Apskatīt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
|
|
Gusts |
Ziņojums ievietots 03-01-2015 16:10
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 06.10.14 |
Gusts rakstīja: Kaarlis rakstīja: Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes. Gribēju piebilst, ka dažam labam īpašumā ir arī rāmītis ar visu gravējumu Censhos pievienot attēlu, cerams ka šoreiz man izdosies ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350 ČZ Cagiva roadster Jawa 350/638/05 |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 03-01-2015 17:32
|
Member Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Šo Tevis piedāvāto variantu jau izdomāju, kad pagājušo ziemu taisīju savai 360 motoru. Ar šo papildinājumu esmu nobraucis 1000 Km. Domāt par šāda veida uzlabojumu piespieda nopirkta jauna kulise, kurai viens urbums nez kāpēc ir izurbts 8mm, septiņu milimetru vietā. Domāju, ka tāda man gadījās(brāķis), bet nē, pārējās skatītās (jaunas-veikalā) visas bija tāda paša izpildījuma.Veco laiku razotajām abi urbumi ir 7mm, kā vajag būt. Uzmanību pievērsu tāpēc, ka blokos kur ir stienīša atdures vietas ir tā jau paliels izdilums, un ja vēl šīs vietas brīvkustība, tad dakšiņu stienītim, sasummējot visas brīvkustības, tās ir pārāk lielas un tas man nepavisam nepatika. Georga variantu ar tiku pētījis, bet man likās drosāks šis bukses variants. Stienītis stāv stingri savā vietā, un dakšiņas brivi slīd par savu paredzēto trajektoriju. Ātrumi slēdzas labi, esmu ļoti apmierināts. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 03-01-2015 23:41
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Tieši tāds ir šī zaķa stopsignāls! Kulises abi caurumi dažāda diametra un lai samazinātu dakšu stienīsa brīvkustību un potenciālu izdilumu blokos vibrācijas un citu faktoru dēļ, kā arī samazinātu stieņa iespēju deformēties, vajadzīgs šāds risinājums. Praporam, džordžam ir sava versija, man savs skatījums uz mehāniku. (Pēdējais teikums adresēts Guntim). Vienīgā piebilde risinājuma kopētājiem: Katra detaļa jātaisa individuāli un metinājums jāveic vismaz tad, kad kulise ir blokā un stienis vismaz vienā atdurē. Metinot un centrējot vadoties pēc pārslēga plaknes garantētas auzas! |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-01-2015 13:02
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lapsu šķūnīša viens no jaunākajiem veikumiem. Nu ļoti jau patīk novest darbu līdz galam. Lai saturs un izskats būtu vienlīdz labs. Fonā sagatave nākošajam projektam. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 23-01-2015 21:58
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Gusts rakstīja: Gusts rakstīja: Kaarlis rakstīja: Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes. Gribēju piebilst, ka dažam labam īpašumā ir arī rāmītis ar visu gravējumu Censhos pievienot attēlu, cerams ka šoreiz man izdosies Vienas lēdijas mocītis arī ticis pie numura paliktņa. Tiesa gan, ar gravējumu galīgi nav veicies- nāksies pārtaisīt.Un par paša paliktņa nepieciešamību vēsta paša numura stāvoklis. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 23-01-2015 23:27
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Kaarlis rakstīja: Lapsu šķūnīša viens no jaunākajiem veikumiem. Nu ļoti jau patīk novest darbu līdz galam. Lai saturs un izskats būtu vienlīdz labs. Fonā sagatave nākošajam projektam. Gribu piebilst, ka šis projekts ir ildzis vairāku gadu garumā, jo neviens, nekad un nekur nav steidzināts. Bet no 633 ir radies 634 ar pusautomātu, protams, ne bez problēmām radīšanas procesā. Šodien saņēmu gala rezultātu, maiņas motors ir taisīts no pilnīgas mēslu kaudzes, esmu pārliecināts, ka Siliņpaps un, visvairāk Kaarlis ir veicis visu pa grūto, bet foršo. Tehniski, ceru, būs labi. Pudu sāls tak konkrētais 2T meistars ir apēdis šajā sfērā. Tādēļ mana ticība ir 100%. Tehniskas novitātes ir ieviestas. Vizuāli- vaigi pārpulēti nemaņā. Nianses sekos, jāliek tik rāmī un jāmēģina saudzīgi sākt pieprišināt un iebraukt jau agrā pavasarī. Tāpat, milzīgais paldies Oilmaster par virkni ar nepieciešamo mezglu izsniegšanu, lai projekts tiktu īstenots. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-01-2015 21:10
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nu, Siliņpapam tik vien tika kā kloķvārpstas reanimācija, pārējo vairāk vai mazāk nomociju pats. Tas toreiz iepirktais donormotors izskatijās kā tirdzniecībai samesta mulāža. Bet nu beigās jau sanāca tīri nekas agregāts. Tas toč nebija vieglais projektiņš taču šobrī dienaskārtīūbā ir vēlviens smagāks- pilnīgi izvaroti 360tie bloki ar gauži maz detaļām komplektā. Nevar saprast vēl kurš būs lielāks diplomdarbs. Sāk veidoties iespaids ka sakarīgie dzinēji iet uz beigām. Parādās arvien "smagāks" izejmateriāls. Bet lai nebūtu tukša muldēšana bildītē uzskatāms piemērs tam, kā dēļ vienmēr uzstāju uz gultņu un blīvslēgu automātisku bezierunu nomaiņu. Konkrētais gultnis no mazās čēziņas sekundārās vārpstas. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 08-02-2015 21:55
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lapsu māju šķūnītī atkal ir mazliet pastrādāts. Izejmateriāls: Pilnīgi sabojāti un sasisti motora bloki, sadilusi kloķene un zobrats ar buksi. Projekts ar devīzi "kā ne no kā uztaisīt motoru". Sadabūta kaudze vajadzīgo detaļu- kas no veikala, kas arī lietots nopirkts. Iemānīta 634 kārba un visādi citādi labumi. Pierūcināts un nodots īpašniekam montēšanai rāmī. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 08-02-2015 21:58
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Fināls: |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 11-02-2015 21:26
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Šamai bildei nosaukums cz 450/175 jeb "Gustam varētu patikt". |
|
|
Gusts |
Ziņojums ievietots 12-02-2015 11:05
|
Member Ziņojumi: 102 Pievienojies: 06.10.14 |
Gustam, pa-ātiks, patiks. tik pēc noklusējuma uzskatīsim ka tas tomēr ir ČZ 453/125 ČZ 453 de Luxe
Jawa Nr1 350 ČZ Cagiva roadster Jawa 350/638/05 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 01-03-2015 22:55
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lapsu māju šķūnītī līdz tehniskai un juridiskai kondīcijai novests vēl viens mazprojektiņš: Stella RMR 2.134 jeb Čehijā pazīstama ar nosaukumu Jawa Babetta 134. Skaidra lieta, ir arī braucējs jau atradies. Smile Un ne viens vien.Smile Ielūkojoties LTAB lapā un pētot OCTA cenas nejauks pārsteigums. Gandrīz vai dārgāk sanāk kā mocim. |
|
|
aivarsz |
Ziņojums ievietots 01-03-2015 23:08
|
Admin Ziņojumi: 2273 Pievienojies: 14.02.12 |
Dažam labam Olainē lieli svētki. tagad tik vēl drusciņ jāpastiepjas vecumā, līdz mopēda vadīšanas apliecības saņemšanai... |
|
|
AldisK |
Ziņojums ievietots 02-03-2015 09:47
|
Moderator Ziņojumi: 1488 Pievienojies: 14.02.12 |
Manas Rigas13 tikai lēnām top. Domāju uz pavasari vismaz viena būs gatava. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 09-03-2015 21:59
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Lapsu Šķūninga Studija gatavo nākamo (nezinu gan kuru pēc skaita) nākamajai sezonai. |
|
|
PinkuJanis |
Ziņojums ievietots 10-03-2015 08:05
|
Member Ziņojumi: 97 Pievienojies: 11.08.12 |
Opaa. Te jau aiziet High Tech ar čaulu presēšanu, lai koriģētu iedzimtas kroplības. .. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 10-03-2015 09:13
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Cik man ir ienákusi infa tad Kárlis tagad strádá tikai pie JAWA. Vai tas rentējas? Es novēlu tikai izturību un daudz klientu. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 13-03-2015 09:20
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Kārlik skrūvēt un skrūvēt, jo ir kur vēl augt un eksperimentēt YouTube Video |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 13-03-2015 14:54
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Kur augt un eksperimentēt ir vienmēr. Visu cieņu Tomasam. Tikai nez vai sporta jomā.Un ja gribās pasportot, priekš tam ir cita tehnika, kurai nekad netiks līdzi pat vispārvīlētākā jawa. Man domāt, jawa jāatstāj savā vietā starp vēsturiskajiem un klasiskajiem ielas motocikliem un trakā vīle tālajā plauktā. Un vīlēt tikai tad, kad nepieciešams novērst sociālisma un rūpnīcas strādnieku piektdienas sekas. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 15-03-2015 21:40
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Guntis rakstīja: Cik man ir ienákusi infa tad Kárlis tagad strádá tikai pie JAWA. Vai tas rentējas? Es novēlu tikai izturību un daudz klientu. Katrām baumām savs pamats. Kaut kāda daļa taisnības tajās ir. Nav jau īsti starpības vai saņemt aploksni glaunā autocentrā Rīgā vai paša pagalmā. Tikai ar plikām javām tīri entuziastiski laikam eksistēt tomēr neiespējami. Tāpēc ieskatam kontrastaina bilde no Lapsu Šķūninga Studijas pagalma. |
|
Iet uz forumu: |