Apskatīt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 01-03-2018 21:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ak šis nebeidzamais šķūnings. Jawa tā pat kā Rīga, nekad nebūs gatava. Viss sākās ar iegribu uzlikt platākas riepas un disku bremzi. |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 01-03-2018 23:12
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Riepas - tas smuki, saliec bildes ko dari ar ķēdi, sajūga automātu, zobratu utt. Man jau ar riepa ir, bet tur kaut kas jāstiepj platāks...domas jau ir , bet laika daudz vairāk nav... Aigars Birzniekos. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 04-03-2018 09:47
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Stāsta sākums bija ar to, ka sagribējās labāku priekšējo dakšu un ļoti labas riepas. Uzliku dakšu, pabraucu, secināju ka darbojas daudz labāk par oriģinālo. Tikai uzreiz parādās sajūta ka priekšējā piekare strīdās ar pakaļējo. Nākamais solis- aizmugurē tiek uzmontēti amīši ar progresīvo atsperi. Braukšana manāmi uzlabojās taču parādijās nelaba tendence lielākās bedrēs "sist cauri". Saregulēju uz cietāko- palika nedaudz labāk taču ne pavisam. Kādā jaukā bedrē tik pamatīgi uzsitu, ka izlauzu ar riepu dubļusargus to savienojuma vietā. Pa daļai pie vainas mazliet pa garu skrūves. Paralēli visam mēģinājumi uzmocīt riepas. Izvēle krita uz Bridgeston bt45. No vienas puses salīdzinoši dārgas, taču no otras uz cita moča testētas likās kā baigi labas. Nelaime slēpjas tamā apstāklī ka vairums labo riepu ražotāju neražo riepas atbilstoši jawas izmēram. Vienīgā iespējamā kombinācija lai visu saliktu puslīdz pa plauktiņiem bija pāriet uz nākamo izmēru. Tātad 3,5 un 4,00. Priekšējā riepa dakšā jūtās labi. Nekas nav jāpārtaisa ja neskaita dubļusarga stiprinājumu. Sākotnēji lai izietu no situācijas piesmēju iepriekš uzlikto travela dubļusargu, šobrīd Pielāgots viens no retro variantiem. Pārlocīta platāka skava, izmainīta caurumiem vieta un šķiet, nāksies par kādu milimetru samazināt skrūvju galvām biezumu. Ar aizmugures riepu mazliet sarežģītāk. Tai ir tendence ķerties dubļu sarga priekšējā daļā un ar sānu berzt ķēdes sarga gumijas. Daļa problēmu tiks novērstas izmantojot Trampa dakšu tādejādi atvirzot riteni par 5 cm uz aizmuguri. Aizmugures amīšos pagaidu variantā testa nolūkos ielikti virs atsperes ap 15 mm biezi distanceri. Tagad cietība sāks regulēties no tā stāvokļa kur iepriekš beidzās. Pārējais šobrīd procesā... |
|
|
magaivers |
Ziņojums ievietots 05-03-2018 16:04
|
Junior Member Ziņojumi: 46 Pievienojies: 04.01.17 |
Es uzlabojumus redzēju, tiešām forši. Ļaujam Kārlim izpausties, būs riktīgs aparāts |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 05-03-2018 20:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tos vārdus teicu sakarā ar jawas motora forsēšanu un manas domas nav sevišķi mainijušās. par 200 latiem pirktais agregāts mierīgi uzņem ātrumu tuvu 200 un visas dumjības ir no galvas izvēdināts bet ir viens bet! Ar šito: |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 05-03-2018 20:57
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
nu nekādi nevar aizbraukt šite: |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 05-03-2018 21:01
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Līdz ar to ja ir vēlme kaut kur nopietni braukt un tieši ar jawu, nav citu variantu kā to mēslu pārveidot par motociklu. sarežģīti?- Jā! dārgi?- jā! laikietilpīgi?- jā! rezultātā vienalga sanāks mēsls?- jā! Toties interesanti. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 09-03-2018 22:26
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nav nekādas vajadzības. Perfekti uztaisīts standarta dzinējs ir pilnīgi pietiekams visos ceļojumos un visos ceļos. Sporta pasākumos īpaši neielaižos, tam ir citi onkuļi un cita pieeja. Labāk palīdziet man noorientēties 559 modifikācijās. Nesaprašana par 559 ar dzimšanas gadu 1965. Kura no versijām un kā atpazīt? Uz plāksnītes nav iesists. 1965 gadā rūpnīca paralēli izlaida aptuveni 7 veidu 250nieces. man domāt, reālākās versijas ir 559/04 vai 07. Versijas? |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-03-2018 09:59
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
02 klokjenei viens gultnis kreisajaa pusee
Labojis otomars uz 12-03-2018 20:30 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 11-03-2018 10:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Edmunda 559 bija divi gultņi(1966),rezerves motoram viens. Man 559 bija 1967 gada ,ar vienu gultni. Vienam gultnim ir normāls blīvslēgs,normāla klasika. divu gultņu sistēmai blīvslēgs labirints. Jaucot Eda 559 biju izbrīnīts par divgultņu sistēmu.Gultnis jau atstāts viens un normāls blīvslēgs. Droši ,ka pateicu to, ko Kārlis bez manis zina... |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-03-2018 12:38
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
jawaold kautkur bija saliidzinaatas 559 peec gadiem,zheel ka nesaglabaaju linku maneeja skatot peec motora,benjka ,spido .ratu rumbaam un razhoshanas gada iekljaavaas 02 modelinu es taa pienjeemu, P.S Gunti .jautaaja par 1965 gadu .... Labojis otomars uz 12-03-2018 20:30 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 11-03-2018 13:31
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
1965 vecie rati,divi gultņi,bet motors jau 559. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 11-03-2018 16:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Stāsts sekojošs: mocis piederēja kāda mana bērnības drauga tēvam. Sīki būdami, kopīgi to moci arī lauzām. Tajos laikos viņš vēl bija komplektā. labi atceros, bardačokiem bija mēles, uz stūres suņa ausis un garenais spidometrs kā arī dziļais dubļusargs. Riteņu rumbas, sēdekļa formu un čoka esamību par pēdējiem aptuveni 30 gadiem esmu pamanijies piemirst. Kops tiem laikiem mocis izceļojies caur daudz puišeļu nagiem kamēr līdz nepazīšanai izvarotu man viņu atdeva šķūnīša tīrīšanas ietvaros. Kaut kā netīšām izdevās atpazīt ka tas ir tas pats mocis un izdevās pārrakstīt arī papīrus. Šobrīd tas kas palicis: sabojāts rāmis ar papīriem kurā ieskrūvēts dzimtais motors. Nr sakrīt ar plāksnītē iesisto. Gribētos atpazīt kas tas par špoku ir bijis un tad jau izdomātu kādam projektam par pamatu viņš varētu sanākt. Pēc vairāk kā 30 gadiem pamodusies sirdsapziņa Saskaņā ar Čehu lapās atrodamo informāciju viņš varētu būt 559/04/00 vai nu 559/07 Atšķirība- pirmais bija normālajiem cilvēkiem, otrs apdalīts un psrs tirgiem. Tā kā drauga fāters bija saistīts ar jūras lietām, tad moča ceļš no Čehijas līdz LV miglā tīts. www.cezetmania.info/...ukazka.pdf 7 gadus viņš nomētājās pie manis gaidīdams savu kārtu. Paies kādi vēl 2 vai 3 līdz būs braucams |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 11-03-2018 20:10
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
forum.jawaold.su/...hp?t=25814 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 19-03-2018 10:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Par 559 vēl jo projām nekādas skaidrības. Manam dzinējam ir 1 gultnis kloķvārpstas kreisajā pusē. Atradu manuāļus kur dažādām modifikācijām ir iespējama šāda opcija... Krievu saitā jawiņa kā oga tikai man arī māc šaubas par autentiskumu. Daudzi komentāri tajā tēmā ir galīgi garām un es tiem nepievērstu uzmanību ja vien kāds būtu notīrijis dubļu slāni, kam nevajadzētu rasties pirmajos 5 kilometros saskaņā ar odometru. Tas štrunts. Ieriktēju aizmugurējo dakšu un riteni savā vietā un brīnumu brīnumi.... Nez kā gadijies, riteņa ass sanāk precīzi zem izpūtēja. Un arī ritenis nostājies gandrīz pa vidu arkai. Gandrīz jāsāk pārdomāt, kas bija pirmais, vista vai ola jebšu kā tā plastmasniece bijusi konstruēta un kāda nonākusi uz konveijera. |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 20-03-2018 08:57
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
Kaarlis rakstīja: ... Ieriktēju aizmugurējo dakšu un riteni savā vietā un brīnumu brīnumi.... Nez kā gadijies, riteņa ass sanāk precīzi zem izpūtēja. Un arī ritenis nostājies gandrīz pa vidu arkai. Gandrīz jāsāk pārdomāt, kas bija pirmais, vista vai ola jebšu kā tā plastmasniece bijusi konstruēta un kāda nonākusi uz konveijera. Nu par to vēsture klusēs, bet doma un izpildījums smuks! Nedaudz jāpiedomā pie aizm.amīšiem - distanceri nav īsti smuki no "de jure" viedokļa, praktiski ok. Piemeklēt citus no citiem Jawa modeļiem vai gāzeniekus, lai pie turismo braucienim nesit cauri?... Pagaidām tā vēl ir Jawa. Tik nākotne izskatās kā senajā pasakā: riepas ir, disku bremzes ir, tikai malka jāgādā... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-03-2018 14:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tās gumija saliktas šobrīd pa fikso testa vajadzībām. Ja viss būs ok, taps rūpnieciskāks risinājums. Baigi negribās investēt laiku un naudu lietā ko iespējams nāksies izlidināt lūžņu kaudzē. Biezums šobrīd piemeklēts tāds lai regulēšana sāktos tur, kur iepriekš beidzās. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-03-2018 21:27
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pamazām mocis iegūst puslīdz normāla braucamrīka paskatu. Taisītais dubļusargs precīzi ieguļās savā vietā. Ir beidzot izdevies nenošaut greizi ar pielaidēm uz krāsas slāņa biezumu. Pie tā paša, izlabotas vecās skopuma kļūdas un idiotiski ar pulverkrāsu nokrāsotās detaļas pārkrāsotas ar labu krāsu un kā papildus aizsargslānim arī laka. Skopais maksā divreiz, jeb mācos no kļūdām. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 30-03-2018 21:28
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
no kļūdām nemācas nekad,jeb...taisa jaunas... |
|
|
andrys |
Ziņojums ievietots 31-03-2018 09:18
|
Senior Member Ziņojumi: 232 Pievienojies: 09.06.15 |
...pie šāda priekšējā dubļu sarga izpildījuma prasītos gumijas aizsargs dzinējam (tomēr Al)- no dzinēja priekšējā stiprinājuma līdz centr.atbalsta pekai pa apakšu. Nu, kaut kā tā.... |
|
Iet uz forumu: |