Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Eļļa Jawa dzinējam
aivarsz
Labdien. Te ir tas nebeidzamais stāsts, par un ap eļļošanas lietām. Nupat, kādā forumā uzdūros jautājumam par to, kādu ražotāju kādus izstrādājumus varētu pirkt tam savam mocītim. Tāpēc, nolēmu ielikt tādu nelielu sarakstiņu ar izstrādājumiem, ko bez īpašām bažām varat iegādāties. Varbūt, kādu no produktiem būšu izlaidis, bet pamatsaraksts ir.

Zīmoli, uz ko vajadzētu skatīties, ja mīli savu 2T mocīti, Latvijā ir vairāki. Vajadzētu izvēlēties motociklu eļļu ražotājus ar atpazīstamu vārdu. Pie tam, jāsaprot, ka ne vienmēr tie slavenie eļļu ražotāji, kas ražo top kvalitātes produktus auto segmentam, rada arī kaut ko puslīdz pielietojamu motocikliem.
Moto eļļu pasaulē, viennozīmīgi Nr. 1 ir MOTUL. Bet arī gana dārgs.
2 izstrādājumi: MOTUL 710 2T (100% esteru sintētika), vai MOTUL 510 2T (esteru bāzes Technosynthese).

Labas un pieņemamas kvalitātes izstrādājumi no citiem ražotājiem. Secība līdzīga. 1. Augstvērtīgāks produkts, 2. Zemākas kvalitātes produkts, bet pilnīgi atbilstošs pielietojumam Jawa dzinējā.

MOTOREX - POWER SYNT 2T vai FORMULA 2T
Castrol- Power 1 Racing 2T vai Power 1 Scooter 2T
Denicol- S2 Competition vai Racing 2 Syntex
Fuchs Silkolene- SILKOLENE COMP 2 PLUS vai SILKOLENE COMP 2
Putoline - Ester Tech RS 959 vai TTX
Valvoline - SynPower 2T ??? +-
IPONE- Stroke 2 R vai Synthesis 2
Bel-Ray MC-1 Racing Full Synthetic 2T Engine Oil vai Bel-Ray Si-7 Synthetic 2T Engine Oil
MOBIL 1 – MOBIL Racing 2T vai MOBIL Extra 2T
Shell- Advance VSX 2
Eni (Agip) - AGIP SPEED 2T vai Agip Tec 2T
Labojis aivarsz uz 21-04-2012 00:24
 
elf
Pārbaudīta eļļa dzīvē,gan ar krosa močiem gan ar ielas močiem....nekādu problēmu Wink

content23-foto.inbox.lv/albums/a/autoaluksne/ELF/elfmototxttech.sized.jpg

TECH products range

100% synthetic Base
100% Ester
SAE 30
ISO-L-EGD
JASO FC
API TC
Smoke reduction system
Anti-deposit technology

Packs: 1 Litre, 205 Litre drum
-----ne
 
Kaarlis
Par benzīnu un 2t eļļām tā kā būtu. Kas notiek ātrumkārbu un sajūgu lauciņā? Un vēl divas pozīcijas- hidrauliskie mezgli (amortizātori) un tādas lietas kā svārstsviras, asis un gultņi?
Portālā Motopower eļļu sadaļā ir izvērtusies diezgan interesanta un laikam arī profesionāla līmeņa diskusija par eļļām, taču tāpat parastajam cilvēkam netop skaidrs, kas ir tie mistiskie esteri, ar ko dažādas eļļas izgatavošanas tehnoloģijas ir pārākas viena par otru? Un ko kruta eļļa var labu sadarīt mana moto antīkajā čuguna cilindrā?
 
aivarsz
Sorry, pilnīgi nepelnīti aizmirsts labs produkts- ELF Moto 2XT Tech. Esteru sintētika, ir O.K. Maz gan ir tās vietas, kur Latvijā šo eļļu var ieraudzīt, tāpēc neietilpa augšminētajā sarakstā.
 
edmunds
Pasakiet lūdzu moto iesācējam - vai runa iet par eļļu, ko gāž pie benzīna klāt vai to eļļu, kuru lej sajūgam ?
 
elf
Ātrumkārbai ieteiktu Motul Transoil Expert 10W-40 pusintētika.
kods MT807801,tirgo Ape Motors un visi viņu sadarbības partneri.
cena 5.74Ls.
Pārbaudīta gan krosa,gan ielas motociklu ātrumkārbās

Normālai ielas braukšanai, ne sportam, pilnīgi pietiekoša un atbilstoša ir Motul Transoil 10W-30 minerāleļļa, kods MT314104, arī cena nedaudz demokrātiskāka- ap 5Ls litrā fasēta, savukārt Jawa veikalā lētāka, izlejama no mucas, ap 4 Ls litrā.

[img]https://www.corseracing.com/secure/images/products/21155.jpg[/img] is not a valid Image.

Amortizatoru hidrauliskās eļļas,pusintētika.Var jaukt kopā lai dabūtu pareizo viskozitāti.

Motul Fork Oil Expert. 1Litrs. Cena 8.66Ls.

MT822301 5W
MT822201 10W
MT822101 15W
MT822001 20W

Jawa gadījumā tās viskozitātes ir aktuālas, sākot no 10W un uz augšu. Ikdienā smagāk noslogotam mocim, vai lietojot blaķeni, tas cipars var būt arī 20W.

[img]http://www.moto-razbor.ru/components/com_virtuemart/shop_image/product/Motul_Fork_Oil_E_4cc5857cc1a91.jpg[/img] is not a valid Image.
Labojis aivarsz uz 18-04-2012 19:28
-----ne
 
aivarsz
edmunds rakstīja:

Pasakiet lūdzu moto iesācējam - vai runa iet par eļļu, ko gāž pie benzīna klāt vai to eļļu, kuru lej sajūgam ?


Ja eļļas nosaukumā redzi tos 2T, tad tā ir divtaktu eļļa, ko gāž pie benzīna. Tas, ko lej motorā iekšā, ir transmisijas eļļa, kāda nu kuram dzinējam ir nepieciešama.
 
andiss
Kā ar 2T eļļas proporcijām, padalieties, lūdzu, kādu proporciju izmantojat jaukšanai? Zinu, ka ir dāžadas prakses, kas ne vienmēr sakrīt ar grāmatā rakstīto.
 
Gints
25l benzīns / 1l eļļa
 
aivarsz
Eļļas proporciju nosaka dzinēja ražotājs, tāpēc, vēlams pieturēties pie lietotāja rokas grāmatā teiktā. Tas, protams, ir mazliet mainīgs jēdziens, kas atkarīgs arī no izmantotās eļļas kvalitātes u.t.t. Bet 1/25 tomēr ir baigi daudz. Liekais paliek izpūtējā. Tagad es to labi zinu, pēc tam, kad ar Brake Cleaner, prīmusa un kilograma papīra salvešu palīdzību dabūju tīru to aizsērējušo trubu. Un mocīc uzreiz sāka skriet kā traks. Smile
 
Laacis_ar07
Man aiziet 1litrs eljas uz 30l benzina,kad uzsilst pat dūmu neredz,,bet trubu gali(559)ir eljaini,nr.zīme tīra(trubas jaunas orginālas) elja piebraukšanas laikā,Orlean platinium 2T,pēc 2500km pāriešu uz motul, 360 jawai leju motul(dzinējs piebraukts jau kādu laiku) 1:33 .pēc pilsētas braucieniem,kad šauju uz laukiem(20km) 100km/h aizmugurē skats kā lidmašīnai debesīs,,Aivar? (trubas vecās ar iemontētām hromētām trubinjām)
 
Guntis
Leju 1/25 gan 360,gan 634. tiešām par daudz?,jeb 800ml uz 22litriem(20litru kanna).
 
aivarsz
Laacis_ar07 rakstīja:

Man aiziet 1litrs eljas uz 30l benzina,kad uzsilst pat dūmu neredz,,bet trubu gali(559)ir eljaini,nr.zīme tīra(trubas jaunas orginālas) elja piebraukšanas laikā,Orlean platinium 2T,pēc 2500km pāriešu uz motul, 360 jawai leju motul(dzinējs piebraukts jau kādu laiku) 1:33 .pēc pilsētas braucieniem,kad šauju uz laukiem(20km) 100km/h aizmugurē skats kā lidmašīnai debesīs,,Aivar? (trubas vecās ar iemontētām hromētām trubinjām)


Trubas vecās deficītās. Īstenībā, es arī vēl pagaidām leju 1/30. Tas, ka trubu gali eļļaini jau ir tikai normāli.
 
turists
Bieži nākas dzirdēt, ka mocītim jālej pie bendzīna štruntīgāka eļļiņa kamēr mēs to piebraucam.. Vai kāds var pamatoti pastāstīt, kura tad būtu vislabākā štruntīgā eļļa ko šādā situācijā izmantot?
 
aivarsz
Atceries, ko tad onkas lēja klāt padomju laikos? Un kas par eļļām rakstīts JAWA lietotāja manuālī? Pie tā tad arī varbūt var pieturēties pirmos pāris tūkstošus? Tas MC-20 bija tas krutākais. Tās mūsdienu eļļas par labu eļļo. Bet neuztver šo par speciālista padomu. Tā tik tāda prātošana.
 
