Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 bezkontaktu aizdedzes uzstādīšana
Guntis
Vislabāk turpināt šeit.

www.manajawa.lv/...ead_id=358
 
Dezinfektors
mag501 piedāvājums tika palaists garām. Varbūt kaut kur citur varētu tikt pie optiskā devēja? Kādam nav iepirkts kāds lieks?
 
Raivis95
Guntis rakstīja:

Te jau ir -topiki-,par šo tēmu,pameklē.
1. Komutators no GOLF(lietots,laikam GOLF II),GAZ(jauns)
2.Indukcijas spole divizvadu. No AUDI 100.A6 V6 dzinēja,bez komutatora !
3.Devējs.

Padomju detaļas Rīgā,Lienes ielā. Nu vai citur,kur nopērkamas.

Tur arī iepirkts materiāls,no kā ir izveidots ķēdes mierinātājs,priekš JAWA 638.

www.google.com/...mp;bih=571


Es tajā lietā īpaši nesaprotu, tāpēc pajautāsu, ko var izmantot kā devēju?
 
Guntis
Lai runā Kārlis,ko izmantojis līdz šim.
Arī Dalgo bildēs viņš IR,pēc visa spriežot HOLLA devējs no auto.

Tam esot problēmas ar mainīgu magnētisko lauku(lasi ģeneratoru).
Tamdēļ tika izmanots mag501 piedāvājums; optiskais devējs(savstarpēji maināmi).

Izlasi ,kur es iesaku turpināt citur,citā tēmā ir vairāk šī lieta apskatīta.

Kad mana 638 būs tik tālu,tad gan jau ielikšu bildes,bet tas ... ja būs nākošgad būs labi Grin

šogad tūlīt beigsies fiziski laiks,kaut ko darīt pie 638.Lielākais jau tiesa ir padarīts.

Vnk ir citi darbi ,pasākumi,pienākumi un utt. Un ar ko braukt man ir Smile
 
mag501
Nav jau nekādu problēmu,sarakstās cikiem vajag,pasūtīšu vēl!
 
Kaarlis
Es gan ieteiktu nogaidīt līdz tiks notestēti šie devēji uz ceļa. Nekas netraucē uztaisīt sistēmu ar hollu un pēcāk nomainīt devējus.
 
modza
Laikam tik tiešām jāņem vērā Kaarļa ieteikums, un ja viss labi darbosies, tad jāpiesakās rindā uz optisko devēju. Savadāk jau kļūst gluži neērti citu jawistu priekšā, ka manam braucamajam nav elektroniskās aizdedzes.....Grin
 
mag501
Nu ja, tāda doma ar nav slikta!
 
Raivis95
mag501 rakstīja:

Nav jau nekādu problēmu,sarakstās cikiem vajag,pasūtīšu vēl!


A cik viņš maksā, jeb cik tev būtu jāmaksā par viņu? Smile
 
mag501
Nu to PM sarumāsim!
 
navjawa
Kārli varbūt varētu šai lietai shēmu vai bildīti tuvplānā lai redzētu plati , tādu optopāri latgalītē var dabūt .Būtu shēma varētu uzmeistarot.
 
Kaarlis
°
man jau arī liekas, ka biroja tehnikā šitādiem jābūt ka biezs. Cauri platei var redzēt, ka tur ir vēl šis tas salodēts. Starp slāņiem ir ielieta kaut kāda ķēze un nevar saprast kas tur ir. Pieņemu ka stabilizācija barošanas spriegumam. Gan jau ka elements darbojas ar +5v un tā arī ir visa fīča.
 
navjawa
Sameistaroju pēc šādas shēmas uz galda darbojas jāmēģina vēlāk dzīvē.
e7e0e3f0f3e6e5ededeee5.jpg
 
Kaarlis
Šodien bija tā diena kad pieķēros optiskā devēja uzstādīšanai un citiem darbiem. Magnētiskais lauks vairs netraucē- griez ierosmes polaritāti kā gribi- rūc vienādi, apkaroju vēl pāris kontaktus uz kuriem krita spriegums taču lādēšanas problēmu neesmu atrisinājis. Varbūt rīt pēc testa uz ceļa ielikšu bildes ar sīkāku aprakstu. Jau tagad redzu dažus plusus un mīnusus, kopumā gan patīk.
 
