Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
AldisK Jawa 638-5
Rich
Aldi, šito skaistuli uzreiz iedzini tik skarbos apstākļos - man sirds iesāpējās.....!
 
Kaarlis
Man gan vairāk interesē pēdējais sajūga risinājums, citādi viņš ir neciešams. Nav ticības, ka pēdējais uzlabojums ko dos.
 
Guntis
Kas par risinājumu?
 
AldisK
Tā kā 638 ir 31 gads nolēmu iesniegt uz vēsturisko spēkratu. Septembra beigās bija dažas siltas un saulainas pēcpusdienas un aizlaidu uz Tukumu uz CSDD. Sabildēja sarakstīja, samaksāju un neticami ātri jau zvana, ka var braukt pakaļ sertifikātam. Nu arī 638 ir šis status.
img_2415.jpg

Labojis AldisK uz 12-10-2017 18:40
 
Rich
Apsveicu!Smile
 
bahmuc
Kādi jums ir gāzes trosītes risinajumi? Tikko saliku savu 638 lux, bet ar gāzi ir problēmas. Griežot pa kreisi viss ir forši, griežot pa labi - sāk gazēt pats. Visādus ceļus trosei mēģināju, nekas nesanāk. Trose oriģinālā, pirkta Rīgā veikalā...
 
Kaarlis
Vaina ir pārāk nospriegotā trosē. Palaid vaļīgāk ar regulēšanas skrūvi karburātora vāciņā.
 
bahmuc
Paldies!
 
AldisK
638 pa šiem dieviem gadiem noskrējusi ap 16000 km. Vakar izbeidzās 4 ātrumam zobrata tapiņas.Mājās atbraucu ar trešo ātrumu. Šodien izjaucu un aizdomas apstiprinājās zobratam tapu nav. Vienīgi neatceros, laikam šo zobratu jaunu toreiz neuzliku. Tāpēc zobrata patiesais vecums un noskrējiens nav zināms.
20190527_193401-001.jpg
 
Kaarlis
Caurmērā katru gadu viens šāds gadījums ir. Lūzt veco laiku zobrati. Jaunie vēl nav redzēti šādi darām. Šis pats niķis bieži ir arī veceņu kārbām. Pārrūdīti- pārāk trausli zobrati? Varbūt tas, ko dēvē par metāla nogurumu. Katrā ziņā baigā laimes spēle. Ja kāds no izlūzušajiem zobiem ielien starp citiem zobratiem, samaļ pusi kārbas.
Man īsti nav skaidrs kāpēc tā notiek. Visi man zināmie gadijumi bijuši relatīvi mierīgos dzinēja darbības režīmos. Kāpēc kārba nepajūk tad, kad sanāk ar cirtienu iesist ātrumā vai sačakarējoties meistarībā pārslēdzot ātrumus? Triecienslodzes daudzkārt, varbūt pat 100tiem reižu pārsniedz normālu slodzi...
 
Gints13
Jā, mistika! Man pagājušo gadu salūza zobrats un pazuda 4 ātrums pēc tā, ka biju vismaz pusstundu braucis pa šoseju ar 4 ātrumu, neko nepārslēdzot! Tad iebraucot pilsētā, kaut ko paslēdzos un pēc tam kādu laiku dzēru kafiju un tad, atsākot braukt, pazuda 4 ātrums. Varbūt tas ir ātrās atdzišanas efekts, kā automašīnu turbīnām?
 
opozits
Tad sanak kad drosak ir jaunu karbu likt ieksa?
 
Kaarlis
Visu nav nekādas vajadzības. Jūk tikai šitie zobrati. Te nu atkal filizofiskas dabas jautājums. Vai dažu atsevišķu gadījumu dēļ mainīt divus zobratus un sadārdzināt motoru vēl par 48 eur ja visiem tā jau viss liekas šausmīgi dārgi...Grin
 
opozits
Nez ieliek jaunu un gulet mierigak.. ka saka skopais maksa 2reiz iesu stradat pie skopa..Smile
 
Iet uz forumu: