Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Nestrādā viens cilindrs- 638
Legzda
Nu tev jāsāk ar elementārajām lietām, jāpaskatās vai pirms karbiņa nav sūce Ko Kārlis teica.
Varbūt tev dūmo viens cilindrs vairāk jo patstāvīgi degviela līdz galam nesadeg un cilindrs nevis normāli strādā, bet klibo līdzi otram...
Kā iemesls varētu būt svece, svečvads, galva nedaudz vaļā, gredzeni vai kas cits kas traucē degvielas saspiešanu un iesūkšanu....
Ja galvas Tev stingras un citas problēmas arī neatrodi droši vien nāksies Tev noņemt cilindrus, lai saprastu kas lācītim vēderā un kurš no cilindriem tev sāka ķīlēt, jo cik sapratu uz klemmi Tev tomēr vilka biki...
Tad jau arī būs vairāk skaidrības kas pie vainasSmile
 
turists
Pīpējošā cilindra video no Aigara kameras
 
Legzda
Kūp tā ka maz neliekas!!!Shock
Moš nav hermētiskuma starp blokiem un eļļa tiek gar starpgabalu uz labo cilindru...
Kautkādam izskaidrojumam tak ir jābūt, diezvai tik liela atšķirība atgāzēs starp cilindriem var būt no karbiņa...
 
Kaarlis
Jā, kapitāla starpība. Šito vajadzēs izpētīt tā smalkāk.
 
Vilcins
Es vel nodomaju kuram tad tur prieksa nez ta dumoGrin
Tur jaskel pusu,rauj ellu no karbas kartera ieksa cilindra.
 
Kaarlis
Tā kā arī tu esi iepazinies ar 638 dzinēja uzbūvi, tad varētu nojaust, ka labajam podam eļļu nav no kurienes ņemt. Ja nu vienīgi plaisa blokā. Spriežot pēc video dūma, labajam nevajadzētu klemmi ķert... Kālab kreisais kļuvis liess ja eļļas līmenis vietā? Ja eļļas proporcija daudz maz pareiza kāpēc labais tā kūp??? Pārskatiju pierakstus: starpgabals bez luftes, blīvslēgi jauni( 3gadus veci) Karbūzis dieva dots, Kloķenes pirksti pie pilnas veselības. Visas plaknes slīpētas...
Ir vienreiz kur galvu palauzīt.
 
Vilcins
Lai jau ta butu,bet kad atrisinasiet savas galavalomkas,tai vieta lai liktu uz galda,padalaties ar info, kas tad isti bij.
Labojis Vilcins uz 04-08-2016 01:54
 
Guntis
Pastāstiet NOTEIKTI ,kas bija.
 
Erix
Nja, interesanti palasīt. Dūmo un klemme- tas ir viss??? Cik sapratu, tad treknais labā cilindrā nav(ārā pa izpūtēju neko nešpricē), sveci ciet nemet un cilindrs savu darbību neatsaka.
Sākumā vienkāršākais ir izskrūvēt sveces. Ja svece gaiši brūna, tad pa liesu (finālā- klemme), ja pludo un melna, tad maisījums pa treknu. Palūrēt dzirksteli arī vajag pie reizes. Tad nāk karburators'- man bija tā, ka sāka apgriezieni celties tukšgaitā- čoks nenoslēdzas, pludiņš ķeras un jauc gaisu. Vēl gaudošanu rada pagrieztas stūres rezultātā nospriegota gāzes trose. Trešais, pamēri spriegumu, vai normāls un nelēkā pie strādājoša motora.
Bet te lasot, šķiet ("liekas"- nelietošu) iekšā motorā vaina. Ja Vape, tad aizdedze maz ticami, ka izregulējusies. Gaidīšu jaunumus.
 
Iet uz forumu: