Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 11

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Kas jauns JAWA rūpnīcā
oilmaster
Sveiciens.
Te dažas bildes no JAWA rūpnīcas.
Šādi izskatās jaunā caurlaide un konferenču zāle pēc remonta



Lēnu garu vecie stanoki ārā, jaunie iekšāSmile

Noliktava



Uzkrāvušies un gatavi doties uz LatvijuSmile

Kādus 2-3 km. no rūpnīcas atrodas Janičēka (rūpnīcas dibinātāja) māja. Tagad to esot nopircis Amerikas pilsonis un tuvāk apskatīt to nav iespējams. Augsta sēta un apsargi, Pentagona sitilāGrin


Tuvākā nākotnē JAWA prezentēs jauno 660 California. Līdz ko dabūšu kādu bildi, ielikšu apskatei. Nākošais modelis gaidāms litra modelis ar 105 zirgiem, kas ir kā pēctecis leģendārajam 500 OHC. Interesants priekš mūsdienu motorbūves ir tas, ka viss motocikls arī dzinējs tiks ražots tieši JAWA rūpnīcā, izmantojot tik atsevišķus komponentus no citiem ražotājiem.
Labojis oilmaster uz 05-03-2016 17:38
 
oilmaster
Šī ir jaunā bāze plaši pazīstamajam 350 modelim.
Tips 640-1-52 oil
Smuks, klasisks motocikls 2T, kas paredzēts ārpus EU tirgum. Šo modeļu lielākais noiets atrodas Dienvidamerikā un Krievijā. Eiropā vienīgā vieta vieta, kur viņiem var veikt pirmreizējo reģistrāciju ir Anglija, jo viņi ir tie, kas ignorē dažādas EU uzspiestās direktīvas. http://www.jawamotorcycles.co.uk
2 T motocikls, jebkāds diez vai varēs sasniegt atgāzu normas, kas atbilst jaunajām prasībām koplietošanas ceļiem. Līdz ar to šie modeļi Eiropā tiek piedāvāti kā rezerves daļu komplekti esošajam 634, 638 modelim.
Daudz kur jau var atrast lietas kuras varētu gribēties savādāk un gaumes atšķiras, bet jāņem vērā gala cena pilnajai komplekta versijai ar elektro starteri un "oilmaster" atsevišķo eļļošanas sistēmu. Eiropā ražotam JAUNAM motociklam, kas sastāda mūsu tirgum 3500 EURO ar nodokļiem, kas konkurē ar izmaksām restaurējot veco 634 vai 638 modeli.
Manuprāt, labā ziņa, ka nākotnē uz šīs bāzes pamata tiks veidots Eiropas tirgum, ar atbilstošu sertifikāciju, 4 T divu cilindru modelis ar 35 zirgu jaudu. Klasika par pieņemamu cenu.




Neskatoties uz visu šis modelis ir ticis pie dažnedažādiem uzlabojumiem.
Motora bāze pazīstamā 638, kam ir novērstas klasiskās problēmas. Kloķvārpstas starpagabals ir pildīts, jaunā tipa pastiprinātās dakšiņas un nomainīts problemātiskais sajūga kurvis uz 634 bāzes sajūga mehānismu.Vecā, neuzticamā kontaktu aizdedze ir aizvietota ar jauno bezkontaktu sistēmu VAPE 200W.
Kā arī aprīkots ar elektro starteri, atstājot "īstu veču" kājas palaišanas iespēju ar kurbuli.
Real men kicks his motorcycle!Smile

Pie jaunā vecā aprīkojuma pieskaitāma droša, atsevišķa eļļošanas sistēma Oilmaster. Lej 95/98 tītu benzīnu, par pārējo parūpēsies sistēma. Starpcitu, eksporta variantā JAWA šo jau pielietoja no 60-mitajiem gadiem UN JAWA ir uzskatāma par pionieri šādas sistēmas izveidē.


Uzlabojumi ir skāruši arī piekari. Priekšējās, jaunās paaudzes dakšas, ar hromētajiem štokiem, darbību ne tuvu nevar salīdzināt ar iepriekšējām dakšas izstrādājumiem. Saku pēc pieredzes. Par diska bremzi, domāju komentāri lieki.Dubļu bleķim ir vēl viena stiprības riba.
Stūres plaukta gultņus ir nomainījuši koniskie gultņi. Aizmugures dakšas bukses ir nomainījuši adatgultņi. Aizmugures amortizatori ir ieguvuši progresīvo atsperi, kas nodrošina labāku braukšanas komfortu.



Klusinātāji ir pacelti augstāk. Par estētisko baudījumu, gaumes lieta, bet tas nodrošina, ka aizmugures riteņa ass ir izņemama bez problēmām un nevajag ņemt nost klusinātāju. Praktiskais ieguvums- grūtāk apskādējami.


Spidometra un tahometra trošu sistēma ir aizvietota ar elektroniku. Vajag tos pierastos bunduļus vai nē domas dalās. Man patīk šādi. Vienam māte vienam meita.Smile


Ir vēl daudz sīkumi, par kuriem var stāstīt, be par tiem citreiz. Nāciet paši uz JAWA bodi, skatāties un vērtējiet.
Vienīgi viena lieta, ko pieminēšu, kas man tracināja vecjā 634/638 modelī, ir tas, ka bākai pasudusi vidējā metinājuma šuve, sīkims, bet patīkamiSmile Un hroms, kas JAWA braucējiem ir palicis tāds kā sava veida fetiš..Grin Te to atradīsi pa pilnam un, ja kādam ir par maz, var aprīkot ar vēl vairāk spīguļiem, kas ir pamat pakā. Es piekrītu teicienam, ka uz motocikla hroma par daudz nemēdz būtGrin


Pagari sanāca sestdienai.
Labi ir tas, ka šis modelis, neatstāj vienlīdzīgu un viedoklis ir gandrīz jebkuramSmile Vienīgi nevajag salīdzināt ar 2-3 dārgākiem un jaudīgākiem citas markas motocikliem. Te ir pavisam kas cits un ne ar ko nesalīdzināms un tieši tāpēc mēs visi tik ļoti mīlam JAWA motociklu.
Iznāks jaunā 1000 ccm, to varēs salīdzināt ar ko vien grib savā klasēSmile))




.
Labojis oilmaster uz 05-03-2016 18:25
 
Rich
Paldies Raimond, tāds foršs ieskats jaunajās Jawa darbības vēsmās...Smile
Labojis Rich uz 06-03-2016 01:30
 
valdis 1
Super.
 
morgans
Jā...sirds gavilē un paķēra vārdi ka man ir motocikls kuru darbina īsti veči Smile" kick starter"!
Labojis morgans uz 06-03-2016 17:44
 
aivarsz
Par bāku- mans viedoklis, ka beidzot, pēc 40+ gadiem, bāka izskatās tā, kā kvalitatīvi izgatavotai bākai ir jāizskatās pēc definīcijas. Par rūpnīcas izskatu šobrīd arī sirds gavilē. Pilnīgi gribētos iebraukt atkal ekskursijā, lai ievērtētu atšķirības pēc 5 gadiem.

Vienīgais, kas mani dara nervozu- vai rūpnīca spēs, un cik ilgi spēs eksistēt, neradot ko radikāli jaunu un īpaši konkurētspējīgu. Šobrīd- galvenie Jawa pircēji ir divas valstis. Kuba un Krievija. Krievija politisko ambīciju vadīta ir visai stipri atbrīvojusi savus pamatiedzīvotājus no naudas, savukārt, arī iepriekšminēto punktu sakarībā, Kuba un ASV atkal ir sākušas savstarpēji komunicēt. Embargo top atcelts.

Dienvid un Centrālamerikā, Jawa praktiski nav redzamas. #1 lokālajā motopasaulē ir Ķīnas un Korejas mazlitrāžas izstrādājumi, tieši tā pat, kā Āfrikā, Arābijā un Āzijā. Vecajā pasaulē (ES ietvaros), vienīgā vieta, kur Jawa teorētiski ir reģistrējama, ir apvienotā karaliste. Paceļas vienīgi jautājums, cik šajā valstī, kas ir pārbagāta ar iekšējo motociklu ražotnēm, ir reģistrēti un braucoši Jawa markas motocikli?

Bet,protams, es kā markai lojāls cilvēks, ceru uz to vislabāko un novēlu aktīvajiem rūpnīcas īpašniekiem vis, vis, vis... Lai izdodās, liekot roku uz sirds.
 
Iet uz forumu: