Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
RetroTūrists 2012
AldisK
Paldies Mārcim par lab.i noorganizēto pasākumu!
Tagad jāgaida nākošā gada Retrotūrists 2013.
 
admin
Bij labais, paldies organizātortam (iem)! Atšķirībā no Krišjāņa, man kā iesācējam motobraucējam tā grantene likās stipri pa daudz. Mana ideālā agenda būtu tāda - starts desmitos, karoga pacelšana, parāde, pēc tam kādas nu 3h max moto orientēšanās....un atkal pie galdiem ar pillu spēku.

P.S. Man te viens tantuks braucot pa Pleskaveni, esot ļoti smējies par vienu garmatainu jaunieti uz Jawa moča, kuram uz/pie bagāžnieka bija piesieti 2 retrokoferi Smile
 
andiss
Man mazliet cemme pašam uz sevi, ka noslinkoju un līdz galam nesaliku savu braucamo, bet nu nekas evakuācijas autiņā arī nebija slikti pavizināties, ja vēl ņem vērā, ka nevienu tā arī evakuēt nevajadzēja (izņemot vilkšanu svētdien, bet par to vēlāk), laikam džeki tai lietai ar katru gadu pieiet ar vien nopietnāk un sagatavo tehniku pamatīgāk. Ņemot vērā iepriekš minēto faktu par slinkumu, šoreiz apraksts par trasē un kontrolpunktos pieredzēto izpaliks.
Man laikam tiešām tā mīlestība iet caur vēderu, jo ja ir labi paēsts, tad prāts lustīgāks un visi apkārt arī uzreiz kļūst vēl jaukāki, tāpēc jau kārtējo reizi paldies pavāriem par Kurzemnieku zupu un Šķelrāceņiem, kuri arī nākamās dienas rītā smeķēja uz goda.
Vispār pasākums bija izdevies burvīgs, skaidri varēja manīt, ka pats galvenais Tūrists bija nopietni pacenties (kā jau katru gadu) un pasvīdis, lai visu izdomātu, noorganizētu un vēl novadītu, par ko arī šogad godam saņēma īpašu specbalvu no Jawiešiem (izlabojiet, lūdzu, ja es maldos par dāvinātājiem). Laiks 100% nelika vilties un galvenais bija arī super jauka kompānija (kā jau katru gadu, jo izskatās, ka uz Retro Tūristu brauc tikai superīgi cilvēki), kas jau lielā mērā nodrošina pasākuma izdošanos. Varēja atrast gan ar ko sadzert, gan aprunāties, gan pasmieties, gan arī dīķī pamērcēties, runājot par dzeršanu, izrādās mūsu vidū ir daži, kas 0,5l glāzi ūdens izkapā aptuveni 4 sekundēs, tas ir tā kā pamirkšķināt acis un pakasīt pakausi, bet iedomājieties, cik ātri viņi izdzertu, ja tas būtu aliņšSmile.
Par šīm dienām apguvu jaunus pielietojumus diviem it kā vienkāršiem vārdiem „vandīt” un „purināt”, izrādās var normāli aizvandīt, piemēram, no Amatām līdz Norveļiem, kā arī riktīgi aizpurināt no Vecpiebalgas uz Jaunpiebalgu. Vispār šie vārdi ir ļoti universālu un tos var izmantot dažādās dzīves situācijas, jo otrā vakara gaitā, diezgan īsā laikā, sanāca arī iepurināt vairākus aliņus, pēc tam kad biju aizvandījies ar Arni Tomasu junioru jeb Ventiņu Jaņčuku uz mežu melleņos un līdz pirmā vakara bāzes vietai pēc autiņa (izskatījās pēc Opel Calibras ar iebuktētām durvīm) Wink. Tā pat dzirdēju arī divus jaunus jokus, viens Raimonda retoriskais jautājums, „Kāds ir labākais siens”, uz kuru viņš pats atbildēj „Pi siens”, otrs par iemeslu, kāpēc vienam džekam skolā esot bijusi iesauka Arbūzs, tāpēc ka visi no viņa esot mī.uši.
Tā jautrā kompānijā, ar pilnu vēderu un līksmu prātu arī pagāja Retro Tūrists 2012 un svētdien atpakaļ ceļā uz Rīgu beidzot varēju kādu evakuēt, pareizāk sakot, aizvilkt līdz Rīgai. Viss notika tā, purinu es ar divām Oilmastera beibēm (viena ar kuru viņš kopā dzīvo, otra ar kuru pārvietojas) uz mājām, kad man pie Valmieras zvana pats docents - topošais doktors (kriminālajās tpfuu... moto aprindās pazīstams ar segvārdu Tūrists), es pārlaimīgs no pagodinājuma, ar trīcošām rokām ķeru pēc trubas un pazemīgā balsī vaicāju, ko pavēlēs darīt, saņēmu rīkojumu uzrakstīt maģistra darbu „Evakuēšana lokanajā sakabē – ideālais troses garums un centrbēdzes spēka ietekme pārvarot Lorupes gravu”. Uzdevums nav no vieglajiem, bet man paveicās, ka netālu aiz Rubenes bija noplīsusi Ugāles Rodadanderu pārvietojamā bāzes stacija, ar kuras palīdzību viņi teleportējas uz kontrolpunktiem, lai nodrošinātu apskaužamo rezultātu stabilitāti un šī gada uzvaru (bāzes stacija tiek maskēta kā Citroen buss) šādi man bija unikāla iespēja veikt zinātniski pētniecisku darbu ar visiem nepieciešamiem aprēķiniem. Kamēr vilkām objektu uz Rīgu, laiks pietika, lai izpildītu docenta rīkojumu un ar žilbinoši apburošās Oilmastera draudzenes palīdzību, asistējot procesa gaitā, viss tika nodrukāts un iesniegts augsti godātajam Kand. Dok., redzēs kāds būs vērtējumsWink. Bet tā vispār visi sveiki un veseli tikai aiztransportēti līdz satikšanās vietai, kur evakuēšanas stafeti pārņēma no Ugāles izsauktais transports. Atbildība bija liela, jo kravā bija, viens čalis, viena beibe un viena grūtnieceSmile, bet pats galvenais katli, kuros tika gatavota paika, es pat teiktu manās rokās bija nākamā gada pasākuma izdošanās ķīla, jo bez šiem katliem, kas tas vairs par Retro Tūristu!
Šoreiz apraksts sanāca par visu ko, tikai ne pašu Retro Tūrista braukšanu, bet par to lai runā bildes, video un citu dalībnieku piedzīvojumu apraksti.
Vēlreiz liels paldies Mārcim un komandai par organizēšanu!
Labojis andiss uz 09-07-2012 23:03
 
palsmanietis
trase bija interesanta un ari pasmaga ,bet tas jau ir turisms 70 gadu stila un tad ar to komfortu ta bija ka bija.paldies organizatoriem par darbu(pa asfaltu jau nav liela maksla braukt)
 
Gerhard
i like it and be still happy about all weekend.
and need say tanks for this great orga , and tanks to accept me in your midst.
was nice and be back next year for sure
 
zxz
Viss bija uz 10 ar +. Trase super interesanta man pa granti patika pat labāk braukt kā pa piķī. Mūsu komandā Jawa.lv viss pats par sevi nostajās savās vietās, kas lasa karti, kas paskrien uz priekšu, kurš rij putekļus viss pats par sevi saprotams. Komforts, kāds komforts tie, kas kaut reizi ir piedalījušies tūrisma pārgājienā kājām, laivām, moci saprot ka šajā pasākumā komforta ir pat par daudz. Ēdiens vienkārši super, brokastis kā viesnīcā zviedru galds a ja kāds nevar līdz upei noiet savu bļodu nomazgāt tad var to ar meli nolaizīt.
Oj, Gunti ceru, ka tas bija joks ko Tu uzrakstīji.Sad
 
oilmaster
ANDIM++++ GrinGrin
Nez, man ļoti patika. Atmosfēra nereāli laba. Trase grūta, bet neizbraucama gan nebija.
Paldies, Mārcim un visiem dalībniekiem.
Īpaš paldies komandas biedriem, Ivaram, Kristapam un Gerharda kungam ar dāmu (Visvairāk cieta Ivars, kurš visu ceļu turējās putekļu aizsegā un izskatījās pēc finiša kā no ogļu raktuves nācisGrin Visu cieņu viņam!).
Braucām prieka pēc, bet beigās pat iemanījāmies dabūt trešo vietu!Grin
Labākā pasākumā ar savu mocīti neesmu bijis!!!

Ursus, neķer krenķi!Wink "Orientēšanās rallijs Vidzemē 70 gadu mototūrisma stilā" Un tam viss arī atbilda...

Ps. Neizmuku no piedzīvojumiem, kas gan notika pēc pasākuma, bet par to vēlākSmile
Labojis oilmaster uz 09-07-2012 22:16
 
djmaxx
[quote]admin rakstīja:

Bij labais, paldies organizātortam (iem)! Atšķirībā no Krišjāņa, man kā iesācējam motobraucējam tā grantene likās stipri pa daudz. Mana ideālā agenda būtu tāda - starts desmitos, karoga pacelšana, parāde, pēc tam kādas nu 3h max moto orientēšanās....un atkal pie galdiem ar pillu spēku.

Arī Kuldīga veiksmīgi 20:00 ieradās mājās. Ar divām Jawām un diviem rolleriem. Mūsu maršruta garums 1179km (vidējais patēriņš ~4l/100km). Prieks par to ka izbraucām visas trīs dienas bez ķibelēm. Vēl tikai jānomazgā braucamie.

Es gan uzskatu - ja reiz paņeta brīva nedēļa, tehnika gatavota un braukts uz pasākumu 220km, tad arī kārtīgi jānobraucas un jāizklaidējas. Viss bija tā kā vajag (kā 70ajos).
Nekādas viesnīcas ekstras utt. Cepam ugunskuros, traukus mazgājam kā iespējams, guļam teltīs, braucam pa granti, utt. Man trase par garu nebija. Vēl pēc tam ar Jawu aizvedu džeku uz Amatām pēc mašīnas un atpakaļ.
Labojis djmaxx uz 09-07-2012 22:58
 
admin
Jauniiba, jauniiba...dazhi tuvaak finisham nostiepaas imho no paarguruma..vispaar izbriinija tehnika, moc leca uz puskurbulja un taa visu dienu. Laikam jau tehnika respekteeja brauceeju kapacitaati aurot visu nakti dziesmas.
Briestam uz RT 2013 Smile
 
turists
Guntis rakstīja:

Ugāles retro TŪTISTS man lika sasparoties uz URĀĀ viļņa par foršo pasākumu.
Tad šis salīdzinoši bija MĒSLS.
Īpaši pēc tam kad tevi pasūta maigi sakot -...irst...-.

Ugālē viss,kas bija vainīgs biju es pats(un tikai) novērtēju ar atzīmi 8+
Tad šis pat uz 3 NEVELK.

Organizācija? LABA ? ka uz .... sejām VIENA tualete??? nu oki večiem,iztiksim,pasmaidīsm.
bet bija tak DĀMAS !

es nesaku ka šķīvi NEBIJA kur nomazgāt LEGĀLI. katrs izlīdzējās kā mācēja.

kam tas brauciens caur Cēsīm bija domāts ??? KAM ??? nevienam...

kam nīkšana obligātajos posteņos??? ILGSTOŠA !

jo lielāks mākslinieks LIELĀKA PAUZE??? amori hrenova..ideoti.

trase laikā ar retro tehniku NEIZBRAUCAMA. pat ja izlaiž visas latviešu -šanas.

orgs to ir izbraucis ar KTM un par labu atzinis gan Tulai... gan JAWA... gan citiem.

nožēlojami.



Gunti, neviens Tevi nekur nesūtīja (iespējams, ka tika drusku ne tā pateikts, jo negaidīju tādu attieksmi no Tevis. Par to atvainojos!) doma bija draudzīgi ieteikt nākamgad izvēlēties pasākumu kurš neliks tā vilties, jo RetroTūrists pēc stila un būtības mainīts netiks.
Šī pasākuma organizācija man prasa daudz laika un ne mazums finanšu, viss ar mērķi, lai cilvēkiem patiktu un būtu jautri. Protams, apzinos, ka visiem izpatikt es nevarēšu, bet ar katru gadu cilvēki labāk saprot kas ir RetroTūrists un neapmierināto paliek mazāk.
Tu pat nenojaut ko nozīmē sagatavot trasi tādam pasākumam bet paziņo, ka es to izbraucu ar KTM. Es trasi izbraucu 5x! 2vas no kurām ar auto 1ar Husqvarn, un galējo versiju 1x ar Jawu + svētdien vakarā vēlreiz ar Jawu, lai novāktu punktus. Tā lūk, un KTM man vispār nav.. Smile Neņem ļaunā, bet es tak iepriekšējā vakarā vairākkārt atkārtoju, lai uztverat pasākumu kā izklaidi nevis sūrāko sacīksti, kas grib lai sacenšas, kam par grūtu metat mieru un pa taisnāko asfaltu stūrējat uz finišu un baudāt atpūtu.
 
