Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 696
Jaunākais lietotājs: girtinsh
Foruma tēmas
Jaunākās tēmas
Kalendāri 2025
Jawasakki Somija 2025
Sarūsējušas bākas...
Alpu cirkulis
Kontaktu Aizdedze
Karstākās tēmas
Nav izveidotu tēmu
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA karburators
Guntis
Ceru,ka padalīsities informācijā pieredzē.

Vakar konstatēts,ka man ir izdilis JAWA 360 karburators,Tieši mehānisms ,kas regulē apgriezienus/gāzi.

1.Pirkt JAUNU karburatoru,vienmēr paspēšu.
2.Man ir 634 karburators. Kuram ļoti blīvi iet iekšā -drosele-. Doma,ka neko nedaru lieku no 634 un viss.
Vai tomēr skrūvēt dīzi(galveno) no 360? un tukšgaitas dīzi no 360? Man doma likt 1:1 no 634.

P.S. Pludiņi ir vienādi(es domāju,ka vienādi)? ,nu pludiņa vāciņš pārceļos no 360.
 
AldisK
Es kad palaidu savu zilo variantu, bija līdzīga problēma. Tukšgaitā grabēja droseļvārsts. pie apgriezieniem vai nu nedzirdēja', vai negrabēja. Man bija kādi 4gab dažādi droseļvārsti. piemeklēju to kurš karburātorā neluftēja. Tagad liekas negrab. Salīdzini galvenās dīzes izmēru, tur vajadzētu būt virsū rakstītām, vai paskaties kādā katalogā. Pamatos jau tie motori ir vienādi, varbūt atšķirība ir stipri niecīga un pat neko nepamanīsi.
 
Guntis
Dīzēs ir atšķirība,bet varbūt pie tām dīzēm ir atšķirības korpusā.
Par cik motori faktiski ir vienādi,doma likt neko nemainot.

Kaut kur jawaold manuāļos bija rakstīta dīžu atšķirība. Man domāt,ka tas viss ir -saregulejams-.

Jo adata regulējas(634 lielāka dīze),tuksģaitas maisījumam arī ir regulācijas skrūve(634 arī lielāka dīze,te laikam 45 un 55).
 
Guntis
jawaold.su/...hkal-0509#
interesanti bija izlasīt.
Man sanāk ka var likt no 634,tik regulācija jau jāliek kā 634.
1. jau adata ir zemāk -par robu-
2. un utt.
Labojis Guntis uz 27-04-2012 16:35
 
Guntis
Uzlikts 634,bez nekādas maiņas,ir oki. Ja neskaita tādu sīkumu,kā kaut ko noķēra karburatorā un tieši kad Nestē tiekamies(reāli pazuda tukšgaita).
Tankštellē tika izpūsts ar spiedienu(riepām paredzēto gaisu),nu un tālāk bez starpgadījumiem.
 
Guntis
Pieredze jau rāda,ka 634 karburators uzvedas labāk par 360,tieši dīžu dēļ.
Tabulā redzam atšķirības. Nelielas ,bet ir.

Jau no pavasara it kā aiz auss biju aizlicis Arņa Tomasa teikto,ka motors -SKRIEN-
ar mazajām tukšgaitas dīzēm,un jāliek esot 60(0.6mm) 55 un 50 vietā.

Teikt teica,bet es tā arī turpināju braukt.

Pirmais izbrīns sekoja kad JAWA 559 50 vietā ieskrūvējām 55.
Stabilāka darbība,vieglāk pielec...

Nu tad es ķēros pie savām 360 un 634(karburators,vai dīzes no 634).
Ne ba nu tā vnk ir nopirkt tik SMALKU urbīti. Nopirkst tika 0.6mm urbītis(nu bāc viņš ir tik SĪKS)

JA 360 tāpat leca ideāli un aukstai jau bija stabila tukšgaita,tad 634 ar to lielīties varēja GANDRĪZ.

Tagad 634 tagad uzvedas kā 360. Abām tagad dīzes uz 60(0.6mm)

IR LABAIS,un LIELS paldies Tomasam par padomu Smile

Visas 50 saurbu par 60(55 noliku krājumos).

P.S. Urbu uzmanīgi ar akumulatoru urbmašīnu,dīzi turot rokās. Ja vēlas var kāds saurbt pie manis Grin
 
Dalgo
Pat nezināju ka 360 jawai nāk tik tievas dīzītes, kaut gan motori ir praktiski vienādi! Visticamāk 634 tika liktas resnākas, tieši šā iemesla dēļ!
Tik pievērs uzmanību adatai, jo tās arī atšķiras, vēlākajām 634 jawām tā bija sākumā daļā liesāka - (strupāka), bet vai tam ir vispār vērts pievērst uzmanību... tā jau ir cita lieta Grin
 
Kaarlis
Es dariju otrādi: dīzi iespiedu virpas patronā un urbi smilšpapīrā turēju pirkstos. Mērķis viens- nenolauzt! Eksperiments ar 360to- 67 ir pa daudz ja kombinē ar 115 galveno, ar 96 varbut sapas. Vēl jo projām neesmu iebraucis adatu konusos- lineāri vai paraboliski? Atšķirās vai nē?
 