Kaarlis
Un sekojoši, stāsts par to, kā reiz dzīvoja holla devējs paslēpies zem ģenerātora vadiem un viņa laimīgajai dzīvei pienāca beigas. Viņa vietā precīzi uz tām pašām skrūvēm tika pieskrūvēts optiskais un noregulēts aizdedzes moments. Nejaukā ziņa ir tā ka par 0,5 mm atšķirās sensoru augstumi un nācās izgatavot paplāksni rotora pārejai. Otra lieta ko redz bildēs, ir vadu izvadīšanas vieta no devēja plates- pret asi! Tā kā virpotāju meklēt steigā negribēju, nācās samazināt ass diametru ar rokas instrumentu palīdzību. Patīkamā ziņa ir tā ka platē ir iestrādāta gaismas diode kas norāda nostrādāšanas momentu- vienu reizi atzīmējot uz rotora aizdedzes momenta vietu nekad vairs regulēšanai nav nepieciešami nekādi spec instrumenti. Savieto atzīmi ar diodes nostrādāšanas vietu un gatavs! Viena bilde ir spārniņš līdz pusei izejot no devēja un plates pamatnē sarkanais pleķis- diodes atspulgs.
100_2881.jpg 100_2886.jpg 100_2887.jpg 100_2890.jpg
 
Guntis
Otrādi to devēju nevar pieskrūvēt? Lai vadi uz otru pusi?
Kas tev ar to lādēšanu? AUDI spole nelīdzēja,vai nemēģināji?
 
Kaarlis
Pienāca kārta arī audi indukcijas spolei. Pamēriju tinumu pretestības- 2reiz lielāka nekā krievu spolei. Strāvu nemēriju bet uz aci pēc lampiņām izskatās ka esam uz pareizā ceļa. Uz aci dzirkstele nedaudz vājāka kā krieviniecei taču vēl joprojām daudzkārt spēcīgāka kā vapei. Elektro lietās veicu vēl vienu pārbūvi- ierosmes strāvas regulātoru nobaroju caur releju no aķa, diožu tilta - klemmi ar resnu vadu savienoju tieši ar moto rāmi centrālajā masas punktā un ietaisiju acc releju visādu aksesuāru barošanai un novērsu pāris zem slodzes silstošus (ne) kontaktus. Tā visa rezultātā vairs spriegums brīvgaitā nekrīt zem 13v un apgriezienos nekāpj virs 14,2- Ļoti ceru ka stabilāka sistēma pasaudzēs arī akumulātoru- tie man kaut kā baigi ātri beidzās...
100_2892.jpg
 
navjawa
Tā izskatās mana aizdedze , rotors-modulators ar divreiz mazākiem izgriezumiem.Doma tāda tākā rotors 4T motoriem atrodas pārtraucējā-sadalītājā un griežas 2* lēnāk kā 2T šī paša aizdedze uzstādīta uz ģeneratora , tādēļ taisīju ar divreiz mazākiem izgriezumiem skatos te Kārlim rotors 4T sadalītāja ar amputētām divām ausīm .
Labojis navjawa uz 14-04-2013 21:37
 
aivarsz
Kārlim- kaut kur dziļi zemapziņā man jau bija aizdomas, ka katrā nepilnā sezonā nokauts kvalitatīvs aķis- kaut kas nelīmējas ar to azidedzi un lādēšanu. Bet, augstas raudzes autoelektriķim tā tak nevarētu būt... Ja problēma šķiet atrisināta- congratulations!

Navjawa- kur tad bilde pie posta?

Par sevi- noslinkoju un nepārvilku Jawiņai 100% visus vadus pa jaunam, kaut ko gan elektroniski uzlaboju ķēdēs, bet fakts "na ļico", ko neesmu vēl pārmērijis. Vai nu ir kāda noplūde, vai VAPE nespēj to manis uzstādīto superkruto 7Ah AMG tehnoloģiju aķīti salādēt kā nākas, bet, ik pārnedēļu ir nepieciešama pieslēgšanās pie impulsu lādētāja, lai viss būtu normā. Tiesa, dienu dienā nebraucu ar to Jawaciklu, bet pāris reizes pagājušajā gadā ir gadījies atvienot no Vapes slāpēšanas vadu un braukt mājās bez gaismām... Sad
Labojis aivarsz uz 14-04-2013 22:07
 
navjawa
Kautkā neizdevās ielikt ,bet tepat kautkur jau ir.
Labojis navjawa uz 14-04-2013 22:06
 
Iet uz forumu: