Apskatīt tēmu
638 kloķvārpsta
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 30-03-2015 14:14
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Es neesmu devis nekādu slēdzienu, šajos remontdarbos Es ne par lodlampu, sildīšānas metode kā tāda ir vienīgais risinajums šai gadījumā.. Nez, Jūs varbūt sildāt ar autogēnu vai cepeškrāsnī, tā ir katra paša darīšana.. Par to āmurīti un ātrumkārbu, arī protams varēja sildīt to gultni un ievietot asi bez āmura. Pavērojiet citus video - tie pacani visos tajos austrumu" video - motorus saliek ar plikiem vēderiem, čībās un sētsvidū, nu tur pus sauja smilšu gultnītī viņu darīšana |
|
|
alfa |
Ziņojums ievietots 26-11-2016 23:46
|
Junior Member Ziņojumi: 19 Pievienojies: 08.05.15 |
Kādas domas par šādu kloķvārpstu (8kg) ? YouTube Video |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 12-01-2017 11:40
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Es domāju ka īstenībā kloķvārpstai tādai bij jābūt jau no rūpnīcas 638 dzinējos.Tur ir kā divas atsevišķi izbalansētas kloķvārpstas savienotas kopā.Te būtu jābūt izrēķinātam virzuļa svaram,lai katrai pusei ir savs balanss un tas neizlīdzinās starp kloķvārpstām caur asi. Es pats vismaz saprotu ko rakstu. Ar šādu dzinēju varētu taho sarkano iedaļu uzkrāsot pie 9500-10000apgr. Bet tad jau nepietiek tikai ar kloķvārpstu,vajag isukšanai vārstus,resnākas klaņa galvas pirkstus,,un koroče citu dzinēju! Bet vibrācijas samazinātos un gultņu kalpošanas ilgums palielinātos. |
|
Iet uz forumu: |