Guntis
Nu jau kādu mirkli nav dabonamas Luxxoil eļļas(man krājumi pietiekami).
Bet nu par jaunu ir atvēries eļļu veikals Ezera ielā(pie kanāla).
Un dabonama ir šāda,man intuīcija saka ka tas pats citā iepakojumā.
Uzrādīta izgatavotāj valsts ir Germānija(nejaukt krutkas kantori -pie Germana- Grin )
[img]http://content25-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/AUDI-sports/2T.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

Nedaudz dārgāka par MS-20,bet es braucu ar šo un viss ir -štokos-. Ceru ka ar šo sliktāk nebūs.

P.S. es par 2T eļļām.
 
Dezinfektors
Kā jūs darat ar degvielu kura bākā nostāvējusi visu ziemu? Piemēram motorzāģa eļļa, sajaukta ar benzīnu ir lietojama tikai ~2 mēnešus, pēc tam jau var noraut klemmi. Kā ir ar motul eļļu benzīnā? Šis sajaukums ir ilgāk lietojams par diviem mēnešiem?
 
morgans
Lai komentē lielāki speci bet es kā latvietis taupīgais mierīgi nokurinu to pavasarī un nav bijušas problēmas.
 
aivarsz
Kā jūs darat ar degvielu kura bākā nostāvējusi visu ziemu? Piemēram motorzāģa eļļa, sajaukta ar benzīnu ir lietojama tikai ~2 mēnešus, pēc tam jau var noraut klemmi. Kā ir ar motul eļļu benzīnā? Šis sajaukums ir ilgāk lietojams par diviem mēnešiem?[/quote]

Es, personīgi visai savai sezonālajai tehnikai daru tā: 1. Normāls stāvoklis jebkurai tehnikai, ieziemojot, manuprāt ir pilna bāka, lai neveidojas nevajadzīgi kondensāti. 2. Pirms pēdējās sezonas darbināšanas pievienoju degvielai nepieciešamos dažus gramus degvielas stabilizatoru. Tehniku lieku gulēt ar pilnu bāku un stabilizatora piedevu. Karburatorus izkurinu sausus. Viss. Degviela nenoveco, sveķi degvielas padeves sistēmā neveidojas un neko neaizlipina. Sākot sezonu, ar pirmo šķiļ un brauc bez kreņķiem. Kaut kā tā, vienkārši.
Ar eļļām ir tā- dažādiem ražotājiem ir dažādas eļļas bāzes un piedevu paketes, kas nozīmē, ka viena ražotāja eļļa, kaut viskrutākā un sportam paredzēta, piemēram Castrol gadījums uz rīcineļļas bāzes ir jālieto uzreiz pēc sajaukšanas, pēc tam degmaisījums sadalās frakcijās. Lej tik ārā. Motul esteru bāzes vai piedevu gadījumā, maisijuma stabilitāte ir nemainīga ļoti ilgu laiku. Ražotājiem ir eļļas ar dažādām sajaukšanās un maisijuma stabilitātes īpašībām. Par daudziem motorzāģu eļļu ražotājiem nezinu neko. Bet man nav nācies piedzīvot nevienu šaizi ar motorzāģi daudzu gadu garumā, to regulāri apkopjot pēc darba un gramatiski pareizi noliekot gulēt uz ilgāku laiku. Ar vairāku ražotāju eļļām.
 
Laacis_ar07
Par zāģu eļlām,leju tikai ražōtāja eļlu(shtill,ko tirgo?) problēmu nav,termiņus īpaši neievēroju.Motociklam,kā pienākas pilla bāka rudenī,(Elf mineral eļla) pavasarī saskaloju ,cik var ar pilnu bāku,ja dūms ir tātad ir okey,ja škiet ka mazs,piešauju vēl gramus 100.viss darbojas,,bet sezonas vidū mēdz noraut klemmi vienādiņ kāds no močiem!Angryun es nezinu kādēļ?.šķiet slīpēju jau nu pie profiem(Ogrē,Lapu iela.Virzuļi vainu vecu vecie.pirksts uz 15,vainu jawa veikala..Attiecība piestrādes laikā 1:25.piebraukts dzinējs man tik ir viens,250,559.
 
Iet uz forumu: