Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
638 jeb mazās motorista piezīmes 2.
Guntis
Abiem tagadējiem motoriem -viducītis- ir precīzs...

arī pabērnam 638(kas pie manis remontā)... novirzes nekādas.

Jā ir lējumos fušieris(cilindros),nesapas virzuļa un cilindra lūkas.

Bet nesaskaņas ir pareizas,kas netrucē plūsmas virzienam.

Bišķi kaut ko pievīlēju,bet neiespringstu. Man pat nedaudz nepatiks,ka 638 vienalga ies labāk par 360.

No lielas jaudas... grūti ar mazu jaudu...
Labojis Guntis uz 18-04-2013 21:53
 
Kaarlis
Bļāviens! Sap**os meistarībā! Mētājās man kādas Četras 638 kārbas- sāku iedziļināties dilumos, zobu skaitos un citās figņās un nonācu strupceļā- ir divu veidu īsās asis- 12 un 13 zobu zobrati, pārējie vienādi- kaut kas nau riktīgi. 638 kataloga tadas atšķirības vispār nav pieminētas. Varbūt 638 5 00? Bet pārī jau arī jābūt citam zobratam???
Detaļa nr 17. Zinu ka blaķenes variants atšķirās bet tas norādīts ar zvaigznīti... WTF?
 
Guntis
Tā arī ir,vot tev WTF...un galīgi tas nav atkarīgs kad izlaists,tā ir un VISS.

Vienai der 12(šī ir 638 !!!)+634 uz kā skrūvējam zvaigznīti. Ja nemaldos tad 13+638 kur skrūvē zvaigznīti.

Pie kā skrūvē zvaigznīti 638 ir iefrēzēta rieva,lai atšķirtu no 634.

Ar -Modza- atradām vēl atšķirību kārbā...

27.04 varam uzsist klāču.

P.S. Par šem jokiem un izskaidrojums nāca no Georgs,PALDIES Georgam.
 
Kaarlis
Ursi, savulaik atpirku vienu jafeli kas pabijusi meistaru rokās, Šai sabira kārba tālab, ka atskrūvējās kulises skrūves un iekrita 2-vos robos uizreiz. Ļoti ilgi skraidelēju pa rumbulas tirgiem un veikaliem kamēr pielasiju pareizos zobratus. Visi onkas brīnijās par zobratu zobu skaitu, tomer izdevās nomakšķerēt pareizos. Un ja kas, tā bija man vienīgā zināmā jafele kas neiespringstot skrēja arī pāri 150 divatā...! Pēc kārbas salikšanas cuka palika vecā- kaut kāds knifs tur bija.
Tkai man atmiņā , ka nokauto zobratu pāris bija atšķirīgs- abi nevis tikai viens .
 
Guntis
Es tak mēģinu stāstīt ka pāris ir dažāds.

Tai ar 12 der no 634, 13 pašai savs 638.

content8-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/JAWAdefekti/m-2-.sized.jpg
Bildē tik 12 ir no 634,bet 12 no 638 resnāks ass gals.
Arī es tieši ar šo esmu saskāries Sad

Man līdz šim mirklim viss bija bumbās 13 un 638 gals.
Kamēr čoms neatveda dzinēju,lai pārlasu(12 un 634 gals)... un nomainu visu kas beigts.
Es pat sākotnēji padomāju,ko -meistari- sameistarojuši-,izrādās nekā
viss kārtībā.

P.S tagad pagaidīsim ursus viedokli,redzēs ko šams teiks.zinātāji stāsta,ka esot mistiska persona -ursus-.
Labojis Guntis uz 24-04-2013 20:59
 
Kaarlis
Viss jau pareizi par 634 un 638 taču asīm diametri vienādi un abas izņemtas no 638 motoriem. jāmēģina paairēt pa katalogiem...
 
Kaarlis
Rekur atkārtojums ķēdes mierinātājam. Es metināju no otras puses bleķi ar uzgriežņiem. Tādā versijā var likt garākas skrūves un tad kad ķēde pastiepjās, iebāzt paplāksnes un pacelt mierinātāju uz augšu. Ar ķēdes piespriegošanu gan nedrīkst pārcensties. Vēl nav gadījies sastapt kārbas garo asi kas nemet! Viņas visas vairāk vai mazāk ir ekscentrā un sanāk, ka pie izspiesta sajūga mainās ķēdes spriegojums- kad liksi kopā motoru, ieliec groza vidus daļu un pagrozi- redzēsi kas notiek...
100_2908.jpg 100_2909.jpg 100_2910.jpg 100_2911.jpg
 
Kaarlis
Te vēl klāt bildīte ar sagatavotiem virzuļiem un versija par grādu ripu- ideāli izmantot instrumentu kas paredzēts skrūvju pievilkšanai. Atrod maiņas punktu, iestāda skalā nulli un aiziet!
100_2915.jpg 100_2918.jpg
 
Kaarlis
Neatceros, kurā topikā tika apspriestas dzinēju ķēdes un tika apšaubīta šāda defekta iespēja- ķēdes pārrāvums, bet nu lai jums vismaz ieskatam tiek viens jauks skats!
imag2229.jpg
 
Laacis_ar07
Tu brauc ar 638to sajūgu? atradi problēmu?vai arī tā netraucē?
Tāds ķēdes savienojums nāca vecajiem mercedes,82-93g.ja pērc jaunu ķēdi (febi bilstein)kā rez daļu.
Labojis Laacis_ar07 uz 31-10-2015 11:20
 
Kaarlis
Es jau sen savās astotajās esmu pārlicis 640 sajūgus. Šitādu man atveda uz remontu. Labākais, ka motors pirms izjaukšanas vēl bija braucams. Savienojuma posmam nolūzuši tapiņu gali un sastāvdaļas mētājās pa karteri. Šitā pārlūzušu grozu arī nebiju redzējis.
 
otomars
grozi luuza biezhi,vairaak paraustiija rata un chau Grin
 
Retais
Kaarlis rakstīja:

Es jau sen savās astotajās esmu pārlicis 640 sajūgus. Šitādu man atveda uz remontu. Labākais, ka motors pirms izjaukšanas vēl bija braucams. Savienojuma posmam nolūzuši tapiņu gali un sastāvdaļas mētājās pa karteri. Šitā pārlūzušu grozu arī nebiju redzējis.


Tu gribi sacīt, ka tas pat nebija tik traks ka manējais?Grin

A cik naudas sanāk uzlikt 640 ? Man ar sitas 638 sajūgs besī ārā...
 
Kaarlis
Rēķināju vienreiz veikala cenas. Liekot visu komplektu jaunu sanāk 105 eur. Ja daļu sameklē lietotu, sanāk lētāk.
 
Kaarlis
Ko darīt, ja izdilis kartera viducis un vairs nav pierunājams cieši tupēt savā vietā? Centrējam satapotus blokus stendā un virpojam sēžas caurumu ikurāt kā slīpētu cilindrus. Kad ovālums un koniskums novākts, var ķerties pie mazā "draņķīša" To apmetinam un novirpojam pēc izmēra pierēķinot uzspīli un lieta darīta. Tieši tā pat var labot arī kv starpgabala diluma sekas. Aizmetinam, centrējam pēc kv gultņa sēžas un pierēķinot uzspīli, virpojam tik nostSmile Ar šo sveiciens Siguldas jawistiem.
img_20160630_202211.jpg

Labojis Kaarlis uz 18-07-2016 22:02
 
Retais
Tas ir Erļika motors?
 
siguldietis
Paldies par sveicieniem un pārsteigumu!Shock
 
Kaarlis
Šāda izskatās puslīdz normāli strādājoša 638 motora termobilde.
flir_20170405t194440.jpg
 
Iet uz forumu: