Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 634-01
Kaarlis
Maza piezīme: Spoguļa kāta distancerim jābūt hēbeļa spraugas garumā. Pretējā gadijumā tiks deformēts hēbeļa stiprinājums ar izrietošajām sekām- pievelkot spoguli hēbelis sprūdīs.
 
Dalgo
Un pati svarīgākā lieta, ka paši ragi nemaz īsti nav šim modelim. Tie ir domāti 634.7 kam ir plastmasas slēzi abās puses, kā 638 modelim...
 
gacha2
Kā tur saka, dāvinātam zirgam zobos neskatās - uzdāvināja man to stūri dzimšanas dienā. Draugi pazvanīja un pajautāja vai man 634 Jawa, un tādu arī pie Raimonda nopirka. Smile

Pirku Jawas veikalā. Nu tur ir viena buksīte, kura ir iepresēta hēbelī, vairāk neko līdzi nedeva. Bet es jau iedevu virpotājam, izvirpos pēc izmēra, lai neļurkājas.
 
Guntis
jawa.lv ir buksītes veikalā.
 
gacha2
Paldies Guntim par bākas gumiju Smile

Kārtējais jautājums. Gribu piemontēt izpūtējus, izpūtēju līkumus, bet viss tik skaisti un smuki nesanāk. Sanāk tā, ka izpūtēja līkumu leņķi īsti nesakrīt ar pašiem izpūtējiem un to kronšteiniem. Sākuma piegriezu gandrīz līdz galam izpūtēju līkumus pie cilindriem(tā lai tie vēl grozās uzgriežņos), savienoju izpūtējus pie līkumiem, izpūtējs īsti nestāv pretī kronšteinu vietām. Lai piegrieztu izpūtējus, sanāk, ka tie ar varu jāpalauž pie kronšteiniem. Varbūt izpūtēja līkumi ir no cita modeļa, tā nevarētu būt ? Varbūt tā jābūt? Negribētos, lai ar laiku no vibrācijām izlūzt kāds stiprinājums no izpūtēja vai līkums no cilindra.

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-03-23-3857.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-03-23-3856.sized.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Maris
Kad vēl CZ stell'ēju kopā ar originālo izplūdi bija tāda pati problēma- nedaudz nepasēja.
Atlaidu motora stiprināšanas skrūves un motora priekšgalu piepacēju uz aukšu! un viss salikās ideāli. Bet Tev, kā mūsdienu izplūdei, varētu būt arī kāda geometriska novirze.
 
valdis 1
Neīstie līkumi tie ir.
 
Dalgo
634, man vismaz liekas, ka nav tādu neīsto līkumu Grin
 
Juris2
Man bija tieši tāda pati problēma ar mūsdienu jauniem līkumiem , daūju citus un uzliku , tie līkumi bija uz augšu un uz iekšu tendēti.
 
Kaarlis
Viela pārdomām... vai nepastāv atšķirība līkumos 634 ar garajiem izpūtējiem un cigārveida? Varbūt der pastudēt katalogus?
 
Dalgo
Visām 634 jawām izpūtēju novietojums pret aizmugurējo asi ir relatīvi vienāds. To tak var redzēt salīdzinot jebkura 634 modeļa jawu, izpūtēju augstums ir visos gadījumos vienāds.
 
valdis 1
Neīstie neder, īstie der ! Tāda atšķirība ! Vai arī īsti nav iemaņu uzstādīt īstos līkumus.Smile
 
oilmaster
Relatīvi, ne relatīvi, katrs tas rāmis ir savādāks. Palaid ja vajag motora skrūves un klusinātājaja stiprinājumus pie rāmja vaļā un saliec visu kopā un novelc. Nemēģini to darīt viens. Parasti vajag kādu palīgu.
 
gacha2
Īsti nesaprotu, ko tur ir darīt 2 cilvēkiem..

1. Atskrūvēju motora stiprinājuma skrūves un paceļu priekšas galu maksimāli augstu. Atslābinu izpūtēja stiprinājuma kronšteinu pie rāmja.
2. Sākumā piegriežu līkumu pie cilindra. Līdz galam un mazliet atpakaļ, lai tas tomēr ir pagriežams attiecībā pret cilindru, ja nepieciešams.
3. Iesmērēju izpūtēja gumiju ar kaut ko slīdīgāku, uzmaucu uz līkuma izpūtēju tik tālu, lai izpūtēja stiprinājuma vietas būtu pretī stiprinājuma vietām pret rāmi.
4. Tālāk pielietoju spēku un spiežu izpūtēju pretī stiprinājuma vietām uz rāmja, lai var ieķert skrūves(nav pārāk grūti, jo klusinātājs ir garš). Kad tās ir ieķertas, pakustinu ar spēku līkumu attiecībās pret cilindru, lai tas nostājas "ērtākajā" vietā.
5. Pievelku līdz galam izpūtēja stiprinājumus, uzgriezni pie cilindra.

Ar Jawas atjaunošanu nodarbojos pirmo reizi, tāpēc mulsina pats fakts, ka klusinātājs ar spēku jāspiež uz leju diezgan lielu gabalu. Tiešām negribētos, ka pēc kāda laika dēļ tiem spriegumiem kaut kas no tā visa nolūzt. Nav tās daļas tik lētas.
Zvanīju Raimondam, tas esot normāli. Uzkarsējot motoru un līkumus ar laiku tas spriegums pazūd, līkumi padodas un nostājas īstajās vietās. Raimonds teica, ka reizēm gadoties tā, ka spriegums ir tik liels, ka nevar to klusinātāju dabūt līdz stiprinājuma vietām. Ja es varot ieķert skrūves un piegriezt, lai liekot tik kopā un būs ok. Tā arī darīšu.

P.S. Vairāk muļķīgus jautājumus centīšos neuzdot. Cerams, ka tiekamies ielās.
 
valdis 1
Un neaizmirsti līkumu stiprinājuma savilces likt uz labu hermētiķi. Jo citādi kedas nevarēsi no eļļas atmazgāt! P.S. Tur starpā vēl jābūt alumīnija gredzenam. Nejautāsi ,nezināsi! Nav muļķīgu jautājumu.
Labojis valdis 1 uz 24-03-2015 22:09
 
Dezinfektors
Es domāju, ka te nav muļķīgu jautājumu Wink Šķiet, ka viens no foruma mērķiem ir diskutēt par konkrēto tehniku.
 
voldis
Jautājums nemaz nav dumjš.Arī šī informācija kādam būs noderīga.
 
Aigars_R
Lai pārliecinātos par jauno līkumu autentiskumu, tā noteikšana ir visnotaļ vienkārša. Paņem savu labāko veco līkumu uzliec uz galda, un tam virsū uzliec jauno līkumu. Līkumu galus, priekšējos vai aizmugurējos, saliec vienā asī un ļoti labi redžesi kā izvietojās līkumu locījum līnijas viena pret otru . Ja locījuma līnijas sakrīt, problēma ir citur, ja ne, tad līkumos.
Tam, ka būtu jāliek motociklam detaļas ar kaut kādu spriegojumu kuram nav jābūt konkrētajā savienojumā , kurš it kā ar laiku mistiski mazināsies, pilnīgi nepiekrītu.
Ir paredzēts,lai mazliet novērstu un kompensētu līkuma un klusinātāja savienojuma ass nesakritību, klusinātāja savienojuma vietā ir gumijas riņķis. Ja šajā savienojumā būs liels lauziens, līkums nospiedīs uz vienu pusi gumijas riņķi, kā rezultātā pūtīs garām un būs liela šmuce. Klusinātāja priekšējā stiprinājuma (pie rāmja) vietas urbuma diametrs ar ir lielāks par par stiprinājuma skrūves diametru, kā arī paredzēts(urbumu diametrs lielāks) aizmugurējos stiprinājumus piedzīt pēc nepieciešamā klusinātāju novietojuma stāvokļa. Ja, izmantojot visas šīs paredzētās montāžas pielaides vietas, klusinātājus nevar uzlikt, ir jāmeklē un jānovērš problēma.
Spriežot pēc Tavas pirmās bildes kā ir nostājušies līkumi, ja tie ir pievilkti pie cilindriem, trubas korekti vietā dabūt(bez laušanas) nav iespējams.
Tāds nu mans subjektīvs viedoklis.
 
cyprus1
Kas notiek ja līkumus samaini vietām?Tai bildē izskatās ka līkumam jābūt tuvāk pie rāmja.
 
gacha2
Lai nedomātu, ka viss ir pamests pusratā, maza foto atskaite.

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-04-27-042.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-04-27-043.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-04-27-044.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-04-27-046.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

Vēl ir palikuši daži sīkumiņi. Jāpieliek numura zīme, 6V signāls nestrādā uz 12V, kaut lasu, ka visiem citiem strādā, bākās atspere jāuzliek, kurbulis nekāds, bet to vēlāk, pagaidām šito uz preses pielocīju, lai neķeras izpūtējos, stūres un sēdekļa slēdzenītes jānopērk.
 
Iet uz forumu: