zīme īstā Smile
[img]http://www.bildites.lv/images/5658jy5pxnh1hmybl864.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.bildites.lv/images/yr38w97im46xm2oiczq.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Laacis_ar07
Nu Tu esi ziķeris!! ko tur vēl var pateikt! Reti laba jawa! cerams ka aplaistīta arīdzan!?citād jau nesmērēsi,,nebrauksi!Angry
 
peterisp
Ir, ir aplaistīta - tā kārtīgi Grin
Ripo ar labi, cita braukšana, salīdzinot ar "mazo" 360nieci.
 
peterisp
Šobrīd aktuāla lieta!
Taisot melno 361 un neklausot Mārci...steigā tika pieņemts lēmums necelt aizmugurējo moča daļu uz augšu (pagarinot dakšu uz 19" ratu amīšu stiprinājums nobīdās uz leju, līdz ar ko moča aizmugure ir zemāka), jo gribēju ātrāk moci salikt kopā. Līdz ar ko mocis ir diezgan zems un braucot divatā, aizmugurējais ritenis strīķējās gar dubļinieku.
Esmu atradis divus variantus kā šo te labot:
1. Pārmetināt amīša aizmugurējos stiprinājumus, līdzīgi kā to ir darījis Arnis Tomass savai baltai 361;
[img]http://www.bildites.lv/images/sj5liwcurng12z3vds7.jpg[/img] is not a valid Image.
2. Otrs variants, ko atradu internetā ir pagarināt pašu amīti par 2,5cm, vnk piemetinot klāt cita amīša nogrieztu apakšu.
[img]http://www.bildites.lv/images/8mqusqlm5w6p593ufvbv.jpg[/img] is not a valid Image.

Kādas domas...kā rīkoties?
1.variants manā gadījumā būs diezgan sāpīgs, jo jājauc puse no moča un jāsit aizmugurējā dakša laukā.
2. variants ir mazliet cerīgāks.
 
Laacis_ar07
Otrajā variantā arī kravnesība būs labāka,skats iespaidīgāks,es izvēlētos 2.
 
andrys

Kādas domas...kā rīkoties?
1.variants manā gadījumā būs diezgan sāpīgs, jo jājauc puse no moča un jāsit aizmugurējā dakša laukā.
2. variants ir mazliet cerīgāks.

Abi varianti riskanti no juridiskās puses, zinošs un acīgs cilvēks tehn.apskatē var izbrāķēt. Amortizatoru stiprinājumu vietas aiztikt NEDRĪKST, jo tās ir izmaiņas rāmja kontrukcijā. Bet, ņemot vērā, ka vairums JAWU ir div-reiz vecākas par to pārbaudītājiem, un zinošu un acīgu cilvēku arī ir..., varbūt izies.Smile
 
peterisp
andrys rakstīja:


Kādas domas...kā rīkoties?
1.variants manā gadījumā būs diezgan sāpīgs, jo jājauc puse no moča un jāsit aizmugurējā dakša laukā.
2. variants ir mazliet cerīgāks.

Abi varianti riskanti no juridiskās puses, zinošs un acīgs cilvēks tehn.apskatē var izbrāķēt. Amortizatoru stiprinājumu vietas aiztikt NEDRĪKST, jo tās ir izmaiņas rāmja kontrukcijā. Bet, ņemot vērā, ka vairums JAWU ir div-reiz vecākas par to pārbaudītājiem, un zinošu un acīgu cilvēku arī ir..., varbūt izies.Smile


Ar melno skati esmu izgājis, neviens nepiesējās. Es te runāju tīri no tehniskā un drošības viedokļa.
 
andris-777
Es labāk pagarinātu amartizātoru. Man kādreiz bija 638 ar pagarinātiem amīšiem, vienīgais uz tehnisko apskati biju spiest likt dzimtos, jo nelaida cauri.
 
andrys

Ar melno skati esmu izgājis, neviens nepiesējās. Es te runāju tīri no tehniskā un drošības viedokļa.

Tad jau viss ir OK Smile
 
Kaarlis
Liekas, vienkāršāk ir pagarināt amīšus. To gan vajadzētu darīt stipri ar jūtām. Jo augstāk pacelsi jo nestabilāks paliks mocis.
 
peterisp
Kaarlis rakstīja:

Liekas, vienkāršāk ir pagarināt amīšus. To gan vajadzētu darīt stipri ar jūtām. Jo augstāk pacelsi jo nestabilāks paliks mocis.


Augstu nē, max 2,5cm.
Mēģināšu, tad ziņošu par rezultātu.

P.S. varbūt kāds var piedāvāt amīšu apakšējās glāzes ar labām vītnēm?
Pašam bija, bet izmetu kā nevajadzīgu lūzni.
 
turists
Čehijas tirgū vienreiz cilāju rūpnīcas izpildījuma (vismaz man tā likās) pagarināto dakšu.. atšķīrās ar to, ka pagarināta ir tikai aizmugurējā no plakandzelzs izpildītā daļa, + tā daļa bija izpildīta no biezāka materiāla. Ņemot vērā faktu, ka dakšu galiem jau tāpat ir tendence tikt uzlocītiem uz augšu, domāju, būtu muļķīgi atbalsta punktu pārnest vēl tālāk uz priekšu. Jo tuvāk atbalsta punkts būs rata assij jo labāk. Un ir jāpadomā par to augstumu. ja nemaldos 2,5cm būs par daudz. Nevarēsi dabūt assi ārā izpūtēji traucēs.
 
peterisp
turists rakstīja:

Čehijas tirgū vienreiz cilāju rūpnīcas izpildījuma (vismaz man tā likās) pagarināto dakšu.. atšķīrās ar to, ka pagarināta ir tikai aizmugurējā no plakandzelzs izpildītā daļa, + tā daļa bija izpildīta no biezāka materiāla. Ņemot vērā faktu, ka dakšu galiem jau tāpat ir tendence tikt uzlocītiem uz augšu, domāju, būtu muļķīgi atbalsta punktu pārnest vēl tālāk uz priekšu. Jo tuvāk atbalsta punkts būs rata assij jo labāk. Un ir jāpadomā par to augstumu. ja nemaldos 2,5cm būs par daudz. Nevarēsi dabūt assi ārā izpūtēji traucēs.


2,5 cm ir par daudz, to sapratu, nedabūšu asi ārā. It kā pareizais augstums ir 1,5cm.
Dakšu gan neaiztikšu, mēģināšu amīšus pagarināt.
 
Kaarlis
Tad jau varbūt tīri testa pēc iesākumā izgatavo kaut kādus kronšteinus kas pagarina amīšus, Ar tiem notestē vajadzīgo garumu un tad amīšus uztaisi pēc fakta.
 
Dalgo
Un braucot pa diviem, neaizmirsti amīšus pārregulēt uz cieto pozīciju!
 
Iet uz forumu: