Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Tehniskā apskate
aivarsz
Arī es vakar gāju skati vienam no mopēdiem Rīgas CSDD (šogad tā jau bija 4. skate, ja runājam par mocīšiem), Darba laiks līdz 20.00. Es piebraucu pie biroja 5 min pirms darba laika beigām, nelolojot īpašas cerības, ka pasākums izdosies. Kā pēdējais iebraucu 7. vārtos, pārbaudes mehānisms parastais, bez jebkādiem jocīgiem iepriekš minētiem bremžu ruļļiem. Apskate bija ļoti rūpīga un pamatīga, bet veiksmīga. Tad nu es arī izbraucu no boksiem ārā ~ 20.10. Laimīgs, un apskatīts. Tie gandrīz 92 Eur par obligāto pasākuma apmeklējumu mopēdam, kas nav VS, protams, man īsti nepatika. Bet tāda ir dzīve.
 
kergers
Šodien arīdzan izieta skate pašu sakrāmētam un pārlasītam mocītim no nulles. Prieks milzīgs, pie tam bez jebkādiem aizrādījumiem.
 
cyprus1
Interesanti ka šāds jaunums laikam ir tikai Tukumā.Pati pārbaude bija ļoti rūpīga.inspektors pats arī izbrauca līkumu.Neviena aizrādījuma.Tā ka ,kungi,ja vēlaties pārbaudi uz stenda-laipni lūdzam Tukumā!Grin
 
morgans
Kur jums tādi stendi? Šodien izieta skate ...Bauskā visss pa vecam...inspektors (gados jauns) izlaida aplīti un teica ka baigi labi un pa ''nullēm''! Tik tā maksa Angry
 
cyprus1
Šo jautājumu par stendu diskutēju Motopowerā.Viņi ir vairākās teh.apskates stacijās.cik-nezinu,tikai ne visi tos izmanto.Jūrmalā Jawa ar blakusvāģi ir dzīta uz stenda,savukārt solo močus pārbauda pa vecam.
 
siguldietis
Vakar izgāju jawai Siguldā tehnisko apskati. Neiztika bez starpgadījuma, inspektors ilgi pētīja priekšējo riteni. Pie sevis nodomāju, ka viņa uzmanību piesaistīja bremzes, taču kļūdījos. Inspektors, pēc priekšējā riteņa izpētes, paziņoja savu secinājumu - riepa esot veca, pat vecāka par viņu pašu. Nedaudz apmulsu un nezināju, ko teikt, jo protektora augstums ir pietiekošsSmile Tā arī nesapratu vai tas bija viņu tāds jociņš, vai arī ir noteikumi, kas nosaka riepas ekspluatācijas termiņu, jo TA uzlīmi veiksmīgi saņēmu!
 
Maris
Ja ņem vērā pēc jaunajām prasībām, tad riepas nedrikst būt vecākas par 10 gadiem!
 
Guntis
Parādi linku uz šo punktu par riepu vecumu,vai arī atsauc DEMAGOĢIJU !
 
Kaarlis
siguldietis rakstīja:

Vakar izgāju jawai Siguldā tehnisko apskati. Neiztika bez starpgadījuma, inspektors ilgi pētīja priekšējo riteni. Pie sevis nodomāju, ka viņa uzmanību piesaistīja bremzes, taču kļūdījos. Inspektors, pēc priekšējā riteņa izpētes, paziņoja savu secinājumu - riepa esot veca, pat vecāka par viņu pašu. Nedaudz apmulsu un nezināju, ko teikt, jo protektora augstums ir pietiekošsSmile Tā arī nesapratu vai tas bija viņu tāds jociņš, vai arī ir noteikumi, kas nosaka riepas ekspluatācijas termiņu, jo TA uzlīmi veiksmīgi saņēmu!

Izgāji skati ar 1 vai 2? Cik zinu, viņi nedrīkst mest par to ārā. Tikai aizrādīt. Šis normatīvs vēl nesen bija tikai testa versijā.
Bet lai vai kā, drošība uz ceļa ir tavā ziņā. Vecai riepai saķere ir ievērojami sliktāka kā jaunai.
Esmu vairākkārt to izmēģinājis personīgi. Veca oriģināla riepa muzejam, jauna, mīksta, pareizu rakstu un sastāvu ielas satiksmei.
 
cyprus1
Pašam radās interese par riepas vecumu,papētīju likumus.Pēdējie grozījumi MK noteikumos ir veikti 2014 gada septembrī.Par riepu vecumu grozījumu nav! Ir bijušas diskusijas,preses relīzes un ieteikumi normatīvo aktu grozījumiem.
Pagaidām viss,kā jau Kārlis rakstīja ,pašu ziņā.
 
siguldietis
Skati izgāju ar vērtējumu 0, pie sevis inspektors vēl murmināja, ka mēdzot būt plaisas kordos un tas ir bīstami. Manā gadījumā riepai nav nekādu vizuāli redzamu bijājumu, vienīgais trūkums, ka mocim tā uzmontēta rūpnīcā tālajā 1990.gadā.
 
PinkuJanis
Šodien kārtējā neinteresantā "0" tehniskā skate. Pārbaudītājs dikti nerunīgs un bez īpašām emocijām par Jawa izstrādājumu. Pilnīgi nejauši pielietotās mazās viltības: gaismu pārbaudē nesēdēt ar pilnu svaru un nolikt uz sānu ķepas ritošas pārbaudei... Vienīgais jautājums no baudītāja kunga puses, apsēžoties izbraucienam un meklējot kaut kādu pogu bija: " A kā var piedarbināt?" Nācās demonstrēt kikstartera opciju... Viss pasākums no ierašanās CSDD aizņēma apmēram 20 min. Turpinam rullēt!
 
andrys
Sveicināti! Tā kā briest 638 reanimācijas process, tad jautājums foruma ilgdzīvotājiem: nav noslēpums, kas priekšējās dakšas grozāmās ass (traversas) lodīšu gultņu kontrukcija ir ne īsti laba izdevusies. Vai ir mēģināts to likt (pārbūvēt) uz koniskajiem? Vai šajā sakarā kāds nav ieberzies tehniskajās apskatēs? Tīri juridiski pēc fakta šādu pārbūvi veikt nedrīkst, bet ja labi izdara - lieta ir grūti pamanāma. Un ja CSDD darbonis pacenšas, tad atšifrēt var. Ir doma uz koniskajiem pārveidot savu projectu, bet ja skatē "3", tad uzreiz no šīs pārbūves lecu nostSad Idejiski apskates darbiniekiem pret tik vēsturiskiem transportlīdzekļiem vajadzētu izturēties ar zināmu zolīdumu, taču praksē dzirdēts, ka jaunajai paaudzei tas ir svešs jēdziens...Sad
 
ZXXZ
Pie Georga 100 rubļi un vecā traversa. Vizuāli nekas nav redzams.
retrojawa.lv/...ltnem.html
Labojis aivarsz uz 02-11-2015 19:43
 
andrys
ZXXZ rakstīja:

Pie Georga ... Vizuāli nekas nav redzams.
retrojawa.lv/...ltnem.html

Tomēr tur tiek metināta assAngry. Saprotu, ka Georgs ir autoritāteCool, bet jautājums bija nevis kur to var dabūt, bet ko saka ŠĪ foruma ilgdzīvotāji...Grin
 
andrys
Maris rakstīja:

Ja ņem vērā pēc jaunajām prasībām, tad riepas nedrikst būt vecākas par 10 gadiem!

Neprecīzi - riepas var būt vecākas par desmit gadiem, tādā gadījumā būs "1". Pārējās prasībasPfftrotektora dziļums, konstrukcija, izmērs, mehāniskie bojājumi--- viss pa vecam - 2014g.noteikumu redakcijā. Jaunums par vecumu tikaivēl būs...
 
Kaarlis
Īsti gan nesaprotu kālab stūres statnim kaut kas būtu jāpārtaisa? Cik tad tiek plānots nobraukt pa sezonu lai statņa gultņi nobeigtos? Es dzimto gultni, pie tam tikai apakšējo, nomainiju tikai šogad. Noskrējiens tuvu 80 tk km. Uzskatu, ka resurss pietiekams. Svētdienas braucējam par to nevajadzētu pat domāt. Drīzāk vajadzētu atcerēties kaut ko par attiecīgā mezgla kopšanu un smērvielām.
Piekrītu, ka koniskajam gultnim būs ilgāks mūžs. Manuprāt, lieliska alternatīva pieejama rūpnieciskā oriģinālā izpildijumā un nopērkama bodē. Ar to apskatē problēmām nevajadzētu rasties.
 
andrys
Kaarlis rakstīja:
...
Piekrītu, ka koniskajam gultnim būs ilgāks mūžs. Manuprāt, lieliska alternatīva pieejama rūpnieciskā oriģinālā izpildijumā un nopērkama bodē. Ar to apskatē problēmām nevajadzētu rasties.

Paldies, Kārli. Izvēle izdarīta.Wink
 
edmunds
Šodien apskatē jauns puisis manai 250.tajai meklēja tahomentra panelī pagriezienu un tālās gaismas lampiņas Smile brīnījās, ka rokas bremzei nav devēja un ka gaismas kūlis tāds jocīgs..

Tas tak brīnums, ka mana 6voltu lampele vispār deg Grin
MC Wild Hogs!
 
andris-777
Man pāris gadu atpakaļ gribēja uz bremžu stenda uz dzīt , blaķene neļāva pietrūka pāris cm platuma ziņā, un pēc tam bija piekasijies kāpēc uz noslāpēta moča ļoti lēni iedegas un slikti redzas pagrieziena rādītāji. Nezinu kā būs šogadSmile
 
Iet uz forumu: