Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 10

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 jeb mazās motorista piezīmes 2.
turists
Vismaz interesanti lasīt.. drusku jāpaprāto lai iebrauktu. Smile

Bet par ķēdi runājot.. jawai jau tā ir daudz brīvkustību griezes pārnesē no kloķenes uz pakaļējo ratu un ar to izstaipīto ķēdi atmetot un uzdodot gāzi djoga ir ļoti jūtama, kas man personīgi ļoti besī.
 
Kaarlis
Sarīkoju labirinta blīvslēgam testu (viss oriģināls). Pasākums daļēji izgāzās manas nepacietības dēļ. 10 minūšu laikā kloķvārpstas otrā pusē neparādijās ne piles degvielas! Izgāzu visu ārā un metos montēt virzuļus. No tā varētu secināt ka ar blīvējumu viss ir ideālā kārtībā. Vai kāds zin, ko varētu pieņemt par defektējamu rezultātu?
100_2817.jpg 100_2818.jpg
 
Dalgo
Gultņiem blīvslēgus neatstāji?
Šo izmēģināju 634 motoram kurš negāja (dēļ centra blīvējuma), pēc kādām 15..30 sekundēm gan kaut kas sāka parādīties otrā pusē, ne ļoti daudz bet tomēr, viss tika salabots, pēc remonta gan netika šis vairs atkārtots, bet tad motora gan gāja kā pienākas.
Tātad arī ar to mazumiņu pietiek, lai traucētu darbībai!
 
Kaarlis
Šodien atkal darbināju šamo motorīti. Saregulēta vape kā pēc instrukcijas. Aiz neko darīt piemetu stroboskopu- sanāca 23,5 grādi. Baigās aizdomas, ka iegūtais rezultāts jādala ar 2 un tad var būt ir patiesais cipars.
Blīvejums oriģinālais. Iztiekam bez pārbūves. Pašam brīnumi par to, ka labirinta draņķis tik ilgi notur šķidrumu.
Pirmaja reizē kad iedarbināju, spītīgi nestrādāja kreisais pods- stulbi bakstijos vainu meklēdams kamēr uzdūros pret savu fikso pieeju- tā kā motors vel nav īsti piebeigts, pagaidu karburātoru piesviedu tikai uz garājam tapskrūvēm, pa īso skrūvju caurumiem zēģelē caurvējš... Grin
 
Kaarlis
Atkal palaidu dziesmā motorīti. Sanāca neplānoti eksperimenti. Pirmais šķīliens bija benzīnu šķaidot ar 5w30 riktīgi treknā proporcijā- tā, 1 uz 20. Maz man viņa bija un sašķaidiju 1uz 30 ar 510 motuleni jaunu litriņu. Pēc brītiņa konstatēju jau pieminēto faktu- motors palika ievērojami klusāks. Reklāma ne reklāma, taču fakts uz sejas! Nākamais tika pārbaudīts jau sen nojaustais fakts- 638 motoram dzesēšanas laukums ir pietiekams lai motors spētu darboties brīvgaitā bez papildus dzesēšanas neierobežotu laiku. Forša manta tie infrasarkanie termometri- var sēdēt arzveltnes kreslā un mērīt garām skrienošiem kaķiem temperatūru Grin Ne vienā brīdī dzinēja galvas neuzkarsa virs 110 grādiem vidus daļā
 
turists
To jau es pamazām visiem stāstu.. Motul ir ļoti laba eļļa un tāpēc tās trūkums (mazāka proporcija) bendzīnā klemmi neizraisa.. Ja patinam atpakaļ "Klemju stāstiņus", tad standarta variants ir braucu ar motol eļļu, pa ceļam beidzās bendzīns, eļļas vairs nav līdzi, nopirku Lukoilā kaut kādu 2T eļu uzjaucu un braucu tālāk, pēc brīža klemme.. opā. Mans secinājums no tā: visi cenšas pieliet to eļļu tā lai nedūmo, ar motul labajām īpašībām dzinējs vēl strādā labi, bet ar 2T parasto no velnsviņuzinkurienes.. uvī. Smile Es pats savos močos gāžu visu kas pagadās, BET dafiga..1:20 un dūmoju kā vells, bet zinu, ka poras peld eļļā. Klemme mani nekad nav piemeklējusi, un jocīgā kārtā izpūtēji arī vēl elpo..
 
