Apskatīt tēmu
Viss par un ap elektronisko aizdedzi (VAPE)
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 16-07-2012 13:08
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Vai plāksne ielīda/iespiedās ĢENERATORA stiprinājuma vietā? Kaut kā šāds defekts man ir redzams/lasāms pirmo reizi. 1. Plāksnītes abas skrūves uzreiz ir jānopērk citas,vismaz 10mm garākas. jo ja apskatīsies šīs skrūves ir pieskrūvētas ar ļoti īsu vītnes daļu. 2.trīs skrīves kas tur tinumus,nomainīju uz -ņeržaveikas- tāda paša izmēra. 634 bija laiks kad bieži ņēmu nost(nosacīti bieži) un ātri -apjāju- šlices atslēgas 3.devējs turas ar oriģinālām skrūvēm-bez sāpēm(uzlikts uz nagu lakas skrūvju līmes vietā ) vietā. Šo var izdarīt jebkurā mirklī. |
|
|
bobby |
Ziņojums ievietots 16-07-2012 13:23
|
Junior Member Ziņojumi: 12 Pievienojies: 29.05.12 |
Guntis rakstīja: Vai plāksne ielīda/iespiedās ĢENERATORA stiprinājuma vietā? Kaut kā šāds defekts man ir redzams/lasāms pirmo reizi. Pirms sakt kaut ko grauzt ļoti īlgi skatījos uz plāksni no visām pusēm Viss sež uz vietas. Diez vai tas ir aizdedzes vaina, ātrāk kloķvārpsta stav uz kreiso pusi. Neesmu spečuks un nezina ka Jawa, bet skuteriem tāda lieta var būt. |
|
|
AZ63 |
Ziņojums ievietots 19-07-2012 21:11
|
Junior Member Ziņojumi: 12 Pievienojies: 08.05.12 |
Sveiki! Nu man saak nepatikt atkal aizdedze. Situ pa kurbuli- nelec, sveces aaraa- nav dzirkstele, skaidrs, izmetu araa sveces(krievu ražojums), ieskrūvēju citas- aiziet, viss ok. Pamēģināju dzirksteli ar pirkstu pīpītē- bittīt matos!!!, tak tikk tikko jūtama. Tāda sajūta, ka muša rāpo pa pirkstu)). Nezinu, ka tik nav atkal vaina tajā komotatorā, vai kā tur viņu sauc. Ak, jā, man ir 6 V VAPE. |
|
|
turists |
Ziņojums ievietots 19-07-2012 22:08
|
Admin Ziņojumi: 653 Pievienojies: 14.02.12 |
Strāvas regulatoram ar dzirksteli nav nekāda sakara! Pamēģini atvienot zilo vadiņu, kas pie indukcijas spoles. + Palūdz kādu, lai uzsit tavā vietā pa kurbuli tā jestrāk un tad iebāz pirkstu pīpītē un otru roku pie motora.. pēc tam uzraksti te vai tiešām nav dzirksteles. |
|
|
AZ63 |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 08:59
|
Junior Member Ziņojumi: 12 Pievienojies: 08.05.12 |
Piekrītu, Mārci, bet man jau oriģinālie vadi nogriezti un stāv DELTAs bloks (skat. iepriekšējo lapu), tāpēc domāju, ka vaina ir vecajā blokā, kā minēja Kārlis. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 09:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
AZ63 rakstīja: Piekrītu, Mārci, bet man jau oriģinālie vadi nogriezti un stāv DELTAs bloks (skat. iepriekšējo lapu), tāpēc domāju, ka vaina ir vecajā blokā, kā minēja Kārlis. Var kasīt ārā no komutātora ielietās putas un nomainīt visus kondensātorus- tas, ja pietiek pacietības knibināties. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 11:04
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Deltas komutatorā jau nekā nav,NEKĀ. Tur vājā vieta ir tiristors,laikam 201(burtus vairs man neprasiet) ,jauda 100 vai 150W. Tā vietā liekam 202H 400W un par vājo komutatoru aizmirstam. Tie kas padumjajos laikos kaut ko lodēja disenēm,ieliks precīzākus apzīmējumus. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 11:29
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Guntis rakstīja: Deltas komutatorā jau nekā nav,NEKĀ. Tur vājā vieta ir tiristors,laikam 201(burtus vairs man neprasiet) ,jauda 100 vai 150W. Tā vietā liekam 202H 400W un par vājo komutatoru aizmirstam. Tie kas padumjajos laikos kaut ko lodēja disenēm,ieliks precīzākus apzīmējumus. Es kā reiz rudenī pārīti izjaucu- komutātora darbība balstās uz kondensātoru uzlādi un tiristora virināšanu, pie kam shēmas var būt vairāku veidu. |
|
|
Krisjanis |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 14:27
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 16.02.12 |
Astoņi kustoņi vai... 8.... kas? nu ne jau... skatāmies.. YouTube Video morālā barjera ir pārvarēta, tagad veras vaļā tikpat kā R1 |
|
|
Maris |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 14:46
|
Member Ziņojumi: 130 Pievienojies: 29.03.12 |
Jawīti vispār varēji iedarbināt ar tiem 8mm pirms AMP? |
|
|
Krams |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 14:48
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 19.07.12 |
Man laikam brilles nerāda, bet izskatās, ka datčiks pieskrūvēts 175 cm2 paredzētajā vietā. |
|
|
Krams |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 14:55
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 19.07.12 |
Pārpīpējies laikam, ne 175, bet 250 cm2 paredzētajā vietā? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 17:37
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Ja nemaldos Krišjānis nemaz nepīpo ... bet devējs ir 250 paredzētā vietā. visām 350(var teikt 2+175) ir labējais malējais stāvoklis. Manai bija ap 5.5mm(VISMAZ !),nobraucu tā SEZONU jeb ap 5500km. JAWA 559 pārbaudot pareizā vieta ir...tur kur 350,jeb pa labi. Tā ka kam der kreisā vieta... es pat nezinu Rekords paliek Aivaram,kam bija ap 7mm(saprotu, ka motors rūcis). Un citi kam ir bijis 5-7mm motociklus ir palaiduši un rūcinājuši... kamēr šī lieta aktualizējās. |
|
|
bobby |
Ziņojums ievietots 20-07-2012 19:01
|
Junior Member Ziņojumi: 12 Pievienojies: 29.05.12 |
A man ir taada sajuuta, kaa to caurumu ideologija bija bishkin savaadaakaa, nekaa "kreisais prieksh 250", "labais prieksh 350". Man liekas kaa tas bija domaats vienkarshi reguleeshanai, jo, ja apskatiities uz datchiku - tur arii caurumi lielaaki neka skruuves. Regulee uz labas pozicijas, ja tev truukst - liec datchiku uz kreiso poziiciju un turpini reguleeshanu. Teiksim taa - taa buutu praatiigi. |
|
|
Krisjanis |
Ziņojums ievietots 21-07-2012 00:47
|
Member Ziņojumi: 132 Pievienojies: 16.02.12 |
Re kā strādāja jawa ar 8mm pirms AMP YouTube Video |
|
|
Krams |
Ziņojums ievietots 21-07-2012 12:10
|
Newbie Ziņojumi: 6 Pievienojies: 19.07.12 |
Lai nevarētu iedarbināt JAWu, vajadzēja galīgi greizu aizdedzi. Ja nevarēja no kurbuļa, tad iestumt varēja. Protams, ja greiza bija tikai aizdedze. Par tiem caurumiem, uzstādīšanas instrukcijā norādiīts, kādiem kubiem kurš. Tas gan nenozīmē, ka pārbaudīt nevajag. www.powerdynamo.biz/...61inst.php Labojis aivarsz uz 21-07-2012 19:34 |
|
|
PinkuJanis |
Ziņojums ievietots 11-08-2012 13:26
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 11.08.12 |
Hi, Jawu tauta! No gadu desmitu putekļiem izcēlu savu 1985.gada 350/638 un atgriezos uz ielām! Pie Raimonda iegādājos Vape komplektu. Izskatīju video, shēmas, pārdomāju savas instrumentu un zināšanu spējas un izlēmu lūgt Jawistu pulkam palīdzību ar instalācijas darbiem. Varbūt kāds atsaucīgs cilvēks ar pieredzi šajā jomā varētu palīdzēt uzlikt Vape 12V versiju, lai nav jāizgudro viss no 0 un regulēšana ir uzreiz pareizā. Jau iepriekš paldies! Gaidīšu ziņu... PALDIES Kaarlim par atsaucību un darbiņu montējot! Nu jau 3. dienu rullēju ar Vapi- viss šķiet notiek kā vajag! Gaita un dinamika ir labāka- vismaz tādas ir sajūtas. Labojis PinkuJanis uz 17-08-2012 15:49 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-08-2012 22:07
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Hai! Prieks palīdzēt. Starp citu, rotoru uzliku tā, ka devējam atrodoties vidus stāvoklī- pret atzīmi, aizdedzes moments ir 3,0 mm. Atslābinot devēju, vari bīdīt vēlāk vai agrāk aizdedzi piemeklējot sev tīkamāko stāvokli, vienmēr droši atgriežoties pie default 3,00mm. Tikai vienmēr jāievēro aptuveni 0,5 mm atstarpe starp izcilni un devēju. Un nezinātājiem varu piebilst ka konkrētajam izstrādājumam ar Hollu un viņa pusvadītājiem nav ne kāda sakara- šī manta ir spolīte un darbības principa pamatā- elektro magnētiskā indukcija, kur šī maiņstrāvas ģenerātora sinusoīda kalpo par atskaites punktu tiristora vadībai. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 09-10-2012 20:05
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Pārbaudīts arī otra dzinēja aizdedzes moments(360) viss štokos ap 3-2.8,abi cilindri VIENĀDI. Iepriekšējam(360) kaut kur ap 0.2 starpība(starp cilindriem !) tur jau tā -normālā- vibrācija laikam ir -aprakta-. P.S. viss-štokos- domāts,ka viss ir kārtībā -pēc noklusējuma-. |
|
|
elf |
Ziņojums ievietots 12-10-2012 15:17
|
Member Ziņojumi: 141 Pievienojies: 28.03.12 |
Kādreiz ūdens motosportā Vihr motoram apsteidzi lika 9mm...esot bijis cits hods uzreiz....nu tas tā.. Kāda būs atšķirība ja Jawa 634 6v ,uzliks Vape 6v, vai Vape 12v ??? -----ne
|
|
Iet uz forumu: |