Apskatīt tēmu
oilmaster ČŽ scooter 502
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 25-02-2014 21:16
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Guntis rakstīja: Mitas jau ir PAPLIKAS ! šo dēl mans tēvs ir izslīdējis uz -sāniem-,kur nu vēl modernās BEZ zīmējuma. Ja nu gumijas sastāvs jaunajām cits, te es saku TIKAI ! MITAS ! Par riepām. Protams, ka gadu griezumā, gumijas sastāvs daudzkārtēji un jau sen ir cits. Protektori- attiecīgi, dažādiem ceļa segumiem ir cits. Ceļa segums, pa kuru ieplānots galvenokārt pārvietoties- arī ir mainījies kopš 60. gadiem. Bez tam, uz sāniem vairums no mums ir pabijuši, dažādu iemeslu dēļ, ne reizi vien. Ar atbilstošām tupelēm, vai bez. Rētas parasti sadzīst, vai ne? Te jau ir tas galvenais jautājums- ko tad Oilmaster ar to rolleri (uz kura sēžot, šausmīgi erudītie motobraucēji principā nesveicinās) plāno darīt. Visdrīzāk- ~2x gadā, aizbraukt uz kādu retro moto pakazuhu. Pa asfaltu. Siltā laikā. Un, ja tas tā ir, un ne savādāk, vecais autentiskais zīmējums un riepas forma ir galvenais un pareizais rādītājs, kas, droši vien, ir atbilde uz tavu postu. Citādi nē. Tas tāds mans IMHO. Par mūsdienām runājot ~5 gadus esmu nolietojis vienu no jaudīgākajiem MAXI rolleriem, līdzīgi kā tu un neredzu citu labāku transporta līdzekli urbānā vidē. Par retro riepu protektoriem modernā izpildījumā- ir ražotāji, bet izstrādājumu cena ir citā kategorijā. Jautājums- vai tas ir nepieciešams konkrētā gadījumā? Droši vien, ka nē. Tas tāds brainstorms par neko. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 01-03-2014 11:24
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Paldies! Tātad, bāka un benķa daļa stiprinās uz gumijas demferīšiem. Par cik veco gumiju sabeidzis laika zobs, tad virpotājs izvirpoja jaunas. Pati bundža pagājušo nedēļu tika iedota uz metināšanu. Redzēs kas sanāks. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 12-03-2014 18:17
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Remonta rāmim uzliktas santehnikas trubu izolācija, lai sakrāsotu nesaskrāpētu. Ar šādu statīvu viņu var grozīt kā grib. Bez viņa pagrūti būtu. Dabūts no metināšanas darbiem |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 09-04-2014 18:02
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Kamēr mocīts krāsojās tikmēr riepas sabortētas. Ņemot vērā cenu un kvalitāti JAWA klasiskajiem mocīšiem, man šķiet, ka par Mitas nekas labāks nav. Nemaz nerunājot par autentiskumu Tāpēc šeit arī neeksperimentēšu. Riepas priekšā aizmugurē 3,25-12. Kameras ar jaunas. Labojis oilmaster uz 09-04-2014 18:08 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 11-04-2014 23:08
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
YouTube Video |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 03-06-2014 16:45
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Dzinējs saremontēts. Samērā nenojāts gadījās. Remontēja Valmieras Georgs, apmierināts uz 100 procentiem. Ja grib kvalitatīvi saremontēt motoru un uzticēt speciālistam, es redzu divus variantus vai nu Georgs vai mūsu foruma Kārlis no Olaines (domāts kā pakalpojums priekš citiem).Mjāā un Mārcis, bet pie viņa aizņemtības pēc tiek tikai izredzētie. JAWA motocikla nelaime ir tas, ka savu auto, veļas mašīnu, televizoru vedam pie speciālista remontēt, bet JAWA/ ČŽ ir jājauc pašam. Bieži vien ar cirvi, lomiku un entuziasmu bruņojušies un tad rodās klasiskais stāsts, ka "kaļinvals, poršņa un kārba jājauc 3 x vasarā" Ticiet man, ja Aziātu Hondas uc motorus sāktu garāžā bez zināšanām un specinstrumentiem jaukt arī reti kurš ripotu tālāk par garāžas koperatīvu. Jauni gultņi, blīvslēgi slīpēti cilindri, jauni virzuļji, siksna kloķenes remonts Ielikts stendā, izklurbulēts. Vēl biku ar aizdedzi jāpaņemas būs. Starteris strādā. Aizdedze ar lādēšanu dzimtā, nemainīju uz bezkontaktu, jo tur tā sistēma ir ar starteri zem vāka. Lādēšana paliks dzimtā, bet nu neko. Lai tiktu vaļā no neuzticamā kontakta, tika uzmontēts no 638 mazais vape komplekts. Šis modelis ir 12 V. Labojis oilmaster uz 03-06-2014 16:54 |
|
|
Krisjanis |
Ziņojums ievietots 03-06-2014 19:16
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 16.02.12 |
Nav jau tā, ka Jelgavā arī nemāk motorus skrūvēt.Nav jau arī tā, ka Siliņonkulis ir vienīgais, kas māk kloķenes presēt u.t.t. It kā pat Norvēģiju iztur tādi, kas pabijuši pie ūdenstorņiem |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 03-06-2014 20:39
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ui, Krišjāni esmu meistaru sarakstā piemirsis. Piedo! Vienīgi nezināju,k ka kā pakalpojumu piedāvā motoru remontu JAWA motociklam plašākai publikai kā pakalpojumu. Būtu zinājis, būtu piedāvājis Tev remontu, jo pārējie darbos ierakušies... Labojis oilmaster uz 03-06-2014 20:55 |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 22-06-2014 13:50
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Tātad būris sakrāsots. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 24-07-2014 15:14
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Tātad lēni, bet neatlaidīgi virzamies uz priekšu. Paveiktais: |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 26-07-2014 13:24
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Pielikts dubļu ķērājs un nummura zīme, apakšā nerūsējošā tērauda plāksne. Visu dienu noņēmos kamēr dabūju kā vajag. Sametu visu kopā, lai pārbaudītu vai viss štimē kopā Palikusi elektrība, tur vēl būs ko noņemties, tur meklēšu palīdzību no malas. Relejs, jauns, elektronika 100 w 12 v un kontakts tiks aizvietots ar Vape mazo 638 12 v komplektu. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-07-2014 13:48
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Lielisks darbs padarīts. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 26-07-2014 13:57
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Vēl līdz padarīts ir 1000 sīkumi, bet paldies Gunti! Starp citu, ja viss būs kā runāts, tad šis aparāts būs žurnālā "KLUBS" |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 29-07-2014 17:11
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Reanimēta aizdedzes atslēga. Jauns hroms, saeļļota, salikta. ČŽ 502 ir papildus funkcija startera palaišanai. Uztaisīta profilakse un kilometri uz nullītēm uzlikti. Taisīja Valmieras Georgs. Ja kādam vajag uztaisīt, sariktēt spidometram iesaku! Būs labāks nekā jauns. Ps. Hromēta aploce beigta.. Varbūt kādam ir laba no JAWA 634-01? Labprāt iegādātos. PM |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 30-07-2014 18:24
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Ar domu, lai mazāk ķibeles rastos braucot oriģinālais relejs tik aizvietots ar 12 V 100w automātisko releju. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 31-07-2014 18:41
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Sīkums, bet tāpat jādara. Izvirpota jauna distancera gumija degvielas krāniņa atvēršanas svirai. |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 21-08-2014 16:38
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Nomainīta spidometra aploce, vecajai hroms bija beigts: Te jau uzlikta: |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 15-11-2015 19:43
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Projekts tika iesaldēts uz laiku, bet nu viss turpinās. Par cik neesmu elektriķis, elektro darbus darbus uzticēju Kārlim. Vakar ČEŽETA devās uz Lapsu šķūnīti. Gan jau kādu atskaiti par darbiem vēl sagaidīsim. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 18-02-2016 11:53
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Čēziņas motors beidzot ticis pie pareizā cilindra un samontēts pa jaunam. Motoriņš nokļuvis rāmī un sak apaugt ar visādiem loriņiem- ķēdi, trosēm u.t.t Nākamais darbs būs cīņa ar izpūtēju- izskatās ka izpalicis melnais salikums un šis tas neder. Un tad visi vadi- no vecajiem nav palicis nekas. Būs rēbusiņš ko risināt. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-02-2016 22:11
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Varēja jau nemaz šito veco krāmu necelt no miroņiem. Raimond, nieka 10 tk eiriņi un brauc ar tādu jaunu un vēl ar elektro piedziņu. http://www.cezeta.com/index.php Labojis Kaarlis uz 20-02-2016 23:02 |
|
Iet uz forumu: |