KarlisV
Šī tēma par benzīna/eļļas atiecībām ir jau simts reizes cilāta, bet arī es vienreiz vēlos pastāstīt par savu pieredzi.
Mans princips ir pieturēties pie tā ko iesaka rūpnīca izgatavotājs. Man ir divas tādas nodzeltējušas pabiezas grāmatas par Jawa 354 un 360 ekspluatāciju un remontiem, kuras domāju, ka 60-tajos nav sarakstītas mārketinga mērķiem, bet ņemti vērā rūpnīcas speciālistu ieteikumi.
Tad nu es arī cenšos ievērot visus ieteikumus par karburatora adatas regulēšanu, benzīna/eļļas attiecībām piebraukšanas laikā 1:15 (pirmie 100km) pēc tam 1:20. Kad motors piebraukts un tas ir 5000km, tad 1:25.
Jāpiesit pie koka, bet arī es nezinu, kas ir klemme ne šajos laikos, ne 90-tajos bada laikos kad vispār šķaidīju ar visādām zaptēm.
Neesmu baigais speciālists bet mans viedoklis, ka varbūt arī smalkās eļļas virzuļu/cilindru eļļošanai varētu šķaidīt mazāk, bet vai tas pietiekami nodrošina gultņu eļļošanu, nezinu?
 
Kaarlis
Vai daudz atšķirās no tikko izlieta bloka? Esmu iemacijies apstrādāt šādā kvalitātē.
100_2879.jpg
 
navjawa
Padalies kā tu to dabū gatavu.
 
aivarsz
Man arī tā nopucēto bloku bilde patikās! Pēc 10 ballu sistēmas dodu 9.5. Ir smuki!
 
PinkuJanis
Nu spīd ne pa jokam... Tādu jau kauns būs likt nepārkrāsotā rāmī...
 
Kaarlis
PinkuJanis rakstīja:

Nu spīd ne pa jokam... Tādu jau kauns būs likt nepārkrāsotā rāmī...

Saodi gan kam tas bloks būs???Grin
Stikla bumbiņu apstrāde ir visa sākums, tālāk ķīmija un vairākas stundas apnicīga roku darba.
Labojis Kaarlis uz 14-04-2013 22:51
 
Jancic
Mana metode ir šāda:
pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003697/000369629/000036962863_%23_3_%23_jancic.jpg

pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003697/000369629/000036962855_%23_3_%23_jancic.jpg

Kā jau bildē redzams, izmantoju abrazīvās švammītes, nopērkamas būvmateriālu veikalos. Es izmantoju 180 rupjuma. Tas nenozīmē, ka tā ir tikpat rupja ka 180 smilšpapīrs.
350 / 360
350 / 634.7
 
Kaarlis
Šitās es tev varu uzdāvināt visu komplektu- ir arī labākas mantas pieejamas. .Grin
 
Jancic
Tad atklāj kārtis... Kas tie ir par labumiem??? Smile
350 / 360
350 / 634.7
 
Kaarlis
Šitās švammes ir ar abrazīvu graudu- no viņām paliek švīkas kā no smilšpapīra. Ir cita veida švammes- vairāk atgādina lupatu. Jāmeklē tur kur tirgo autokrāsas. Kopā ar ķīmiju ideāli izņem netīrumus no porām un nogludina virsmu.
 
Jancic
Tu domā matējamās švammes, kuras domātas uzmatēšanai pirms krāsošanas? Pieejamas autokrāsu veikalos kā min 3 veidu raupjuma, sarkanā, zaļā un pelēkā krāsā, tu par tām???
350 / 360
350 / 634.7
 
Kaarlis
Iespējams, domājam par vienu un to pašu. Man bija pelēkā. Un viņa neatstāj švīkas alumīnijā. Reāli nevar pateikt ka ir notikusi kautkāda pēcapstrāde. bet ar vienām pašām stikla bumbiņām ir par maz.
 
Jancic
Tad tas sanāk berzts pēc apstrādes ar stikla bumbiņām???? Un ķīmiju pieminēji, kādu ķīmiju vēl?
Ja vēl jābumbu, un tad vēlreiz jāberž, tad nē, sanāk baigais čakars. Tad labāk pāreju ar savu švammi + pa virsu ar jau pieminētajām matējamajām lupatām. manā variantā, nekādas švīkas neredzu, arī bloksizskatās kā tikko no formas izkāpis. Smile
350 / 360
350 / 634.7
 
Kaarlis
Man tomēr patīk ja galvas malējā riba ir uzpulēta un pārējās atstātas matētas kā lējums. Vismaz ir kur aci piesiet. Nokrāmēties dabūju ar cilindru un bloku salāgošanu Abi motori riktīgi šķībi tikai katrs savādāk. Par ieplūdes starpgabalu labāk vispār nerunāsim. Un par cilindra lūkām ir jauna atziņa: 2 milimetru nobīde ir gatavais štrunts, ja zinām ka motors mierīgi strādā arī ar 4mm nobīdi..,. Shock Šobrīd daudzu stundu cīņa ar frēzi rokās, pie grādu ripas vēl jātiek ja tikai tur būs vēl kas labojams. Sliktākais no visa ir apziņa ka arī jaunas šīs detaļas nav diez ko izdevušās tā ka jāčakarējas vien tālāk.
100_2894.jpg 100_2899.jpg 100_2901.jpg 100_2904.jpg
 
Iet uz forumu: