Apskatīt tēmu
638 jeb mazās motorista piezīmes 2.
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 18-04-2013 21:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Abiem tagadējiem motoriem -viducītis- ir precīzs... arī pabērnam 638(kas pie manis remontā)... novirzes nekādas. Jā ir lējumos fušieris(cilindros),nesapas virzuļa un cilindra lūkas. Bet nesaskaņas ir pareizas,kas netrucē plūsmas virzienam. Bišķi kaut ko pievīlēju,bet neiespringstu. Man pat nedaudz nepatiks,ka 638 vienalga ies labāk par 360. No lielas jaudas... grūti ar mazu jaudu... Labojis Guntis uz 18-04-2013 21:53 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-04-2013 18:20
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Bļāviens! Sap**os meistarībā! Mētājās man kādas Četras 638 kārbas- sāku iedziļināties dilumos, zobu skaitos un citās figņās un nonācu strupceļā- ir divu veidu īsās asis- 12 un 13 zobu zobrati, pārējie vienādi- kaut kas nau riktīgi. 638 kataloga tadas atšķirības vispār nav pieminētas. Varbūt 638 5 00? Bet pārī jau arī jābūt citam zobratam??? Detaļa nr 17. Zinu ka blaķenes variants atšķirās bet tas norādīts ar zvaigznīti... WTF? |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 24-04-2013 19:55
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Tā arī ir,vot tev WTF...un galīgi tas nav atkarīgs kad izlaists,tā ir un VISS. Vienai der 12(šī ir 638 !!!)+634 uz kā skrūvējam zvaigznīti. Ja nemaldos tad 13+638 kur skrūvē zvaigznīti. Pie kā skrūvē zvaigznīti 638 ir iefrēzēta rieva,lai atšķirtu no 634. Ar -Modza- atradām vēl atšķirību kārbā... 27.04 varam uzsist klāču. P.S. Par šem jokiem un izskaidrojums nāca no Georgs,PALDIES Georgam. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-04-2013 20:31
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ursi, savulaik atpirku vienu jafeli kas pabijusi meistaru rokās, Šai sabira kārba tālab, ka atskrūvējās kulises skrūves un iekrita 2-vos robos uizreiz. Ļoti ilgi skraidelēju pa rumbulas tirgiem un veikaliem kamēr pielasiju pareizos zobratus. Visi onkas brīnijās par zobratu zobu skaitu, tomer izdevās nomakšķerēt pareizos. Un ja kas, tā bija man vienīgā zināmā jafele kas neiespringstot skrēja arī pāri 150 divatā...! Pēc kārbas salikšanas cuka palika vecā- kaut kāds knifs tur bija. Tkai man atmiņā , ka nokauto zobratu pāris bija atšķirīgs- abi nevis tikai viens . |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 24-04-2013 20:52
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Es tak mēģinu stāstīt ka pāris ir dažāds. Tai ar 12 der no 634, 13 pašai savs 638. Bildē tik 12 ir no 634,bet 12 no 638 resnāks ass gals. Arī es tieši ar šo esmu saskāries Man līdz šim mirklim viss bija bumbās 13 un 638 gals. Kamēr čoms neatveda dzinēju,lai pārlasu(12 un 634 gals)... un nomainu visu kas beigts. Es pat sākotnēji padomāju,ko -meistari- sameistarojuši-,izrādās nekā viss kārtībā. P.S tagad pagaidīsim ursus viedokli,redzēs ko šams teiks.zinātāji stāsta,ka esot mistiska persona -ursus-. Labojis Guntis uz 24-04-2013 20:59 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 25-04-2013 12:28
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Viss jau pareizi par 634 un 638 taču asīm diametri vienādi un abas izņemtas no 638 motoriem. jāmēģina paairēt pa katalogiem... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 04-05-2013 22:18
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Rekur atkārtojums ķēdes mierinātājam. Es metināju no otras puses bleķi ar uzgriežņiem. Tādā versijā var likt garākas skrūves un tad kad ķēde pastiepjās, iebāzt paplāksnes un pacelt mierinātāju uz augšu. Ar ķēdes piespriegošanu gan nedrīkst pārcensties. Vēl nav gadījies sastapt kārbas garo asi kas nemet! Viņas visas vairāk vai mazāk ir ekscentrā un sanāk, ka pie izspiesta sajūga mainās ķēdes spriegojums- kad liksi kopā motoru, ieliec groza vidus daļu un pagrozi- redzēsi kas notiek... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 06-05-2013 21:33
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Te vēl klāt bildīte ar sagatavotiem virzuļiem un versija par grādu ripu- ideāli izmantot instrumentu kas paredzēts skrūvju pievilkšanai. Atrod maiņas punktu, iestāda skalā nulli un aiziet! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 30-10-2015 22:12
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Neatceros, kurā topikā tika apspriestas dzinēju ķēdes un tika apšaubīta šāda defekta iespēja- ķēdes pārrāvums, bet nu lai jums vismaz ieskatam tiek viens jauks skats! |
|
|
Laacis_ar07 |
Ziņojums ievietots 30-10-2015 22:33
|
Veteran Member Ziņojumi: 627 Pievienojies: 29.03.12 |
Tu brauc ar 638to sajūgu? atradi problēmu?vai arī tā netraucē? Tāds ķēdes savienojums nāca vecajiem mercedes,82-93g.ja pērc jaunu ķēdi (febi bilstein)kā rez daļu. Labojis Laacis_ar07 uz 31-10-2015 11:20 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 01-11-2015 08:43
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Es jau sen savās astotajās esmu pārlicis 640 sajūgus. Šitādu man atveda uz remontu. Labākais, ka motors pirms izjaukšanas vēl bija braucams. Savienojuma posmam nolūzuši tapiņu gali un sastāvdaļas mētājās pa karteri. Šitā pārlūzušu grozu arī nebiju redzējis. |
|
|
otomars |
Ziņojums ievietots 01-11-2015 13:52
|
Veteran Member Ziņojumi: 554 Pievienojies: 27.12.13 |
grozi luuza biezhi,vairaak paraustiija rata un chau |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 02-11-2015 18:17
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
Kaarlis rakstīja: Es jau sen savās astotajās esmu pārlicis 640 sajūgus. Šitādu man atveda uz remontu. Labākais, ka motors pirms izjaukšanas vēl bija braucams. Savienojuma posmam nolūzuši tapiņu gali un sastāvdaļas mētājās pa karteri. Šitā pārlūzušu grozu arī nebiju redzējis. Tu gribi sacīt, ka tas pat nebija tik traks ka manējais? A cik naudas sanāk uzlikt 640 ? Man ar sitas 638 sajūgs besī ārā... |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 02-11-2015 19:23
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Rēķināju vienreiz veikala cenas. Liekot visu komplektu jaunu sanāk 105 eur. Ja daļu sameklē lietotu, sanāk lētāk. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 18-07-2016 21:55
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Ko darīt, ja izdilis kartera viducis un vairs nav pierunājams cieši tupēt savā vietā? Centrējam satapotus blokus stendā un virpojam sēžas caurumu ikurāt kā slīpētu cilindrus. Kad ovālums un koniskums novākts, var ķerties pie mazā "draņķīša" To apmetinam un novirpojam pēc izmēra pierēķinot uzspīli un lieta darīta. Tieši tā pat var labot arī kv starpgabala diluma sekas. Aizmetinam, centrējam pēc kv gultņa sēžas un pierēķinot uzspīli, virpojam tik nost Ar šo sveiciens Siguldas jawistiem. Labojis Kaarlis uz 18-07-2016 22:02 |
|
|
Retais |
Ziņojums ievietots 18-07-2016 23:58
|
Moderator Ziņojumi: 429 Pievienojies: 18.01.14 |
Tas ir Erļika motors? |
|
|
siguldietis |
Ziņojums ievietots 19-07-2016 08:20
|
Member Ziņojumi: 72 Pievienojies: 31.03.14 |
Paldies par sveicieniem un pārsteigumu! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 09-04-2017 13:54
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šāda izskatās puslīdz normāli strādājoša 638 motora termobilde. |
|
Iet uz forumu: |