Guntis
Par konusiem nav ne jausmas. Paldies skaidrs,ka vairāk par 60 nevajag-arī laba infa . Smile
 
Dalgo
Atšķiras, bet cik atminos tad laižot caur bīdmēru abas adatas blakus, atšķirība bija aptuveni viens robs (vecā bija tievāka, treknāka) ..
 
UldisK
Sveiki!

Runājot par Karburātoriem - nevaru/nemāku noregulēt tukšgaitas apgriezienus 638 vienmēr vai ir par daudz vai par maz.
Aukstam ar atvērtu čoku apgriezieni turās var iet uzpīpēt kamēr silst motors, kad uzsilst tad pie līkumiem /luksaforiem visu laiku jāgāzē, lai neģībst nost, vai arī tādi apgriezieni, ka ātrumā nevar ielikt Smile (nu ne gluži)

... jā esmu svētdienas braucējs, bet, ja bez uzbraucieniem paskaidro tad es visu labi saprotu Grin
 
djmaxx
Pārāk liess degamisījums, paregūlē kvalitātes skrūvi uz iekšu.
 
UldisK
djmaxx rakstīja:

Pārāk liess degamisījums, paregūlē kvalitātes skrūvi uz iekšu.


Kura tā būtu?
img252.jpg
 
PinkuJanis
Teoriju par 638 karburatoru atradu šeit:

www.ranock.com/...b4fc23a718

Lai veicas!
 
UldisK
PinkuJanis rakstīja:

Teoriju par 638 karburatoru atradu šeit:

www.ranock.com/...b4fc23a718

Lai veicas!


nu brīvdienās būs ko darīt
 
Kaarlis
Tikai neiekrītiet uz muļķi! 638 īpatnība ir pārāk īsa gāzes trose. No temperatūras un stūres leņķa mainās nostiepums un līdz ar to arī apgriezieni. Pārbaude elementāra- strauji atlaižot gāzi jābūt klakšķim no droseles atdures gan aukstam gan karstam. Jābūt arī brīvkustībai pašai trosei. Ja tā nav tad visa regulēšana kaķim zem astes!Grin
Ja bēda ir ar trosi, to jānoņem, jāpavelk uz malu apvalka gals un jāsaīsina par kādu vijumu apvalks. Tas viss pie nosacijuma ja vāciņā iemontētā regulēšanas skrūve jau ir ieskrūvēta līdz galam.
 
UldisK
Kaarlis rakstīja:

Tikai neiekrītiet uz muļķi! 638 īpatnība ir pārāk īsa gāzes trose. No temperatūras un stūres leņķa mainās nostiepums un līdz ar to arī apgriezieni. Pārbaude elementāra- strauji atlaižot gāzi jābūt klakšķim no droseles atdures gan aukstam gan karstam. Jābūt arī brīvkustībai pašai trosei. Ja tā nav tad visa regulēšana kaķim zem astes!Grin
Ja bēda ir ar trosi, to jānoņem, jāpavelk uz malu apvalka gals un jāsaīsina par kādu vijumu apvalks. Tas viss pie nosacijuma ja vāciņā iemontētā regulēšanas skrūve jau ir ieskrūvēta līdz galam.


tur uz vāciņa vēl vieta ir kur taisīt "regulē vēl un iepriekš bi'j labāk"
 
Guntis
Rezumē 559 ielikām 55 vietā 60.
un 96 vietā pāurbtu uz 100(115 bija doma likt,ja viss būs labi).

Palikām pie 55 un 96 ,mūsu skatījumā optimāls variants.

Ne velti pēdējai 250 kubu(559) viss jau bija savests-teiksim līdz pilnībai.

PAJOŅOTS ar 360 un 634,tad 360 var likt 55(60 arī oki),634 labāk ar 60.

Galvenā dīze no 634 = 115.

Vairāk neeksperimentēšu,ir gana labi.

Šodien tika ATDOTAS dīzes 60 un 96 pārurbtā uz 100,gaidam atsauksmes,kā būs paticis uz JAWA 360.
 
aivarsz
Kā izskatās sveces pēc eksperimentālā pabrauciena? Un par tām dīzēm un to maiņu. Vecajām Jafelēm tak tā lūka starp karburatoru un dzinēju arī ir mazāka? Ir tak jābūt kaut kādai rēķinātai matemātikai? Es, piemēram, ar šiem eksperimentiem pēc sadegšanas kameru samazināšanas par 3 kubiem, dažādu speciālistu padomiem un iejaukšanos gudru vīru radītā balansā esmu pilnīgi sačakarējis sev prātu. Galvenā dīze- 115- īsti nav forši, 120- atkal nav forši. Vajadzētu pamēģināt Jawa ieteikto lielāko variantu priekš 634- 117. bet, kur dabūt tādu urbīti, ko lēnām, ar roku (nedod dievs, Gunti, ar akumulatora urbjmašīnu), iegriezt kādā vecā dīzēeksperimentu veikšanai? Atkal lienu iekš tām lietām, kur galīgi neesmu speciālists. Smile
Labojis aivarsz uz 22-09-2012 01:37
 
Guntis
Par svecēm nākošsezon,šogad vajadzīgie km nesanāks.

bet vai tukšgaita krāsos sveci?

ar 115 uz 360 viss ir perfekti(svece un krāsa),634 pats par sevi viss ideāli.
 
Iet uz forumu: