Apskatīt tēmu
Nestrādā viens cilindrs- 638
|
|
Legzda |
Ziņojums ievietots 03-08-2016 02:00
|
Junior Member Ziņojumi: 24 Pievienojies: 08.03.16 |
Nu tev jāsāk ar elementārajām lietām, jāpaskatās vai pirms karbiņa nav sūce Ko Kārlis teica. Varbūt tev dūmo viens cilindrs vairāk jo patstāvīgi degviela līdz galam nesadeg un cilindrs nevis normāli strādā, bet klibo līdzi otram... Kā iemesls varētu būt svece, svečvads, galva nedaudz vaļā, gredzeni vai kas cits kas traucē degvielas saspiešanu un iesūkšanu.... Ja galvas Tev stingras un citas problēmas arī neatrodi droši vien nāksies Tev noņemt cilindrus, lai saprastu kas lācītim vēderā un kurš no cilindriem tev sāka ķīlēt, jo cik sapratu uz klemmi Tev tomēr vilka biki... Tad jau arī būs vairāk skaidrības kas pie vainas |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 03-08-2016 08:24
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Pīpējošā cilindra video no Aigara kameras |
|
|
Legzda |
Ziņojums ievietots 03-08-2016 10:25
|
Junior Member Ziņojumi: 24 Pievienojies: 08.03.16 |
Kūp tā ka maz neliekas!!! Moš nav hermētiskuma starp blokiem un eļļa tiek gar starpgabalu uz labo cilindru... Kautkādam izskaidrojumam tak ir jābūt, diezvai tik liela atšķirība atgāzēs starp cilindriem var būt no karbiņa... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-08-2016 16:21
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Jā, kapitāla starpība. Šito vajadzēs izpētīt tā smalkāk. |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 03-08-2016 20:11
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Es vel nodomaju kuram tad tur prieksa nez ta dumo Tur jaskel pusu,rauj ellu no karbas kartera ieksa cilindra. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-08-2016 23:29
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tā kā arī tu esi iepazinies ar 638 dzinēja uzbūvi, tad varētu nojaust, ka labajam podam eļļu nav no kurienes ņemt. Ja nu vienīgi plaisa blokā. Spriežot pēc video dūma, labajam nevajadzētu klemmi ķert... Kālab kreisais kļuvis liess ja eļļas līmenis vietā? Ja eļļas proporcija daudz maz pareiza kāpēc labais tā kūp??? Pārskatiju pierakstus: starpgabals bez luftes, blīvslēgi jauni( 3gadus veci) Karbūzis dieva dots, Kloķenes pirksti pie pilnas veselības. Visas plaknes slīpētas... Ir vienreiz kur galvu palauzīt. |
|
|
Vilcins |
Ziņojums ievietots 04-08-2016 01:29
|
Member Ziņojumi: 147 Pievienojies: 07.12.15 |
Lai jau ta butu,bet kad atrisinasiet savas galavalomkas,tai vieta lai liktu uz galda,padalaties ar info, kas tad isti bij.
Labojis Vilcins uz 04-08-2016 01:54 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 04-08-2016 09:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pastāstiet NOTEIKTI ,kas bija. |
|
|
Erix |
Ziņojums ievietots 04-08-2016 19:28
|
Member Ziņojumi: 54 Pievienojies: 08.06.14 |
Nja, interesanti palasīt. Dūmo un klemme- tas ir viss??? Cik sapratu, tad treknais labā cilindrā nav(ārā pa izpūtēju neko nešpricē), sveci ciet nemet un cilindrs savu darbību neatsaka. Sākumā vienkāršākais ir izskrūvēt sveces. Ja svece gaiši brūna, tad pa liesu (finālā- klemme), ja pludo un melna, tad maisījums pa treknu. Palūrēt dzirksteli arī vajag pie reizes. Tad nāk karburators'- man bija tā, ka sāka apgriezieni celties tukšgaitā- čoks nenoslēdzas, pludiņš ķeras un jauc gaisu. Vēl gaudošanu rada pagrieztas stūres rezultātā nospriegota gāzes trose. Trešais, pamēri spriegumu, vai normāls un nelēkā pie strādājoša motora. Bet te lasot, šķiet ("liekas"- nelietošu) iekšā motorā vaina. Ja Vape, tad aizdedze maz ticami, ka izregulējusies. Gaidīšu jaunumus. |
|
Iet uz forumu: |