Apskatīt tēmu
Pa veco dzelzsceļu uz... Limbažiem.
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 11-05-2013 21:49
|
Moderator Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Feini... es arī Mājās. Kopā 400km tai skaitā 30 OF ROAD - laba fizkultūra. Šitādi ir labi braucieni - viendiennieki, jo vieglāk sabīdīt štelles. Vēlreiz Visiem liels paldies, ka Jūs esat--- KOPĀ jautrāk Tagadiņ jāiesmeļ simtnieks GRAMOS. |
|
|
bargais |
Ziņojums ievietots 11-05-2013 22:39
|
Moderator Ziņojumi: 351 Pievienojies: 15.02.12 |
405km nobraukti. Pēc dzelzceļa pievārēšanas, šoseja Bērzkrogs-Vecpiebalga likās kā bērnu spēlīte. Paldies par kompāniju |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 12-05-2013 00:21
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Mans ir mājās. Domāju, ka pasākums izvērtās labs, ceru, ka vairums pievienosies. Maza retrospektīva par kopā pavadīto dienu manā skatījumā. 1. Paldies ArnimZ par velomuzeja idejas piemešanu un laipnu sagaidīšanu. Daudzi no pasākuma dalībniekiem, izrādās, šo muzeju vēl nebija redzējuši. Visu cieņu muzeja saimniekam, kas radījis šādu unikālu ekspozīciju (vienīgo Baltijā). Kolekcijas misija- atjaunot un eksponēt TIKAI Latvijā atrastus vai kā citādi iegūtus eksponātus, kuru dzimšanas gadi ir no 19. gadsimta vidus līdz pēckara (otrā pasaules++) periodam. Pērlītes visādas, daudz un dažādas. Skaisti un cienījami. 2. Visi kopā apmeklējām Skultes staciju. Kopā 12 Jawas un viena Nejawa- 31 gadus jauna BMW izskatā. Dalībnieku skaits- 16 sejas. Redzētas, mazāk redzētas un neredzētas. Galvenā saziņas valoda- Latviešu, tai sekoja makten samocīta Angļu, tai, savukārt, lieliska Vācu, un ,mazliet, arī Krievu. Taču saziņai globālajai un saskaņai tas netraucēja nemaz. 3. Šajā brīdī grupas dalījās. Sportiskākie un atraktīvākie devās iekarot dzelzceļa stigu, par ko arī paši, cerams izstāstīs, kā arī, padalīsies pārdomās par geokešinga (geocashing) interesantībām. Kas tas ir? Nezinātāji var ielūkoties Google un atrast info. Interesanti. Tie slinkākie (es tajā skaitā) ar ekstrēmiem apstākļiem nepiemērotu tehniku gāja vieglāko ceļu. Vieglā ceļa braucēji- Aivarsz ar kantētāju, Pēteris ar AldimK noceltu līdzbraucēju. Gerhards ar pārsalušu kantētāju. Un vēl viena internacionāla ekipāža ar BMW 1000 ccm 31 gadu veco Youngtimeri, kas aprīkots pat ar "salona" apkuri. Kopā 8 ļauži. 4. Sliņķu grupas mazpārbraucieniņa atskaite. Skultes stacija, gabaliņš pa A1, aiz Lauču akmeņiem, Priedulājos pa labi, gruntinieks līdz Skultes muižai, tad vidēji labs asfalts (Latvijas izpratnē), skaists līkumots ceļš caur Stieni, Imšām un Stūrīšiem. Tad atkal, gabaliņš grunts seguma, pēc tam, aiz Lādes, atkal asfalta ielāpu lāpījumu un vēlreiz aizlāpījumu segums, gar lidlaukam blakus izstādīto AN lidaparātu, jeb, gandrīz "Kukuruzņiku", līdz bezgalskaistajam jaunajam, nevienam nevajadzīgajam apļveida krustojumam Jūras un Ozolaines ielas stūrī. 5. Tad parkings pie vecā ugunsdzēsēju depo, pavisam neliela ekskursija kafijas dzeršanas vietas meklējumos. Apguvām pārsimts metrus attālo kafejnīcu Tonis, ieplēsam pa kafijai ar balzāmiņa piesitienu, padzinām klaču, apskatījām parku, pēc tam dikti maziņo Baumaņu Kārļa piemineklīti. Un tad jau ceļš uz pagājušajā gadsimtā 30. gados būvēto dzelzceļa staciju, kas šobrīd, paldies dievam un saprātīgiem cilvēkiem, ir sakopta ēka, kas pilda autoostas funkcijas. 6. Stacijas aizmugure, jeb ex dzelzceļš. Peroni ir, sliežu nav. Daži onkulīši sēž uz perona maliņas un laiski smeķē siltu 7 collīgo Bocmanīti no lielās brūnās un mīkstās pudelītes. Tur pat blakām, skaists, jauns izbruģēts veloceliņš, kas šķērso ex sliedes un ved uz Kaupiņciemu. Virzienā Rīga- mazliet aizaugusi stiga, ar palielu taku. Vietējie Bocmaņa Guru zin stāstīt, ka ar mocīti izbraukt jau nu varot gan. Gaidām varoņus. Acīs sāk jau šilierēties. Man sāk šķist, ka tālumā aiz krūmiem sāku saskatīt divtaktera pārbagāti sašķaidīto dūmu. Pēterim, ja pareizi atceros, mednieka acs ir tālumā pamanījusi kustību. Sasprindzinam redzi vēl rūpīgāk. Acis jau ir iztecējušas. To vairs nav. Un, te pēkšņi, atskan zvans no Tūrista, ka tūdaļ būšot klāt, tikai pa ceļu, jo kaut kādā brīdī pat varoņi kapitulē. 7.Bezgaljauka atkalredzēšanās stacijas laukumā, mazs tusiņš, sakārtojam ēdināšanas lietas un dodamies uz "Trīs Kambariem" Baumaņu Kārļa laukumā 3, ārēji vizuāli ļoti neizteiksmīgā vietā. Iekšā- viens kambaris mums rezervēts dziļajās velvēs, ēdiens OK, attieksme OK. Aura ir. Pagrabs. Tumšs. Logu nav. Bet iesaku. Vairākas reizes gadā esmu Limbažos, bet šis man bija atklājums. 8. Mājupceļš. Apmeklējam Limbažos, tomēr, Lukoil (nevis Statoil šķīdinātājbenzīntanku) uz Cēsu ielas. Šķiršanās no Bargā. Pēc tam, pa Rīgas ielu, gar Igates un Bīriņu pilīm, neatmetoties, līdz Raganai. Atvadas no Gerharda & Co, tad smukiņām caur Turaidu uz Siguldas Panorāmas ratu. Pēdējā kopsapulcīte un atvadas no visiem tiem, kuru ceļi tālāk neved Rīgas virzienā. Bija vērts, jo pārķērām kāziniekus, uztaisījām zibenīgu Jawa ielenkumu un tikām pie polša un zacenei Skrīveru gotiņām. Domāju, ka patiesā balvu pelnījusī mērķauditorija nākamreiz varētu tikties kopā Palsmanē. Tur tad arī procentuāli to trofeju varētu sadalīt. Katram pēc nopelniem un padarītā darba. 9. Pie Siguldas "Šokolādes"- Aigars pa kreisi, Pēteris un Tūrists taisni, caur Allažmuižai uz Ogri, pārējie atlikušie, beidzot, kāpinot kolonnas kreiserātrumu, pa labi, galvaspilsētas virzienā. Guntim un Co tā lēnā kolonnas vilkšanās laikam tā bija piegriezusies, ka aizvilka Jaunciema virzienā neatskatoties, atstājot mūs Siguldā pie sarkanās gaismas. 10. Šodien braucienā piedalījās 2 mocīši, kam tikko pārlasīti motori. Abi 638. Pinku Jānis mazliet, protams, stresojās pirms Somijas brauciena. Prātīgi jātin kilometri. Viss godam, braucot solo versijā, atceļu no Siguldas braucām ap 90 km/h. (īstenībā, stipri par daudz)! Gerhards, otrs jauna motora lietotājs, manuprāt, (pēc sliktas un pesoniskas pieredzes iepriekšējā dzīvē), iet nepareizo ceļu. Iebraukšana ar blaķeni, slogotu... Šodien saskāŗāmies ar to, ka klemme kā tāda, šķiet, mocītim nebija, taču, ik pa brīdim radās problēmas ar (pēc Gerharda teiktā)- Ir dzinējam vilkme, pēkšņi vairs nav, pēc brīža atkal ir. Te lai savu verdiktu saka gudri un profesionāli cilvēki. Bet, sakarā ar to, ka man liela daļa ceļa bija jābrauc pa priekšu, cienot un godājot nākamo mocīti aiz manis- Gerhardu, distancei pieaugot, kreisera ātrums tika samazināts, nepārsniedzot 72 km/h (pēc satelīta). 11. Epilogs. Paldies, jums visiem, ka tādi esat. Šajā neilgajā laikā, kopš atkal iepazīstu šāda veida moto kustību, esmu ieguvis kaudzi ar īpašām emocijām un iepazinis daudzus lieliskus un īpašus ļoti dažādu gada gājumu cilvēkus. Mūsdienu motociklists parastais, ļoti atšķiras no tiem ļaudīm, kas gatavi ieguldīt savas zināšanas, laiku, darbu un iniciatīvu, mazliet, saistīti, papūst pīlītes sievām par noklakarēto naudu un laiku. Bet, ir labi. Savukārt, tas, kas mūsu rociņām ir izdarīts, kopjot konkrēto Youngtimer motociklu marku, jebkurā gadījumā, šobrīd baigi nepalielina uzbūvētā izstrādājuma pievienoto vērtību. Un, vairumā gadījumos, saskaitot ieguldījumus un darba stundas- tas gala produkts, ko, vienkārši pārdot nevar, izmaksās nostājas blakus mūsdienīga moto produkta iegādei un lietošanai. Tikai- citām emocijām un mierīgāka vēja ķeršanai. Bet trakie maina pasauli. Vai ne? Labojis aivarsz uz 13-05-2013 00:01 |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 12-05-2013 06:43
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Interesanta un izsmeļoša atskaite par paveikto. To izlasot, pat dusma sanāca uz sevi, ka esmu palaidis garām tik labu pasācienu... |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 12-05-2013 10:16
|
Moderator Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pēc vakardienas,ja jau JAWA izturēja dzelzceļa stigu,tad parādas vāja cerība ka arī NORGE izturēs Ērgļu stiga tagad liekas kā brīnumjauka esplanāde Tiesa man nebija tik liela meistaritāte kā pamat grupai,bet es tiku pagaidīts(pat mani nelamāja) P.S. Par cik Siguldā atvadījāmies. UN nelietīgi iedegās krustā -dzeltenai-,ar Valdi jau bijām krustā. Tad aizbraucām.Es vēl ilgi domāju vai darījām pareizi,bet varbūt arī ka pareizi,jo cik reizes var atvadīties Galvenais,ka neviens netika pamests. Braucām uz/ap 95km/h,ļaujot motoram izelpoties,pēc ziemas miega. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 12-05-2013 12:08
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Paldies visiem, kuri atbrauca un piedalījās šinī pasākumā! Kā parasti, jawisti ir draudzīga saime. Nedzirdēju nekādas niknuma izpausmes braucot pa vecajiem gulšņiem. Ja arī kāds varbūt piesauca māti, tad iespējams tikai vienatnē un sakarā ar Mātes dienu. Brauciens diezgan smags, jo praktiski lielāko ceļu uz trases ir vecie gulšņi. Braukšanai atliek vien šaura apm. 0,5m plata taka gulšņu vienā pusē vai otrā pusē šķērsojot ik pa laikam gulšņus. Tādēļ dažus km pirms Limbažiem pieņēmām lēmumu Limbažus sasniegt pa citu ceļu. Lielākais kuriozs bija pie Stienes stacijas, kad mūsu kolonu apdzina nezin no kurienies uzradies auļojošs zirgs. Man liekas, tas viens no spilgtākajiem iespaidiem šinī braucienā. Bija arī daži posmi normāli braucami. Pārējo jau ļoti izsmeļoši ir uzrakstījis Aivars. Neatkārtošos. Pievienoju saiti uz albūmu. foto.inbox.lv/...e-Limbazhi Labojis aivarsz uz 12-05-2013 23:49 |
|
|
uldis_638 |
Ziņojums ievietots 12-05-2013 20:34
|
Junior Member Ziņojumi: 27 Pievienojies: 09.04.12 |
Interasants un atraktīvs pasākums! Varēja riktīgi izvingrot uz mocīša (pat ar visu kūleni ). Atmiņā paliekošākie mirkļi: - auļojošais kumeļš, pāri vistām un tītaram centās taranēt kolonu, bet jawistiem dzelzs nervi, tik viegli no takas nenodzīt! - kāzinieku ielenkšana (ar motoru rūkoņu un signāltaurēm) - pasēdēšana pagrabiņā "Trīs Kambari" |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 22:03
|
Moderator Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Prieks, ka viss jums ir izdevies. Kaut kad nobraukšu to maršrutu, jāsameklē tik kāds domubiedrs. Tūrists neieteica vienatnē braukt. Žēl tik ka bilžu galerijas ir nevis te bet slēgtos sociālajos portālos- tas nozīmē ka viena daļa viņas noteikti neredzēs. Patiesībā nav arī loģiski viņas tur meklēt. Par Gerharda motoru gan nav ko uztraukties- šitais ir jānogalina par piemēru pārējiem. Sametīs miskastē savus tūninga filtrus, savedīs pie jēgas karburātorus un atradīs rūpnīcas manuālos visu kas rakstīts par dzinēja iebraukšanas periodu. Visi būs tikai ieguvēji! Nu ko! Nākamgad forsēsim nākamo līniju? |
|
|
aigars |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 22:35
|
Moderator Ziņojumi: 317 Pievienojies: 14.02.12 |
Saite uz bildēm taču ir redzama AldaK atskaitē. Es pat no turienes sev vajadzīgās novilku. |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 22:46
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
aigars rakstīja: Saite uz bildēm taču ir redzama AldaK atskaitē. Es pat no turienes sev vajadzīgās novilku. Tieši tā, es pat viņas noliku publiski redzamas un novelkamas dabiskajā izmērā. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 23:08
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Līniju forsējam nākamgad OBLIGĀTI! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-05-2013 23:25
|
Moderator Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
AldisK rakstīja: aigars rakstīja: Saite uz bildēm taču ir redzama AldaK atskaitē. Es pat no turienes sev vajadzīgās novilku. Tieši tā, es pat viņas noliku publiski redzamas un novelkamas dabiskajā izmērā. Kungi, viss ir kārtībā. Jau kārtējo reizi es apspēlēju pavisam cita braucēja pieeju lietām... Bet, nu, kā ir tā ir, katrs lai dara pēc saviem ieskatiem. |
|
|
bargais |
Ziņojums ievietots 16-05-2013 11:34
|
Moderator Ziņojumi: 351 Pievienojies: 15.02.12 |
Manā dzīves vietā nav pat kārtīga LMT pārklājuma, kur nu vēl internets. Tagad esmu ticis pie tīkla, augšupielādēju bildes oriģinālizmērā. Lūk arī saite http://failiem.lv/u/peokaus |
|
Iet uz forumu: |