Kaarlis
Nesaprotu kur te cepiens? Ja 90 % dalībnieku aizbrauca mājās un ar prieku dalās ar emocijām, tad pasākums jāuztver kā 100% izdevies. Pēdējā laikā dažādu moto pasākumu ir savairojies ka biezs un ir dažkārt vairāki vienā nedēļas nogalē. Tātad ir iespēja izvērtēt kurus apmeklēt un kurus nē.
Man gan likās tā pat kā vēl dažam, ka varētu būt vēl mazliet mazāk civilizācijas... Varbūt pat daļu kilometru aizvietot ar mazliet sarežģītākām un lēnāk izbraucamām lietām kā stigām, takām, un kādu vieglu tūristisku uzdevumu
Tūristam: tas ceļa gabaliņš filmā bija netālu no kp ar metāla laipu.
Andim: Ja tu turpināsi kultivēt šādu attieksmi pret moto dzīvi un pasākumiem, stipri cietīs jawistu literārā izaugsmeGrin
 
bargais
Nezinu, nezinu... Man jau gan pasāciens patika. Paldies Tūristam par doto iespēju atslēgties no ikdienas. Tehnika izturēja godam. Mans mocis jau ir "uzaudzis" uz grantenes, jo tuvākais piķis no mājām bija 10km. Tā, ka problēmu nebija.
Runājot par ērtībām: 80-tajos ar draudzeni devos 3-dienniekā Madona-Krāslava-Daugavpils-Kauņa un sazin, kur vēl. Līdzi bija tikai pārdesmit rubļu, eļļas litrs un avīze (tualetes papīra vietā). Nakšņojām nomaļos siena šķūnīšos, ēdām ugunskurā ceptus vietējo tīrumā nospertus kartupeļus, piekožot leišu desu. Bijām laimīgi.
Kas mainījies šodien? Esam vecāki palikuši? Muļķības! Vienkārši dažs labs ir tā iesēdējies savā komforta zonā, ka ar pāris dienām nepietiek, lai pārslēgtos uz prastāku režīmu (tas tā vispārināti, nedomājot par konkrētiem personāžiem).
Tā kā mūsu komanda saucās Vēsie, tad visiem ieteikums, visu arī uztvert vēsi.
Gaidu jau nākamo Retrotūristu. Palicis nu jau vairs mazāk, kā gads.Smile
 
Krisjanis
admin rakstīja:

Bij labais, paldies organizātortam (iem)! Atšķirībā no Krišjāņa, man kā iesācējam motobraucējam tā grantene likās stipri pa daudz. Mana ideālā agenda būtu tāda - starts desmitos, karoga pacelšana, parāde, pēc tam kādas nu 3h max moto orientēšanās....un atkal pie galdiem ar pillu spēku.

P.S. Man te viens tantuks braucot pa Pleskaveni, esot ļoti smējies par vienu garmatainu jaunieti uz Jawa moča, kuram uz/pie bagāžnieka bija piesieti 2 retrokoferi Smile

tā jau nebij jawa, tas bija iž 634 Grin
 
AldisK
Guntis rakstīja:

Ugāles retro TŪTISTS man lika sasparoties uz URĀĀ viļņa par foršo pasākumu.
Tad šis salīdzinoši bija MĒSLS.
Īpaši pēc tam kad tevi pasūta maigi sakot -...irst...-.

Ugālē viss,kas bija vainīgs biju es pats(un tikai) novērtēju ar atzīmi 8+
Tad šis pat uz 3 NEVELK.

Organizācija? LABA ? ka uz .... sejām VIENA tualete??? nu oki večiem,iztiksim,pasmaidīsm.
bet bija tak DĀMAS !

es nesaku ka šķīvi NEBIJA kur nomazgāt LEGĀLI. katrs izlīdzējās kā mācēja.

kam tas brauciens caur Cēsīm bija domāts ??? KAM ??? nevienam...

kam nīkšana obligātajos posteņos??? ILGSTOŠA !

jo lielāks mākslinieks LIELĀKA PAUZE??? amori hrenova..ideoti.

trase laikā ar retro tehniku NEIZBRAUCAMA. pat ja izlaiž visas latviešu -šanas.

orgs to ir izbraucis ar KTM un par labu atzinis gan Tulai... gan JAWA... gan citiem.

nožēlojami.



Kā sacīt jāsaka, kritika arī ir vajadzīga. Bieži vien nākotnē kritikas dēļ kaut kas pamainās. Protams var noorganizēt kempingus viesnīcas, tualetes, noteikt dalibas maksu daudzu desmitu latu apmērā un uztaisīt eksluzīvu pabraukāšanos pa dažiem asfaltētiem ceļiem. Tikai domāju tad to vairāk nevarēs nosaukt par retrotūristu 70gadu stilā. Atbrauks daži cilvēki ar pabiezāku naudas maku. , Man šķiet, šeit kritikā ir pārkāptas pieklājības normas.
GUNTI!
DOMĀJU, KA TU ESI MĀRCIM PARĀDĀ ATVAINOŠANOS PAR SAVĀM RUPJĪBĀM!

Paskaties šeit konstruktīva kritika nevis rupjibu savārstījums. " genaadijs raksta."
www.retromoto.lv/...126-60.htm
Labojis AldisK uz 10-07-2012 10:03
 
KarlisV
Retrotūrists bija labs pārbaudījums priekš manis, motocikla un ekipējuma pirms plānotā super ceļojuma jūlija beigās. Tagad daudz kas kļuva skaidrs ko, kā darīt labāk vai savādāk.
Viss bija labi. Ieguldīts liels darbs un laiks organizēšanā. Paldies.
Vienu brīdi likās, ka ceļi pa kuriem mēs braucām ir slēgti citiem satiksmes dalībniekiem, bet laikam pie vainas ir mūsu Valsts "pārapdzīvotība" - sen nebija būts šajā apkārtnē.
Mocim parādijās tikai divi vājie punkti - kāpslim atskrūvējās uzgrieznis un iztecēja viens aizmugurējais amortizātors. Pārējos mezglus tagad pat vairs negribas aiztikt, jo skaidrs ka tie ir kārtīgi saskrūvēti.
Vakar atklāju arī trešo vainu, kāpēc bija jāmokās ar motocikla palaišanu - kārtējais pludiņš bija piepildījies ar degvielu, šogad jau otrais.
 
Kaarlis
Tieši tā! Es arī uztvēru šo pasākumu kā lielisku treniņu un pārbaudi tehnikai un ekipējumam pirms plānotā lielbrauciena. Tehnika izturēja ideāli ( gandrīz, ja neskaita vienu dīvainu pārkarsēšanas- klemmes momentu). paveiktais un nepaveiktais ceļa posms lika izvērtēt mazjaudīgas 2taktu tehnikas izmantošanas iespējas smagos ceļa apstākļos, kā rezultātā laikam nosliekšos par labu lēmumam Reihstāgu iekarot bez blaķenes.
Starp citu, tieši to pašu Genādiju kādu posmu vedot kā pasažieri, gadijās daži kritiski momenti, kuru laikā sāku stipri piedomāt pie viņa pieminētajiem drošības pasākumiem. Kā būtu, ja kādā līkumā nepaveiktos...
No otras puses raugoties, pasākums taču tendēts apiet civilizācijas dzelsbetonu un distancēties no visa kas līdzinās "all inclusive", Izskatās, ka organizātoriem šoreiz būs ko palasīt...
 
turists
Šādi kritiski mometi uz ceļiem gadās katru dienu, šoreiz cilvēki brauc pa to pašu ceļu ar to pašu tehniku bet tas nez kapēc ir savādāk.. jo brauc tak pasākuma ietvaros.. tad jau ar galvu vairs nav jādomā, jo par visu jāatbild organizatoram? Te viss ir pavisam vienkārši, neviens katram mocim ātros pie pakaļas pielikt nevar, tāpēc bija Anda telefona nummurs, tehnikas defektu gadījumiem un manējais jebkuras citas ķibeles gadījumā. Man kļūda tā, ka šie nummuri netika nodrukāti uz kontrolkartiņas bet gan tikai starta tabulā.. tas ir laika un smadzeņu trūkuma rezultātā, jo reāli organizēju visu viens. Tāpēc jau nelaižam dalībniekus trasē pa vienam, lai nelaimes gadījumā būtu, kas palīdz.
 
andrew_77
Paldies par pasākumu! Es pirmo reizi braucu ar moci pa grants ceļu, protams pieredzes trūkums darija savu Smile
Trases garums bija pietiekami labs, sacensību gars arī parādījās pēc pirmiem kilometriem. Bija gan grūti, gan viegli, galu galā līdlaukā jūtu jau spēka izsīkumu, bet cik patīkami bija finišā atlaisties uz zemes,
garšīgu paēst un gaidīt kad tikšu naktsmājās kur gaidīja auksts alus Smile

Svetdien no rīta jawinja tika nomazgāta, pielabota, un parādījas tikai dažās skrambiņas, kurus gaida krāsojāma pistole.

Un protams prieks par brīnišķiģu kompāniju.
 
oilmaster
YouTube Video

Paldies kristapam par video!Smile
 
Dalgo
YouTube Video
 
Iet uz forumu: