Apskatīt tēmu
638 jeb mazās motorista piezīmes 2.
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 27-12-2012 22:49
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Vismaz interesanti lasīt.. drusku jāpaprāto lai iebrauktu. Bet par ķēdi runājot.. jawai jau tā ir daudz brīvkustību griezes pārnesē no kloķenes uz pakaļējo ratu un ar to izstaipīto ķēdi atmetot un uzdodot gāzi djoga ir ļoti jūtama, kas man personīgi ļoti besī. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 18-01-2013 23:46
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Sarīkoju labirinta blīvslēgam testu (viss oriģināls). Pasākums daļēji izgāzās manas nepacietības dēļ. 10 minūšu laikā kloķvārpstas otrā pusē neparādijās ne piles degvielas! Izgāzu visu ārā un metos montēt virzuļus. No tā varētu secināt ka ar blīvējumu viss ir ideālā kārtībā. Vai kāds zin, ko varētu pieņemt par defektējamu rezultātu? |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 24-01-2013 21:57
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Gultņiem blīvslēgus neatstāji? Šo izmēģināju 634 motoram kurš negāja (dēļ centra blīvējuma), pēc kādām 15..30 sekundēm gan kaut kas sāka parādīties otrā pusē, ne ļoti daudz bet tomēr, viss tika salabots, pēc remonta gan netika šis vairs atkārtots, bet tad motora gan gāja kā pienākas. Tātad arī ar to mazumiņu pietiek, lai traucētu darbībai! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 28-01-2013 21:50
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šodien atkal darbināju šamo motorīti. Saregulēta vape kā pēc instrukcijas. Aiz neko darīt piemetu stroboskopu- sanāca 23,5 grādi. Baigās aizdomas, ka iegūtais rezultāts jādala ar 2 un tad var būt ir patiesais cipars. Blīvejums oriģinālais. Iztiekam bez pārbūves. Pašam brīnumi par to, ka labirinta draņķis tik ilgi notur šķidrumu. Pirmaja reizē kad iedarbināju, spītīgi nestrādāja kreisais pods- stulbi bakstijos vainu meklēdams kamēr uzdūros pret savu fikso pieeju- tā kā motors vel nav īsti piebeigts, pagaidu karburātoru piesviedu tikai uz garājam tapskrūvēm, pa īso skrūvju caurumiem zēģelē caurvējš... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 29-01-2013 23:00
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Atkal palaidu dziesmā motorīti. Sanāca neplānoti eksperimenti. Pirmais šķīliens bija benzīnu šķaidot ar 5w30 riktīgi treknā proporcijā- tā, 1 uz 20. Maz man viņa bija un sašķaidiju 1uz 30 ar 510 motuleni jaunu litriņu. Pēc brītiņa konstatēju jau pieminēto faktu- motors palika ievērojami klusāks. Reklāma ne reklāma, taču fakts uz sejas! Nākamais tika pārbaudīts jau sen nojaustais fakts- 638 motoram dzesēšanas laukums ir pietiekams lai motors spētu darboties brīvgaitā bez papildus dzesēšanas neierobežotu laiku. Forša manta tie infrasarkanie termometri- var sēdēt arzveltnes kreslā un mērīt garām skrienošiem kaķiem temperatūru Ne vienā brīdī dzinēja galvas neuzkarsa virs 110 grādiem vidus daļā |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 30-01-2013 08:06
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
To jau es pamazām visiem stāstu.. Motul ir ļoti laba eļļa un tāpēc tās trūkums (mazāka proporcija) bendzīnā klemmi neizraisa.. Ja patinam atpakaļ "Klemju stāstiņus", tad standarta variants ir braucu ar motol eļļu, pa ceļam beidzās bendzīns, eļļas vairs nav līdzi, nopirku Lukoilā kaut kādu 2T eļu uzjaucu un braucu tālāk, pēc brīža klemme.. opā. Mans secinājums no tā: visi cenšas pieliet to eļļu tā lai nedūmo, ar motul labajām īpašībām dzinējs vēl strādā labi, bet ar 2T parasto no velnsviņuzinkurienes.. uvī. Es pats savos močos gāžu visu kas pagadās, BET dafiga..1:20 un dūmoju kā vells, bet zinu, ka poras peld eļļā. Klemme mani nekad nav piemeklējusi, un jocīgā kārtā izpūtēji arī vēl elpo.. |
|
|
KarlisV |
Ziņojums ievietots 30-01-2013 10:24
|
Senior Member Ziņojumi: 244 Pievienojies: 09.05.12 |
Šī tēma par benzīna/eļļas atiecībām ir jau simts reizes cilāta, bet arī es vienreiz vēlos pastāstīt par savu pieredzi. Mans princips ir pieturēties pie tā ko iesaka rūpnīca izgatavotājs. Man ir divas tādas nodzeltējušas pabiezas grāmatas par Jawa 354 un 360 ekspluatāciju un remontiem, kuras domāju, ka 60-tajos nav sarakstītas mārketinga mērķiem, bet ņemti vērā rūpnīcas speciālistu ieteikumi. Tad nu es arī cenšos ievērot visus ieteikumus par karburatora adatas regulēšanu, benzīna/eļļas attiecībām piebraukšanas laikā 1:15 (pirmie 100km) pēc tam 1:20. Kad motors piebraukts un tas ir 5000km, tad 1:25. Jāpiesit pie koka, bet arī es nezinu, kas ir klemme ne šajos laikos, ne 90-tajos bada laikos kad vispār šķaidīju ar visādām zaptēm. Neesmu baigais speciālists bet mans viedoklis, ka varbūt arī smalkās eļļas virzuļu/cilindru eļļošanai varētu šķaidīt mazāk, bet vai tas pietiekami nodrošina gultņu eļļošanu, nezinu? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 11:38
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Vai daudz atšķirās no tikko izlieta bloka? Esmu iemacijies apstrādāt šādā kvalitātē. |
|
|
navjawa |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 21:05
|
Junior Member Ziņojumi: 28 Pievienojies: 29.12.12 |
Padalies kā tu to dabū gatavu. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 22:03
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Man arī tā nopucēto bloku bilde patikās! Pēc 10 ballu sistēmas dodu 9.5. Ir smuki! |
|
|
PinkuJanis |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 22:23
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 11.08.12 |
Nu spīd ne pa jokam... Tādu jau kauns būs likt nepārkrāsotā rāmī... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 22:44
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Saodi gan kam tas bloks būs??? Stikla bumbiņu apstrāde ir visa sākums, tālāk ķīmija un vairākas stundas apnicīga roku darba. Labojis Kaarlis uz 14-04-2013 22:51 |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 22:55
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Mana metode ir šāda: Kā jau bildē redzams, izmantoju abrazīvās švammītes, nopērkamas būvmateriālu veikalos. Es izmantoju 180 rupjuma. Tas nenozīmē, ka tā ir tikpat rupja ka 180 smilšpapīrs. 350 / 360
350 / 634.7 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 14-04-2013 22:59
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šitās es tev varu uzdāvināt visu komplektu- ir arī labākas mantas pieejamas. . |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 15-04-2013 00:29
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Tad atklāj kārtis... Kas tie ir par labumiem???
350 / 360
350 / 634.7 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-04-2013 12:06
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šitās švammes ir ar abrazīvu graudu- no viņām paliek švīkas kā no smilšpapīra. Ir cita veida švammes- vairāk atgādina lupatu. Jāmeklē tur kur tirgo autokrāsas. Kopā ar ķīmiju ideāli izņem netīrumus no porām un nogludina virsmu. |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 15-04-2013 22:15
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Tu domā matējamās švammes, kuras domātas uzmatēšanai pirms krāsošanas? Pieejamas autokrāsu veikalos kā min 3 veidu raupjuma, sarkanā, zaļā un pelēkā krāsā, tu par tām???
350 / 360
350 / 634.7 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-04-2013 23:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Iespējams, domājam par vienu un to pašu. Man bija pelēkā. Un viņa neatstāj švīkas alumīnijā. Reāli nevar pateikt ka ir notikusi kautkāda pēcapstrāde. bet ar vienām pašām stikla bumbiņām ir par maz. |
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 16-04-2013 00:17
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Tad tas sanāk berzts pēc apstrādes ar stikla bumbiņām???? Un ķīmiju pieminēji, kādu ķīmiju vēl? Ja vēl jābumbu, un tad vēlreiz jāberž, tad nē, sanāk baigais čakars. Tad labāk pāreju ar savu švammi + pa virsu ar jau pieminētajām matējamajām lupatām. manā variantā, nekādas švīkas neredzu, arī bloksizskatās kā tikko no formas izkāpis. 350 / 360
350 / 634.7 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 18-04-2013 21:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Man tomēr patīk ja galvas malējā riba ir uzpulēta un pārējās atstātas matētas kā lējums. Vismaz ir kur aci piesiet. Nokrāmēties dabūju ar cilindru un bloku salāgošanu Abi motori riktīgi šķībi tikai katrs savādāk. Par ieplūdes starpgabalu labāk vispār nerunāsim. Un par cilindra lūkām ir jauna atziņa: 2 milimetru nobīde ir gatavais štrunts, ja zinām ka motors mierīgi strādā arī ar 4mm nobīdi..,. Šobrīd daudzu stundu cīņa ar frēzi rokās, pie grādu ripas vēl jātiek ja tikai tur būs vēl kas labojams. Sliktākais no visa ir apziņa ka arī jaunas šīs detaļas nav diez ko izdevušās tā ka jāčakarējas vien tālāk. |
|
Iet uz forumu: |