Apskatīt tēmu
Cinkošana un hromēšana.
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 09-11-2019 12:28
|
Senior Member Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Cjaw, visiem! Savu laiku es visu abiem močiem hromēju pie hroms lv. Cenas par cm2, to pie nodošnas pasaka uzreiz, Kvalitāte man patika - pirmo moci hromēju 2010 gadā - izbraucis esmu diezgan, kopis arī baigi neesmu, nekas nav nolupis. Termiņi - kā vienojas, rindas bij labas, bet visu paspēja laikā. Ja vajadzētu atkal , tad citur nemeklētu, jo citas pieredzes man nava! Aigars Birzniekos. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 10-11-2019 13:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Varbūt kas mainījies. Aizpute - hroms. 1.virsma jāsagatavo pašam(daudziem tas būs bonuss). 2.BET procesā nebija vara kārtas,tā kas izlīdzina un aizpilda(virsma jāsagatavo pašam). 3. Man uz 360 neskatoties uz to -viss apmierināja,neapamierināja manis sagatavotā virsma . 4. Neskatoties uz vara trūkumu,hroms jaunajam saimniekam vēl aizvien turās. P.S toreiz salīdzinot cenu ar hroms.lv, Aizputē ,var uzskatīt, to darīja pa BRĪVU. Toreiz vēl hromēja Aucē,cik zinu tur viss bankrotēja. |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 10-11-2019 14:37
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Paldies Gunti,tiešām sakarīgs izskaidrojums par hromiem pie mūsiem. |
|
|
Eduards |
Ziņojums ievietots 01-12-2019 12:34
|
Senior Member Ziņojumi: 301 Pievienojies: 21.05.14 |
27. novembrī saņēmu nocinkotās daļas no Aizputes, "Kurzemes Atslēga". Bildē var apskatīt, Izmaksas iznāca uz 20 Eur. Apjautājos arī par hromēšanu, bāku no 360tā modeļa pie viņiem nevarēs nohromēt. Par citām daļām varot padomāt. |
|
|
gatchja750 |
Ziņojums ievietots 02-12-2019 08:36
|
Junior Member Ziņojumi: 23 Pievienojies: 06.04.17 |
Vai detaļas Eduardam pirms cinkošanas bija kā īpaši jāsagatavo? Mazgāšana, pulēšana? |
|
|
Eduards |
Ziņojums ievietots 03-12-2019 14:32
|
Senior Member Ziņojumi: 301 Pievienojies: 21.05.14 |
Pirms cinkošanas visas daļas tika nomazgātas ar vaitspirtu. Piemēram pekas atsperes tikai nomazgātas ar vaitspirtu. Tā pat arī kāpšļu stiprinājumi un kāpšļu gumijas turētāji, tikai nomazgāti. Ķēdes spriegotāji, bremžu sviras tika papucēti ar smilšpapīru, lai novērstu nelielas korozijas pēdas, izlīdzinātu virsmu. Jo augstāka virsmas tīrība tiks sasniegta sagatavojot virsmu, jo spožāks būs cinkošanas rezultāts. Daļas bija salīdzinoši labā stāvoklī, bez būtiskiem rūsas defektiem, vairumā gadījumu pietika ar mīkstas (dzeltenā krāsā uz šmirģeļa) drāšu birstes apstrādi un nomazgāšanu. Slīpēšanai smilšpapīra disks tika uzlikts uz flekša ar maināmiem apgriezieniem un pie zemiem ātrumiem nopucēts. Rezultāts ir bildē. |
|
Iet uz forumu: |